Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
АК-74 автоматының арналу мақсаты, ұрыстық қасиеттері. Автоматты толық емес бөлшектеу мен жинастыру реті
Сабақтың тақырыбы: АК-74 автоматының арналу мақсаты, ұрыстық қасиеттері.
Автоматты толық емес бөлшектеу мен жинастыру реті.
Білімдік мақсаты: АК-74 автоматының міндетін, құрылысын, ұрстың қасиеттерін, толық емесбөлшектеу мен жинастырудың ретін түсіндіру, білдіру, меңгерту.
Дамытушылық мақсаты: оқыта және тәрбие бере отырып, елдің қауіпсіздігін сақтау басты борышы екенін үнемі дамыта меңгерту, білдірту. Оқушылардың автоматқа қызығушылығын арттыру және қол икемділіктерін дамыта түсу.
Тәрбиелік мақсаты: елін, жерін сүюге, саналы түрде Отанын қорғауға дайын болуға, Қарулы күштерге қызмет етуге, қырағылыққа, батылдыққа және бастамашылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: ой шақыру стратегиясы, Венн диаграммасы
Көрнекілік құралдар: АӘД оқулығы, АК-74 оқу - жаттығу автоматы, плакаттар т.б.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Взвод командирі сапқа тұрғызады, рапорт береді. Амандасу, түгендеу, тексеру. Сабақ тақырыбын, мақсатын айту.
ІІ Үй жұмысын тексеру.
ІІІ Негізгі бөлім.
Кіріспе. <<Автомат дегенде ойға не түседі?>> - деп сұрақ қойылады.
Взвод 2 топқа бөлінеді. Әр топқа мәтін және кестелер таратылады. (Мәтін кітапта, 175 бет). Оқушылар мәтінді ой шақыру стратегиясы бойынша оқиды. Сабақ басында жазғандарын мәтіннен алған білімдеріне сәйкес белгілеп өтеді.(дұрыс+, қате -). Келесі кезекте автоматты бөлшектеу және жинастыру реті көрсетін, түсіндіремін. Бөлшектеу және жинау кезінде әр бөлшектің атауларын және олардың қолдану мақсатын айта отырамын. Тақтаға РПК-74, АКМ автоматтарының сипаттамалары бар плакат ілініп, оқушылар алдындағы кестеге сүйеніп Венн диаграммасын толтырады. Толтыру тәртібі:
Б В
А
АКМ РПК -74
ІV. Қорытынды бөлім. Сұрақ - жауап түрінде АК-74 автоматты туралы негізгі сұрақтарды қою.
V. Бағалау. Оқушылардың білімдерін бағалап, бағаларын айту.
VІ. Үйге тапсырма. 4 тарау, §3,4.
Автоматты толық емес бөлшектеу мен жинастыру реті.
Білімдік мақсаты: АК-74 автоматының міндетін, құрылысын, ұрстың қасиеттерін, толық емесбөлшектеу мен жинастырудың ретін түсіндіру, білдіру, меңгерту.
Дамытушылық мақсаты: оқыта және тәрбие бере отырып, елдің қауіпсіздігін сақтау басты борышы екенін үнемі дамыта меңгерту, білдірту. Оқушылардың автоматқа қызығушылығын арттыру және қол икемділіктерін дамыта түсу.
Тәрбиелік мақсаты: елін, жерін сүюге, саналы түрде Отанын қорғауға дайын болуға, Қарулы күштерге қызмет етуге, қырағылыққа, батылдыққа және бастамашылдыққа тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың әдісі: ой шақыру стратегиясы, Венн диаграммасы
Көрнекілік құралдар: АӘД оқулығы, АК-74 оқу - жаттығу автоматы, плакаттар т.б.
Сабақтың барысы:
І Ұйымдастыру кезеңі
Взвод командирі сапқа тұрғызады, рапорт береді. Амандасу, түгендеу, тексеру. Сабақ тақырыбын, мақсатын айту.
ІІ Үй жұмысын тексеру.
ІІІ Негізгі бөлім.
Кіріспе. <<Автомат дегенде ойға не түседі?>> - деп сұрақ қойылады.
Взвод 2 топқа бөлінеді. Әр топқа мәтін және кестелер таратылады. (Мәтін кітапта, 175 бет). Оқушылар мәтінді ой шақыру стратегиясы бойынша оқиды. Сабақ басында жазғандарын мәтіннен алған білімдеріне сәйкес белгілеп өтеді.(дұрыс+, қате -). Келесі кезекте автоматты бөлшектеу және жинастыру реті көрсетін, түсіндіремін. Бөлшектеу және жинау кезінде әр бөлшектің атауларын және олардың қолдану мақсатын айта отырамын. Тақтаға РПК-74, АКМ автоматтарының сипаттамалары бар плакат ілініп, оқушылар алдындағы кестеге сүйеніп Венн диаграммасын толтырады. Толтыру тәртібі:
Б В
А
АКМ РПК -74
ІV. Қорытынды бөлім. Сұрақ - жауап түрінде АК-74 автоматты туралы негізгі сұрақтарды қою.
V. Бағалау. Оқушылардың білімдерін бағалап, бағаларын айту.
VІ. Үйге тапсырма. 4 тарау, §3,4.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz