Сабақ жоспары :: Тәрбие сағаты
Файл қосу
Біз қазақша сөйлейміз
Қазақ тілі ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің түрі: қазақ тілі
Күні:
Топ: Дайындық тобы
Тақырыбы: Біз қазақша сөйлейміз
Мақсаты: Өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін бекіту, сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып, өзара байланыстырып, ойды жүйелеп айту дағдысын қалыптастыру, өз ойларын жеткізе білуге үйрету.
ІІ Дамытушылық: Ауызекі сөйлеу, еркін сөйлеу, ойлау қабілеттерін дамыту.
ІІІ Тәрбиелік: Қазақстанның мемлекеттік тілін құрметтеуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: Қайталау,бекіту,әңгімелеу,сұрақ-жауап,таңғажайып кезең,көркем сөз,сөздік, сөз жұмбақ,дид ойын,мадақтау.
Сөздік жұмыс: <<Менің отбасым>>, <<Танысу>> <<Жабайы аңдар>>,
<<Жеміс- көкөністер>> тақырыптар бойынша сөздер,1-10 сандар атауы, түстер.
Қолданылатын көрнекі құралдар: суреттер, компьютер (слайд), үнтаспа, үй және жабайы жануарлардың суреттері.
Пәнаралық байланыс: Тіл дамыту,көркем әдебиет,музыка, шығармашылық.
Іс- әрекет
кезеңдері
Педагогтің іс-әрекеті
Балалардың
іс-әрекеті
Мотивациялық- қозғалушылық
Шаттық шеңбері:
Амасың ба, алтын күнім
Амансың ба, көк аспан
Амансың ба ,менің досым
Мен саған сәттілік тілеймін
<<Миға шабылу>> стратегиясы
- Бір жылда неше мезгіл бар?
-Бұл қандай мезгілдер?
- Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктем айлары қандай?
- бүгін ауа райы қандай?
-Өте жақсы
- Балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:<<Біз қазақша сөйлейміз >>
Бүгін біз біздің сабағымызға қатысып отырған қонақтарға өткен тақырыптар бойынша алған білімдерімізді, не үйренгенімізді көрсетеміз
Сәлемдеседі. Шаттық шеңберін құрады.
Бір - біріне сәттілік тілейді
Көктем
Наурыз, сәуір, мамыр
Ауа райы жылы
Күн жылы
Тіл туралы тақпақ
Таңғажайып кезең:
Алдар-Көсе келеді
Так не справедливо. Как весилить народ, так Алдар - Көсе, а как показывать свои знания так другим гостям. А вот уж и нетушки. Я сам буду проверять ваши знания.
-Согласны?
- А ну-ка сосчитайте мне казахском до 10.
- А какое число вам больше всех нравится?
- А мне нравится число 7. У казахов это число называют <<киелі сан>>
- А кто знает почему?
Тәрбиеші: Балалар халқымыз жеті санына ерекше мән беріп ,жеті ұғымын сәттілік пен қасиеттілік ретінде қарастырылған
Жеті ата - семь поколений. Все потомки одного деда до седьмого колена считаются близкими родственниками. Не случайно казахские пословицы гласят: << Жеті атасын білмеген жетісіз>> <<Незнание своей родословной до седьмого колена - признак сиротства>>
І. жеті ата. 1.Ата 2.Әке 3.Бала 4.Немере 5.Шөбере 6.Шөпшек 7.Немене
ІІ . жеті қазына: 1 Ержігіт 2 Сұлу әйел 3 Ақыл білім 4 Жүйрік ат 5 Жүйрік тазы
6 Қыран бүркіт 7. Берен мылтық
ІІІ . жеті шелпек.
Алдар көсе : А еще мой любимый день недели - жұма . А жұма у казахов священный день. И в каждом доме пекут 7 шелпеков
Тәрбиеші: Жарайсың, Алдар-Көсе
Алдар-Көсе: Вот какой я молодец! А теперь ваша очередь блеснуть знаниями.
Я принес задания на электронном носителе.
Как же он называется?
Достает из кармана флешку еле проговаривает слово
oo Смейтесь, смейтесь. Я посмотрю как вы будете отвечать.
oo Работа будет по группам
Тәрбиеші: Алдар- Көсе мен саған көмектесейін.мына устел басында отырғандар <<Сарғалдақтар>> болсын, ал мыналар <<Қызғалдақтар>>
І тапсырма << Танысу>>-знакомство
Мақсаты: І топ мүшесі сұрақ қояды, ал екінші топ мүшесі сұраққа жауап береді. -Сенің атың кім?
-Менің атым ...
-Сен неше жастасың?
-Мен 5 жастамын
-Сен қай балабақшаға барасың?
-Мен <<Әдемі>> балабақшасына барамын
ІІ тапсырма <<Менің отбасым>>
Мынау кім ?суретпен жұмыс
І-ІІ топ - <<Менің отбасым>> - монолог құрастыру
Менің атым.... Мен 6 жастамын
Мынау менің отбасым. Мынау менің әкем. Мынау шешем. Мынау сіңлім. Менің отбасым тату
Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар. Қазақ халқында жақсы мақал бар :Әке - асқар тау, ана - бауырындағы бұлақ, ал бала- жағасындағы құрақ.
Отец - неприступная гора, мать - родник у подножия горы, дитя - тростник, растущий на берегу реки
Сондықтан әр жанұяда татулық болсын.
Сергіту сәті
ІІІ тапсырма
<<Жұмбақты шеш>>
1.Қыста ақ, жазда сұр
Ол не? (Қоян)
2.Үстінде әдемі тоны бар.
Құйрығы өте әдемі,
Оның аты - түлкі.
3. Үлкен, маймақ,
Бал жейді/аю/
4. Түсі сұр, Өзі жыртқыш,
/қасқыр/
ІV тапсырма
Дидактикалық ойын
<<Пиктограмма жаса және оны сөйлет>>
І топ Мынау аю
Аю қоңыр, үлкен
Аю бал жейді
Аю орманжа тұрады
ІІ топ Мынау қоян
Коян ақ, кішкентай
Қоян сәбіз жейді
Қоян орманда тұрады
Ән айту <<Аю,аю тұршы>>
V. <<Жемістер>> тақырыбы бойынша
Мынау не ? сұрағына жауап беру. Диалог және монолог құрастыру.
І топ- монолог
Мынау алма
Алма қызыл, дәмді
Мен дәмді алма жеймін
ІІ топ - диалог
Мынау не?
Алма қандай?
Сен алма жейсің бе?
согласны
считают до 10
5. потомучто 5 это хорошая отметка
7 цветов радуги
в неделе7 дней
наурыз көже готовят из семи ингредиентов
І топ мүшесі сұрақ қояды, ал екінші топ мүшесі сұраққа жауап береді.
Әр топ мүшесі монолог құрастырады
Топаралық жұмыс
Ата - асқар тау, Ана - бауырындағы бұлақ, Бала - жағасындағы құрақ
Отец - неприступная гора, мать - родник у подножия горы, дитя - тростник, растущий на берегу реки
Жұмбақтардың жауабын айтады
Әр топ пиктограмма жасап,бір-бірімен аумастырып , пигтограмма арқылы әңгіме құрастырады.
Жемістер атауын атайды, монолог және диалог құрастырады.
Рефлексия
Алдар-Көсе, міне балалар алған білімдерін қонақтар алдында көрсететті. Ал сенің пікірің қандай? Балалар қалай тапсырмаларды орындағаны саған ұнады ма?
-Жарайсыңдар, балалар! Сендер сабақ барысында өте жақсы жұмыс істедіңдер.
Алғыс ретінде сендерге мен сыйлық ұсынамын
Мұғалім:Балалар мен сендерге разымын. Саған да Алдар- Көсе рахмет. Сау болыңдар, балалар.
Мұғалім мен Алдар - Көсе қорытынды жасап, әр баланы мадақтайды
Біледі: сөздерді дұрыс айту, қазақша атауларын естеріне сақтау
игереді:ұқыптылық дағдысын қалыптастыру
меңгереді: қазақша атауларын естеріне сақтап сөйлесу
<<Әдемі>> балабақшасы
Қорытынды сабақ жоспары
Пән: Қазақ тілі
Тақырыбы: <<Біз қазақша сөйлейміз>>
Мұғалім: Рахимова Л.Т.
2016 жыл. Алматы қаласы
Білім беру саласы: Қатынас
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекеттің түрі: қазақ тілі
Күні:
Топ: Дайындық тобы
Тақырыбы: Біз қазақша сөйлейміз
Мақсаты: Өткен тақырыптар бойынша алған білімдерін бекіту, сөздер мен сөз тіркестерін пайдаланып, өзара байланыстырып, ойды жүйелеп айту дағдысын қалыптастыру, өз ойларын жеткізе білуге үйрету.
ІІ Дамытушылық: Ауызекі сөйлеу, еркін сөйлеу, ойлау қабілеттерін дамыту.
ІІІ Тәрбиелік: Қазақстанның мемлекеттік тілін құрметтеуге тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдер: Қайталау,бекіту,әңгімелеу,сұрақ-жауап,таңғажайып кезең,көркем сөз,сөздік, сөз жұмбақ,дид ойын,мадақтау.
Сөздік жұмыс: <<Менің отбасым>>, <<Танысу>> <<Жабайы аңдар>>,
<<Жеміс- көкөністер>> тақырыптар бойынша сөздер,1-10 сандар атауы, түстер.
Қолданылатын көрнекі құралдар: суреттер, компьютер (слайд), үнтаспа, үй және жабайы жануарлардың суреттері.
Пәнаралық байланыс: Тіл дамыту,көркем әдебиет,музыка, шығармашылық.
Іс- әрекет
кезеңдері
Педагогтің іс-әрекеті
Балалардың
іс-әрекеті
Мотивациялық- қозғалушылық
Шаттық шеңбері:
Амасың ба, алтын күнім
Амансың ба, көк аспан
Амансың ба ,менің досым
Мен саған сәттілік тілеймін
<<Миға шабылу>> стратегиясы
- Бір жылда неше мезгіл бар?
-Бұл қандай мезгілдер?
- Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
- Көктем айлары қандай?
- бүгін ауа райы қандай?
-Өте жақсы
- Балалар, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы:<<Біз қазақша сөйлейміз >>
Бүгін біз біздің сабағымызға қатысып отырған қонақтарға өткен тақырыптар бойынша алған білімдерімізді, не үйренгенімізді көрсетеміз
Сәлемдеседі. Шаттық шеңберін құрады.
Бір - біріне сәттілік тілейді
Көктем
Наурыз, сәуір, мамыр
Ауа райы жылы
Күн жылы
Тіл туралы тақпақ
Таңғажайып кезең:
Алдар-Көсе келеді
Так не справедливо. Как весилить народ, так Алдар - Көсе, а как показывать свои знания так другим гостям. А вот уж и нетушки. Я сам буду проверять ваши знания.
-Согласны?
- А ну-ка сосчитайте мне казахском до 10.
- А какое число вам больше всех нравится?
- А мне нравится число 7. У казахов это число называют <<киелі сан>>
- А кто знает почему?
Тәрбиеші: Балалар халқымыз жеті санына ерекше мән беріп ,жеті ұғымын сәттілік пен қасиеттілік ретінде қарастырылған
Жеті ата - семь поколений. Все потомки одного деда до седьмого колена считаются близкими родственниками. Не случайно казахские пословицы гласят: << Жеті атасын білмеген жетісіз>> <<Незнание своей родословной до седьмого колена - признак сиротства>>
І. жеті ата. 1.Ата 2.Әке 3.Бала 4.Немере 5.Шөбере 6.Шөпшек 7.Немене
ІІ . жеті қазына: 1 Ержігіт 2 Сұлу әйел 3 Ақыл білім 4 Жүйрік ат 5 Жүйрік тазы
6 Қыран бүркіт 7. Берен мылтық
ІІІ . жеті шелпек.
Алдар көсе : А еще мой любимый день недели - жұма . А жұма у казахов священный день. И в каждом доме пекут 7 шелпеков
Тәрбиеші: Жарайсың, Алдар-Көсе
Алдар-Көсе: Вот какой я молодец! А теперь ваша очередь блеснуть знаниями.
Я принес задания на электронном носителе.
Как же он называется?
Достает из кармана флешку еле проговаривает слово
oo Смейтесь, смейтесь. Я посмотрю как вы будете отвечать.
oo Работа будет по группам
Тәрбиеші: Алдар- Көсе мен саған көмектесейін.мына устел басында отырғандар <<Сарғалдақтар>> болсын, ал мыналар <<Қызғалдақтар>>
І тапсырма << Танысу>>-знакомство
Мақсаты: І топ мүшесі сұрақ қояды, ал екінші топ мүшесі сұраққа жауап береді. -Сенің атың кім?
-Менің атым ...
-Сен неше жастасың?
-Мен 5 жастамын
-Сен қай балабақшаға барасың?
-Мен <<Әдемі>> балабақшасына барамын
ІІ тапсырма <<Менің отбасым>>
Мынау кім ?суретпен жұмыс
І-ІІ топ - <<Менің отбасым>> - монолог құрастыру
Менің атым.... Мен 6 жастамын
Мынау менің отбасым. Мынау менің әкем. Мынау шешем. Мынау сіңлім. Менің отбасым тату
Тәрбиеші: Жарайсыңдар, балалар. Қазақ халқында жақсы мақал бар :Әке - асқар тау, ана - бауырындағы бұлақ, ал бала- жағасындағы құрақ.
Отец - неприступная гора, мать - родник у подножия горы, дитя - тростник, растущий на берегу реки
Сондықтан әр жанұяда татулық болсын.
Сергіту сәті
ІІІ тапсырма
<<Жұмбақты шеш>>
1.Қыста ақ, жазда сұр
Ол не? (Қоян)
2.Үстінде әдемі тоны бар.
Құйрығы өте әдемі,
Оның аты - түлкі.
3. Үлкен, маймақ,
Бал жейді/аю/
4. Түсі сұр, Өзі жыртқыш,
/қасқыр/
ІV тапсырма
Дидактикалық ойын
<<Пиктограмма жаса және оны сөйлет>>
І топ Мынау аю
Аю қоңыр, үлкен
Аю бал жейді
Аю орманжа тұрады
ІІ топ Мынау қоян
Коян ақ, кішкентай
Қоян сәбіз жейді
Қоян орманда тұрады
Ән айту <<Аю,аю тұршы>>
V. <<Жемістер>> тақырыбы бойынша
Мынау не ? сұрағына жауап беру. Диалог және монолог құрастыру.
І топ- монолог
Мынау алма
Алма қызыл, дәмді
Мен дәмді алма жеймін
ІІ топ - диалог
Мынау не?
Алма қандай?
Сен алма жейсің бе?
согласны
считают до 10
5. потомучто 5 это хорошая отметка
7 цветов радуги
в неделе7 дней
наурыз көже готовят из семи ингредиентов
І топ мүшесі сұрақ қояды, ал екінші топ мүшесі сұраққа жауап береді.
Әр топ мүшесі монолог құрастырады
Топаралық жұмыс
Ата - асқар тау, Ана - бауырындағы бұлақ, Бала - жағасындағы құрақ
Отец - неприступная гора, мать - родник у подножия горы, дитя - тростник, растущий на берегу реки
Жұмбақтардың жауабын айтады
Әр топ пиктограмма жасап,бір-бірімен аумастырып , пигтограмма арқылы әңгіме құрастырады.
Жемістер атауын атайды, монолог және диалог құрастырады.
Рефлексия
Алдар-Көсе, міне балалар алған білімдерін қонақтар алдында көрсететті. Ал сенің пікірің қандай? Балалар қалай тапсырмаларды орындағаны саған ұнады ма?
-Жарайсыңдар, балалар! Сендер сабақ барысында өте жақсы жұмыс істедіңдер.
Алғыс ретінде сендерге мен сыйлық ұсынамын
Мұғалім:Балалар мен сендерге разымын. Саған да Алдар- Көсе рахмет. Сау болыңдар, балалар.
Мұғалім мен Алдар - Көсе қорытынды жасап, әр баланы мадақтайды
Біледі: сөздерді дұрыс айту, қазақша атауларын естеріне сақтау
игереді:ұқыптылық дағдысын қалыптастыру
меңгереді: қазақша атауларын естеріне сақтап сөйлесу
<<Әдемі>> балабақшасы
Қорытынды сабақ жоспары
Пән: Қазақ тілі
Тақырыбы: <<Біз қазақша сөйлейміз>>
Мұғалім: Рахимова Л.Т.
2016 жыл. Алматы қаласы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz