Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Сақ мәдениеті
Тарих пәнінің мұғалімі
Байбазарова Зарина Сергазыевна
<<№ 19 жалпы орта білім беретін мектеп>> КММ
Семей қаласы
Қазақстан тарихы
сынып: 10
тақырыбы: Сақ мәдениеті.
мақсаты: Сақ - скиф үштігі, сақтардың бейнелеу өнеріндегі <<аң стилінің>> даму ерек шеліктері жөнінде түсінік қалыптастыру, оқушылар өз ой ларын жан - жақ ты толық жеткізе білуге және шығармашылық көзқарастарын дамытуға үйренеді.
табыс критерий: 1.Сақ тайпасындағы мал шаруашылығының маңызы.
2. Сақ тайпасының металлды шебер пайдалануы.
3. Аң стилі мән-мағынасы .
күтілетін нәтиже: оқушыларға темір дәуіріне қатысты мәліметті ұғыну және сақ тайпасы жайлы жазба деректерді меңгерту ;
әдіс-тәсіл: <<Өрмекшінің торы>> әдісі, <<Галереяға саяхат>> әдісі, ЖИГСО әдісінің элементі, сұрақ- жауап, диалог
көрнекілік: Қазақстан картасы, стикер, А3, маркер, А4, тоқыма жіп,
дерек көзі: 10 сынып оқулығы Қазақстан тарихы 67-70 бет
р/с
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылар іс-әрекеті
уақыт
Күтілетін
нәтиже
1.
Ұйымдастыру
*сәлемдесу
*түгелдеу
*назарын сабаққа аудару
Шаттық шеңберін құрғызады,
Сабақ сәтті, әрі қызық өту үшін ;
Түгелденеді, сабаққа назар салады, дайындық жүргізеді.
Шеңбер түзіп бір-біріне тілек тілейді;
1мин
2мин
Оқушылар
тиянақтылыққа дағдыланады.
Сыныпта ынтымақтасу атмосферасы орнайды.
2.
Үй тапсырмасын сұрау:
<<Өрмекші торы>> әдісін түсіндіреді;
Шеңбер болып тұрған оқушылардан бір оқушы үй тапсырмасы бойынша сұрақ қоя екінші оқушыға қолындағы жіпті лақтырады, сұраққа жауап беріп солай барлық оқушыны қамту барысында өрмекші торы қалыптасады;
10мин
Жылдамдыққа, пікірін жинақтауға үйренеді;
Топқа бөледі;
Ақ, қызыл,сары түсті конфеттер арқылы бөлінеді
1 ақ түстер( абыздар) 1 топқа,
2 қызыл түстер(жауынгерлер)2 топқа
3 сары түстер(егіншілер)3 топқа топ болып жайғасады;
1мин
Топтық жұмыс жүргізуге дағдыланады.
3.
Жаңа сабақ
Видео ойнайды
Мұқият тыңдайды
5 мин
Бұрынғы білімді жаңа біліммен ұштастыра алады;
Мәтінмен жұмыс
Тақырыпты топтарға бөліп оқытқызады
Әр топ мәтінді оқып , ортаға салады;
5 мин
Мәтінмен өз бетінше жұмыс жасау дағдысын дамытады;
ЖИГСО әдісі бойынша
Топтан тапсырма сұрайды;
Оқыған мәтінін топ-топ болып түсіндіреді; экранда
1.Сақ - скиф үштігі; ат әбзелдері.
2.Қару - жарақтары.
3.Бейнелеу өнеріндегі <<аң стилі>>
3мин
Талдауға,болжауға машықтанады;
<<Галереяға саяхат>> әдісін
түсіндіреді;
Жаңа тақырып бойынша топтар А3 форматқа ешбір сөз жазбастан сурет арқылы бейнелеп сынып ішіне іледі. Топтар қарсыластарының тапсырмаларына жауап беруге талпынады.
Соңында әр топ өз постерлерін қорғайды;
10 мин
Ұсынылған проблема бойынша өз көзқарасын шығармашылық тұрғыдан көрсете алады;
4.
Қорытынды
Жаңа тақырыпқа байланысты экран арқылы сұрақтар қою
Шешімін табады: топтар бірін бірі тексереді.
3мин
Қорытынды жасауға дағдыланады;
5.
Бағалау
Топ басшысына берілген парақшаға қарап бағалайды;
Әр топ басшысы топтарына есеп береді;
3мин
Өзара бағалауға дағдыланады;
6.
Үй тапсырмасы
§13 оқу 67-70 бет
Күнделікке жазып алады;
1мин
Тиянақтылыққа дағдыланады;
7.
Рефлексия
Тақтадағы ілінген кері байланыс үшін жасалған плакатты түсіндіреді;
Өтілген сабаққа ұсыныс пікірлерін жазады;
1. Алтын адам
2.Алтын адам
3. Алтын адам
1мин
Жеке көзқарас қалыптасуға машықтанады:
Сабақтан кейінгі рефлексия
Сәтті кезеңдер
Сәтсіздік пен қиындықтар
Нені дамытуға болады?
<<Өрмекшінің торы>> , <<Галерияға саяхат>> сияқты жаңа әдістер тақырыпты меңгерту мақсатында оқушылардың қызығушылығын арттырып сәтті өтті.
Топпен жұмыс толық жүргізілмеді. ІІІ деңгейдегі оқушылардың сабаққа ынтасының жоқтығы,салғырттығы .
Топпен жұмыс жүргізуді дамыту қажет. Топтағы әр оқушының рольі , белсенділігін арттыру.
Байбазарова Зарина Сергазыевна
<<№ 19 жалпы орта білім беретін мектеп>> КММ
Семей қаласы
Қазақстан тарихы
сынып: 10
тақырыбы: Сақ мәдениеті.
мақсаты: Сақ - скиф үштігі, сақтардың бейнелеу өнеріндегі <<аң стилінің>> даму ерек шеліктері жөнінде түсінік қалыптастыру, оқушылар өз ой ларын жан - жақ ты толық жеткізе білуге және шығармашылық көзқарастарын дамытуға үйренеді.
табыс критерий: 1.Сақ тайпасындағы мал шаруашылығының маңызы.
2. Сақ тайпасының металлды шебер пайдалануы.
3. Аң стилі мән-мағынасы .
күтілетін нәтиже: оқушыларға темір дәуіріне қатысты мәліметті ұғыну және сақ тайпасы жайлы жазба деректерді меңгерту ;
әдіс-тәсіл: <<Өрмекшінің торы>> әдісі, <<Галереяға саяхат>> әдісі, ЖИГСО әдісінің элементі, сұрақ- жауап, диалог
көрнекілік: Қазақстан картасы, стикер, А3, маркер, А4, тоқыма жіп,
дерек көзі: 10 сынып оқулығы Қазақстан тарихы 67-70 бет
р/с
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылар іс-әрекеті
уақыт
Күтілетін
нәтиже
1.
Ұйымдастыру
*сәлемдесу
*түгелдеу
*назарын сабаққа аудару
Шаттық шеңберін құрғызады,
Сабақ сәтті, әрі қызық өту үшін ;
Түгелденеді, сабаққа назар салады, дайындық жүргізеді.
Шеңбер түзіп бір-біріне тілек тілейді;
1мин
2мин
Оқушылар
тиянақтылыққа дағдыланады.
Сыныпта ынтымақтасу атмосферасы орнайды.
2.
Үй тапсырмасын сұрау:
<<Өрмекші торы>> әдісін түсіндіреді;
Шеңбер болып тұрған оқушылардан бір оқушы үй тапсырмасы бойынша сұрақ қоя екінші оқушыға қолындағы жіпті лақтырады, сұраққа жауап беріп солай барлық оқушыны қамту барысында өрмекші торы қалыптасады;
10мин
Жылдамдыққа, пікірін жинақтауға үйренеді;
Топқа бөледі;
Ақ, қызыл,сары түсті конфеттер арқылы бөлінеді
1 ақ түстер( абыздар) 1 топқа,
2 қызыл түстер(жауынгерлер)2 топқа
3 сары түстер(егіншілер)3 топқа топ болып жайғасады;
1мин
Топтық жұмыс жүргізуге дағдыланады.
3.
Жаңа сабақ
Видео ойнайды
Мұқият тыңдайды
5 мин
Бұрынғы білімді жаңа біліммен ұштастыра алады;
Мәтінмен жұмыс
Тақырыпты топтарға бөліп оқытқызады
Әр топ мәтінді оқып , ортаға салады;
5 мин
Мәтінмен өз бетінше жұмыс жасау дағдысын дамытады;
ЖИГСО әдісі бойынша
Топтан тапсырма сұрайды;
Оқыған мәтінін топ-топ болып түсіндіреді; экранда
1.Сақ - скиф үштігі; ат әбзелдері.
2.Қару - жарақтары.
3.Бейнелеу өнеріндегі <<аң стилі>>
3мин
Талдауға,болжауға машықтанады;
<<Галереяға саяхат>> әдісін
түсіндіреді;
Жаңа тақырып бойынша топтар А3 форматқа ешбір сөз жазбастан сурет арқылы бейнелеп сынып ішіне іледі. Топтар қарсыластарының тапсырмаларына жауап беруге талпынады.
Соңында әр топ өз постерлерін қорғайды;
10 мин
Ұсынылған проблема бойынша өз көзқарасын шығармашылық тұрғыдан көрсете алады;
4.
Қорытынды
Жаңа тақырыпқа байланысты экран арқылы сұрақтар қою
Шешімін табады: топтар бірін бірі тексереді.
3мин
Қорытынды жасауға дағдыланады;
5.
Бағалау
Топ басшысына берілген парақшаға қарап бағалайды;
Әр топ басшысы топтарына есеп береді;
3мин
Өзара бағалауға дағдыланады;
6.
Үй тапсырмасы
§13 оқу 67-70 бет
Күнделікке жазып алады;
1мин
Тиянақтылыққа дағдыланады;
7.
Рефлексия
Тақтадағы ілінген кері байланыс үшін жасалған плакатты түсіндіреді;
Өтілген сабаққа ұсыныс пікірлерін жазады;
1. Алтын адам
2.Алтын адам
3. Алтын адам
1мин
Жеке көзқарас қалыптасуға машықтанады:
Сабақтан кейінгі рефлексия
Сәтті кезеңдер
Сәтсіздік пен қиындықтар
Нені дамытуға болады?
<<Өрмекшінің торы>> , <<Галерияға саяхат>> сияқты жаңа әдістер тақырыпты меңгерту мақсатында оқушылардың қызығушылығын арттырып сәтті өтті.
Топпен жұмыс толық жүргізілмеді. ІІІ деңгейдегі оқушылардың сабаққа ынтасының жоқтығы,салғырттығы .
Топпен жұмыс жүргізуді дамыту қажет. Топтағы әр оқушының рольі , белсенділігін арттыру.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz