Етістік

Тексерілді: Камалова М. А

Тексерілді:Камалова М. А: САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Етістік

Мектеп: №153 мектеп - гимназия

Тексерілді:Камалова М. А: Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Сапамова Гулистан Муратжанқызы

Тексерілді:Камалова М. А:

СЫНЫП:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Тексерілді:Камалова М. А:

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

Білімділік : Етістік туралы алған білімдерін пысықтау, етістікті сөйлем ішінен тауып, оған дұрыс сұрақ қоя білуге үйрету
Дамытушылық : Сөздік қорларын, есте сақтау қабілеттерін, шығармашылық қабілетін дамыту.
Тәрбиелік: Әр түрлі саналы түрде орындауға, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Тексерілді:Камалова М. А:

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Тексерілді:Камалова М. А: Сұрақтарға жауап бере алады
Тексерілді:Камалова М. А:

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Тексерілді:Камалова М. А: Фонетикалық талдау жасай алады
Тексерілді:Камалова М. А:

Кейбір оқушылар орындай алады:

Тексерілді:Камалова М. А: Мәтін құрастыра алады
Тексерілді:Камалова М. А: Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

Тексерілді:Камалова М. А:

Буын, сөйлем құрастыра алады

Тексерілді:Камалова М. А:

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Тексерілді:Камалова М. А: Сөз тіркестері мен жай сөйлемдер
Тексерілді:Камалова М. А:

Диалог құруға / шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Тексерілді:Камалова М. А: Етістіктер
Тексерілді:Камалова М. А:

Талқылауға арналған сұрақтар:

Тексерілді:Камалова М. А: Етістік дегеніміз не?
Тексерілді:Камалова М. А:

Не себепті …. деп ойлайсыз?

Тексерілді:Камалова М. А: Түсіндеген сұрақтарын жете түсіну үшін
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А: Жоспар
Тексерілді:Камалова М. А: Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Тексерілді:Камалова М. А:

Қызығушылығын

ояту

Оқушылардың сабаққа қатысуын, кітап құралдарының бар, жоғын бақылап, оқушы зейінін сабаққа аудару.

  • Сәлеметсіңдер ме, балалар? Сабағымызды бастамас бұрын, қолымызды жүрегімізге қойып, әнұранымызды айтайық!
  • Балалар сабағымызды бастамастан бұрын барлығымыз көзімізді жұмып, мектепте өткізген ең қызықты, көңілді сәттерімізді көз алдыларымызға келтірейікші.
  • Жақсы жарайсыңдар балалар, ендеше балалар сабағымызды бастайық.

(Ұ. м) «Топтастыру» әдісі арқылы топқа бөлу.

Суреттер арқылы 5 топқа бөлу

http://jmbenglish9.weebly.com/uploads/2/7/4/7/27479057/_623702888.jpg http://art-kaz.kz/published/publicdata/ARTKAZ/attachments/SC/products_pictures/ruchka_kerejj_10838_bolshaja.jpg http://danakz.kz/products_pictures/B_47.jpg http://cs543103.vk.me/v543103177/2be1/XFaTwKPpr5A.jpg https://ru.glosbe.com/fb_img/meaningImageMedium/iq336475_73e6bbc69215e2a73bc688dd0718c01c_Righello1.jpg

1 топ - кітап

2 топ - қалам

3 топ - дәптер

4 топ - өшіргіш

5 топ - сызғыш

https://www. youtube. com/watch?v=gjEI9R90cVE

Қима қағаздар

Тексерілді:Камалова М. А: Мағынаны тану

(Ұ. ж) «Миға шабуыл» әдісі cұрақ - жауап арқылы жүргізіледі.

  • Қолдарымыздағы ненің суреттері?
  • Кітап, дәптер, қалам, өшіргіш, сызғыш
  • Ия, дұрыс айтасыңдар.
  • Біз олармен не істейміз?
  • Жазамыз, оқимыз, өшіреміз.
  • Ия балалар, дұрыс айтасыңдар.

Іс-қимыл арқылы жаңа сабақты түсіндіру. Доппен және тақтамен түсіндіру. Екі оқушы шығып, доп ойнайды, ал бір оқушы тақтаға жазады. «не істеп жатыр» сұрағы арқылы оқушылар сұраққа жауап береді.

Сонымен оқушылармен бірге ережені шығарамыз.

Заттардың қимылын, іс-әрекетін білдіретін сөздерді етістік дейміз. Етістіктерге не істеді? қайтті? не қылды? деген сұрақтар қойылады.

357-тапсырма. «Ұшатын сөздер» әдісі (Ө. ж)

Етістіктер ұшақтарға жазылады. Топтарға ұшырылады. Сол сөздерді математикалық тәсілмен фонетикалық талдау жасайды, сөйлем құрастырады

:
:

354 - тапсырма. «Стоп-кадр» әдісі. Суреттерге әңгіме құрастырады. (Ж. ж)

:
:

356- тапсырма. «Жоғалған сөздер» әдісі . (Ө. ж)

Көп нүктетін орнына тиісті сөздерді қойып жаз.

Торғайда түрлі аңдар . . . Терең шатқалда қояндар . . . Қызыл түлкілер тоғайда . . . Тиіндер ағаштан - ағашқа . . .

Керекті сөздер: жүреді, жасырынады, болады, секіреді.

:
:
Критерийлер
Дескриптор
  • Фонетикалық талдау жасай алады
  • Сөйлем құрастыра алады
  1. Математикалық тәсілмен фонетикалық талдау жасай алады
  2. Сөйлем құрастыра алады
Критерийлер
Дескриптор
  • Әңгіме құрастыра алады
1. Суретке қарап әңгіме құрастыра алады
Критерийлер
Дескриптор
  • Тиісті сөздерді қоя алады
1. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қоя алады

Қима қағаз

ұшақ

Қима қағаз

Қима қағаз

конверт

Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А: Қорытынды.

360 - тапсырма. «Уақыт тізбегі» әдісі.

  1. Мәтінді оқиды. (Ө. ж)
  2. Мәтінді оқиға бойынша уақыт тізбегіне салады. (Т. ж)
  3. Етістіктердің астын сызады. (Т. ж)

Мақта

Мақта - бағалы өсімдік. Одан тамаша талшық алынады. Мақта құнарлы топырақты және ылғалды ұнатады. Ол суармалы жерде өсіріледі. Пісіп жетілген кезде қауашағыашылады. Одан үлпілдек ақ мақта көрінеді.

:
:
Критерийлер
Дескриптор
  • Мәтінді оқи алады
  • Оқиға бойынша рет - ретімен құрастыра алады
  1. Мәтінді оқып, түсінгенін айта алады.
  2. Уақыт тізбегіне оқиға бойынша сала алады

Қима қағаздар

Графикалық органайзер

Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А: Бағалау

Жұлдызша арқылы бағалау.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
р\с
Дескрипторлар
1
Математикалық тәсілмен фонетикалық талдау жасай алады
2
Сөйлем құрастыра алады
3
Суретке қарап әңгіме құрастыра алады
4
Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қоя алады
5
Мәтінді оқып, түсінгенін айта алады.
6
Уақыт тізбегіне оқиға бойынша сала алады

Бағалау парақшасы

Қима қағаз

Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А:
Тексерілді:Камалова М. А: Үйге тапсырма

360 - тапсырма бет - 132 оқып, мазмұнын айту

362 - тапсырма бет - 132 жазу

Тексерілді:Камалова М. А: Рефлексия

«Анкета» әдісі. Оқушыларға кішігірім анкета ұсынылады, яғни сабақтың қандай ерекше элементтеріне көңіл аудару керектігін белгілейді. Оқушылардан өздерінің жауаптарын дәлелдеп беруін сұрауға болады.

:
:

1. Мен сабақта жұмыс… жасадым

2. Менің сабақта жасаған жұмысыма

3. Сабақ маған

4. Мен


Ұқсас жұмыстар
Болымды және болымсыз етістік
Етістік . Етістік дегеніміз не
Салт етістік және сабақты етістік
Болымды және болымсыз етістік. 6-сынып
Етістіктен өткенді қайталау жайлы ақпарат. 6-сынып
Болымды және болымсыз етістік жайлы ақпарат
Етістікті бекіту сабағы. 6-сынып
Қазақ тілі. Сын есімнен өткенді қайталау
"Сабақты етістік пен салт етістік."
Болымды етістік
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz