Диаграмма құру

Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі:

Сабақ

Пәні: Информатика

Сынып: 8

Күні:05. 04. 2016 жыл

Барлық оқушы саны:

Қатысқан оқушы:

Қатыспаған оқушы:

Сабақ: Тақырыбы:
Пәні: ИнформатикаСынып: 8Күні:05. 04. 2016 жыл: Диаграмма құру.
Сабақ:

Түрі:

Типі:

Пәні: ИнформатикаСынып: 8Күні:05. 04. 2016 жыл:

Практикалық сабақ

Жаңа білімді меңгерту

Сабақ: Сабақ негізделген оқу мақсаттары
Пәні: ИнформатикаСынып: 8Күні:05. 04. 2016 жыл:

1. Оқушыларға диаграммаларды, кестені баспаға дайындауды оқып -үйрету арқылы өз бетімен әртүрлі диаграмма түрлерін жасап үйрену.

2. Оқушыларға EXCEL - дің графикалық мүмкіндіктерімен, яғни диаграммалармен, графиктермен және графикалық мүмкіндіктермен жұмыс жасауды үйрете отырып, оларды

EXCEL-мен жұмыс жасау барысында ұқыптылыққа және жауапкершілікке тәрбиелеу.

3. Оқушыларға EXCEL-дің графикалық мүмкіндіктерімен

яғни диаграммалармен, графиктермен және графикалық мүмкіндіктермен жұмыс жасауды үйрете отырып, оларды EXCEL кестелік процессоры жайлы білімдерін тереңдету, ой өрісін дамыту, көру және есте сақтау.

Сабақ: Күтілетін нәтиже
Пәні: ИнформатикаСынып: 8Күні:05. 04. 2016 жыл: 1. Оқушылар диаграммаларды, кестені баспаға дайындауды оқып -үйренеді. Өз бетімен әртүрлі диаграмма түрлерін жасай алады. Ынтымақтастықта бірлесіп жұмыс жасайды.
Сабақ: Сабақ мақсаттары
Пәні: ИнформатикаСынып: 8Күні:05. 04. 2016 жыл: Барлық оқушы: Тақырыпты меңгереді
Сабақ: Оқушылардың басым бөлігі: Кесте құрып, диаграмма жасайды.
Сабақ: Кейбір оқушылар: Диаграмма түрлерін ажырата алады.
Сабақ: Алдыңғы оқу
Пәні: ИнформатикаСынып: 8Күні:05. 04. 2016 жыл:

І. Ұйымдастыру кезеңі:

ІІ. «Шаттық шеңбері» психологиялық тренинг ІІІ. . Үй жұмысы:

1. «Жұлдызды аспан» әдісі сұрақтарға жауап беру а) Абсолют сілтеме не үшін қолданылады?

б) Салыстырмалы сілтеме не үшін қолданылады?

с) Формуласы бар ұяшықтардың орнын ауыстыру кезінде аргументтер ұяшығының коордиеаталары өзгереме?

2. «Миға шабуыл» әдісі терминдерге шолу

Сабақ: Жоспар
Сабақ: Жоспарланған уақыт
Пәні: ИнформатикаСынып: 8Күні:05. 04. 2016 жыл: Жоспарланған жаттығулар
Барлық оқушы саны:Қатысқан оқушы:Қатыспаған оқушы:: Ресурстар
Сабақ: Басталуы
Пәні: ИнформатикаСынып: 8Күні:05. 04. 2016 жыл: «Мозайка»әдісі арқылы оқушыларды үш топқа бөлу. 1. Монитор 2. Процессор 3. Пернетақта
Барлық оқушы саны:Қатысқан оқушы:Қатыспаған оқушы::
Сабақ: Ортасы
Пәні: ИнформатикаСынып: 8Күні:05. 04. 2016 жыл: Әр топқа мәтін таратып, сол бойынша тапсырма беріледі. «Ойлан. Жұптас. Талқыла. » әдісі арқылы топтарға тапсырма беріледі. 1-топ Дөңгелек диаграмманы «Бумеранг»әдісі арқылы, 2-топ Гистограмманы «Көпіршік» тәсілі арқылы 3-топ Графикті постер арқылы түсіндіреді
Барлық оқушы саны:Қатысқан оқушы:Қатыспаған оқушы:: Электронды оқулық, оқулық
Сабақ: Сергіту сәті
Пәні: ИнформатикаСынып: 8Күні:05. 04. 2016 жыл: Көз жаттығулары
Барлық оқушы саны:Қатысқан оқушы:Қатыспаған оқушы:: бейнеролик
Сабақ: Аяқталуы
Пәні: ИнформатикаСынып: 8Күні:05. 04. 2016 жыл: «Сиқырлы кесте» әдісі арқылы оқушыларға тапсырма берілді. (24 сағат бір күн бойы оқушы өзінің уақытын қайда өткізетіні туралы кесте толтыра отырып, диаграмма құру)
Барлық оқушы саны:Қатысқан оқушы:Қатыспаған оқушы:: компьютер
Сабақ: Қосымша ақпарат
Пәні: ИнформатикаСынып: 8Күні:05. 04. 2016 жыл: Ғаламтор,
Сабақ: Саралау:Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Пәні: ИнформатикаСынып: 8Күні:05. 04. 2016 жыл: Бағалау: Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Барлық оқушы саны:Қатысқан оқушы:Қатыспаған оқушы:: Пәнаралық байланыс: Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері . АКТ мен байланыс.
Сабақ:
Пәні: ИнформатикаСынып: 8Күні:05. 04. 2016 жыл:
Барлық оқушы саны:Қатысқан оқушы:Қатыспаған оқушы::
Сабақ:
Пәні: ИнформатикаСынып: 8Күні:05. 04. 2016 жыл:
Барлық оқушы саны:Қатысқан оқушы:Қатыспаған оқушы::
Сабақ: Рефлексия: Сабақ мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма?Берілген уақытта үлгердің бе? Мен жоспарға қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Пәні: ИнформатикаСынып: 8Күні:05. 04. 2016 жыл: Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңызға сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Сабақ:
Сабақ:

Қорытынды бағамдау:

Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)

1.

2.


Ұқсас жұмыстар
Ms excel-дің графиктік мүмкіндіктері. диаграмма құру, редакциялау
Ms excel-дің графиктік мүмкіндіктері, диаграмма құру, редакциялау жайлы ақпарат
Электрондық кестені есептеулерге қолдану. Диаграмма құру
Диаграммалармен жұмыс істеу
Сабақтың мақсаты. Сабақтың типі
Электрондық кестеде диаграмма құруды үйрену
Ms excel- диаграммаларды құру редакциялау және форматтау
Диаграммаларды құру, редакциялау
Диаграммаларды құру туралы
Оқушыларды сабаққа
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz