Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты
Файл қосу
Әлем-нақты ғылымдар тілінде
<<Әлем-нақты ғылымдар тілінде>>
9 сыныптарға арналған тренинг
Мақсаты: Оқушыларды білім мен ғылымға деген қызығушылығын ояту. Нақты ғылымдардың әлемдегі қажеттілігін дәлелдеу. Басқа сыныптың оқушыларымен араласып, зерттеушілік әңгіме өрбіту, топ болып аффективті және когнитивті реттелуге ұмтылу, осы тақырыптағы өз идеяларымен бөлісу, өзіндік тиімділіктерін қалыптастыру.
№
Кезеңдер
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқушылардың іс-әрекеті
1
Ұйымдастыру бөлімі
Сәлемдесу.
Топқа бөлу.
Бетховеннің <<Лунная соната>> әуеніне түрлі математика, физика, информатикаға қатысты суреттерден дайындалған презентация
Презентацияны тамашалайды.
1,2,3 деген ретпен топқа бөлінеді. Топ аттарын өз қалаулары бойынша таңдайды.
3 мин
2
Тұсаукесер бөлімі
Миға шабуыл.
<<Ашық-жабық сұрақтар>>.
Әлемді мойындатқан дарын иелері жайлы әңгіме қозғау. Презентациядағы әуеннің авторы Бетховеннің құлағының естімейтініне қарамастан, тамаша әуендерді дүниеге математикалық есептеулерді пайдаланып әкелгендігі жайлы ақпаратпен алмасу
5 мин
<<Абайдың алгоритмі>>
Абайдың жетінші қара сөзін бейнежазба арқылы тыңдап, әр оқушының өзі алған мораль жайлы айтып өтеді.
6 мин
3
Негізгі бөлім
<<Қажеттіліктер иерархиясы>>
Топтық жұмыс.
Қауіпсіздікке деген қажеттілік
Қорғау, тәртіп, заң, шек қою, тұрлаулылық және т.б
Биологиялық және физиологиялық қажеттіліктер
Негізгі өмірлік қажеттіліктер: ауа, тамақ, су, баспана, жылу, ұйқы және т.б
Өз-өзін таныта білу
Тұлғалық өсуі және өзін-өзі іске асыру
Өзін-өзі құрметтеуге деген қажеттілік
Жетістік, мәртебе, жауапкершілік, бедел
Сүйіспеншілікке және қарым-қатынасқа деген қажеттілік
Отбасы, сезім, байланыс, ұжым және т.б
<<Көзқарас>>
<<Біздің санадағы нақты ғылымдар әлемі>>
Топтық жұмыс
Әр топ өздері дұрыс деп таныған ретпен орналастырады, шешімдерін жариялайды
Асқар Жұмаділдаевпен жастардың кездесуін бейнежазба көмегімен ИТ да тамашалайды.
Рөлдерді тағайындайды.
Зерттеушілік әңгіме нәтижесінде, постер дайындайды. Спикерлер қорғап шығады.
7 мин
13 мин
15 мин
4
Қорытындылау
Рефлексия
<<Жасырын стикер>>
Үш оқушының орындығының артына көрсетпей стикер жапсыру.
Орындығының артында стикері бар үш оқушы бүгінгі жұмысты қорытындылайды, іс-әрекеттеріне баға береді
5 мин
Әлия Молдағұлова атындағы № 173 орта мектеп
Тренинг
Тақырыбы: <<ӘЛЕМ-НАҚТЫ ҒЫЛЫМДАР ТІЛІНДЕ>>
Сыныбы: 9
Пән мұғалімі: Алтаева Қ.А.
Ахметова Г.Ж.
2014-2015 оқу жылы
9 сыныптарға арналған тренинг
Мақсаты: Оқушыларды білім мен ғылымға деген қызығушылығын ояту. Нақты ғылымдардың әлемдегі қажеттілігін дәлелдеу. Басқа сыныптың оқушыларымен араласып, зерттеушілік әңгіме өрбіту, топ болып аффективті және когнитивті реттелуге ұмтылу, осы тақырыптағы өз идеяларымен бөлісу, өзіндік тиімділіктерін қалыптастыру.
№
Кезеңдер
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқушылардың іс-әрекеті
1
Ұйымдастыру бөлімі
Сәлемдесу.
Топқа бөлу.
Бетховеннің <<Лунная соната>> әуеніне түрлі математика, физика, информатикаға қатысты суреттерден дайындалған презентация
Презентацияны тамашалайды.
1,2,3 деген ретпен топқа бөлінеді. Топ аттарын өз қалаулары бойынша таңдайды.
3 мин
2
Тұсаукесер бөлімі
Миға шабуыл.
<<Ашық-жабық сұрақтар>>.
Әлемді мойындатқан дарын иелері жайлы әңгіме қозғау. Презентациядағы әуеннің авторы Бетховеннің құлағының естімейтініне қарамастан, тамаша әуендерді дүниеге математикалық есептеулерді пайдаланып әкелгендігі жайлы ақпаратпен алмасу
5 мин
<<Абайдың алгоритмі>>
Абайдың жетінші қара сөзін бейнежазба арқылы тыңдап, әр оқушының өзі алған мораль жайлы айтып өтеді.
6 мин
3
Негізгі бөлім
<<Қажеттіліктер иерархиясы>>
Топтық жұмыс.
Қауіпсіздікке деген қажеттілік
Қорғау, тәртіп, заң, шек қою, тұрлаулылық және т.б
Биологиялық және физиологиялық қажеттіліктер
Негізгі өмірлік қажеттіліктер: ауа, тамақ, су, баспана, жылу, ұйқы және т.б
Өз-өзін таныта білу
Тұлғалық өсуі және өзін-өзі іске асыру
Өзін-өзі құрметтеуге деген қажеттілік
Жетістік, мәртебе, жауапкершілік, бедел
Сүйіспеншілікке және қарым-қатынасқа деген қажеттілік
Отбасы, сезім, байланыс, ұжым және т.б
<<Көзқарас>>
<<Біздің санадағы нақты ғылымдар әлемі>>
Топтық жұмыс
Әр топ өздері дұрыс деп таныған ретпен орналастырады, шешімдерін жариялайды
Асқар Жұмаділдаевпен жастардың кездесуін бейнежазба көмегімен ИТ да тамашалайды.
Рөлдерді тағайындайды.
Зерттеушілік әңгіме нәтижесінде, постер дайындайды. Спикерлер қорғап шығады.
7 мин
13 мин
15 мин
4
Қорытындылау
Рефлексия
<<Жасырын стикер>>
Үш оқушының орындығының артына көрсетпей стикер жапсыру.
Орындығының артында стикері бар үш оқушы бүгінгі жұмысты қорытындылайды, іс-әрекеттеріне баға береді
5 мин
Әлия Молдағұлова атындағы № 173 орта мектеп
Тренинг
Тақырыбы: <<ӘЛЕМ-НАҚТЫ ҒЫЛЫМДАР ТІЛІНДЕ>>
Сыныбы: 9
Пән мұғалімі: Алтаева Қ.А.
Ахметова Г.Ж.
2014-2015 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz