Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Периметр деген не
Математика 2-сынып
Сабақтың тақырыбы:<<Периметр деген не?>>.
Сабақтың мақсаты:Тақырыпты меңгерту.
а) Білімділігі:екі таңбалы сандарды қосу және азайту, теңдеу шешу, есептің шартын құру, шешу жолдарын тереңірек ұғын дыру.баған түріндегі өрнектерді шешу,фигураның периметрін тапқызу.
ә) Тәрбиелік мәні:Математикалық сауаттылыққа білімділікке тәрбиелеу.
б) Дамытушылығы:оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, жылдам әрі дұрыс орындай білу дағдыларын арттыру, дамыту.
Сабақтың түрі, әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, пәнаралық байланыс, БИС технологиясының элементтері.
Сабақтың көрнекілігі:интерактивті тақтамен жұмыс.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлеметсіздер ме? - құрметті әріптестер.
Оқушылар сәлемдеседі.
Рахмет!!!
Балалар бізде қазір математика сабағы. Алдымен біз осы сабаққа деген жылдамдық қабілеттерімізді БИС технология-сы бойынша тексеріп көрелік.
4 - жылдамдықпен жұмыс жүргіземіз;
5 , 16, 23, 37, 45, 54, 62, 74, 85, 94.
(өте тамаша)
Ал енді үй жұмысының орындалуын тексеріп көрелік.
Үй тапсырмасын тексеру
Үйге берілген 103 беттегі №6 теңдеудің дұрыстығын
тексерейік.
6+у=15 18-а=7 х +5=7
У=9 а=11 х=12
Яғни үйге берілген тапсырма теңдеуге байланысты еді.
Сонымен теңдеудің ережесін еске түсіріп жіберелік.
Теңдеу дегеніміз-құрамына енетін әріптің мәнін табу керек
болатын теңдік. (Өте жақсы).
Енді тақтаға назар аударамыз.
Кім зерек?
Ал, жақсы олай болса <<Кім алғыр?>> екенін мына бір ойын
арқылы саралап көрелік.
Бұл ойын <<Математикалық компьютер есептеуіш немесе үндемес>> ойыны деп аталады.Ойын ережесі: айтылған сұрақтарға тек дұрыс жауабын ғана көрсетеміз.
Сонымен дайынбыз ба?
2ондықтан 5 бірлікті кеміт;
2онд.4бірліктен 9 бірлікті азайт;
8 бірлікті 9-ға арттыр;
1онд.7 бірл. болатын санды көрсет;
17 бірлікпен 3-тің қосындысынан 6-ны азайт; . (Өте жақсы).
Олай болса, жаңа сабаққа өту сергітуін жасап алайық.
1, 2, 3
Бойға жинап күш.
Жалқаулықты тастаймыз,
Жаңа сабақ бастаймыз.
Бүгінгі күнді жазамыз.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы тағы да мына компьютер
сұрақтарына жауап берсек табылады.
Оқулықпен, дәптермен жұмыс. Сергіту сәтін жасату.
Дәптерімізді ашайық,
Салақтықтан қашайық.
Қолға қалам алайық,
Көркем етіп жазайық.
2-есеп
Ормандағы тиін мен қоян тату тұрыпты.Олар өздерінің
қысқа дайындаған азықтары жайында әңгімелесіп отырды.
Тиін үлкен-үлкен жаңғақтардан 65 жинаған, ал қоян одан 20 сәбіз артық жинағанын айтады.Қоян қанша сәбіз жинаған?Барлығы қанша азық жинаған?
Есте сақтау қабілеттерін тексеру;
25, 154, 265, 387, 1231.
Х=25 х=22 х=30
Қорытынды:
Фигуралардан құрастырылған суреттердің атын атату және қандай фигуралардан тұратынын айтқызу.Өздеріне фигуралардан заттар құрастыр
<<Бізді құтқарыңдар>> деп қойлар көмек сұрап жатыр.
Фигуралардың периметрін тапқызу.
Баған түріндегі өрнектерді кім жылдам орындайды.
Үйге: 105 беттегі №6 мысалды орындап келу тапсырылады.
Оқушылардың білімдерін бағалап, өтілген сабақты қорытындылау.
Сонымен, бүгінгі сабақта не істедік?
Қандай ойындармен нелерді құтқардық?
Жан-жануарлар мен табиғаттың адамға қандай пайдасы бар
Күніміз ашық болсын,
Түніміз тыныш болсын.
Ауамыз таза болсын,
Барлық ел аман болсын!!!Осымен сабағымыз аяқталды.
Сабақтың тақырыбы:<<Периметр деген не?>>.
Сабақтың мақсаты:Тақырыпты меңгерту.
а) Білімділігі:екі таңбалы сандарды қосу және азайту, теңдеу шешу, есептің шартын құру, шешу жолдарын тереңірек ұғын дыру.баған түріндегі өрнектерді шешу,фигураның периметрін тапқызу.
ә) Тәрбиелік мәні:Математикалық сауаттылыққа білімділікке тәрбиелеу.
б) Дамытушылығы:оқушылардың логикалық ойлау қабілеттерін, жылдам әрі дұрыс орындай білу дағдыларын арттыру, дамыту.
Сабақтың түрі, әдіс-тәсілдері: сұрақ-жауап, пәнаралық байланыс, БИС технологиясының элементтері.
Сабақтың көрнекілігі:интерактивті тақтамен жұмыс.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлеметсіздер ме? - құрметті әріптестер.
Оқушылар сәлемдеседі.
Рахмет!!!
Балалар бізде қазір математика сабағы. Алдымен біз осы сабаққа деген жылдамдық қабілеттерімізді БИС технология-сы бойынша тексеріп көрелік.
4 - жылдамдықпен жұмыс жүргіземіз;
5 , 16, 23, 37, 45, 54, 62, 74, 85, 94.
(өте тамаша)
Ал енді үй жұмысының орындалуын тексеріп көрелік.
Үй тапсырмасын тексеру
Үйге берілген 103 беттегі №6 теңдеудің дұрыстығын
тексерейік.
6+у=15 18-а=7 х +5=7
У=9 а=11 х=12
Яғни үйге берілген тапсырма теңдеуге байланысты еді.
Сонымен теңдеудің ережесін еске түсіріп жіберелік.
Теңдеу дегеніміз-құрамына енетін әріптің мәнін табу керек
болатын теңдік. (Өте жақсы).
Енді тақтаға назар аударамыз.
Кім зерек?
Ал, жақсы олай болса <<Кім алғыр?>> екенін мына бір ойын
арқылы саралап көрелік.
Бұл ойын <<Математикалық компьютер есептеуіш немесе үндемес>> ойыны деп аталады.Ойын ережесі: айтылған сұрақтарға тек дұрыс жауабын ғана көрсетеміз.
Сонымен дайынбыз ба?
2ондықтан 5 бірлікті кеміт;
2онд.4бірліктен 9 бірлікті азайт;
8 бірлікті 9-ға арттыр;
1онд.7 бірл. болатын санды көрсет;
17 бірлікпен 3-тің қосындысынан 6-ны азайт; . (Өте жақсы).
Олай болса, жаңа сабаққа өту сергітуін жасап алайық.
1, 2, 3
Бойға жинап күш.
Жалқаулықты тастаймыз,
Жаңа сабақ бастаймыз.
Бүгінгі күнді жазамыз.
Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы тағы да мына компьютер
сұрақтарына жауап берсек табылады.
Оқулықпен, дәптермен жұмыс. Сергіту сәтін жасату.
Дәптерімізді ашайық,
Салақтықтан қашайық.
Қолға қалам алайық,
Көркем етіп жазайық.
2-есеп
Ормандағы тиін мен қоян тату тұрыпты.Олар өздерінің
қысқа дайындаған азықтары жайында әңгімелесіп отырды.
Тиін үлкен-үлкен жаңғақтардан 65 жинаған, ал қоян одан 20 сәбіз артық жинағанын айтады.Қоян қанша сәбіз жинаған?Барлығы қанша азық жинаған?
Есте сақтау қабілеттерін тексеру;
25, 154, 265, 387, 1231.
Х=25 х=22 х=30
Қорытынды:
Фигуралардан құрастырылған суреттердің атын атату және қандай фигуралардан тұратынын айтқызу.Өздеріне фигуралардан заттар құрастыр
<<Бізді құтқарыңдар>> деп қойлар көмек сұрап жатыр.
Фигуралардың периметрін тапқызу.
Баған түріндегі өрнектерді кім жылдам орындайды.
Үйге: 105 беттегі №6 мысалды орындап келу тапсырылады.
Оқушылардың білімдерін бағалап, өтілген сабақты қорытындылау.
Сонымен, бүгінгі сабақта не істедік?
Қандай ойындармен нелерді құтқардық?
Жан-жануарлар мен табиғаттың адамға қандай пайдасы бар
Күніміз ашық болсын,
Түніміз тыныш болсын.
Ауамыз таза болсын,
Барлық ел аман болсын!!!Осымен сабағымыз аяқталды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz