Рационал сандарды салыстыру, рационал сандарды салыстыруға берілген есептерді шығара алады

Пән мұғалімі:
№38 мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі Қонақбаева Айсауле Пазыловна
Пән мұғалімі:: Пән: математика, 6-сынып
№38 мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі Қонақбаева Айсауле Пазыловна: Күні:
Пән мұғалімі::
№38 мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі Қонақбаева Айсауле Пазыловна:
Пән мұғалімі:: Тақырыбы:
№38 мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі Қонақбаева Айсауле Пазыловна: Рационал сандарды салыстыру
Пән мұғалімі:: Мақсаты:
№38 мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі Қонақбаева Айсауле Пазыловна: Оқушыларға рационал сандарды салыстыруды, координаталық түзуде кескіндеуді меңгерту
Пән мұғалімі:: Күтілетін нәтиже
№38 мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі Қонақбаева Айсауле Пазыловна:

А) рационал сандарды салыстыру анықтамасын біледі

В) рационал сандарды салыстыруға берілген есептерді шығара алады.

С) рационал сандарды салыстыруға берілген жоғары деңгейлі есептерді шығара алады.

Пән мұғалімі:: Керекті жабдықтар
№38 мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі Қонақбаева Айсауле Пазыловна: Оқулық, стикерлер, деңгейлік тапсырмалар, бағалау критерийлері, бағалау парақтары. Интерактивті тақта, сызғыш, қарандаш
Пән мұғалімі:: Әдіс-тәсілдері:
№38 мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі Қонақбаева Айсауле Пазыловна: Жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс, "Ойлан-жұптас -бөліс"
Пән мұғалімі::
№38 мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі Қонақбаева Айсауле Пазыловна:
Пән мұғалімі:: Сабақ кезеңдері
№38 мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі Қонақбаева Айсауле Пазыловна: Уақыты
Мұғалім әрекеті
Оқушы әрекеті
Пән мұғалімі:: Кіріспе
№38 мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі Қонақбаева Айсауле Пазыловна:

2мин

3мин

Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық.

-Сыныпты түгендеу. кезекшілік қызметін қадағалау

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Сандар техникасы бойынша 4 топқа бөлемін.

(жұп оң сандар: 2, 4, 6, 8, 10, 12

Жұп теріс сандар: -2, -4, -6, -8, -10, -12

Тақ оң сандар: 1, 3, 5, 7, 9, 11

Тақ теріс сандар: -1, -3, -5, -7, -9, -11)

Білу Үй тапсырмасын тексеру №353, 356 8ұпай

№353

1) 7 , 5 + 5 , 3 = 7 , 5 + 5 , 3 = 12 , 8 7, 5 + - 5, 3 = 7, 5 + 5, 3 = 12, 8

2) 12 , 8 5 1 4 = 12 , 8 5 1 4 = 7 , 55 - 12, 8 - \left - 5\frac{1}{4} \right = 12, 8 - 5\frac{1}{4} = 7, 55

3) 2 1 6 ÷ 4 1 3 = 13 6 ÷ 13 3 = 1 2 = 0 , 5 \left - 2\frac{1}{6} \right \div \left 4\frac{1}{3} \right = \frac{13}{6} \div \frac{13}{3} = \frac{1}{2} = 0, 5

4) 5 , 7 2 2 19 = 5 , 7 2 2 19 = 57 10 40 19 = 12 5, 7 \bullet \left - 2\frac{2}{19} \right = 5, 7 \bullet 2\frac{2}{19} = \frac{57}{10} \bullet \frac{40}{19} = 12

5) 9 3 7 7 11 + 2 , 9 = 66 7 7 11 + 2 , 9 = 8 , 9 \left - 9\frac{3}{7} \right \bullet \left \frac{7}{11} \right + - 2, 9 = \frac{66}{7} \bullet \frac{7}{11} + 2, 9 = 8, 9

6) 6 , 2 ÷ 0 , 2 7 , 4 = 31 7 , 4 = 23 , 6 \ - 6, 2 \div 0, 2 - - 7, 4 = 31 - 7, 4 = 23, 6

№356

1) 6 2 3 1 1 5 5 8 2 1 4 ÷ 1 2 3 ÷ 6 3 4 = 25 \frac{6\frac{2}{3} \bullet 1\frac{1}{5} \bullet \frac{5}{8}}{2\frac{1}{4} \div 1\frac{2}{3} \div 6\frac{3}{4}} = 25 2) ( 3 + 1 5 12 + 1 3 ) + ( 2 + 1 3 + 3 4 ) ( 1 + 1 1 + 2 3 ) = 5 \ \ \ \ \left( 3 + \frac{1}{\frac{5}{12} + \frac{1}{3}} \right) + \left( 2 + \frac{1}{3 + \frac{3}{4}} \right) - \left( 1 + \frac{1}{1 + \frac{2}{3}} \right) = 5

Мұғаліммен сәлемдесу. Шаттық шеңберін жасап, оқушылар бір-біріне тілек айтады. топқа бөлінеді

Үй тапсырмасын интерактивті тақта арқылы тексеру(жұптық тексереді. )

Топ басшысы бағалау парағына оқушыларды бағалап отырады.

Пән мұғалімі:: Тұсаукесер
№38 мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі Қонақбаева Айсауле Пазыловна:

4мин

2мин

" Миға шабуыл" "конверттегі сұрақ"

1 Топ: 1. Оң сандар дегеніміз не? Тұрмыста қолданылуы? 2. Натурал сандар жиынына қандай сандар жатады?

2-топ 1. Теріс сандар деп қандай сандарды айтамыз? Олар қай кезде қолданылады? 2. Қарама-қарсы сандар деп қандай сандарды айтамыз ?

3-топ 1. Оң санға да, теріс санға да жатпайтын сан бар ма? 2. Қандай сандар рацинал сандар жиынын құрайды? 3. Координаталық түзу бойында берілген санға неше нүкте сәйкес келеді

4-топ . 1. Санның модулі дегеніміз не? Координаталық түзу ұғымына анықтама? . Рационал сандар жиынына қандай сандар кіреді?

Қызығушылықты ояту:

Координаталық түзуде мына нүктелерді орналастырсаңыздар, бүгінгі тақырыпты хабарлай аласыздар:

У(7), Ы(5, 2), С(-8), А(-7, 2), Ы(-4), С(0), Л(-6), Т(2, 5), Р(6) Жауабы: салыстыру

Формативті бағалау айтылады: "Жарайсыздар!"

Әр топқа беріледі. Сұрақтарға кезекпен жауап береді.

Әр топ бірігіп, тапсырманы уақытқа тез орындайды, бүгінгі тақырыпты хабарлайды.

Пән мұғалімі:: Негізгі бөлім
№38 мектеп-лицейінің математика пәнінің мұғалімі Қонақбаева Айсауле Пазыловна:

7мин

3 мин

14мин

Түсіну. "Ойлан-жұптас-бөліс" әдісі бойынша

Енді осы координаталық түзуды пайдаланып, әр топқа жаңа тақырыпты меңгеру мақсатында мынадай тапсырмалар беріледі.

:
:
:
:

C:\Users\Айсауле\Desktop\image07.png

Осының барлығы координаталық түзуде орындалуы қажет!

Осы мысалдар негізінде әр топ өзінің салыстыру ережесін қорытып алып, оның дұрыстығын мұғалім тексереді.

Мұғалім интерактивті тақтадан қорытындылап кетеді.

Сергіту сәті. Мимика. Әр топтан бір оқушыдан шығып, Мимикамен қағазда көрсетіліп тұрған нәрсені түсіндіру, көрсету қажет. Отырған топтар жауабын табады. Қағазда көрсетілген суреттер: көбелек, тышқан, жаңбыр, таңба.

Қолдану. Кітаппен жұмыс деңгейлік тапсырма орындау

А тобы:

№366- ауызша

1) 8, 7 > 7 , 8 > 7, 8 2) -4, 1 < 2 < 2 3) 3 8 > 5 8 \frac{3}{8} > - \frac{5}{8} 4) 6 > - 6 > -11 5) -18 < 1 , 8 < - 1, 8

6) -2 1 7 > 5 \frac{1}{7} > - 5

№367-

Өсу реті : -8 < 4 < 2 3 5 < 1 4 < 1 , 7 < 3 < 9 , 5 < - 4 < - 2\frac{3}{5} < - \frac{1}{4} < 1, 7 < 3 < 9, 5

Кему реті: 3, 5 > 2 > 0 > 2 5 > 1 2 > 1 > 4 , 1 > 2 > 0 > - \frac{2}{5} > - \frac{1}{2} > - 1 > - 4, 1

№368-2ұ

-2 < 0 , 7 < - 0, 7 -1, 5 < 1 , 5 < 1, 5 -2, 5 < 2 < 2

№370-6ұ

1) 𝟓 > 𝟑 \left \mathbf{- 5} \right\mathbf{>}\left \mathbf{3} \right 2) 𝟐 < 𝟒 \left \mathbf{- 2} \right\mathbf{<}\left \mathbf{4} \right 3) 𝟖 < 𝟏𝟎 \left \mathbf{- 8} \right\mathbf{<}\left \mathbf{- 10} \right

4) 𝟗 > 𝟔 \left \mathbf{- 9} \right\mathbf{>}\left \mathbf{6} \right 5) 𝟏𝟓 < 𝟏𝟔 \left \mathbf{15} \right\mathbf{<}\left \mathbf{- 16} \right 6) 𝟏𝟎𝟎 > 𝟗𝟗 \left \mathbf{- 100} \right\mathbf{>}\left \mathbf{99} \right

Талдау.

В тобы

№374 -3ұ

1) а < в \mathbf{а} < в 3) а < 𝐝 \mathbf{а} < \mathbf{d} 4) d > c \mathbf{>}c b < d \mathbf{<}d

№ 375- 3ұ

1) (-3) < ( 1 ) < ( - 1) 2) (- 1 4 \frac{1}{4} ) > ( 2 5 ) > \left( - \frac{2}{5} \right) 3) (-0, 99) > ( 100 ) > ( - 100)

4) (- 1 3 4 1\frac{3}{4} ) < ( 1 , 5 ) < ( - 1, 5) 5) (- 3 8 \frac{3}{8} ) < ( 1 4 ) < \left( - \frac{1}{4} \right)

№377-3ұ

1) -7348 > 7349 > - 7349 2) -4615 < 4605 < - 4605 3) (- 2 7 \frac{2}{7} ) < ( 1 7 ) < \left( - \frac{1}{7} \right)

4) -29, 31 < 19 , 31 < - 19, 31 5) -58, 40 > 58 , 41 > - 58, 41 6) 3 4 < 3 5 - \frac{3}{4} < - \frac{3}{5}

№379-3ұ

1) 1, 3 < х < 2 , 4 < х < 2, 4 х=2

2) -1, 6 < х < 0 < х < 0 х=-1

3) -8, 5 < х < 7 , 25 < х < - 7, 25 х=-8

4) -0, 7 < х < 0 , 5 < х < 0, 5 х=0

С тобы №387-4ұ

1) (-5) > ( 5 , 7 ) > ( - 5, 7) онда 5 < 5 , 7 - 5 < - 5, 7

2) (-7) < ( 6 , 3 ) < ( - 6, 3) онда 7 > 6 , 3 - 7 > - 6, 3

3) (-2) < ( 1 , 25 ) < ( - 1, 25) онда 2 > 1 , 25 - 2 > - 1, 25

Жинақтау.

Ү. «Логикалық тапсырма»

Меруерт, Қайрат, Елдос және Жаннұрдың туған күндері: 15 мамыр, 7 мамыр, 20 тамыз және 15 қыркүйек. Меруерт пен Елдос әр түрлі айларда, бірақ оның бір күнінде туған. Меруерт пен Жаннұрдың туған күндері сәйкес емес, бірақ бір айда туған. Кімнің туған күні қай айда, қай күні?

Жауабы:

Меруерт пен Жаннұр бір айда туылғандықтан ол ай мамыр болады. Ал енді Меруертпен Елдос бір күнде туғандықтан Меруерттің туған күні 15 мамыр. Жаннұрдың туған күні 7 мамыр. Елдостың туған күні 15 қыркүйек. Қайраттың туған күні 20 тамыз.

C:\Users\Айсауле\Desktop\11.png

C:\Users\Айсауле\Desktop\22.png

C:\Users\Айсауле\Desktop\33.png

C:\Users\Айсауле\Desktop\image13.png

Бағалау. Сандарды салыстыруды өмірмен байланыстырып маңыздылығын


Ұқсас жұмыстар
Рационал сандарды бөлу жайлы
Рационал сандарды қосу және азайту
Орта мерзімді сабақ жоспары. үлгі 6 сынып
Рационал сандар
Рационал сандарды сөбейту
Теңдеуге есептер шешу
Рационал сандарды салыстыру жайлы
Сызықтық функция
Рационал сандардың таңбаларының берілуі
Рационал сандарға амалдар қолдану және алгоритм құру
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz