Атмосфераның құрамы және құрылысы (Атмосфера тарауына кіріспе)

Күні
№ . . . - сабақ 6-сынып
Күні: Сабақтың тақырыбы
№ . . . - сабақ 6-сынып:

Атмосфераның құрамы және құрылысы

(Атмосфера тарауына кіріспе)

Күні: Жалпы мақсаты
№ . . . - сабақ 6-сынып: Атмосфераның құрамы және құрылысы туралы оқушылардың білімдерін қалыптастыру. Өз бетінше жұмыс жасауға бағыт беру.
Күні: Негізгі идеялар
№ . . . - сабақ 6-сынып: Оқушылардың сабаққа деген жауапкершілігін арттыру
Күні: Мұғалімнің оқытудағы нәтижесі
№ . . . - сабақ 6-сынып: Оқушылар тақырыпты топпен талқылай отырып түсінеді, бірін-бірі үйретуге жетелейді. Өз бетімен жұмыс жасайды, өзінің пікірін дәлелдеп үйренеді, бағалау жұмыстарын жүргізеді. Сыни тұрғыдан ойланады. Өзін және топты бағалайды.
Күні: Ақпарат көздері
№ . . . - сабақ 6-сынып: Электронды оқулық, мұғалімдерге арналған әдістемелер, интернет"bilimdiler", " ustaz/kz" сайттары
Күні: Іс-әрекет түрлері
№ . . . - сабақ 6-сынып: Топпен жұмыс
Диалогпен жұмыс
Картамен жұмыстар
Бағалау жұмыстары
Күні:

Мұғалімнің сабақ туралы жазбалары

Тапсырма 45 минутқа арналып дайындалған

Күні: Мұғалімнің іс-әрекеті
№ . . . - сабақ 6-сынып: Оқушының іс-әрекеттері
Күні:

1. Алғашқы рефлексия кезеңі

Сынып оқушылары тәттілер арқылы топқа бөлінеді.

№ . . . - сабақ 6-сынып: 1, 2, 3, 4 топқа бөлінеді.
Күні:

Тәтті конфеттер алып көңілімізді көтеріп алдық.

(Психологиялық ахуалды қалыптастыру)

Күні:

2. Жаңа тақырыпқа кіріспе:

Көзге көрінбейді, қолға ілінбейді.

(Ауа)

Жұмбақтың шешуін табу арқылы тақырыптың атын табады.

№ . . . - сабақ 6-сынып: Ауа. Ауа - тіршіліктің төрт тірегінің бірі. Ауа бізге керек пе?
Күні: 3. АКТ мен жұмыс. Электрондық оқулықтан мәлімет алу
Күні:

4. Тәжірибе жасау. Тақырып туралы тереңірек түсіну мақсатында.

1. Біз ауаны көре аламыз ба?

2. Ауа бар жерде от та жанады.

3. Топырақта да ауа бар

4. Ауа серпімді.

5. Ауаны сеземіз бе?

6. Ауаның дыбысын ести аламыз ба? Желдің күші канша баллмен есептеледі?

7. Ауа тез таралғыш.

8. Ауа жылуды нашар өткізеді.

Күні:

5. СТО сұрақтары.

Оқушылар өз ойын жеткізуі керек.

№ . . . - сабақ 6-сынып:

1. Завод, фабрикалар ауаны қалай ластайды?

2. Автокөліктер ауаны қалай ластайды?

3. Ауа ластанса адамдар қандай ауруларға шалдығады?

4. Ауаны қорғау жолдары.

Күні: 6. Сергіту сәті
№ . . . - сабақ 6-сынып: Оқушылармен тыныс алуға байланысты жаттығу жасау
Күні:

7. Жұмбақтар шешу.

Жұмбақтарды шешу арқылы тропосфера қабатында болатын құбылыстарды табады.

№ . . . - сабақ 6-сынып:

1. Жапырақта ақ моншақтар көп болады,

Қолыңа алсаң лезде жоқ болады.

2. Дауыл дәнді ұшырып,

Шарлар жауды аспаннан.

Шекемізді ісіріп,

Қаштық үйге сасқаннан.

3. Қара таудың басында киік кетіп барады,

Қол аяғы бауырына тиіп кетіп барады.

4. Аумаған қар, жаумаған қар,

Таңертең бар, сәске жоқ.

5. Әуеден күбі түсті,

Күбінің түбі түсті.

6. Көк жүзінде көп жолақ,

Қойды екен оны кім бояп?

Күні:

8. Тірек-сызбаларды аяқтау.

Картамен жұмыс қамтылады.

№ . . . - сабақ 6-сынып: Тақырыпқа байланысты тірек-сызбаларды аяқтау керек.
Күні:

9. ҰБТ мен байланыс.

ҰБТ-да география пәнін таңдаған 11-сынып оқушысының сұрақтары.

№ . . . - сабақ 6-сынып: 11-сынып оқушысы ҰБТ да кездесіп жатқан сұрақтарға жауап береді.
Күні: 10. Географиялық диктант жазу
№ . . . - сабақ 6-сынып:

1. Атмосфера қабығы жер бетіне . . . сәулелерін шашыратып түсіреді. Сондықтан да жер беті қатты қызып кетпейді, ал түнде қатты . . . суып кетпеуіне әсерін тигізеді.

2. Атмосфера - . . . планетасында қорғаныс қызметін атқарады. Метеориттердің жер бетіне жеткенше . . . кетуіне әсер етеді.

3. Атмосфераның төменгі бөлігінде бұлттардың пайда болуы нәтижесінде ауа райы . . . қалыптасуы байқалады.

4. Атмосфера - тіршілік ортасы. Әлемнің биосфера немесе тіршілік қабаты осы . . . қабатында таралған.

Күні: 11. Деңгейлік тапсырмалар. Сабақты бекітуге арналған әр оқушыға жеке тапсырмалар беріледі.
№ . . . - сабақ 6-сынып: Жекелеген сұрақтарға жауап беру.
Күні: 12. А) Егер де мен . . . болсам, табиғатты қорғау үшін . . . (Оқушылар болашақ мамандықтарымен бүгінгі сабақты байланыстырады)
№ . . . - сабақ 6-сынып: Оқушылардың өз ойын айтуға жетелеу
Күні: 12. Бағалау кезеңі. Бағалау критерйлері бағалау парақшасында көрсетіледі.
№ . . . - сабақ 6-сынып: Оқушылар топты және өзін бағалайды
Күні: 13. Рефлексия. (Стикерлерге жазу)
№ . . . - сабақ 6-сынып: Бүгінгі сабақтан не білдім? Болашақта мен білгім келеді.
Күні: 14. Үй жұмысы
№ . . . - сабақ 6-сынып: Оқу, қосымша деректер іздену, тақырыптағы жаңа сөздерге мән беру.

Ұқсас жұмыстар
Ауа қабаты
Гидросфера- жердің су қабығы жайлы ақпарат
Ауаны қорғау
Манометрлер. сорғылар
Атмосфералық қысым. атмосфералық қысым, атмосфералық қысымның пайда болу себептері
Әлемдік география
Табиғатты қорғау. 8 сынып
Ауаның ластануына сипаттама
Атмосфера тақырыбына кортынды - қайталау сабағы
Тақырып Атмосфералық қысым. Торричелли тәжірибесі. Барометр
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz