Ежелгі Қытай мәдениеті

Бекітемін:
Пәні: Ежелгі дүние тарихы
1. Ежелгі дүние тарихы оқыту әдістемесі
2. Ежелгі дүние тарихы дидактикалық материалдар
3. Қазақстан тарихы әдістемелік журналы №2. 2014 жыл
1. Ежелгі Қытай данышпандары, ғылыми білімі мен өнер табыстары туралы мәлімет беру.
2. Қытайдың жазуы мен әдебиетінің ерекшеліктеріне тоқталу. 3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу
1. Ежелгі Қытай данышпандары, ғылыми білімі мен өнер табыстары туралы мәлімет білетін болады.
2. Қытайдың жазуы мен әдебиетінің ерекшеліктерін түсінетін болады.
3. Топта бірлесіп жұмыс жасайды
1. Сұрақтар қою техникасы
2. Топтық жұмыс(Мәтінмен жұмыс)
3. Жұптық жұмыс (Венн диаграммасы )
4. Жеке жұмыс ( ББҮ )
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары : (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І. Ұйымдастыру
1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, зейінін сабаққа аудару
Шаттық шеңбері: Оқушылар
Сабаққа біз даярмыз,
Жалқаулықты қоямыз.
Үздік оқып әрқашан
Кілең бестік аламыз
Мұғалім:
Бір, екі, үш
Сынып іші тып-тыныш
Жалқаулықты тастаймыз
Сабақты біз бастаймыз
1. 2. Топқа бөлу Кун-фуцзы (Конфуций), Сыма Цянь және жылнамашылар болып үш топқа бөлінеді, ( 2 -минут)
ІІ. Миға шабуыл (Сұрақтар қою техникасы) ; (2- минут)
Кезбе тілші топтарға бірнеше сұрақтар қояды.
1. Жібек маталардың ерекшеліктері неде ? «Ұлы жібек жолы» деп неге аталған ? Оның қандай тармақтары бар ? 2. Қытай билеушілері батысқа қарай басқыншылық жорықтарын не үшін жүргізді ? Қандай жерлерді басып алды ? 3. Еңбекші халық жағдайы неге нашарлады ? 4. «Қызыл қастылар» мен «сары орамалдылар » көтерлістері туралы не білесің ? (Стикер арқылы бағалау)
III-Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс) (12-минут)
1-топ. «Жазуы мен әдебиеті, Конфуций -ежелгі Қытай данышпаны» бөлімдерін оқу, талдау.
2-топ « Сыма Цянь-қытай тарихының атасы» бөлімін оқу, талдау
3-топ «Ғылыми білімі мен өнер табыстары» бөлімін оқу талдау, картамен жұмыс.
Жұптық жұмыс (5 минут)
1-тапсырма: Ежелгі Үнді мәдениеті мен Ежелгі Қытай мәдениетін салыстырып сипаттау.
“Венн диаграммасы”
Ән-өлеңдері де ақындары да көп болған. Патша билеген. Үндістаннан да, Қытайдан да шәй шыққан.
Иероглифтік жазуды қолданған.
Сергіту сәті:
2-тапсырма : «8 бұрыш ішінде» стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс
Жылдар . . .
Тұлғалар . . .
Тұлғалық қасиеттер . . .
Тарихи еңбектер . . .
Өнертабыстар . . .
Ежелгі Қытай философиясы . . .
Жылнамашылар . . . Терминдер . . .
3-тапсырма : Тарихи диктант. Сөйлемдерді толықтырыңдар. 2 минут
1. Ежелгі Қытайда ән-өлеңдері де, . . . (ақындары) да көп болған.
2. Солардың бірі б. з. б. II ғасырда өмір сүрген . . . (Сыма Сянжу ) атты ақын.
3. Қытайдың сонау ежелгі замандардағы . . . ( иероглифтік ) жазулары бүгінгі күнге дейін сақталған.
4. Сыма Цянь әкесі қайтыс болған соң, сарай . . . (тарихшысы ) болып тағайындалады.
5. « . . . »( Тарихи жазбаларда) қытай тарихының өте үлкен кезеңіндегі-екі жарым мың жылдағы оқиғалар баяндалады.
IV. Үйге тапсырма: 2 минут
1. Мәтінді оқып келу мазмұндау.
2. «Қытайдың мәдениеті »тақырыбында шығарма жазып келу.
V. Бағалау 2 минут
Оқушы жұмысын бағалауға арналған критерийлер мен дескрипторлар:
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz