Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі

Файл қосу

Museums in our life

<<Қаралды>>
ОІМ: ____________ Г.Туралиева

Қысқа мерзімдік сабақ жоспары
Тақырыбы: Museums in our life.

Өткізілу күні: 12.01.2016
Мұғалім: Бисенғали Қарлығаш Бақтыбайқызы
Сынып: 8 <<А>>
Пән: Ағылшын тілі

Тақырыбы
Museums in our life.

Сілтеме
Жоспар,оқулық English - 8 Авторлары: Кузнецова Т.Д., Козлов П.Г.
Жалпы мақсаттар
Оқушылардың жаңа сөздерді меңгерту, оларға мұражай жайында әңгімелесуге мүмкіндік беру, ағылшын тіліндегі мәтіндерді түсінуге дағдыландыру, сөйлеу және жазу дағдыларын қалыптастыру, The Present Perfect Continuous Tense шағын меңгерту.
Оқыту нәтижесі
Оқушылар жаңа сөздерді меңгереді, оларға мұражай жайында әңгімелесуге мүмкіндік беріледі, ағылшын тіліндегі мәтіндерді түсінуге дағдыланады, сөйлеу және жазу дағдылары қалыптасады, The Present Perfect Continuous Tense шағын меңгереді.
Қолданылатын модульдер, әдіс-тәсілдер
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, АКТ.
Оқу құралдары /ресурстар/
Оқулық 8 сынып, стикерлер, грамматикалық кесте бейнеленген слайд.
Бағалау
Жинақтаушы бағалау.

Сабақтың барысы

кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Ой шақыру кезеңі
Ұйымдастыру кезеңі. /3 минут/
Сәлемдесу, сынып оқушыларын түгендеу.
Топтастыру /2 минут/
(a museum, an exhibition) сөздері жазылған жетондар таратылады.
Үй тапсырмасын тексеру /3 минут/
Мұғалім оқушылардан үй тапсырмасы ретінде өткен тақырыптарға қысқаша шолу жасайды.
Жаңа тақырыпты хабарлау. /2 минут/
Мұражайлар фотоларынан жасақталған слайд көрсетіледі.
Мұғалім сабақтың тақырыбын хабарлайды.
Сәлемдеседі, сынып оқушыларының сабаққа қатысы туралы мәлімдейді.

Оқушылар жетондар бойынша 2 топқа топтасады.

Оқушылар үй тапсырмасы бойынша жауап береді.

Оқушылар дәптерге жаңа тақырыпты жазады.
Мағынаны тану
Pronunciation. /6 минут/ ExI p-86 museum, national, admire, illustrate, masterpiece, exhibition, exhibit, ancient, established, founded, surroundings, heritage, instrument, landmark. Мұғалім оқушыларға жаңа сөздерді қайталап айтуға және сөздік дәптерлеріне көшіріп алуға тапсырма береді.
Reading and discussion. /7 минут/ Ex II p-86. Read the sentences to understand how to use the words.
Мұғалім оқушыларға берілген сөйлемдерді оқуға, талқылауға тапсырма береді.
Grammar. The Present Perfect Continuous Tense. /3 минут/ ExIV p-87. Мұғалім оқушыларға грамматикалық ереже туралы слайд көрсетеді.
Топтық жұмыс. /7 минут/ Мұғалім оқушыларға the PPC шағының жасалу жолын А-3 парағына түсіруге тапсырма береді.
Сергіту сәті. /2 минут/ Әріптер қатары. Мұғалім оқушыларға сергіту жаттығуын орындатады.
Reading and discussion. /5 минут/ exIV-1 p-87 Read the sentences and recollect how the PPC tense is used. 1. It has been raining for 3 hours already.Мұғалім сөйлемдерді оқуға және талқылауға тапсырма береді.

Оқушылар жаңа сөздерді қайталап айтады, сөздік дәптерлеріне көшіріп алады.

Оқушылар берілген сөйлемдерді оқып, талқылайдыі.

Оқушылар слайдта көрсетілген грамматикалық ережені түсінуге тырысады.

Оқушылар тапсырманы топ болып орындайды, жұмыстарын қорғайды.

Оқушылар сергіту жаттығуын бірге орындайды.

Оқушылар берілген тапсырманы ауызша орындайды.
Рефлексия
ББҮ. /2 минут/
Оқушыларға сұрақтар беріледі.
Hе білемін?Не білдім?Не үйренгім келеді?

Оқушылар сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазады.
Бағалау
Қорытынды. /3 минут/
Мұғалім сабақты қорытындылап, оқушыларды бағалайды.
Үйге тапсырма береді.
1. Vocabulary. /to learn by heart/
2. exIV-2 p-87 /in a written form/
Мұғалім жаңа сөздерді жаттауға және
2-жаттығуды жазбаша түрде орындауға тапсырма береді.

Оқушылар үй тапсырмасын белгілеп алады.
Сабақ барысынан көріністер.

Ұқсас жұмыстар
How much is it
Мақал -мәтелдер жарысы
Unit 4. Step1. Primary, secondary, education. Бастауыш және ЖББ мектептер
Free time activities. Бос уақыттағы іс-әрекет
Туған тілім - тірлігімнің айғағы, Тілім барда айтылар сыр ойдағы
Қазақстанның мемлекеттік тілі қай тіл
Адамды мұратқа жеткізетін - ана тілі мен ата дәстүр
Сұрақ қою қайта сұрақ қою
«болашақ бүгіннен басталады!» тақыбындағы шет тілі апталығының ашылу телекөпірінің сценариі
A part time job
Пәндер