Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Диаграмма құру
Бекітемін: Оқу ісінің меңгерушісі:
Сабақ
Пәні: Информатика
Сынып: 8
Күні:05.04.2016 жыл
Барлық оқушы саны:
Қатысқан оқушы:
Қатыспаған оқушы:
Тақырыбы:
Диаграмма құру.
Түрі:
Типі:
Практикалық сабақ
Жаңа білімді меңгерту
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
1.Оқушыларға диаграммаларды, кестені баспаға дайындауды оқып - үйрету арқылы өз бетімен әртүрлі диаграмма түрлерін жасап үйрену.
2.Оқушыларға EXCEL - дің графикалық мүмкіндіктерімен , яғни диаграммалармен,графиктермен және графикалық мүмкіндіктермен жұмыс жасауды үйрете отырып, оларды
EXCEL-мен жұмыс жасау барысында ұқыптылыққа және жауапкершілікке тәрбиелеу.
3.Оқушыларға EXCEL-дің графикалық мүмкіндіктерімен
яғни диаграммалармен,графиктермен және графикалық мүмкіндіктермен жұмыс жасауды үйрете отырып, оларды EXCEL кестелік процессоры жайлы білімдерін тереңдету,ой өрісін дамыту,көру және есте сақтау.
Күтілетін нәтиже
1.Оқушылар диаграммаларды, кестені баспаға дайындауды оқып - үйренеді.Өз бетімен әртүрлі диаграмма түрлерін жасай алады.Ынтымақтастықта бірлесіп жұмыс жасайды.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушы: Тақырыпты меңгереді
Оқушылардың басым бөлігі: Кесте құрып,диаграмма жасайды.
Кейбір оқушылар: Диаграмма түрлерін ажырата алады.
Алдыңғы оқу
І.Ұйымдастыру кезеңі:
ІІ. <<Шаттық шеңбері>> психологиялық тренинг ІІІ..Үй жұмысы:
1. <<Жұлдызды аспан>> әдісі сұрақтарға жауап беру а)Абсолют сілтеме не үшін қолданылады?
б)Салыстырмалы сілтеме не үшін қолданылады?
с)Формуласы бар ұяшықтардың орнын ауыстыру кезінде аргументтер ұяшығының коордиеаталары өзгереме?
2. <<Миға шабуыл>> әдісі терминдерге шолу
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар
Ресурстар
Басталуы
<<Мозайка>>әдісі арқылы оқушыларды үш топқа бөлу.1.Монитор 2.Процессор 3.Пернетақта
Ортасы
Әр топқа мәтін таратып,сол бойынша тапсырма беріледі. <<Ойлан.Жұптас.Талқыла.>> әдісі арқылы топтарға тапсырма беріледі. 1-топ Дөңгелек диаграмманы <<Бумеранг>>әдісі арқылы , 2-топ Гистограмманы <<Көпіршік>> тәсілі арқылы 3-топ Графикті постер арқылы түсіндіреді
Электронды оқулық,оқулық
Сергіту сәті
Көз жаттығулары
бейнеролик
Аяқталуы
<<Сиқырлы кесте>> әдісі арқылы оқушыларға тапсырма берілді. (24 сағат бір күн бойы оқушы өзінің уақытын қайда өткізетіні туралы кесте толтыра отырып,диаграмма құру)
компьютер
Қосымша ақпарат
Ғаламтор,
Саралау:Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау: Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс: Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері .АКТ мен байланыс.
Рефлексия: Сабақ мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма?Берілген уақытта үлгердің бе? Мен жоспарға қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңызға сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау:
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1.
2.
Сабақ
Пәні: Информатика
Сынып: 8
Күні:05.04.2016 жыл
Барлық оқушы саны:
Қатысқан оқушы:
Қатыспаған оқушы:
Тақырыбы:
Диаграмма құру.
Түрі:
Типі:
Практикалық сабақ
Жаңа білімді меңгерту
Сабақ негізделген оқу мақсаттары
1.Оқушыларға диаграммаларды, кестені баспаға дайындауды оқып - үйрету арқылы өз бетімен әртүрлі диаграмма түрлерін жасап үйрену.
2.Оқушыларға EXCEL - дің графикалық мүмкіндіктерімен , яғни диаграммалармен,графиктермен және графикалық мүмкіндіктермен жұмыс жасауды үйрете отырып, оларды
EXCEL-мен жұмыс жасау барысында ұқыптылыққа және жауапкершілікке тәрбиелеу.
3.Оқушыларға EXCEL-дің графикалық мүмкіндіктерімен
яғни диаграммалармен,графиктермен және графикалық мүмкіндіктермен жұмыс жасауды үйрете отырып, оларды EXCEL кестелік процессоры жайлы білімдерін тереңдету,ой өрісін дамыту,көру және есте сақтау.
Күтілетін нәтиже
1.Оқушылар диаграммаларды, кестені баспаға дайындауды оқып - үйренеді.Өз бетімен әртүрлі диаграмма түрлерін жасай алады.Ынтымақтастықта бірлесіп жұмыс жасайды.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушы: Тақырыпты меңгереді
Оқушылардың басым бөлігі: Кесте құрып,диаграмма жасайды.
Кейбір оқушылар: Диаграмма түрлерін ажырата алады.
Алдыңғы оқу
І.Ұйымдастыру кезеңі:
ІІ. <<Шаттық шеңбері>> психологиялық тренинг ІІІ..Үй жұмысы:
1. <<Жұлдызды аспан>> әдісі сұрақтарға жауап беру а)Абсолют сілтеме не үшін қолданылады?
б)Салыстырмалы сілтеме не үшін қолданылады?
с)Формуласы бар ұяшықтардың орнын ауыстыру кезінде аргументтер ұяшығының коордиеаталары өзгереме?
2. <<Миға шабуыл>> әдісі терминдерге шолу
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығулар
Ресурстар
Басталуы
<<Мозайка>>әдісі арқылы оқушыларды үш топқа бөлу.1.Монитор 2.Процессор 3.Пернетақта
Ортасы
Әр топқа мәтін таратып,сол бойынша тапсырма беріледі. <<Ойлан.Жұптас.Талқыла.>> әдісі арқылы топтарға тапсырма беріледі. 1-топ Дөңгелек диаграмманы <<Бумеранг>>әдісі арқылы , 2-топ Гистограмманы <<Көпіршік>> тәсілі арқылы 3-топ Графикті постер арқылы түсіндіреді
Электронды оқулық,оқулық
Сергіту сәті
Көз жаттығулары
бейнеролик
Аяқталуы
<<Сиқырлы кесте>> әдісі арқылы оқушыларға тапсырма берілді. (24 сағат бір күн бойы оқушы өзінің уақытын қайда өткізетіні туралы кесте толтыра отырып,диаграмма құру)
компьютер
Қосымша ақпарат
Ғаламтор,
Саралау:Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілеті жоғары оқушыға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау: Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс: Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері .АКТ мен байланыс.
Рефлексия: Сабақ мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма?Берілген уақытта үлгердің бе? Мен жоспарға қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңызға сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау:
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)
1.
2.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz