Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Дене мүшелері Дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек
<<Әдемі>> балабақшасы
Сабақ жоспары
Пән: Қазақ тілі
Тақырыбы: <<Дене мүшелері>>
Мұғалім: Рахимова Л.Т.
2016 жыл. Алматы қаласы
Қазақ тілі ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің түрі: қазақ тілі
Топ: дайындық тобы
Тақырыбы:Дене мүшелері
Мақсаты: Адамның дене мүшелері туралы толық мәлімет беру, жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету.
Дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек.
Салауатты өмір салтына байланысты тәрбиелік мақсаттағы әңгімелер жүргізу
Тақырып бойынша сөздік қорларын молайту. Сөйлем құрастыру дағдыларын дамыту. Ойлау есте сақтау қабілеттерін дамыту
Сөздік жұмыс: бас, шаш, маңдай, көз, мұрын, ауыз, қол, аяқ.
Қолданылатын көрнекі құралдар: жұмыс дәптері, үлестірмелі материал, дене мүшелеріне байланысты слайдтар
Әдіс-тәсілдері: түсіндірме, сұрақ- жауап, ойын, практикалық
Іс- әрекет
кезеңдері
Педагогтің іс-әрекеті
Балалардың
іс-әрекеті
Мотивациялық- қозғалушылық
Сәлемдесу. Шаттық шеңберін құру. Бір - біріне сәттілік тілеу
Танысу:
- Сенің атың кім ?
-Менің атым...
- Сен неше жастасың?
- Мен ... жастамын
-Сен қай балабақшасына барасың?
- Мен <<Әдемі>> балабақшасына барамын
1.Өткен тақырыптарды қайталау:
<<Мынау не?>> ойыны
Қызығушылық ояту: <<Сиқырлы дорба>> дидактикалық ойыны:
Алақай, алақай
Қуанып қалайық
Сиқырлап дорбаны
Қызыққа қанайық!
Мынау алмұрт. Алмұрт сары. Алмұрт дәмді
Мынау пияз. Пияз сары. Пияз ащы
Сәлемдеседі. Шаттық шеңберін құрады.. Бір - біріне сәттілік тілейді
Диалог жүргізеді
Сөз тіркестерін қайталап, дорбада не барын білуге ынтығады
Дорбадағы жеміс- көкөністер муляждарды сипаттау
2. Түсіндіру
Қызығушылық ояту; Балалар, қалай ойлайсыңдар қандай адам бақытты?
-Иә, дұрыс, ең бақытты адам - денсаулығы мықты адам. Себебі денсаулығы мықты адамның көзі көреді, құлағы естиді, аяғы жүреді, қолы жұмыс істейді.
Сондықтан бүгінгі сабағымыздың тақырыбы <<Дене мүшелері>>
Дене мүшелеріне не жатады?
Дене мүшелері: бас, шаш, маңдай, көз, мұрын,
ауыз,бет,құлақ, қол, аяқ
Сөздерді буынға бөліп ,дұрыс айтылуына назар аудару
3.Сергіту сәті
Бала, бала, балақан
Кәне қайсы алақан
Саусақтарың айбат
Былай, былай ойнат
4.І жақ тәуелдік жалғауды қолданып өз дене мүшелерін көрсету
Мынау менің бас+ым
менің көз+ім
менің құлағ+ым
5.<< Кел, бірге үйренеміз!>> ойын
Мынау не?
Мынау бас
6. Үлестірмелі қағазбен жұмыс.
7. <<Тазалық - денсаулық кепілі>> деген нақыл сөзді қалай түсінесің?
Ойланады. Өз ойларын ортаға салады
Сұраққа жауап береді
Сөздерді буынға бөліп ,дұрыс айтылуына назар аударады
Қимылдарды қайталайды
Өз дене мүшелерін дұрыс атауға үйренеді
Жұптық жұмыс
Диалог өткізеді
Өз ойларын еркін жеткізеді
Рефлексиялық-түзетушілік
-Бүгін сабақта не істедік?
- Қандай сөздермен таныстық?
-мынау не?
- Сабақ ұнады ма?
Қорытынды жасайды
Күтілетін нәтиже:
Білу: <<Дене мүшелері>> тақырыбына байланысты сөздерді дұрыс қолданып, өз дене мүшелерін білу
Игеру: Сөздер мен сөз тіркесін айту дағдысын игеру
Меңгеру: сөздерді саналы түрде естеріне сақтауды меңгеру
Қазақ тілі ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің түрі: қазақ тілі
Күні: 29.02.2016
Топ: дайындық тобы
Тақырыбы:Дене мүшелері
Мақсаты: Адамның дене мүшелері туралы толық мәлімет беру, жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету.
Дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек.
Салауатты өмір салтына байланысты тәрбиелік мақсаттағы әңгімелер жүргізу
Тақырып бойынша сөздік қорларын молайту. Сөйлем құрастыру дағдыларын дамыту. Ойлау есте сақтау қабілеттерін дамыту
Сөздік жұмыс: бас, шаш, маңдай, көз, мұрын, ауыз, қол, аяқ.
Қолданылатын көрнекі құралдар: жұмыс дәптері, үлестірмелі материал, дене мүшелеріне байланысты слайдтар
Әдіс-тәсілдері: түсіндірме, сұрақ- жауап, ойын, практикалық
Іс- әрекет
кезеңдері
Педагогтің іс-әрекеті
Балалардың
іс-әрекеті
Мотивациялық- қозғалушылық
Сәлемдесу. Шаттық шеңберін құру. Бір - біріне сәттілік тілеу
Танысу:
- Сенің атың кім ?
-Менің атым...
- Сен неше жастасың?
- Мен ... жастамын
-Сен қай балабақшасына барасың?
- Мен <<Әдемі>> балабақшасына барамын
1.Өткен тақырыптарды қайталау:
<<Мынау не?>> ойыны
Қызығушылық ояту: <<Сиқырлы дорба>> дидактикалық ойыны:
Алақай, алақай
Қуанып қалайық
Сиқырлап дорбаны
Қызыққа қанайық!
Мынау алмұрт. Алмұрт сары. Алмұрт дәмді
Мынау пияз. Пияз сары. Пияз ащы
Сәлемдеседі. Шаттық шеңберін құрады.. Бір - біріне сәттілік тілейді
Диалог жүргізеді
Сөз тіркестерін қайталап, дорбада не барын білуге ынтығады
Дорбадағы жеміс- көкөністер муляждарды сипаттау
2. Түсіндіру
Қызығушылық ояту; Балалар, қалай ойлайсыңдар қандай адам бақытты?
-Иә, дұрыс, ең бақытты адам - денсаулығы мықты адам. Себебі денсаулығы мықты адамның көзі көреді, құлағы естиді, аяғы жүреді, қолы жұмыс істейді.
Сондықтан бүгінгі сабағымыздың тақырыбы <<Дене мүшелері>>
Дене мүшелеріне не жатады?
Дене мүшелері: бас, шаш, маңдай, көз, мұрын,
ауыз,бет,құлақ, қол, аяқ
Сөздерді буынға бөліп ,дұрыс айтылуына назар аудару
3.Сергіту сәті
Бала, бала, балақан
Кәне қайсы алақан
Саусақтарың айбат
Былай, былай ойнат
4.І жақ тәуелдік жалғауды қолданып өз дене мүшелерін көрсету
Мынау менің бас+ым
менің көз+ім
менің құлағ+ым
5.<< Кел, бірге үйренеміз!>> ойын
Мынау не?
Мынау бас
6. Үлестірмелі қағазбен жұмыс.
7. <<Тазалық - денсаулық кепілі>> деген нақыл сөзді қалай түсінесің?
Ойланады. Өз ойларын ортаға салады
Сұраққа жауап береді
Сөздерді буынға бөліп ,дұрыс айтылуына назар аударады
Қимылдарды қайталайды
Өз дене мүшелерін дұрыс атауға үйренеді
Жұптық жұмыс
Диалог өткізеді
Өз ойларын еркін жеткізеді
Рефлексиялық-түзетушілік
-Бүгін сабақта не істедік?
- Қандай сөздермен таныстық?
-мынау не?
- Сабақ ұнады ма?
Қорытынды жасайды
Күтілетін нәтиже:
Білу: <<Дене мүшелері>> тақырыбына байланысты сөздерді дұрыс қолданып, өз дене мүшелерін білу
Игеру: Сөздер мен сөз тіркесін айту дағдысын игеру
Меңгеру: сөздерді саналы түрде естеріне сақтауды меңгеру
Қазақ тілі ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің түрі: қазақ тілі
Күні: 29.02.2016
Топ: дайындық тобы
Тақырыбы:Дене мүшелері
Мақсаты: Адамның дене мүшелері туралы толық мәлімет беру, жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету.
Дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек.
Салауатты өмір салтына байланысты тәрбиелік мақсаттағы әңгімелер жүргізу
Тақырып бойынша сөздік қорларын молайту. Сөйлем құрастыру дағдыларын дамыту. Ойлау есте сақтау қабілеттерін дамыту
Сөздік жұмыс: бас, шаш, маңдай, көз, мұрын, ауыз, қол, аяқ.
Қолданылатын көрнекі құралдар: жұмыс дәптері, үлестірмелі материал, дене мүшелеріне байланысты слайдтар
Әдіс-тәсілдері: түсіндірме, сұрақ- жауап, ойын, практикалық
Іс- әрекет
кезеңдері
Педагогтің іс-әрекеті
Балалардың
іс-әрекеті
Мотивациялық- қозғалушылық
Сәлемдесу. Шаттық шеңберін құру. Бір - біріне сәттілік тілеу
Танысу:
- Сенің атың кім ?
-Менің атым...
- Сен неше жастасың?
- Мен ... жастамын
-Сен қай балабақшасына барасың?
- Мен <<Әдемі>> балабақшасына барамын
1.Өткен тақырыптарды қайталау:
<<Мынау не?>> ойыны
Қызығушылық ояту: <<Сиқырлы дорба>> дидактикалық ойыны:
Алақай, алақай
Қуанып қалайық
Сиқырлап дорбаны
Қызыққа қанайық!
Мынау алмұрт. Алмұрт сары. Алмұрт дәмді
Мынау пияз. Пияз сары. Пияз ащы
Сәлемдеседі. Шаттық шеңберін құрады.. Бір - біріне сәттілік тілейді
Диалог жүргізеді
Сөз тіркестерін қайталап, дорбада не барын білуге ынтығады
Дорбадағы жеміс- көкөністер муляждарды сипаттау
2. Түсіндіру
Қызығушылық ояту; Балалар, қалай ойлайсыңдар қандай адам бақытты?
-Иә, дұрыс, ең бақытты адам - денсаулығы мықты адам. Себебі денсаулығы мықты адамның көзі көреді, құлағы естиді, аяғы жүреді, қолы жұмыс істейді.
Сондықтан бүгінгі сабағымыздың тақырыбы <<Дене мүшелері>>
Дене мүшелеріне не жатады?
Дене мүшелері: бас, шаш, маңдай, көз, мұрын,
ауыз,бет,құлақ, қол, аяқ
Сөздерді буынға бөліп ,дұрыс айтылуына назар аудару
3.Сергіту сәті
Бала, бала, балақан
Кәне қайсы алақан
Саусақтарың айбат
Былай, былай ойнат
4.І жақ тәуелдік жалғауды қолданып өз дене мүшелерін көрсету
Мынау менің бас+ым
менің көз+ім
менің құлағ+ым
5.<< Кел, бірге үйренеміз!>> ойын
Мынау не?
Мынау бас
6. Үлестірмелі қағазбен жұмыс.
7. <<Тазалық - денсаулық кепілі>> деген нақыл сөзді қалай түсінесің?
Ойланады. Өз ойларын ортаға салады
Сұраққа жауап береді
Сөздерді буынға бөліп ,дұрыс айтылуына назар аударады
Қимылдарды қайталайды
Өз дене мүшелерін дұрыс атауға үйренеді
Жұптық жұмыс
Диалог өткізеді
Өз ойларын еркін жеткізеді
Рефлексиялық-түзетушілік
-Бүгін сабақта не істедік?
- Қандай сөздермен таныстық?
-мынау не?
- Сабақ ұнады ма?
Қорытынды жасайды
Күтілетін нәтиже:
Білу: <<Дене мүшелері>> тақырыбына байланысты сөздерді дұрыс қолданып, өз дене мүшелерін білу
Игеру: Сөздер мен сөз тіркесін айту дағдысын игеру
Меңгеру: сөздерді саналы түрде естеріне сақтауды меңгеру
Қазақ тілі ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің түрі: қазақ тілі
Күні: 24.02.2016
Топ: дайындық тобы
Тақырыбы:Дене мүшелері
Мақсаты: Адамның дене мүшелері туралы толық мәлімет беру, жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету.
Дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек.
Салауатты өмір салтына байланысты тәрбиелік мақсаттағы әңгімелер жүргізу
Тақырып бойынша сөздік қорларын молайту. Сөйлем құрастыру дағдыларын дамыту. Ойлау есте сақтау қабілеттерін дамыту
Сөздік жұмыс: бас, шаш, маңдай, көз, мұрын, ауыз, қол, аяқ.
Қолданылатын көрнекі құралдар: жұмыс дәптері, үлестірмелі материал, дене мүшелеріне байланысты слайдтар
Әдіс-тәсілдері: түсіндірме, сұрақ- жауап, ойын, практикалық
Іс- әрекет
кезеңдері
Педагогтің іс-әрекеті
Балалардың
іс-әрекеті
Мотивациялық- қозғалушылық
Сәлемдесу. Шаттық шеңберін құру. Бір - біріне сәттілік тілеу
Танысу:
- Сенің атың кім ?
-Менің атым...
- Сен неше жастасың?
- Мен ... жастамын
-Сен қай балабақшасына барасың?
- Мен <<Әдемі>> балабақшасына барамын
1.Өткен тақырыптарды қайталау:
<<Мынау не?>> ойыны
Қызығушылық ояту: <<Сиқырлы дорба>> дидактикалық ойыны:
Алақай, алақай
Қуанып қалайық
Сиқырлап дорбаны
Қызыққа қанайық!
Мынау алмұрт. Алмұрт сары. Алмұрт дәмді
Мынау пияз. Пияз сары. Пияз ащы
Сәлемдеседі. Шаттық шеңберін құрады.. Бір - біріне сәттілік тілейді
Диалог жүргізеді
Сөз тіркестерін қайталап, дорбада не барын білуге ынтығады
Дорбадағы жеміс- көкөністер муляждарды сипаттау
2. Түсіндіру
Қызығушылық ояту; Балалар, қалай ойлайсыңдар қандай адам бақытты?
-Иә, дұрыс, ең бақытты адам - денсаулығы мықты адам. Себебі денсаулығы мықты адамның көзі көреді, құлағы естиді, аяғы жүреді, қолы жұмыс істейді.
Сондықтан бүгінгі сабағымыздың тақырыбы <<Дене мүшелері>>
Дене мүшелеріне не жатады?
Дене мүшелері: бас, шаш, маңдай, көз, мұрын,
ауыз,бет,құлақ, қол, аяқ
Сөздерді буынға бөліп ,дұрыс айтылуына назар аудару
3.Сергіту сәті
Бала, бала, балақан
Кәне қайсы алақан
Саусақтарың айбат
Былай, былай ойнат
4.І жақ тәуелдік жалғауды қолданып өз дене мүшелерін көрсету
Мынау менің бас+ым
менің көз+ім
менің құлағ+ым
5.<< Кел, бірге үйренеміз!>> ойын
Мынау не?
Мынау бас
6. Үлестірмелі қағазбен жұмыс.
7. <<Тазалық - денсаулық кепілі>> деген нақыл сөзді қалай түсінесің?
Ойланады. Өз ойларын ортаға салады
Сұраққа жауап береді
Сөздерді буынға бөліп ,дұрыс айтылуына назар аударады
Қимылдарды қайталайды
Өз дене мүшелерін дұрыс атауға үйренеді
Жұптық жұмыс
Диалог өткізеді
Өз ойларын еркін жеткізеді
Рефлексиялық-түзетушілік
-Бүгін сабақта не істедік?
- Қандай сөздермен таныстық?
-мынау не?
- Сабақ ұнады ма?
Қорытынды жасайды
Күтілетін нәтиже:
Білу: <<Дене мүшелері>> тақырыбына байланысты сөздерді дұрыс қолданып, өз дене мүшелерін білу
Игеру: Сөздер мен сөз тіркесін айту дағдысын игеру
Меңгеру: сөздерді саналы түрде естеріне сақтауды меңгеру
Сабақ жоспары
Пән: Қазақ тілі
Тақырыбы: <<Дене мүшелері>>
Мұғалім: Рахимова Л.Т.
2016 жыл. Алматы қаласы
Қазақ тілі ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің түрі: қазақ тілі
Топ: дайындық тобы
Тақырыбы:Дене мүшелері
Мақсаты: Адамның дене мүшелері туралы толық мәлімет беру, жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету.
Дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек.
Салауатты өмір салтына байланысты тәрбиелік мақсаттағы әңгімелер жүргізу
Тақырып бойынша сөздік қорларын молайту. Сөйлем құрастыру дағдыларын дамыту. Ойлау есте сақтау қабілеттерін дамыту
Сөздік жұмыс: бас, шаш, маңдай, көз, мұрын, ауыз, қол, аяқ.
Қолданылатын көрнекі құралдар: жұмыс дәптері, үлестірмелі материал, дене мүшелеріне байланысты слайдтар
Әдіс-тәсілдері: түсіндірме, сұрақ- жауап, ойын, практикалық
Іс- әрекет
кезеңдері
Педагогтің іс-әрекеті
Балалардың
іс-әрекеті
Мотивациялық- қозғалушылық
Сәлемдесу. Шаттық шеңберін құру. Бір - біріне сәттілік тілеу
Танысу:
- Сенің атың кім ?
-Менің атым...
- Сен неше жастасың?
- Мен ... жастамын
-Сен қай балабақшасына барасың?
- Мен <<Әдемі>> балабақшасына барамын
1.Өткен тақырыптарды қайталау:
<<Мынау не?>> ойыны
Қызығушылық ояту: <<Сиқырлы дорба>> дидактикалық ойыны:
Алақай, алақай
Қуанып қалайық
Сиқырлап дорбаны
Қызыққа қанайық!
Мынау алмұрт. Алмұрт сары. Алмұрт дәмді
Мынау пияз. Пияз сары. Пияз ащы
Сәлемдеседі. Шаттық шеңберін құрады.. Бір - біріне сәттілік тілейді
Диалог жүргізеді
Сөз тіркестерін қайталап, дорбада не барын білуге ынтығады
Дорбадағы жеміс- көкөністер муляждарды сипаттау
2. Түсіндіру
Қызығушылық ояту; Балалар, қалай ойлайсыңдар қандай адам бақытты?
-Иә, дұрыс, ең бақытты адам - денсаулығы мықты адам. Себебі денсаулығы мықты адамның көзі көреді, құлағы естиді, аяғы жүреді, қолы жұмыс істейді.
Сондықтан бүгінгі сабағымыздың тақырыбы <<Дене мүшелері>>
Дене мүшелеріне не жатады?
Дене мүшелері: бас, шаш, маңдай, көз, мұрын,
ауыз,бет,құлақ, қол, аяқ
Сөздерді буынға бөліп ,дұрыс айтылуына назар аудару
3.Сергіту сәті
Бала, бала, балақан
Кәне қайсы алақан
Саусақтарың айбат
Былай, былай ойнат
4.І жақ тәуелдік жалғауды қолданып өз дене мүшелерін көрсету
Мынау менің бас+ым
менің көз+ім
менің құлағ+ым
5.<< Кел, бірге үйренеміз!>> ойын
Мынау не?
Мынау бас
6. Үлестірмелі қағазбен жұмыс.
7. <<Тазалық - денсаулық кепілі>> деген нақыл сөзді қалай түсінесің?
Ойланады. Өз ойларын ортаға салады
Сұраққа жауап береді
Сөздерді буынға бөліп ,дұрыс айтылуына назар аударады
Қимылдарды қайталайды
Өз дене мүшелерін дұрыс атауға үйренеді
Жұптық жұмыс
Диалог өткізеді
Өз ойларын еркін жеткізеді
Рефлексиялық-түзетушілік
-Бүгін сабақта не істедік?
- Қандай сөздермен таныстық?
-мынау не?
- Сабақ ұнады ма?
Қорытынды жасайды
Күтілетін нәтиже:
Білу: <<Дене мүшелері>> тақырыбына байланысты сөздерді дұрыс қолданып, өз дене мүшелерін білу
Игеру: Сөздер мен сөз тіркесін айту дағдысын игеру
Меңгеру: сөздерді саналы түрде естеріне сақтауды меңгеру
Қазақ тілі ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің түрі: қазақ тілі
Күні: 29.02.2016
Топ: дайындық тобы
Тақырыбы:Дене мүшелері
Мақсаты: Адамның дене мүшелері туралы толық мәлімет беру, жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету.
Дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек.
Салауатты өмір салтына байланысты тәрбиелік мақсаттағы әңгімелер жүргізу
Тақырып бойынша сөздік қорларын молайту. Сөйлем құрастыру дағдыларын дамыту. Ойлау есте сақтау қабілеттерін дамыту
Сөздік жұмыс: бас, шаш, маңдай, көз, мұрын, ауыз, қол, аяқ.
Қолданылатын көрнекі құралдар: жұмыс дәптері, үлестірмелі материал, дене мүшелеріне байланысты слайдтар
Әдіс-тәсілдері: түсіндірме, сұрақ- жауап, ойын, практикалық
Іс- әрекет
кезеңдері
Педагогтің іс-әрекеті
Балалардың
іс-әрекеті
Мотивациялық- қозғалушылық
Сәлемдесу. Шаттық шеңберін құру. Бір - біріне сәттілік тілеу
Танысу:
- Сенің атың кім ?
-Менің атым...
- Сен неше жастасың?
- Мен ... жастамын
-Сен қай балабақшасына барасың?
- Мен <<Әдемі>> балабақшасына барамын
1.Өткен тақырыптарды қайталау:
<<Мынау не?>> ойыны
Қызығушылық ояту: <<Сиқырлы дорба>> дидактикалық ойыны:
Алақай, алақай
Қуанып қалайық
Сиқырлап дорбаны
Қызыққа қанайық!
Мынау алмұрт. Алмұрт сары. Алмұрт дәмді
Мынау пияз. Пияз сары. Пияз ащы
Сәлемдеседі. Шаттық шеңберін құрады.. Бір - біріне сәттілік тілейді
Диалог жүргізеді
Сөз тіркестерін қайталап, дорбада не барын білуге ынтығады
Дорбадағы жеміс- көкөністер муляждарды сипаттау
2. Түсіндіру
Қызығушылық ояту; Балалар, қалай ойлайсыңдар қандай адам бақытты?
-Иә, дұрыс, ең бақытты адам - денсаулығы мықты адам. Себебі денсаулығы мықты адамның көзі көреді, құлағы естиді, аяғы жүреді, қолы жұмыс істейді.
Сондықтан бүгінгі сабағымыздың тақырыбы <<Дене мүшелері>>
Дене мүшелеріне не жатады?
Дене мүшелері: бас, шаш, маңдай, көз, мұрын,
ауыз,бет,құлақ, қол, аяқ
Сөздерді буынға бөліп ,дұрыс айтылуына назар аудару
3.Сергіту сәті
Бала, бала, балақан
Кәне қайсы алақан
Саусақтарың айбат
Былай, былай ойнат
4.І жақ тәуелдік жалғауды қолданып өз дене мүшелерін көрсету
Мынау менің бас+ым
менің көз+ім
менің құлағ+ым
5.<< Кел, бірге үйренеміз!>> ойын
Мынау не?
Мынау бас
6. Үлестірмелі қағазбен жұмыс.
7. <<Тазалық - денсаулық кепілі>> деген нақыл сөзді қалай түсінесің?
Ойланады. Өз ойларын ортаға салады
Сұраққа жауап береді
Сөздерді буынға бөліп ,дұрыс айтылуына назар аударады
Қимылдарды қайталайды
Өз дене мүшелерін дұрыс атауға үйренеді
Жұптық жұмыс
Диалог өткізеді
Өз ойларын еркін жеткізеді
Рефлексиялық-түзетушілік
-Бүгін сабақта не істедік?
- Қандай сөздермен таныстық?
-мынау не?
- Сабақ ұнады ма?
Қорытынды жасайды
Күтілетін нәтиже:
Білу: <<Дене мүшелері>> тақырыбына байланысты сөздерді дұрыс қолданып, өз дене мүшелерін білу
Игеру: Сөздер мен сөз тіркесін айту дағдысын игеру
Меңгеру: сөздерді саналы түрде естеріне сақтауды меңгеру
Қазақ тілі ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің түрі: қазақ тілі
Күні: 29.02.2016
Топ: дайындық тобы
Тақырыбы:Дене мүшелері
Мақсаты: Адамның дене мүшелері туралы толық мәлімет беру, жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету.
Дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек.
Салауатты өмір салтына байланысты тәрбиелік мақсаттағы әңгімелер жүргізу
Тақырып бойынша сөздік қорларын молайту. Сөйлем құрастыру дағдыларын дамыту. Ойлау есте сақтау қабілеттерін дамыту
Сөздік жұмыс: бас, шаш, маңдай, көз, мұрын, ауыз, қол, аяқ.
Қолданылатын көрнекі құралдар: жұмыс дәптері, үлестірмелі материал, дене мүшелеріне байланысты слайдтар
Әдіс-тәсілдері: түсіндірме, сұрақ- жауап, ойын, практикалық
Іс- әрекет
кезеңдері
Педагогтің іс-әрекеті
Балалардың
іс-әрекеті
Мотивациялық- қозғалушылық
Сәлемдесу. Шаттық шеңберін құру. Бір - біріне сәттілік тілеу
Танысу:
- Сенің атың кім ?
-Менің атым...
- Сен неше жастасың?
- Мен ... жастамын
-Сен қай балабақшасына барасың?
- Мен <<Әдемі>> балабақшасына барамын
1.Өткен тақырыптарды қайталау:
<<Мынау не?>> ойыны
Қызығушылық ояту: <<Сиқырлы дорба>> дидактикалық ойыны:
Алақай, алақай
Қуанып қалайық
Сиқырлап дорбаны
Қызыққа қанайық!
Мынау алмұрт. Алмұрт сары. Алмұрт дәмді
Мынау пияз. Пияз сары. Пияз ащы
Сәлемдеседі. Шаттық шеңберін құрады.. Бір - біріне сәттілік тілейді
Диалог жүргізеді
Сөз тіркестерін қайталап, дорбада не барын білуге ынтығады
Дорбадағы жеміс- көкөністер муляждарды сипаттау
2. Түсіндіру
Қызығушылық ояту; Балалар, қалай ойлайсыңдар қандай адам бақытты?
-Иә, дұрыс, ең бақытты адам - денсаулығы мықты адам. Себебі денсаулығы мықты адамның көзі көреді, құлағы естиді, аяғы жүреді, қолы жұмыс істейді.
Сондықтан бүгінгі сабағымыздың тақырыбы <<Дене мүшелері>>
Дене мүшелеріне не жатады?
Дене мүшелері: бас, шаш, маңдай, көз, мұрын,
ауыз,бет,құлақ, қол, аяқ
Сөздерді буынға бөліп ,дұрыс айтылуына назар аудару
3.Сергіту сәті
Бала, бала, балақан
Кәне қайсы алақан
Саусақтарың айбат
Былай, былай ойнат
4.І жақ тәуелдік жалғауды қолданып өз дене мүшелерін көрсету
Мынау менің бас+ым
менің көз+ім
менің құлағ+ым
5.<< Кел, бірге үйренеміз!>> ойын
Мынау не?
Мынау бас
6. Үлестірмелі қағазбен жұмыс.
7. <<Тазалық - денсаулық кепілі>> деген нақыл сөзді қалай түсінесің?
Ойланады. Өз ойларын ортаға салады
Сұраққа жауап береді
Сөздерді буынға бөліп ,дұрыс айтылуына назар аударады
Қимылдарды қайталайды
Өз дене мүшелерін дұрыс атауға үйренеді
Жұптық жұмыс
Диалог өткізеді
Өз ойларын еркін жеткізеді
Рефлексиялық-түзетушілік
-Бүгін сабақта не істедік?
- Қандай сөздермен таныстық?
-мынау не?
- Сабақ ұнады ма?
Қорытынды жасайды
Күтілетін нәтиже:
Білу: <<Дене мүшелері>> тақырыбына байланысты сөздерді дұрыс қолданып, өз дене мүшелерін білу
Игеру: Сөздер мен сөз тіркесін айту дағдысын игеру
Меңгеру: сөздерді саналы түрде естеріне сақтауды меңгеру
Қазақ тілі ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің түрі: қазақ тілі
Күні: 24.02.2016
Топ: дайындық тобы
Тақырыбы:Дене мүшелері
Мақсаты: Адамның дене мүшелері туралы толық мәлімет беру, жаңа сөздерді дұрыс айтуға үйрету.
Дене мүшелерін дұрыс көрсету деңгейіне жетулері керек.
Салауатты өмір салтына байланысты тәрбиелік мақсаттағы әңгімелер жүргізу
Тақырып бойынша сөздік қорларын молайту. Сөйлем құрастыру дағдыларын дамыту. Ойлау есте сақтау қабілеттерін дамыту
Сөздік жұмыс: бас, шаш, маңдай, көз, мұрын, ауыз, қол, аяқ.
Қолданылатын көрнекі құралдар: жұмыс дәптері, үлестірмелі материал, дене мүшелеріне байланысты слайдтар
Әдіс-тәсілдері: түсіндірме, сұрақ- жауап, ойын, практикалық
Іс- әрекет
кезеңдері
Педагогтің іс-әрекеті
Балалардың
іс-әрекеті
Мотивациялық- қозғалушылық
Сәлемдесу. Шаттық шеңберін құру. Бір - біріне сәттілік тілеу
Танысу:
- Сенің атың кім ?
-Менің атым...
- Сен неше жастасың?
- Мен ... жастамын
-Сен қай балабақшасына барасың?
- Мен <<Әдемі>> балабақшасына барамын
1.Өткен тақырыптарды қайталау:
<<Мынау не?>> ойыны
Қызығушылық ояту: <<Сиқырлы дорба>> дидактикалық ойыны:
Алақай, алақай
Қуанып қалайық
Сиқырлап дорбаны
Қызыққа қанайық!
Мынау алмұрт. Алмұрт сары. Алмұрт дәмді
Мынау пияз. Пияз сары. Пияз ащы
Сәлемдеседі. Шаттық шеңберін құрады.. Бір - біріне сәттілік тілейді
Диалог жүргізеді
Сөз тіркестерін қайталап, дорбада не барын білуге ынтығады
Дорбадағы жеміс- көкөністер муляждарды сипаттау
2. Түсіндіру
Қызығушылық ояту; Балалар, қалай ойлайсыңдар қандай адам бақытты?
-Иә, дұрыс, ең бақытты адам - денсаулығы мықты адам. Себебі денсаулығы мықты адамның көзі көреді, құлағы естиді, аяғы жүреді, қолы жұмыс істейді.
Сондықтан бүгінгі сабағымыздың тақырыбы <<Дене мүшелері>>
Дене мүшелеріне не жатады?
Дене мүшелері: бас, шаш, маңдай, көз, мұрын,
ауыз,бет,құлақ, қол, аяқ
Сөздерді буынға бөліп ,дұрыс айтылуына назар аудару
3.Сергіту сәті
Бала, бала, балақан
Кәне қайсы алақан
Саусақтарың айбат
Былай, былай ойнат
4.І жақ тәуелдік жалғауды қолданып өз дене мүшелерін көрсету
Мынау менің бас+ым
менің көз+ім
менің құлағ+ым
5.<< Кел, бірге үйренеміз!>> ойын
Мынау не?
Мынау бас
6. Үлестірмелі қағазбен жұмыс.
7. <<Тазалық - денсаулық кепілі>> деген нақыл сөзді қалай түсінесің?
Ойланады. Өз ойларын ортаға салады
Сұраққа жауап береді
Сөздерді буынға бөліп ,дұрыс айтылуына назар аударады
Қимылдарды қайталайды
Өз дене мүшелерін дұрыс атауға үйренеді
Жұптық жұмыс
Диалог өткізеді
Өз ойларын еркін жеткізеді
Рефлексиялық-түзетушілік
-Бүгін сабақта не істедік?
- Қандай сөздермен таныстық?
-мынау не?
- Сабақ ұнады ма?
Қорытынды жасайды
Күтілетін нәтиже:
Білу: <<Дене мүшелері>> тақырыбына байланысты сөздерді дұрыс қолданып, өз дене мүшелерін білу
Игеру: Сөздер мен сөз тіркесін айту дағдысын игеру
Меңгеру: сөздерді саналы түрде естеріне сақтауды меңгеру
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz