Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Сын есім туралы берілген білімді қайталау
Қазақ тілі (3 сынып)
Жубаниязова Гульжан Жолдаскызы.
Бастауыш сынып мұғалімі
Ақтөбе облысы. Қандыағаш қаласы. №5 орта мектебі.
Мақсаттары: Білімділік:Сын есім туралы берілген білімді қайталау.
Дамытушылық: Ойлау есте сақтау қабілеттерін сөздік қорын молайту сөйлеу мәдениеттерін дамыту.
Тарбиелік: Оқушыларды табиғаттағы тіршілік иелерінің әсемдік әдемілік сипаттарын тануға оларды қорғауға тәрбиелеу.
Сабактың түрі: аралас
Көрнекілігі: кесте денгейлік таратпа материалдар сурет.
Типі: қайталау
Сабақтын барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық.
2.Өткен сабақты қайталау.
- Қанша сөз табы бар?
Зат есім Сөз табы Сын есім
Етістік Сан есім
(Осылардың ішінен қайсысын өттік?)
Зат есім: кім? Не? Кімдер? Нелер? Оқушы кітап.
Етістік: Не істеді? Қайтті? Не қылды? Жүрді оқыды.
Сын есім: Қандай? Қай? Әдемі қызықты
Қызығушылықты ояту.
(Танымдық сұрақтар) жыл мезгілдеріне байланысты топка бөлу.
1.Жаз 3.Қыс
2.Күз 4.Көктем
(Топқа байланысты өлең айткызу.)
1-топ Жаздыгүн шілде болғанда,
Көгорай шалғын бәйшешек
Ұзарып, осіп толғанда;
Күркіреп жатқан өзенге
Көшіп ауыл қонғанда;
2-топ Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан,
Күз болса,дымқыл тұман жерді басқан.
Білмеймін, тойғаны ма,тонғаны ма?
Жылқы ойнап,бие қашқан,тай жарысқан.
3-топ Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,
Соқыр, мылқау,танымас тірі жанды
Үсті-басы ақ қырау,түсі суық
Басқан жері сықырлап келіп қалды.
4-топ Мал семірер ақ пенен ас көбейер
Адамзат көңілі өсіп көтерілер
Қара тастан басқанын бәрі жадырап,
Бір сараңнан басқаның пейлі енер.
Осы олеңнің ішінен қандай? Қай? деген сұраққа жауап беретін сөздерді
Таптырып тактаға орындату.
Сын есім
Қай? Қандай?
Танымдық тапсырма:
Суық,ызғар,ыстық,боран,батпақты,жаңбырлы,салқын,дымқылды, шуақты,жылы.(Әр топ өз атына лайығын теріп жазады.)
Осы создерге байланыстырып сөйлем құрау,салыстыру.
Сергіту сәті.
Сурет бойынша әңгіме құрату.
Топтастыру стратегиясы.
Сапасы түсі дәмі
Түрі Сын есім пішіні
Салмағы көлемі
Сабақты қорытып,білімдерін бағалау.
Үйге: көлеміне, сапасына, түсіне байланысты сын есімдерге сөйлем құрап
келу.
Ақтөбе облысы. Қандыағаш қаласы. №5 орта мектебі.
Баяндама.
Жана технологиялар аркылы,оқушының оқуға деген қызығушылығын арттыру.
Білім негізі бастауыш мектепте берілетіні анық.Сондықтан да бастауыш
сынып мұғалімі бағдарлама көлемінде ғана білім алып қоймай,оқушының қызығушылығын арттыру үшін әр түрлі,пәндер арқылы баланың жан-жақты қамтамасыз етуі керек.
Қазіргі білім беру саласындағы оқытудың озық технологияларын меңгермейінше сауатты,жан-жақты маман болу мүмкін емес.Жаңа технологияны меңгеру мұғалімнің интеллектуальдық,кәсіптік адамгершілік,рухани,азаматтық және басқа көптеген адами келбетінің қалыптасуына игі әсерін тигізеді,өзін-өзін дамытып,оқу- тәрбие үрдісін
тиімді ұйымдастыруына көмектеседі.
Әр түрлі пәндерді таңдау және жүктеу белсенділігінің деңгейі оқушылардың көпшілігінде оқу жылының аяғында жылдан-жылға төменделуі айқындалады. Осының нәтижесінде біз оқушылардың көпшілігін білім деңгейі орташа және орташадан төмен екенін анықтаймыз.
Тәрбиелеу мен білім беру мақсаттары қоғамның қажеттіліктеріне тікелей байланысты. Қалыптасып келе жатқан жеке тұлғаға деген талаптар қазіргі заманда көлемді болып келе жатыр.Біздің ойымызша,негізгі талаптардың бірі білім берудің жоғары деңгейі болып табылады.
Сонда ғана әлеуметтік,саяси,ғылыми және басқа да салалардағы болып жатқан жедел жағдайларға тез бейімделе алады. Оқушы озінің алып жатқан біліміне қанағаттанса,көңілі толса ғана,осының негізінде жанаға деген ынтасы қалыптасады.
Үздіксіз өзгеріп отырған заман адамның сол талабына сай білім алып,жаңа істерді меғгеруді талап етеді. Осыған орай оқу-тәрбие үрдісінде жаңа педагогикалық технологияларды жүйелі пайдаланудың маңызы зор. Оқу- тәрбие үрдісін жаңалықтармен қамтамасыз ету барысында ғана,біз саналы ,білімді азамат тәрбиелей аламыз.
Ал,қазіргі уакытта білім беретін мектеп мұғалімдерінің жаңа технологияларды пайдалану практикасын дамытсақ,мұғалім өз сабағында орынды пайдалану арқылы еңбек тәжірибесін дамыта алады.
Оқушылардың қабілеттерін арттырып, сабаққа деген қызығушылықтарын оятып ,өздеріне сенімді,білімді азамат етіп тәрбиелей аламыз.
Жубаниязова Гульжан Жолдаскызы.
Бастауыш сынып мұғалімі
Ақтөбе облысы. Қандыағаш қаласы. №5 орта мектебі.
Мақсаттары: Білімділік:Сын есім туралы берілген білімді қайталау.
Дамытушылық: Ойлау есте сақтау қабілеттерін сөздік қорын молайту сөйлеу мәдениеттерін дамыту.
Тарбиелік: Оқушыларды табиғаттағы тіршілік иелерінің әсемдік әдемілік сипаттарын тануға оларды қорғауға тәрбиелеу.
Сабактың түрі: аралас
Көрнекілігі: кесте денгейлік таратпа материалдар сурет.
Типі: қайталау
Сабақтын барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық дайындық.
2.Өткен сабақты қайталау.
- Қанша сөз табы бар?
Зат есім Сөз табы Сын есім
Етістік Сан есім
(Осылардың ішінен қайсысын өттік?)
Зат есім: кім? Не? Кімдер? Нелер? Оқушы кітап.
Етістік: Не істеді? Қайтті? Не қылды? Жүрді оқыды.
Сын есім: Қандай? Қай? Әдемі қызықты
Қызығушылықты ояту.
(Танымдық сұрақтар) жыл мезгілдеріне байланысты топка бөлу.
1.Жаз 3.Қыс
2.Күз 4.Көктем
(Топқа байланысты өлең айткызу.)
1-топ Жаздыгүн шілде болғанда,
Көгорай шалғын бәйшешек
Ұзарып, осіп толғанда;
Күркіреп жатқан өзенге
Көшіп ауыл қонғанда;
2-топ Сұр бұлт түсі суық қаптайды аспан,
Күз болса,дымқыл тұман жерді басқан.
Білмеймін, тойғаны ма,тонғаны ма?
Жылқы ойнап,бие қашқан,тай жарысқан.
3-топ Ақ киімді, денелі, ақ сақалды,
Соқыр, мылқау,танымас тірі жанды
Үсті-басы ақ қырау,түсі суық
Басқан жері сықырлап келіп қалды.
4-топ Мал семірер ақ пенен ас көбейер
Адамзат көңілі өсіп көтерілер
Қара тастан басқанын бәрі жадырап,
Бір сараңнан басқаның пейлі енер.
Осы олеңнің ішінен қандай? Қай? деген сұраққа жауап беретін сөздерді
Таптырып тактаға орындату.
Сын есім
Қай? Қандай?
Танымдық тапсырма:
Суық,ызғар,ыстық,боран,батпақты,жаңбырлы,салқын,дымқылды, шуақты,жылы.(Әр топ өз атына лайығын теріп жазады.)
Осы создерге байланыстырып сөйлем құрау,салыстыру.
Сергіту сәті.
Сурет бойынша әңгіме құрату.
Топтастыру стратегиясы.
Сапасы түсі дәмі
Түрі Сын есім пішіні
Салмағы көлемі
Сабақты қорытып,білімдерін бағалау.
Үйге: көлеміне, сапасына, түсіне байланысты сын есімдерге сөйлем құрап
келу.
Ақтөбе облысы. Қандыағаш қаласы. №5 орта мектебі.
Баяндама.
Жана технологиялар аркылы,оқушының оқуға деген қызығушылығын арттыру.
Білім негізі бастауыш мектепте берілетіні анық.Сондықтан да бастауыш
сынып мұғалімі бағдарлама көлемінде ғана білім алып қоймай,оқушының қызығушылығын арттыру үшін әр түрлі,пәндер арқылы баланың жан-жақты қамтамасыз етуі керек.
Қазіргі білім беру саласындағы оқытудың озық технологияларын меңгермейінше сауатты,жан-жақты маман болу мүмкін емес.Жаңа технологияны меңгеру мұғалімнің интеллектуальдық,кәсіптік адамгершілік,рухани,азаматтық және басқа көптеген адами келбетінің қалыптасуына игі әсерін тигізеді,өзін-өзін дамытып,оқу- тәрбие үрдісін
тиімді ұйымдастыруына көмектеседі.
Әр түрлі пәндерді таңдау және жүктеу белсенділігінің деңгейі оқушылардың көпшілігінде оқу жылының аяғында жылдан-жылға төменделуі айқындалады. Осының нәтижесінде біз оқушылардың көпшілігін білім деңгейі орташа және орташадан төмен екенін анықтаймыз.
Тәрбиелеу мен білім беру мақсаттары қоғамның қажеттіліктеріне тікелей байланысты. Қалыптасып келе жатқан жеке тұлғаға деген талаптар қазіргі заманда көлемді болып келе жатыр.Біздің ойымызша,негізгі талаптардың бірі білім берудің жоғары деңгейі болып табылады.
Сонда ғана әлеуметтік,саяси,ғылыми және басқа да салалардағы болып жатқан жедел жағдайларға тез бейімделе алады. Оқушы озінің алып жатқан біліміне қанағаттанса,көңілі толса ғана,осының негізінде жанаға деген ынтасы қалыптасады.
Үздіксіз өзгеріп отырған заман адамның сол талабына сай білім алып,жаңа істерді меғгеруді талап етеді. Осыған орай оқу-тәрбие үрдісінде жаңа педагогикалық технологияларды жүйелі пайдаланудың маңызы зор. Оқу- тәрбие үрдісін жаңалықтармен қамтамасыз ету барысында ғана,біз саналы ,білімді азамат тәрбиелей аламыз.
Ал,қазіргі уакытта білім беретін мектеп мұғалімдерінің жаңа технологияларды пайдалану практикасын дамытсақ,мұғалім өз сабағында орынды пайдалану арқылы еңбек тәжірибесін дамыта алады.
Оқушылардың қабілеттерін арттырып, сабаққа деген қызығушылықтарын оятып ,өздеріне сенімді,білімді азамат етіп тәрбиелей аламыз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz