Біз қазақша сөйлейміз

Қазақ тілі ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің технологиялық картасы

Білім беру саласы: Қатынас

Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің түрі: қазақ тілі

Күні:

Топ: Дайындық тобы

Тақырыбы: Біз қазақша сөйлейміз

Мақсаты: Өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін бекіту, сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып, өзара байланыстырып, ойды жүйелеп айту дағдысын қалыптастыру, өз ойларын жеткізе білуге үйрету.
ІІ Дамытушылық: Ауызекі сөйлеу, еркін сөйлеу, ойлау қабілеттерін дамыту.
ІІІ Тәрбиелік: Қазақстанның мемлекеттік тілін құрметтеуге тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдер: Қайталау, бекіту, әңгімелеу, сұрақ-жауап, таңғажайып кезең, көркем сөз, сөздік, сөз жұмбақ, дид ойын, мадақтау.

Сөздік жұмыс: «Менің отбасым», «Танысу» «Жабайы аңдар»,

«Жеміс- көкөністер» тақырыптар бойынша сөздер, 1-10 сандар атауы, түстер.

Қолданылатын көрнекі құралдар: суреттер, компьютер (слайд), үнтаспа, үй және жабайы жануарлардың суреттері.

Пәнаралық байланыс : Тіл дамыту, көркем әдебиет, музыка, шығармашылық.

Іс- әрекет

кезеңдері

Педагогтің іс-әрекеті

Балалардың

іс-әрекеті

Іс- әрекеткезеңдері: Мотивациялық- қозғалушылық
Педагогтің іс-әрекеті:

Шаттық шеңбері:

Амасың ба, алтын күнім

Амансың ба, көк аспан

Амансың ба, менің досым

Мен саған сәттілік тілеймін

«Миға шабылу» стратегиясы

- Бір жылда неше мезгіл бар?

-Бұл қандай мезгілдер?

- Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?

- Көктем айлары қандай?

- бүгін ауа райы қандай?

-Өте жақсы

- Балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы: «Біз қазақша сөйлейміз »

Бүгін біз біздің сабағымызға қатысып отырған қонақтарға өткен тақырыптар бойынша алған білімдерімізді, не үйренгенімізді көрсетеміз

Балалардыңіс-әрекеті:

Сәлемдеседі. Шаттық шеңберін құрады.

Бір -біріне сәттілік тілейді

Көктем

Наурыз, сәуір, мамыр

Ауа райы жылы

Күн жылы

Тіл туралы тақпақ

Іс- әрекеткезеңдері:

Таңғажайып кезең:

Алдар-Көсе келеді

Так не справедливо. Как весилить народ, так Алдар -Көсе, а как показывать свои знания так другим гостям. А вот уж и нетушки. Я сам буду проверять ваши знания.

-Согласны?

- А ну-ка сосчитайте мне казахском до 10.

- А какое число вам больше всех нравится?

- А мне нравится число 7. У казахов это число называют «киелі сан»

- А кто знает почему?

Тәрбиеші: Балалар халқымыз жеті санына ерекше мән беріп, жеті ұғымын сәттілік пен қасиеттілік ретінде қарастырылған

Жеті ата - семь поколений . Все потомки одного деда до седьмого колена считаются близкими родственниками. Не случайно казахские пословицы гласят: « Жеті атасын білмеген жетісіз» «Незнание своей родословной до седьмого колена - признак сиротства»

І. жеті ата. 1. Ата 2 . Әке 3 . Бала 4 . Немере 5. Шөбере 6 . Шөпшек 7 . Немене

ІІ . жеті қазына : 1 Ержігіт 2 Сұлу әйел 3 Ақыл білім 4 Жүйрік ат 5 Жүйрік тазы

6 Қыран бүркіт 7. Берен мылтық

ІІІ . жеті шелпек.

Алдар көсе : А еще мой любимый день недели -жұма . А жұма у казахов священный день. И в каждом доме пекут 7 шелпеков

Тәрбиеші: Жарайсың, Алдар-Көсе

Алдар-Көсе : Вот какой я молодец! А теперь ваша очередь блеснуть знаниями.

Я принес задания на электронном носителе.

Как же он называется?

Достает из кармана флешку еле проговаривает слово

  • Смейтесь, смейтесь. Я посмотрю как вы будете отвечать.
  • Работа будет по группам

Тәрбиеші: Алдар- Көсе мен саған көмектесейін. мына устел басында отырғандар «Сарғалдақтар» болсын, ал мыналар «Қызғалдақтар»

І тапсырма « Танысу»-знакомство

Мақсаты: І топ мүшесі сұрақ қояды, ал екінші топ мүшесі сұраққа жауап береді. -Сенің атың кім?

-Менің атым . . .

-Сен неше жастасың?

-Мен 5 жастамын

-Сен қай балабақшаға барасың?

-Мен «Әдемі» балабақшасына барамын

ІІ тапсырма « Менің отбасым»

Мынау кім ? суретпен жұмыс

І-ІІ топ - «Менің отбасым» - монолог құрастыру

Менің атым . . . Мен 6 жастамын

Мынау менің отбасым. Мынау менің әкем. Мынау шешем. Мынау сіңлім. Менің отбасым тату

Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар. Қазақ халқында жақсы мақал бар :Әке -асқар тау, ана -бауырындағы бұлақ, ал бала- жағасындағы құрақ.

Отец - неприступная гора, мать - родник у подножия горы, дитя - тростник, растущий на берегу реки

Сондықтан әр жанұяда татулық болсын.

Сергіту сәті

ІІІ тапсырма

«Жұмбақты шеш»

1. Қыста ақ, жазда сұр

Ол не? (Қоян)

2. Үстінде әдемі тоны бар.

Құйрығы өте әдемі,

Оның аты - түлкі.

3. Үлкен, маймақ,
Бал жейді/аю/

4. Түсі сұр, Өзі жыртқыш,
/қасқыр/

ІV тапсырма

Дидактикалық ойын

«Пиктограмма жаса және оны сөйлет»

І топ Мынау аю

Аю қоңыр, үлкен

Аю бал жейді

Аю орманжа тұрады

ІІ топ Мынау қоян

Коян ақ, кішкентай

Қоян сәбіз жейді

Қоян орманда тұрады

Ән айту «Аю, аю тұршы»

V. «Жемістер» тақырыбы бойынша

Мынау не ? сұрағына жауап беру. Диалог және монолог құрастыру.

І топ - монолог

Мынау алма

Алма қызыл, дәмді

Мен дәмді алма жеймін

ІІ топ - диалог

Мынау не?

Алма қандай?

Сен алма жейсің бе?

Педагогтің іс-әрекеті:

согласны

считают до 10

5. потомучто 5 это хорошая отметка

7 цветов радуги

в неделе7 дней

наурыз көже


Ұқсас жұмыстар
Мен отанымды сүйемін
Қазақстан
Тіл білу - өнер, 8-сынып (орыс тобы)
Еліміздің бас қаласы қай қала
Өнер алды - қызыл тіл Тілдің қасиетін сезіну
Күздің құрметі
Менің отаным-туған өлкем! көркем әдебиет. ортаңғы топ
Жасөспірімдердің қылмысы - қоғамдық дерт
Ана тілім-дана тілім
Күзгі көрініс
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz