Ежелгі Қытай мәдениеті

Бекітемін:

Күні:

Пәні: Ежелгі дүние тарихы

Сынып: 6
Бекітемін:: Сабақтың аты
Күні:: Ежелгі Қытай мәдениеті
Бекітемін:: Сілтеме
Күні::

1. Ежелгі дүние тарихы оқыту әдістемесі

2. Ежелгі дүние тарихы дидактикалық материалдар

3. Қазақстан тарихы әдістемелік журналы №2. 2014 жыл

Бекітемін:: Жалпы мақсаты
Күні::

1. Ежелгі Қытай данышпандары, ғылыми білімі мен өнер табыстары туралы мәлімет беру.

2. Қытайдың жазуы мен әдебиетінің ерекшеліктеріне тоқталу. 3. Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу

Бекітемін:: Күтілетін нәтиже
Күні::

1. Ежелгі Қытай данышпандары, ғылыми білімі мен өнер табыстары туралы мәлімет білетін болады.

2. Қытайдың жазуы мен әдебиетінің ерекшеліктерін түсінетін болады.

3. Топта бірлесіп жұмыс жасайды

Бекітемін:: Негізгі идеялар
Күні:: Қытай мәдениеті ғылыми білімі мен өнері дамуында жаңалықтар ашу. Кун-Фуцзы (Конфуций) - ежелгі Қытай данышпаны. Сыма-Цянь-қытай тарихының атасы.
Бекітемін:: Тапсырмалар
Күні::

1. Сұрақтар қою техникасы

2. Топтық жұмыс(Мәтінмен жұмыс)

3. Жұптық жұмыс (Венн диаграммасы )

4. Жеке жұмыс ( ББҮ )

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары : (мұғалім және оқушы немен айналысады)

І. Ұйымдастыру

1. 1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, зейінін сабаққа аудару

Шаттық шеңбері: Оқушылар

Сабаққа біз даярмыз,

Жалқаулықты қоямыз.

Үздік оқып әрқашан

Кілең бестік аламыз

Мұғалім:

Бір, екі, үш

Сынып іші тып-тыныш

Жалқаулықты тастаймыз

Сабақты біз бастаймыз

1. 2. Топқа бөлу Кун-фуцзы (Конфуций), Сыма Цянь және жылнамашылар болып үш топқа бөлінеді, ( 2 -минут)

ІІ. Миға шабуыл (Сұрақтар қою техникасы) ; (2- минут)

Кезбе тілші топтарға бірнеше сұрақтар қояды.

1. Жібек маталардың ерекшеліктері неде ? «Ұлы жібек жолы» деп неге аталған ? Оның қандай тармақтары бар ? 2. Қытай билеушілері батысқа қарай басқыншылық жорықтарын не үшін жүргізді ? Қандай жерлерді басып алды ? 3. Еңбекші халық жағдайы неге нашарлады ? 4. «Қызыл қастылар» мен «сары орамалдылар » көтерлістері туралы не білесің ? (Стикер арқылы бағалау)

III-Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс) (12-минут)

1-топ. «Жазуы мен әдебиеті, Конфуций -ежелгі Қытай данышпаны» бөлімдерін оқу, талдау.

2-топ « Сыма Цянь-қытай тарихының атасы» бөлімін оқу, талдау

3-топ «Ғылыми білімі мен өнер табыстары» бөлімін оқу талдау, картамен жұмыс.

Жұптық жұмыс (5 минут)

1-тапсырма: Ежелгі Үнді мәдениеті мен Ежелгі Қытай мәдениетін салыстырып сипаттау.

“Венн диаграммасы”

Ежелгі Үнді мәдениеті
Ұқсастығы
Ежелгі Қытай мәдениеті
Ежелгі Үнді мәдениеті: Ежелгі дүниедегі ән мен жырға өте бай елдердің бірі Үндістан. Ауыздан -ауызға таралып, ұрпақтан-ұрпаққа жетіп сақталған екі жыр әлемдік әдебиеттегі «Махабхарата» және «Рамаяна» деп аталатын ең үздік шығармалары бар.
Ұқсастығы:

Ән-өлеңдері де ақындары да көп болған. Патша билеген. Үндістаннан да, Қытайдан да шәй шыққан.

Иероглифтік жазуды қолданған.

Ежелгі Қытай мәдениеті: Қытайда өте ертеде иероглифтік жазу пайда болған. Қытай жазуы әлемдегі қиын және күрделі жазу. Соған қарамастан Қытайда б. з. б. I мыңжылдықтың бірінші жартысында-ақ кітаптар жазылған. Б. з. б. II ғасырда Қытайда қағаз пайда болды. Сөйтіп, әлемде бірінші рет қағазға жазу қалыптасты.

Сергіту сәті:

2-тапсырма : «8 бұрыш ішінде» стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс

Жылдар . . .

Тұлғалар . . .

Тұлғалық қасиеттер . . .

Тарихи еңбектер . . .

Өнертабыстар . . .

Ежелгі Қытай философиясы . . .

Жылнамашылар . . . Терминдер . . .

3-тапсырма : Тарихи диктант. Сөйлемдерді толықтырыңдар. 2 минут

1. Ежелгі Қытайда ән-өлеңдері де, . . . (ақындары) да көп болған.

2. Солардың бірі б. з. б. II ғасырда өмір сүрген . . . (Сыма Сянжу ) атты ақын.

3. Қытайдың сонау ежелгі замандардағы . . . ( иероглифтік ) жазулары бүгінгі күнге дейін сақталған.

4. Сыма Цянь әкесі қайтыс болған соң, сарай . . . (тарихшысы ) болып тағайындалады.

5. « . . . »( Тарихи жазбаларда) қытай тарихының өте үлкен кезеңіндегі-екі жарым мың жылдағы оқиғалар баяндалады.

IV. Үйге тапсырма: 2 минут

1. Мәтінді оқып келу мазмұндау.

2. «Қытайдың мәдениеті »тақырыбында шығарма жазып келу.

V. Бағалау 2 минут

Оқушы жұмысын бағалауға арналған критерийлер мен дескрипторлар:


Ұқсас жұмыстар
Ежелгі Қытайдың мәдениеті мен өнері
Ежелгі қытай мәдениеті. 6 сынып
Қытайда феодалдық құрлыстың орнауы
Қытайдың сонау ежелгі замандардағы
Пысықтау сабағының материалдары
тоқсан (18 сағат)
Грек мектептері
Үндістандағы феодалдық қатынастар
Түрік қағандары
Қазақстан тарихынан тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz