Әлем-нақты ғылымдар тілінде

«Әлем-нақты ғылымдар тілінде»

9 сыныптарға арналған тренинг

Мақсаты: Оқушыларды білім мен ғылымға деген қызығушылығын ояту. Нақты ғылымдардың әлемдегі қажеттілігін дәлелдеу. Басқа сыныптың оқушыларымен араласып, зерттеушілік әңгіме өрбіту, топ болып аффективті және когнитивті реттелуге ұмтылу, осы тақырыптағы өз идеяларымен бөлісу, өзіндік тиімділіктерін қалыптастыру.

Кезеңдер
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқушылардың іс-әрекеті
№: 1
Кезеңдер:

Ұйымдастыру бөлімі

Сәлемдесу.

Топқа бөлу.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Бетховеннің «Лунная соната» әуеніне түрлі математика, физика, информатикаға қатысты суреттерден дайындалған презентация
Оқушылардың іс-әрекеті:

Презентацияны тамашалайды.

1, 2, 3 деген ретпен топқа бөлінеді. Топ аттарын өз қалаулары бойынша таңдайды.

: 3 мин
№: 2
Кезеңдер: Тұсаукесер бөлімі
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Миға шабуыл.

«Ашық-жабық сұрақтар».

Оқушылардың іс-әрекеті: Әлемді мойындатқан дарын иелері жайлы әңгіме қозғау. Презентациядағы әуеннің авторы Бетховеннің құлағының естімейтініне қарамастан, тамаша әуендерді дүниеге математикалық есептеулерді пайдаланып әкелгендігі жайлы ақпаратпен алмасу
: 5 мин
№: «Абайдың алгоритмі»
Кезеңдер: Абайдың жетінші қара сөзін бейнежазба арқылы тыңдап, әр оқушының өзі алған мораль жайлы айтып өтеді.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: 6 мин
№: 3
Кезеңдер: Негізгі бөлім
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

«Қажеттіліктер иерархиясы»

Топтық жұмыс.

Қауіпсіздікке деген қажеттілік

Қорғау, тәртіп, заң, шек қою, тұрлаулылық және т. б

Биологиялық және физиологиялық қажеттіліктер

Негізгі өмірлік қажеттіліктер: ауа, тамақ, су, баспана, жылу, ұйқы және т. б

Өз-өзін таныта білу

Тұлғалық өсуі және өзін-өзі іске асыру

Өзін-өзі құрметтеуге деген қажеттілік

Жетістік, мәртебе, жауапкершілік, бедел

Сүйіспеншілікке және қарым-қатынасқа деген қажеттілік

Отбасы, сезім, байланыс, ұжым және т. б

«Көзқарас»

«Біздің санадағы нақты ғылымдар әлемі»

Топтық жұмыс

Оқушылардың іс-әрекеті:

Әр топ өздері дұрыс деп таныған ретпен орналастырады, шешімдерін жариялайды

Асқар Жұмаділдаевпен жастардың кездесуін бейнежазба көмегімен ИТ да тамашалайды.

Рөлдерді тағайындайды.

Зерттеушілік әңгіме нәтижесінде, постер дайындайды. Спикерлер қорғап шығады.

:

7 мин

13 мин

15 мин

№: 4
Кезеңдер: Қорытындылау
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Рефлексия

«Жасырын стикер»

Үш оқушының орындығының артына көрсетпей стикер жапсыру.

Оқушылардың іс-әрекеті: Орындығының артында стикері бар үш оқушы бүгінгі жұмысты қорытындылайды, іс-әрекеттеріне баға береді
: 5 мин

Әлия Молдағұлова атындағы № 173 орта мектеп

Тренинг

Тақырыбы: «ӘЛЕМ-НАҚТЫ ҒЫЛЫМДАР ТІЛІНДЕ»

Сыныбы: 9

Пән мұғалімі: Алтаева Қ. А.

Ахметова Г. Ж.

2014-2015 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Бірлестік мүшелері
Әлем нақты ғылымдар тілінде жайлы ақпарат
Негізі бар ғылымның математика
Инфомашка информатикадан викторина
Суреттерге зер салып, Сұрақтарға зейін қоя қараңдар
Мектепте информатиканы оқытуда білім берудің мақсаты
Масса және күш
Біздің елбасы жайлы ақпарат
Python тілінде программалау
Оқушылар жетістіктері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz