Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шығын түрлері
Маңғыстау облысы
Жаңаөзен қаласы
Рахат ауылы
№18 орта мектеп
Орындаған технология пәні мұғалімі;
Турганбаева Камаджай.
Сабақтың тақырыбы:Шығын түрлері.
Білімділік мақсаты:-оқушылардың шығын түрлері туралы түсінігін кеңейту.
Кәсіпкерлік қаржыны неге жұмсау және шығын түрлерімен таныстыру.
Дамытушылық мақсаты:-оқушының тапсырмаларды біртіндеп орындау арқылы оның қабілетіне сәйекес жеке құзырлығын дамыту,эконмикалық білімін шыңдау:
Тәрбиелік мақсаты:-нәтижеге қол жеткізуге ұмтылу үшін білім бәсекесіне түсуіне,тарихи,экономикалық фактілерді тануға ой қорыта алуға, экономикалық тәрбиеге тақырыпты меңгерте отырып, адамгершілікке, еңбексүйгішттікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі:интерактивті тақта, слайдтар,жұмыс дәптері,тест сұрақтары.
Түрі: ашық сабақ.
Әдісі: сұрақ-жауап, баяндау,түсіндіру.
Сабақтың пән аралық байланысы.Экономика, технология:
Сабақтың барысы.
I .Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп,өткен
тақырыппен байланыстыру.
II.Үй тапсырмасы.
1.Бәсекелестікпен күрес дегеніміз не?
2.Кәсіпкерлік қызмет дегеніміз не?
3.Кәсіпкерге жұмысты дұрыс жүргізу үшін бірнеше маңызды кеңестер қажет.
4. Жоспарлау дегеніміз не?
5. Болжам дегеніміз не?
III. Жаңа сабақ
тауарды дайындауға
жұмысшылардың еңбекақысы өндіріс үшін шикізат
Шығын
электр энергиясы ғимаратты жалға алу
құрылғылар көлік
кеңсе тауарлары
Өнімнің өзіндік құны-өнімге жұмсалған жалпы қаражат шығыны.
Өзіндік құн калькуляциясы-әр түрлі өнімді шығарып сатуға жұмсалған шығынды есептеу әдісі.
Жалпы шығын екіге бөлінеді.
Тікелей Қосымша
Тікелей шығындар- тікелей тауарға немесе осы тауарды өндіруге және өндіруге жұмсалған еңбектен тұратын шығын.
Материалға, еңбекке жұмсалатын шығын тікелей шығын деп аталады.
Қосымша шығындар-тікелей шығыннан басқа барлық шығынды айтамыз.
IY. Тапсырма.
* Қыш шеберханасы шай ішетін кесе шығарады делік. Шеберхана иесі жас жігіт: "Кеселерді бәсекелестеріме қарағанда арзан бағамен көп етіп сатам, мол табыс табамын" - деп ойлайды. Өзінің шығынын дұрыс есептемеген шеберхана иесі кесенің құнын 180 теңге етіп қояды. Ал оның бәскелестерінде оның құны - 210 теңге.
* Ағаш өңдейтін "Терезе және есік" фирмасы 5 терезе жақтауына тапсырыс алды. Фирма үшін 1 терезенің жақтауы 14 000 теңгеге түседі. Фирма әрбір дайын жақтаудың құнын 15 000 теңге деп белгілейді. Бұл рыноктағы ең жоғарғы баға емес, бірақ материалдың бағасы жоғары, сондықтан фирма табыс тамамыз деп ойлайды.
Y. Эконмикалық сұрақтар:
1. Экономика дегеніміз не?
2. Экономикада басты қызмет атқаратын кім?
3. Банкіден қарызға алатын ақша не?
4.Бюджет дегеніміз не?
5. Тұрақты шығын деген не?
6.Тауар құнының ақшалай көрінісі -
7. Несие қандай қызмет атқарады?
Жауаптары:
1. Мемлекеттің, кәсіпорынның, адамның, жанұяның шаруашылық іс- әрекеті.
2. Адамдар
3. Несие
4. Табыс пен шығындарды реттейтін қаржы жоспары.
5.Шығарылған өнім көлеміне байланысты емес шығындар.
6. Баға.
7. Қайта бөлу, ынталандыру, реттеу, үнемдеу.
YI Қорытынды.
Тест сұрақтарына жауап беріңдер.
YII. Бекіту. Кері байланыс.
Шығын дегеніміз не?
Шығын нешеге бөлінеді?
Кәсіпкерге өзіндік құн калькуляциясы не үшін қажет?
YII.Бағалау
YIII Үйге тапсырма . Шығын түрлері.
Жаңаөзен қаласы
Рахат ауылы
№18 орта мектеп
Орындаған технология пәні мұғалімі;
Турганбаева Камаджай.
Сабақтың тақырыбы:Шығын түрлері.
Білімділік мақсаты:-оқушылардың шығын түрлері туралы түсінігін кеңейту.
Кәсіпкерлік қаржыны неге жұмсау және шығын түрлерімен таныстыру.
Дамытушылық мақсаты:-оқушының тапсырмаларды біртіндеп орындау арқылы оның қабілетіне сәйекес жеке құзырлығын дамыту,эконмикалық білімін шыңдау:
Тәрбиелік мақсаты:-нәтижеге қол жеткізуге ұмтылу үшін білім бәсекесіне түсуіне,тарихи,экономикалық фактілерді тануға ой қорыта алуға, экономикалық тәрбиеге тақырыпты меңгерте отырып, адамгершілікке, еңбексүйгішттікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі:интерактивті тақта, слайдтар,жұмыс дәптері,тест сұрақтары.
Түрі: ашық сабақ.
Әдісі: сұрақ-жауап, баяндау,түсіндіру.
Сабақтың пән аралық байланысы.Экономика, технология:
Сабақтың барысы.
I .Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп,өткен
тақырыппен байланыстыру.
II.Үй тапсырмасы.
1.Бәсекелестікпен күрес дегеніміз не?
2.Кәсіпкерлік қызмет дегеніміз не?
3.Кәсіпкерге жұмысты дұрыс жүргізу үшін бірнеше маңызды кеңестер қажет.
4. Жоспарлау дегеніміз не?
5. Болжам дегеніміз не?
III. Жаңа сабақ
тауарды дайындауға
жұмысшылардың еңбекақысы өндіріс үшін шикізат
Шығын
электр энергиясы ғимаратты жалға алу
құрылғылар көлік
кеңсе тауарлары
Өнімнің өзіндік құны-өнімге жұмсалған жалпы қаражат шығыны.
Өзіндік құн калькуляциясы-әр түрлі өнімді шығарып сатуға жұмсалған шығынды есептеу әдісі.
Жалпы шығын екіге бөлінеді.
Тікелей Қосымша
Тікелей шығындар- тікелей тауарға немесе осы тауарды өндіруге және өндіруге жұмсалған еңбектен тұратын шығын.
Материалға, еңбекке жұмсалатын шығын тікелей шығын деп аталады.
Қосымша шығындар-тікелей шығыннан басқа барлық шығынды айтамыз.
IY. Тапсырма.
* Қыш шеберханасы шай ішетін кесе шығарады делік. Шеберхана иесі жас жігіт: "Кеселерді бәсекелестеріме қарағанда арзан бағамен көп етіп сатам, мол табыс табамын" - деп ойлайды. Өзінің шығынын дұрыс есептемеген шеберхана иесі кесенің құнын 180 теңге етіп қояды. Ал оның бәскелестерінде оның құны - 210 теңге.
* Ағаш өңдейтін "Терезе және есік" фирмасы 5 терезе жақтауына тапсырыс алды. Фирма үшін 1 терезенің жақтауы 14 000 теңгеге түседі. Фирма әрбір дайын жақтаудың құнын 15 000 теңге деп белгілейді. Бұл рыноктағы ең жоғарғы баға емес, бірақ материалдың бағасы жоғары, сондықтан фирма табыс тамамыз деп ойлайды.
Y. Эконмикалық сұрақтар:
1. Экономика дегеніміз не?
2. Экономикада басты қызмет атқаратын кім?
3. Банкіден қарызға алатын ақша не?
4.Бюджет дегеніміз не?
5. Тұрақты шығын деген не?
6.Тауар құнының ақшалай көрінісі -
7. Несие қандай қызмет атқарады?
Жауаптары:
1. Мемлекеттің, кәсіпорынның, адамның, жанұяның шаруашылық іс- әрекеті.
2. Адамдар
3. Несие
4. Табыс пен шығындарды реттейтін қаржы жоспары.
5.Шығарылған өнім көлеміне байланысты емес шығындар.
6. Баға.
7. Қайта бөлу, ынталандыру, реттеу, үнемдеу.
YI Қорытынды.
Тест сұрақтарына жауап беріңдер.
YII. Бекіту. Кері байланыс.
Шығын дегеніміз не?
Шығын нешеге бөлінеді?
Кәсіпкерге өзіндік құн калькуляциясы не үшін қажет?
YII.Бағалау
YIII Үйге тапсырма . Шығын түрлері.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz