Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Ежелгі Қытай мәдениеті

Бекітемін:
Күні:
Пәні: Ежелгі дүние тарихы
Сынып: 6
Сабақтың аты
Ежелгі Қытай мәдениеті
Сілтеме
1.Ежелгі дүние тарихы оқыту әдістемесі
2. Ежелгі дүние тарихы дидактикалық материалдар
3.Қазақстан тарихы әдістемелік журналы №2. 2014 жыл
Жалпы мақсаты
1.Ежелгі Қытай данышпандары ,ғылыми білімі мен өнер табыстары туралы мәлімет беру.
2.Қытайдың жазуы мен әдебиетінің ерекшеліктеріне тоқталу. 3.Топта бірлесіп жұмыс жасауға тәрбиелеу
Күтілетін нәтиже
1.Ежелгі Қытай данышпандары ,ғылыми білімі мен өнер табыстары туралы мәлімет білетін болады.
2.Қытайдың жазуы мен әдебиетінің ерекшеліктерін түсінетін болады.
3.Топта бірлесіп жұмыс жасайды
Негізгі идеялар
Қытай мәдениеті ғылыми білімі мен өнері дамуында жаңалықтар ашу. Кун-Фуцзы (Конфуций)- ежелгі Қытай данышпаны. Сыма-Цянь-қытай тарихының атасы.

Тапсырмалар
1.Сұрақтар қою техникасы
2.Топтық жұмыс(Мәтінмен жұмыс)
3.Жұптық жұмыс (Венн диаграммасы )
4.Жеке жұмыс ( ББҮ )
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру
1.1. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, зейінін сабаққа аудару
Шаттық шеңбері: Оқушылар
Сабаққа біз даярмыз,
Жалқаулықты қоямыз.
Үздік оқып әрқашан
Кілең бестік аламыз
Мұғалім:
Бір, екі, үш
Сынып іші тып-тыныш
Жалқаулықты тастаймыз
Сабақты біз бастаймыз
1.2. Топқа бөлу Кун-фуцзы (Конфуций), Сыма Цянь және жылнамашылар болып үш топқа бөлінеді ,( 2 -минут)
ІІ. Миға шабуыл (Сұрақтар қою техникасы); (2- минут)
Кезбе тілші топтарға бірнеше сұрақтар қояды.
1.Жібек маталардың ерекшеліктері неде ? <<Ұлы жібек жолы>> деп неге аталған ? Оның қандай тармақтары бар ? 2.Қытай билеушілері батысқа қарай басқыншылық жорықтарын не үшін жүргізді ? Қандай жерлерді басып алды ? 3.Еңбекші халық жағдайы неге нашарлады ? 4. <<Қызыл қастылар>> мен <<сары орамалдылар >> көтерлістері туралы не білесің ? (Стикер арқылы бағалау)
III-Топтық жұмыс (Мәтінмен жұмыс) (12-минут)
1-топ. <<Жазуы мен әдебиеті,Конфуций - ежелгі Қытай данышпаны>> бөлімдерін оқу,талдау.
2-топ << Сыма Цянь-қытай тарихының атасы>> бөлімін оқу, талдау
3-топ <<Ғылыми білімі мен өнер табыстары>> бөлімін оқу талдау,картамен жұмыс.

Жұптық жұмыс (5 минут)
1-тапсырма: Ежелгі Үнді мәдениеті мен Ежелгі Қытай мәдениетін салыстырып сипаттау.
"Венн диаграммасы"
Ежелгі Үнді мәдениеті
Ұқсастығы
Ежелгі Қытай мәдениеті
Ежелгі дүниедегі ән мен жырға өте бай елдердің бірі Үндістан.Ауыздан -ауызға таралып,ұрпақтан-ұрпаққа жетіп сақталған екі жыр әлемдік әдебиеттегі <<Махабхарата>> және <<Рамаяна>> деп аталатын ең үздік шығармалары бар.
Ән-өлеңдері де ақындары да көп болған. Патша билеген. Үндістаннан да, Қытайдан да шәй шыққан.
Иероглифтік жазуды қолданған.
Қытайда өте ертеде иероглифтік жазу пайда болған. Қытай жазуы әлемдегі қиын және күрделі жазу.Соған қарамастан Қытайда б.з.б. I мыңжылдықтың бірінші жартысында-ақ кітаптар жазылған.Б.з. б. II ғасырда Қытайда қағаз пайда болды.Сөйтіп, әлемде бірінші рет қағазға жазу қалыптасты.

Сергіту сәті:

2-тапсырма : <<8 бұрыш ішінде>> стратегиясы арқылы ойлаудың сегіз жолына жұппен жұмыс
Жылдар..........................................................................
Тұлғалар..................... ..................................................
Тұлғалық қасиеттер..............................................................
Тарихи еңбектер....... ..........................................................
Өнертабыстар.............................................................................
Ежелгі Қытай философиясы ................. .....................................
Жылнамашылар .......................................................... Терминдер.................................................................................

3-тапсырма : Тарихи диктант.Сөйлемдерді толықтырыңдар. 2 минут
1.Ежелгі Қытайда ән-өлеңдері де,.................(ақындары) да көп болған.
2.Солардың бірі б.з.б. II ғасырда өмір сүрген...................(Сыма Сянжу ) атты ақын.
3.Қытайдың сонау ежелгі замандардағы..................( иероглифтік ) жазулары бүгінгі күнге дейін сақталған.
4.Сыма Цянь әкесі қайтыс болған соң, сарай................(тарихшысы ) болып тағайындалады.
5. <<....................>>( Тарихи жазбаларда) қытай тарихының өте үлкен кезеңіндегі-екі жарым мың жылдағы оқиғалар баяндалады.

IV.Үйге тапсырма: 2 минут
1.Мәтінді оқып келу мазмұндау.
2. <<Қытайдың мәдениеті >>тақырыбында шығарма жазып келу.
V.Бағалау 2 минут

Оқушы жұмысын бағалауға арналған критерийлер мен дескрипторлар:

Критериилер

Дескрипторлар

1 ұпай
2 ұпай
3 ұпай
Топтық талдауға қатысуы
Дәлелдемелері әлсіз
Өз ойын жеткізеді, дәлелдемелері әлсіз
Өз ойын жеткізеді, идея қосады, дәлелдей алады
Жұптық жұмыс
Ежелгі Үнді мәдениеті мен Ежелгі Қытай мәдениетін салыстырып сипаттау
Оқушы өз тәжірибесімен салыстыра алмаса;
Өз тәжірибесімен салыстырып, бірақ идеяны, мәліметтерді жинақтай алмаса;
Өз тәжірибесімен салыстырып, идеяны, мәліметтерді жинақтай алса;
Ойлаудың сегіз жолын анықтауы
Бір-екі ғана факті келтіре алады
Үштен беске дейін фактілер келтіреді
Алтыдан сегізге дейін фактілер келтіреді
Тарихи диктант.
Сөйлемдерді толықтырыңдар
1-2 сөйлем дұрыс
3-4 сөйлем дұрыс
5 сөйлемде дұрыс

Сабақтың табыс критерииі
Оқушының аты-жөні:

Жалпы ұпай саны:
12-10 ұпай
<<5>>
Сен керемет орындадың!
9-7 ұпай
<<4>>
Сен жақсы жұмыстандың!
4-6 ұпай
<<3>>
Сен жарадың!

Кері байланыс

Бүгінгі сабақта басың арқылы нені меңгердің?

Бүгінгі сабақта қолың арқылы нені жасай алдың?

Бүгінгі сабақта жүрегің арқылы нені сезіндің?



Мұхит атындағы жалпы орта білім беретін мектебі

Тақырыбы:
Ежелгі Қытай мәдениеті

Тарих пәні мұғалімі: Қазбаева А

2016Ж

Ұқсас жұмыстар
Ежелгі Қытайдың мәдениеті мен өнері
Ежелгі қытай мәдениеті. 6 сынып
Қытайда феодалдық құрлыстың орнауы
Қытайдың сонау ежелгі замандардағы
Пысықтау сабағының материалдары
тоқсан (18 сағат)
Грек мектептері
Үндістандағы феодалдық қатынастар
Түрік қағандары
Қазақстан тарихынан тақырыптық-күнтізбелік жоспар
Пәндер