Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Күрделі және кері функцияладың туындысы
Әлия Молдағұлова атындағы №173 орта мектебі
<<Бекітемін>>
директорының оқу-тәрбие
ісі жөніндегі орынбасары
________ Г.М.Биманова
10 сыныпқа арналған алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар
Математика пәнінің мұғалімі Алтаева Қарлығаш Амангелдіқызы
Күн: 11.02.2015 ж
Сыныбы: 10 <<А>>
Пәні: алгебра
Сабақтың тақырыбы
Күрделі және кері функцияладың туындысы
Сілтеме
Дерек көздері:
Білім стандарты, оқулық математика 10 - сынып авт: Ә.Шыныбеков <<Алгебра>> <<Атамұра>> баспасы, 2014 ж. Интернет көздері.
Жалпы мақсаты
элементар функциялары туындыларының көмегімен күрделі және кері функциялардың туындысын таба алу
Оқушылар үшін күтілетін нәтиже
* Диффнренциалдау ережелерін қолданып күрделі және кері функциялардың туындысын таба алу дағдысы қалыптасады;
* күрделі және кері функциялардың туындысы тақырыбы төңірегіндегі өзге есептерді шығарады;
* жұппен жұмыс жасау арқылы білімдерін бекітеді,таразылайды
Тапсырмалар/ Wiki материалдары/
Интерактивті тақта, Берілетін тапсырмалар және олардың дұрыс жауаптары, интернет желісінен алынған материалдар (притча), оқулық , тест тапсырмалары.
Оқыту әдістері:
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер
СТО
:: <>
:: <<Үш айналымды кеңейтілген тапсырмалар>>
:: <<Мәре>>
1. Диалогтік оқыту
2. Жеке жұмыс.
3. Топтық жұмыс.
Орындалатын жұмыстар
1. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Бірінші сабақ болғандықтан, сабақ басталмай-ақ көңілді бейнеәуен қосылып тұрады.
2. Оқушылар үш қатар болып отырады. Жұптары әр деңгейдегі оқушылар қамтылатындай бөлініп беріледі. 1-20 сандары жасырылған қағаз қиындылары таратылады.
3. Сабақтың тақырыбын, мақсатын айқындау.
4. <>
+ Үй тапсырмасына берілген есептерді тексеру (1-5 сандары бар оқушылар)
+ Элементар функциялардың туындыларын сұрау (6-16 сандары бар оқушылар)
+ Ауызша орташа деңгейдегі күрделі функцияның туындысын табады. (17-21
+
+ сандары бар оқушылар)
5. Үш айналымды кеңейтілген тапсырмалар.
6. <<Мәре>> ҰБТ тапсырмаларынан тақырып төңірегіндегі тестті орындау./жеке жұмыс
7. Рефлексия. <<Дейін және кейін>>
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
І. Ұйымдастыру бөлімі. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
2 минут
Сәлемдесу. Сәтті күн тілеу.
1-20 сандары жасырылған қағаз қиындылары таратылады.
Бағалану критерийі көрсетіледі.
(А 3 форматта ілінген)
Қосымша 1
Оқушылар үш қатар болып отырады. Жұптары әр деңгейдегі оқушылар қамтылатындай бөлініп беріледі.
Тұсаукесер
<>
15 минут
+ Үй тапсырмасына берілген есептерді тексеру (1-5 сандары бар оқушылар)
+ Элементар функциялардың туындыларын сұрау (6-16 сандары бар оқушылар)
+ Ауызша орташа деңгейдегі күрделі функцияның туындысын табады. (17-21 сандары бар оқушылар)
Қосымша 2
Қолындағы реті бойынша сұрақтарға ауызша, жылдам жауап береді.
Негізгі бөлім
<<Үш айналымды кеңейтілген тапсырмалар>>
18 минут
<<Мәре>>
6 минут
Әр айналымда үш қатарға үш түрлі есептер беріледі. Жұмыс соңында үш тақырыпта 9 есеп шығарылады.
Қосымша 3
Әр айналым тапсырмалары орындалғаннан кейін ғана келесі айналымға көшеді.
ҰБТ тест кітапшаларынан алынған тесттер беріледі.
Қосымша 4
Күннің ретін, сабақтың тақырыбын жазады.
Айналым реті
І қатар
ІІ қатар
ІІІ қатар
І айналым
№467/3
Бөлшектің туындысы
№468/2
Көбейтін дінің туындысы
№470/1
f/(x)=0
Теңдеуін шығару
ІІ айналым
№470/3
f/(x)=0
Теңдеуін шығару
№474/3
Бөлшектің туындысы
№468/1
Көбейтіндінің туындысы
ІІІ айналым
№474/2
Көбейтіндінің туындысы
№470/4
f/(x)=0
Теңдеуін шығару
№467/4
Бөлшектің туындысы
Түрлі бекітілген ақпараттың көмегімен жұптық жұмыс жүреді. Әр есепте қалаған жұп дайын есептің жауабын тақтаға жазады. Бірақ әр жұптың бір ғана мүмкіндігі бар.
Жеке жұмыс жасайды. 2 есептен тұратын тестті орындайды, ИТ берілген дұрыс жауаппен салыстырады.
Қорытынды
1. Бағалау
1,5 минут
2. Рефлексия
1,5 минут
3. Үйге тапсырма
1 минут
Қандай баға алғандығы сұралады, мадақталады.
<<Дейін және кейін>>
Қосымша 5
№ 473/1,3 №475/1,2
Тест жинақтарынан 5 есеп шығару.
Критерий бойынша өз жұмыстарын бағалайды
Кері байланыс парағын толтырады
Қосымша 1
Бағалану критерийі
<<Өте жақсы>>
<<Жақсы>>
<<Қанағаттанарлық>>
Үй тапсырмасы дұрыс орындалған
Үй тапсырмасы дұрыс орындалған
Үй тапсырмасы дұрыс орындалған
Элементар функциялардың туындыларын жатқа білу
Элементар функциялардың туындыларын жатқа білу
Элементар функциялардың туындыларын жатқа білу
Жұптық жұмыста тақтаға дұрыс жауап жазу
Жұптық жұмыста тақтаға дұрыс жауап жазу
ҰБТ тест кітапшаларынан алынған тесттердің екеуі де дұрыс болуы
ҰБТ тест кітапшаларынан алынған тесттердің біреуі дұрыс болуы
Қосымша 5
<<Кейін>>
<<Кейін>>
<<Дейін>>
<<Дейін>>
Оқушы аты-жөні:__________________________________________________қандай сан №
17. Күрделі функцияладың туындысы
18. Көбейтіндінің туындысы
19. Бөлшектің туындысы
Қосымша 4
<<мәре>>
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Әлия Молдағұлова атындағы №173 орта мектебі
АШЫҚ САБАҚ
<<КҮРДЕЛІ ЖӘНЕ КЕРІ ФУНКЦИЯЛАРДЫҢ ТУЫНДЫСЫ>>
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 10 <<А>>
Пән мұғалімі: Алтаева Қарлығаш Амангелдіқызы
2015-2016 оқу жылы
Қызылода қаласы
<<Бекітемін>>
директорының оқу-тәрбие
ісі жөніндегі орынбасары
________ Г.М.Биманова
10 сыныпқа арналған алгебра пәні бойынша қысқа мерзімді жоспар
Математика пәнінің мұғалімі Алтаева Қарлығаш Амангелдіқызы
Күн: 11.02.2015 ж
Сыныбы: 10 <<А>>
Пәні: алгебра
Сабақтың тақырыбы
Күрделі және кері функцияладың туындысы
Сілтеме
Дерек көздері:
Білім стандарты, оқулық математика 10 - сынып авт: Ә.Шыныбеков <<Алгебра>> <<Атамұра>> баспасы, 2014 ж. Интернет көздері.
Жалпы мақсаты
элементар функциялары туындыларының көмегімен күрделі және кері функциялардың туындысын таба алу
Оқушылар үшін күтілетін нәтиже
* Диффнренциалдау ережелерін қолданып күрделі және кері функциялардың туындысын таба алу дағдысы қалыптасады;
* күрделі және кері функциялардың туындысы тақырыбы төңірегіндегі өзге есептерді шығарады;
* жұппен жұмыс жасау арқылы білімдерін бекітеді,таразылайды
Тапсырмалар/ Wiki материалдары/
Интерактивті тақта, Берілетін тапсырмалар және олардың дұрыс жауаптары, интернет желісінен алынған материалдар (притча), оқулық , тест тапсырмалары.
Оқыту әдістері:
Оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдер
СТО
:: <
:: <<Үш айналымды кеңейтілген тапсырмалар>>
:: <<Мәре>>
1. Диалогтік оқыту
2. Жеке жұмыс.
3. Топтық жұмыс.
Орындалатын жұмыстар
1. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Бірінші сабақ болғандықтан, сабақ басталмай-ақ көңілді бейнеәуен қосылып тұрады.
2. Оқушылар үш қатар болып отырады. Жұптары әр деңгейдегі оқушылар қамтылатындай бөлініп беріледі. 1-20 сандары жасырылған қағаз қиындылары таратылады.
3. Сабақтың тақырыбын, мақсатын айқындау.
4. <
+ Үй тапсырмасына берілген есептерді тексеру (1-5 сандары бар оқушылар)
+ Элементар функциялардың туындыларын сұрау (6-16 сандары бар оқушылар)
+ Ауызша орташа деңгейдегі күрделі функцияның туындысын табады. (17-21
+
+ сандары бар оқушылар)
5. Үш айналымды кеңейтілген тапсырмалар.
6. <<Мәре>> ҰБТ тапсырмаларынан тақырып төңірегіндегі тестті орындау./жеке жұмыс
7. Рефлексия. <<Дейін және кейін>>
Сабақ кезеңдері
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Кіріспе
І. Ұйымдастыру бөлімі. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
2 минут
Сәлемдесу. Сәтті күн тілеу.
1-20 сандары жасырылған қағаз қиындылары таратылады.
Бағалану критерийі көрсетіледі.
(А 3 форматта ілінген)
Қосымша 1
Оқушылар үш қатар болып отырады. Жұптары әр деңгейдегі оқушылар қамтылатындай бөлініп беріледі.
Тұсаукесер
<
15 минут
+ Үй тапсырмасына берілген есептерді тексеру (1-5 сандары бар оқушылар)
+ Элементар функциялардың туындыларын сұрау (6-16 сандары бар оқушылар)
+ Ауызша орташа деңгейдегі күрделі функцияның туындысын табады. (17-21 сандары бар оқушылар)
Қосымша 2
Қолындағы реті бойынша сұрақтарға ауызша, жылдам жауап береді.
Негізгі бөлім
<<Үш айналымды кеңейтілген тапсырмалар>>
18 минут
<<Мәре>>
6 минут
Әр айналымда үш қатарға үш түрлі есептер беріледі. Жұмыс соңында үш тақырыпта 9 есеп шығарылады.
Қосымша 3
Әр айналым тапсырмалары орындалғаннан кейін ғана келесі айналымға көшеді.
ҰБТ тест кітапшаларынан алынған тесттер беріледі.
Қосымша 4
Күннің ретін, сабақтың тақырыбын жазады.
Айналым реті
І қатар
ІІ қатар
ІІІ қатар
І айналым
№467/3
Бөлшектің туындысы
№468/2
Көбейтін дінің туындысы
№470/1
f/(x)=0
Теңдеуін шығару
ІІ айналым
№470/3
f/(x)=0
Теңдеуін шығару
№474/3
Бөлшектің туындысы
№468/1
Көбейтіндінің туындысы
ІІІ айналым
№474/2
Көбейтіндінің туындысы
№470/4
f/(x)=0
Теңдеуін шығару
№467/4
Бөлшектің туындысы
Түрлі бекітілген ақпараттың көмегімен жұптық жұмыс жүреді. Әр есепте қалаған жұп дайын есептің жауабын тақтаға жазады. Бірақ әр жұптың бір ғана мүмкіндігі бар.
Жеке жұмыс жасайды. 2 есептен тұратын тестті орындайды, ИТ берілген дұрыс жауаппен салыстырады.
Қорытынды
1. Бағалау
1,5 минут
2. Рефлексия
1,5 минут
3. Үйге тапсырма
1 минут
Қандай баға алғандығы сұралады, мадақталады.
<<Дейін және кейін>>
Қосымша 5
№ 473/1,3 №475/1,2
Тест жинақтарынан 5 есеп шығару.
Критерий бойынша өз жұмыстарын бағалайды
Кері байланыс парағын толтырады
Қосымша 1
Бағалану критерийі
<<Өте жақсы>>
<<Жақсы>>
<<Қанағаттанарлық>>
Үй тапсырмасы дұрыс орындалған
Үй тапсырмасы дұрыс орындалған
Үй тапсырмасы дұрыс орындалған
Элементар функциялардың туындыларын жатқа білу
Элементар функциялардың туындыларын жатқа білу
Элементар функциялардың туындыларын жатқа білу
Жұптық жұмыста тақтаға дұрыс жауап жазу
Жұптық жұмыста тақтаға дұрыс жауап жазу
ҰБТ тест кітапшаларынан алынған тесттердің екеуі де дұрыс болуы
ҰБТ тест кітапшаларынан алынған тесттердің біреуі дұрыс болуы
Қосымша 5
<<Кейін>>
<<Кейін>>
<<Дейін>>
<<Дейін>>
Оқушы аты-жөні:__________________________________________________қандай сан №
17. Күрделі функцияладың туындысы
18. Көбейтіндінің туындысы
19. Бөлшектің туындысы
Қосымша 4
<<мәре>>
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
Әлия Молдағұлова атындағы №173 орта мектебі
АШЫҚ САБАҚ
<<КҮРДЕЛІ ЖӘНЕ КЕРІ ФУНКЦИЯЛАРДЫҢ ТУЫНДЫСЫ>>
Пәні: Алгебра
Сыныбы: 10 <<А>>
Пән мұғалімі: Алтаева Қарлығаш Амангелдіқызы
2015-2016 оқу жылы
Қызылода қаласы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz