9-сыныпқа арналған тренинг: Әлем - нақты ғылымдар тілінде

«Әлем-нақты ғылымдар тілінде»

9 сыныптарға арналған тренинг

Мақсаты: Оқушыларды білім мен ғылымға деген қызығушылығын ояту. Нақты ғылымдардың әлемдегі қажеттілігін дәлелдеу. Басқа сыныптың оқушыларымен араласып, зерттеушілік әңгіме өрбіту, топ болып аффективті және когнитивті реттелуге ұмтылу, осы тақырыптағы өз идеяларымен бөлісу, өзіндік тиімділіктерін қалыптастыру.

Кезеңдер
Қолданылатын әдіс-тәсілдер
Оқушылардың іс-әрекеті
№: 1
Кезеңдер:

Ұйымдастыру бөлімі

Сәлемдесу.

Топқа бөлу.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Бетховеннің «Лунная соната» әуеніне түрлі математика, физика, информатикаға қатысты суреттерден дайындалған презентация
Оқушылардың іс-әрекеті:

Презентацияны тамашалайды.

1, 2, 3 деген ретпен топқа бөлінеді. Топ аттарын өз қалаулары бойынша таңдайды.

: 3 мин
№: 2
Кезеңдер: Тұсаукесер бөлімі
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Миға шабуыл.

«Ашық-жабық сұрақтар».

Оқушылардың іс-әрекеті: Әлемді мойындатқан дарын иелері жайлы әңгіме қозғау. Презентациядағы әуеннің авторы Бетховеннің құлағының естімейтініне қарамастан, тамаша әуендерді дүниеге математикалық есептеулерді пайдаланып әкелгендігі жайлы ақпаратпен алмасу
: 5 мин
№: «Абайдың алгоритмі»
Кезеңдер: Абайдың жетінші қара сөзін бейнежазба арқылы тыңдап, әр оқушының өзі алған мораль жайлы айтып өтеді.
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: 6 мин
№: 3
Кезеңдер: Негізгі бөлім
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

«Қажеттіліктер иерархиясы»

Топтық жұмыс.

Қауіпсіздікке деген қажеттілік

Қорғау, тәртіп, заң, шек қою, тұрлаулылық және т. б

Биологиялық және физиологиялық қажеттіліктер

Негізгі өмірлік қажеттіліктер: ауа, тамақ, су, баспана, жылу, ұйқы және т. б

Өз-өзін таныта білу

Тұлғалық өсуі және өзін-өзі іске асыру

Өзін-өзі құрметтеуге деген қажеттілік

Жетістік, мәртебе, жауапкершілік, бедел

Сүйіспеншілікке және қарым-қатынасқа деген қажеттілік

Отбасы, сезім, байланыс, ұжым және т. б

«Көзқарас»

«Біздің санадағы нақты ғылымдар әлемі»

Топтық жұмыс

Оқушылардың іс-әрекеті:

Әр топ өздері дұрыс деп таныған ретпен орналастырады, шешімдерін жариялайды

Асқар Жұмаділдаевпен жастардың кездесуін бейнежазба көмегімен ИТ да тамашалайды.

Рөлдерді тағайындайды.

Зерттеушілік әңгіме нәтижесінде, постер дайындайды. Спикерлер қорғап шығады.

:

7 мин

13 мин

15 мин

№: 4
Кезеңдер: Қорытындылау
Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

Рефлексия

«Жасырын стикер»

Үш оқушының орындығының артына көрсетпей стикер жапсыру.

Оқушылардың іс-әрекеті: Орындығының артында стикері бар үш оқушы бүгінгі жұмысты қорытындылайды, іс-әрекеттеріне баға береді
: 5 мин

Әлия Молдағұлова атындағы № 173 орта мектеп

Тренинг

Тақырыбы: «ӘЛЕМ-НАҚТЫ ҒЫЛЫМДАР ТІЛІНДЕ»

Сыныбы: 9

Пән мұғалімі: Алтаева Қ. А.

Ахметова Г. Ж.

2014-2015 оқу жылы


Ұқсас жұмыстар
Әлем нақты ғылымдар тілінде: №50 орта мектептегі математика, физика және информатика апталығының ашылуы
Үңгіртас орта мектебі математика, физика және информатика пән бірлестігінің 2011-2012 оқу жылы Әлем нақты ғылымдар тілінде апталығының жоспары
Нақты ғылымдар апталығы: оқушылардың танымдық қызығушылығы мен белсенділігін арттыру
Бүкіл әлем сөйлейді нақты ғылым тілінде: Оралдағы арнаулы мектеп-интернаттағы математика, физика және информатика пәндері апталығы (23-28 қаңтар 2017)
9-сыныпқа арналған сызықтық алгоритмдерді Pascal тілінде программалау
Паскаль тілінде массивтер (жиымдар): 9-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Паскаль тілінде сызықтық бағдарлама құру: 9-сыныпқа арналған сабақ жоспары
Паскаль тілінде бағдарламалау: 9-сыныпқа арналған зертханалық жұмыстар жинағы
Паскаль тілінде сан цифрларымен жұмыс: 9-сыныпқа арналған интерактивті-практикалық сабақ жоспары
9-сыныпқа арналған информатикадан Паскаль тілінде есептерді шешу бойынша бақылау жұмысы (сыни тұрғыдан ойлау арқылы)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz