Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Етістік
Тексерілді: Камалова М.А
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Етістік
Мектеп: №153 мектеп - гимназия
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Сапамова Гулистан Муратжанқызы
СЫНЫП:
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Білімділік: Етістік туралы алған білімдерін пысықтау, етістікті сөйлем ішінен тауып, оған дұрыс сұрақ қоя білуге үйрету
Дамытушылық: Сөздік қорларын, есте сақтау қабілеттерін, шығармашылық қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Әр түрлі саналы түрде орындауға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады:
Сұрақтарға жауап бере алады
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Фонетикалық талдау жасай алады
Кейбір оқушылар орындай алады:
Мәтін құрастыра алады
Тілдік мақсат
Оқушылар орындай алады:
Буын, сөйлем құрастыра алады
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Сөз тіркестері мен жай сөйлемдер
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Етістіктер
Талқылауға арналған сұрақтар:
Етістік дегеніміз не?
Не себепті .... деп ойлайсыз?
Түсіндеген сұрақтарын жете түсіну үшін
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Қызығушылығын
ояту
Оқушылардың сабаққа қатысуын, кітап құралдарының бар, жоғын бақылап, оқушы зейінін сабаққа аудару.
oo Сәлеметсіңдер ме, балалар? Сабағымызды бастамас бұрын, қолымызды жүрегімізге қойып, әнұранымызды айтайық!
oo Балалар сабағымызды бастамастан бұрын барлығымыз көзімізді жұмып, мектепте өткізген ең қызықты, көңілді сәттерімізді көз алдыларымызға келтірейікші.
oo Жақсы жарайсыңдар балалар, ендеше балалар сабағымызды бастайық.
(Ұ.м) <<Топтастыру>> әдісі арқылы топқа бөлу.
Суреттер арқылы 5 топқа бөлу
1 топ - кітап
2 топ - қалам
3 топ - дәптер
4 топ - өшіргіш
5 топ - сызғыш
https://www.youtube.com/watch?v=gjEI9R90cVE
Қима қағаздар
Мағынаны тану
(Ұ.ж) <<Миға шабуыл>> әдісі cұрақ - жауап арқылы жүргізіледі.
oo Қолдарымыздағы ненің суреттері?
oo Кітап, дәптер, қалам, өшіргіш, сызғыш
oo Ия, дұрыс айтасыңдар.
oo Біз олармен не істейміз?
oo Жазамыз, оқимыз, өшіреміз.
oo Ия балалар, дұрыс айтасыңдар.
Іс-қимыл арқылы жаңа сабақты түсіндіру. Доппен және тақтамен түсіндіру. Екі оқушы шығып, доп ойнайды, ал бір оқушы тақтаға жазады. <<не істеп жатыр>> сұрағы арқылы оқушылар сұраққа жауап береді.
Сонымен оқушылармен бірге ережені шығарамыз.
Заттардың қимылын, іс-әрекетін білдіретін сөздерді етістік дейміз. Етістіктерге не істеді? қайтті? не қылды? деген сұрақтар қойылады.
357-тапсырма. <<Ұшатын сөздер>> әдісі (Ө.ж)
Етістіктер ұшақтарға жазылады. Топтарға ұшырылады. Сол сөздерді математикалық тәсілмен фонетикалық талдау жасайды, сөйлем құрастырады
Критерийлер
Дескриптор
* Фонетикалық талдау жасай алады
* Сөйлем құрастыра алады
1. Математикалық тәсілмен фонетикалық талдау жасай алады
2. Сөйлем құрастыра алады
354 - тапсырма. <<Стоп-кадр>> әдісі. Суреттерге әңгіме құрастырады. (Ж.ж)
Критерийлер
Дескриптор
* Әңгіме құрастыра алады
1.Суретке қарап әңгіме құрастыра алады
356- тапсырма. <<Жоғалған сөздер>> әдісі. (Ө.ж)
Көп нүктетін орнына тиісті сөздерді қойып жаз.
Торғайда түрлі аңдар .... Терең шатқалда қояндар .... Қызыл түлкілер тоғайда .... Тиіндер ағаштан - ағашқа ....
Керекті сөздер: жүреді, жасырынады, болады, секіреді.
Критерийлер
Дескриптор
* Тиісті сөздерді қоя алады
1.Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қоя алады
Қима қағаз
ұшақ
Қима қағаз
Қима қағаз
конверт
Қорытынды.
360 - тапсырма. <<Уақыт тізбегі>> әдісі.
1. Мәтінді оқиды.(Ө.ж)
2. Мәтінді оқиға бойынша уақыт тізбегіне салады.(Т.ж)
3. Етістіктердің астын сызады.(Т.ж)
Мақта
Мақта - бағалы өсімдік. Одан тамаша талшық алынады. Мақта құнарлы топырақты және ылғалды ұнатады. Ол суармалы жерде өсіріледі. Пісіп жетілген кезде қауашағыашылады. Одан үлпілдек ақ мақта көрінеді.
Критерийлер
Дескриптор
* Мәтінді оқи алады
* Оқиға бойынша рет - ретімен құрастыра алады
1. Мәтінді оқып, түсінгенін айта алады.
2. Уақыт тізбегіне оқиға бойынша сала алады
Қима қағаздар
Графикалық органайзер
Бағалау
Жұлдызша арқылы бағалау.
р\с
Дескрипторлар
1
Математикалық тәсілмен фонетикалық талдау жасай алады
2
Сөйлем құрастыра алады
3
Суретке қарап әңгіме құрастыра алады
4
Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қоя алады
5
Мәтінді оқып, түсінгенін айта алады.
6
Уақыт тізбегіне оқиға бойынша сала алады
Бағалау парақшасы
Қима қағаз
Үйге тапсырма
360 - тапсырма бет - 132 оқып, мазмұнын айту
362 - тапсырма бет - 132 жазу
Рефлексия
<<Анкета>> әдісі. Оқушыларға кішігірім анкета ұсынылады, яғни сабақтың қандай ерекше элементтеріне көңіл аудару керектігін белгілейді.Оқушылардан өздерінің жауаптарын дәлелдеп беруін сұрауға болады.
1. Мен сабақта жұмыс... жасадым
2.Менің сабақта жасаған жұмысыма
3. Сабақ маған
4. Мен сабақта
5. Менің көңіл-күйім
6. Сабақтың материалы маған
белсенді / неғұрайлы
Көңілім толды / толмады
ұзақ / қысқа немесе тез
шаршамадым / шаршадым
жақсарды / төмендеді
түсінікті / түсініксіз
пайдалы / пайдасыз
Қызықты / қызықсыз
жеңіл / күрделі
Қима қағаз
Қосымша ақпарат
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
Бағалау- оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс-
Денсаулық және қауіпсіздік,АКТ мен байланыс.Құндылықтармен байланыс /тәрбие элементі/
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай ,қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?/тапсырмалар сәйкес болды ма?/
Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
Қорытынды бағалау.
Ең жақсы өткен екі нәрсе /оқыту мен оқуға қатысты/
1.
2.
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді? /оқыту мен оқуға қатысты/
1.
2.
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
1.
2.
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Етістік
Мектеп: №153 мектеп - гимназия
Күні:
Мұғалімнің аты-жөні: Сапамова Гулистан Муратжанқызы
СЫНЫП:
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
Білімділік: Етістік туралы алған білімдерін пысықтау, етістікті сөйлем ішінен тауып, оған дұрыс сұрақ қоя білуге үйрету
Дамытушылық: Сөздік қорларын, есте сақтау қабілеттерін, шығармашылық қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Әр түрлі саналы түрде орындауға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар орындай алады:
Сұрақтарға жауап бере алады
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
Фонетикалық талдау жасай алады
Кейбір оқушылар орындай алады:
Мәтін құрастыра алады
Тілдік мақсат
Оқушылар орындай алады:
Буын, сөйлем құрастыра алады
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Сөз тіркестері мен жай сөйлемдер
Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:
Етістіктер
Талқылауға арналған сұрақтар:
Етістік дегеніміз не?
Не себепті .... деп ойлайсыз?
Түсіндеген сұрақтарын жете түсіну үшін
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Қызығушылығын
ояту
Оқушылардың сабаққа қатысуын, кітап құралдарының бар, жоғын бақылап, оқушы зейінін сабаққа аудару.
oo Сәлеметсіңдер ме, балалар? Сабағымызды бастамас бұрын, қолымызды жүрегімізге қойып, әнұранымызды айтайық!
oo Балалар сабағымызды бастамастан бұрын барлығымыз көзімізді жұмып, мектепте өткізген ең қызықты, көңілді сәттерімізді көз алдыларымызға келтірейікші.
oo Жақсы жарайсыңдар балалар, ендеше балалар сабағымызды бастайық.
(Ұ.м) <<Топтастыру>> әдісі арқылы топқа бөлу.
Суреттер арқылы 5 топқа бөлу
1 топ - кітап
2 топ - қалам
3 топ - дәптер
4 топ - өшіргіш
5 топ - сызғыш
https://www.youtube.com/watch?v=gjEI9R90cVE
Қима қағаздар
Мағынаны тану
(Ұ.ж) <<Миға шабуыл>> әдісі cұрақ - жауап арқылы жүргізіледі.
oo Қолдарымыздағы ненің суреттері?
oo Кітап, дәптер, қалам, өшіргіш, сызғыш
oo Ия, дұрыс айтасыңдар.
oo Біз олармен не істейміз?
oo Жазамыз, оқимыз, өшіреміз.
oo Ия балалар, дұрыс айтасыңдар.
Іс-қимыл арқылы жаңа сабақты түсіндіру. Доппен және тақтамен түсіндіру. Екі оқушы шығып, доп ойнайды, ал бір оқушы тақтаға жазады. <<не істеп жатыр>> сұрағы арқылы оқушылар сұраққа жауап береді.
Сонымен оқушылармен бірге ережені шығарамыз.
Заттардың қимылын, іс-әрекетін білдіретін сөздерді етістік дейміз. Етістіктерге не істеді? қайтті? не қылды? деген сұрақтар қойылады.
357-тапсырма. <<Ұшатын сөздер>> әдісі (Ө.ж)
Етістіктер ұшақтарға жазылады. Топтарға ұшырылады. Сол сөздерді математикалық тәсілмен фонетикалық талдау жасайды, сөйлем құрастырады
Критерийлер
Дескриптор
* Фонетикалық талдау жасай алады
* Сөйлем құрастыра алады
1. Математикалық тәсілмен фонетикалық талдау жасай алады
2. Сөйлем құрастыра алады
354 - тапсырма. <<Стоп-кадр>> әдісі. Суреттерге әңгіме құрастырады. (Ж.ж)
Критерийлер
Дескриптор
* Әңгіме құрастыра алады
1.Суретке қарап әңгіме құрастыра алады
356- тапсырма. <<Жоғалған сөздер>> әдісі. (Ө.ж)
Көп нүктетін орнына тиісті сөздерді қойып жаз.
Торғайда түрлі аңдар .... Терең шатқалда қояндар .... Қызыл түлкілер тоғайда .... Тиіндер ағаштан - ағашқа ....
Керекті сөздер: жүреді, жасырынады, болады, секіреді.
Критерийлер
Дескриптор
* Тиісті сөздерді қоя алады
1.Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қоя алады
Қима қағаз
ұшақ
Қима қағаз
Қима қағаз
конверт
Қорытынды.
360 - тапсырма. <<Уақыт тізбегі>> әдісі.
1. Мәтінді оқиды.(Ө.ж)
2. Мәтінді оқиға бойынша уақыт тізбегіне салады.(Т.ж)
3. Етістіктердің астын сызады.(Т.ж)
Мақта
Мақта - бағалы өсімдік. Одан тамаша талшық алынады. Мақта құнарлы топырақты және ылғалды ұнатады. Ол суармалы жерде өсіріледі. Пісіп жетілген кезде қауашағыашылады. Одан үлпілдек ақ мақта көрінеді.
Критерийлер
Дескриптор
* Мәтінді оқи алады
* Оқиға бойынша рет - ретімен құрастыра алады
1. Мәтінді оқып, түсінгенін айта алады.
2. Уақыт тізбегіне оқиға бойынша сала алады
Қима қағаздар
Графикалық органайзер
Бағалау
Жұлдызша арқылы бағалау.
р\с
Дескрипторлар
1
Математикалық тәсілмен фонетикалық талдау жасай алады
2
Сөйлем құрастыра алады
3
Суретке қарап әңгіме құрастыра алады
4
Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қоя алады
5
Мәтінді оқып, түсінгенін айта алады.
6
Уақыт тізбегіне оқиға бойынша сала алады
Бағалау парақшасы
Қима қағаз
Үйге тапсырма
360 - тапсырма бет - 132 оқып, мазмұнын айту
362 - тапсырма бет - 132 жазу
Рефлексия
<<Анкета>> әдісі. Оқушыларға кішігірім анкета ұсынылады, яғни сабақтың қандай ерекше элементтеріне көңіл аудару керектігін белгілейді.Оқушылардан өздерінің жауаптарын дәлелдеп беруін сұрауға болады.
1. Мен сабақта жұмыс... жасадым
2.Менің сабақта жасаған жұмысыма
3. Сабақ маған
4. Мен сабақта
5. Менің көңіл-күйім
6. Сабақтың материалы маған
белсенді / неғұрайлы
Көңілім толды / толмады
ұзақ / қысқа немесе тез
шаршамадым / шаршадым
жақсарды / төмендеді
түсінікті / түсініксіз
пайдалы / пайдасыз
Қызықты / қызықсыз
жеңіл / күрделі
Қима қағаз
Қосымша ақпарат
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?
Бағалау- оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс-
Денсаулық және қауіпсіздік,АКТ мен байланыс.Құндылықтармен байланыс /тәрбие элементі/
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?
Бүгін оқушылар не үйренді?
Сабақ қалай ,қандай деңгейде өтті?
Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?/тапсырмалар сәйкес болды ма?/
Уақытты қалай пайдаландым?
Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?
Қорытынды бағалау.
Ең жақсы өткен екі нәрсе /оқыту мен оқуға қатысты/
1.
2.
Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді? /оқыту мен оқуға қатысты/
1.
2.
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
1.
2.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz