Файл қосу

Сақ мәдениеті

Тарих пәнінің мұғалімі
Байбазарова Зарина Сергазыевна
<<№ 19 жалпы орта білім беретін мектеп>> КММ
Семей қаласы
Қазақстан тарихы
сынып: 10
тақырыбы: Сақ мәдениеті.
мақсаты: Сақ - скиф үштігі, сақтардың бейнелеу өнеріндегі <<аң стилінің>> даму ерек шеліктері жөнінде түсінік қалыптастыру, оқушылар өз ой ларын жан - жақ ты толық жеткізе білуге және шығармашылық көзқарастарын дамытуға үйренеді.
табыс критерий: 1.Сақ тайпасындағы мал шаруашылығының маңызы.
2. Сақ тайпасының металлды шебер пайдалануы.
3. Аң стилі мән-мағынасы .
күтілетін нәтиже: оқушыларға темір дәуіріне қатысты мәліметті ұғыну және сақ тайпасы жайлы жазба деректерді меңгерту ;
әдіс-тәсіл: <<Өрмекшінің торы>> әдісі, <<Галереяға саяхат>> әдісі, ЖИГСО әдісінің элементі, сұрақ- жауап, диалог
көрнекілік: Қазақстан картасы, стикер, А3, маркер, А4, тоқыма жіп,
дерек көзі: 10 сынып оқулығы Қазақстан тарихы 67-70 бет

р/с
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушылар іс-әрекеті
уақыт
Күтілетін
нәтиже
1.
Ұйымдастыру
*сәлемдесу
*түгелдеу
*назарын сабаққа аудару
Шаттық шеңберін құрғызады,
Сабақ сәтті, әрі қызық өту үшін ;
Түгелденеді, сабаққа назар салады, дайындық жүргізеді.

Шеңбер түзіп бір-біріне тілек тілейді;
1мин

2мин
Оқушылар
тиянақтылыққа дағдыланады.

Сыныпта ынтымақтасу атмосферасы орнайды.
2.
Үй тапсырмасын сұрау:
<<Өрмекші торы>> әдісін түсіндіреді;
Шеңбер болып тұрған оқушылардан бір оқушы үй тапсырмасы бойынша сұрақ қоя екінші оқушыға қолындағы жіпті лақтырады, сұраққа жауап беріп солай барлық оқушыны қамту барысында өрмекші торы қалыптасады;
10мин
Жылдамдыққа, пікірін жинақтауға үйренеді;

Топқа бөледі;
Ақ, қызыл,сары түсті конфеттер арқылы бөлінеді
1 ақ түстер( абыздар) 1 топқа,
2 қызыл түстер(жауынгерлер)2 топқа
3 сары түстер(егіншілер)3 топқа топ болып жайғасады;
1мин
Топтық жұмыс жүргізуге дағдыланады.
3.
Жаңа сабақ
Видео ойнайды
Мұқият тыңдайды
5 мин
Бұрынғы білімді жаңа біліммен ұштастыра алады;

Мәтінмен жұмыс
Тақырыпты топтарға бөліп оқытқызады
Әр топ мәтінді оқып , ортаға салады;
5 мин
Мәтінмен өз бетінше жұмыс жасау дағдысын дамытады;

ЖИГСО әдісі бойынша
Топтан тапсырма сұрайды;
Оқыған мәтінін топ-топ болып түсіндіреді; экранда
1.Сақ - скиф үштігі; ат әбзелдері.
2.Қару - жарақтары.
3.Бейнелеу өнеріндегі <<аң стилі>>
3мин
Талдауға,болжауға машықтанады;

<<Галереяға саяхат>> әдісін
түсіндіреді;
Жаңа тақырып бойынша топтар А3 форматқа ешбір сөз жазбастан сурет арқылы бейнелеп сынып ішіне іледі. Топтар қарсыластарының тапсырмаларына жауап беруге талпынады.
Соңында әр топ өз постерлерін қорғайды;
10 мин
Ұсынылған проблема бойынша өз көзқарасын шығармашылық тұрғыдан көрсете алады;
4.
Қорытынды
Жаңа тақырыпқа байланысты экран арқылы сұрақтар қою
Шешімін табады: топтар бірін бірі тексереді.
3мин
Қорытынды жасауға дағдыланады;
5.
Бағалау
Топ басшысына берілген парақшаға қарап бағалайды;
Әр топ басшысы топтарына есеп береді;
3мин
Өзара бағалауға дағдыланады;
6.
Үй тапсырмасы
§13 оқу 67-70 бет
Күнделікке жазып алады;
1мин
Тиянақтылыққа дағдыланады;
7.
Рефлексия
Тақтадағы ілінген кері байланыс үшін жасалған плакатты түсіндіреді;
Өтілген сабаққа ұсыныс пікірлерін жазады;
1. Алтын адам
2.Алтын адам
3. Алтын адам
1мин
Жеке көзқарас қалыптасуға машықтанады:

Сабақтан кейінгі рефлексия

Сәтті кезеңдер

Сәтсіздік пен қиындықтар
Нені дамытуға болады?
<<Өрмекшінің торы>> , <<Галерияға саяхат>> сияқты жаңа әдістер тақырыпты меңгерту мақсатында оқушылардың қызығушылығын арттырып сәтті өтті.

Топпен жұмыс толық жүргізілмеді. ІІІ деңгейдегі оқушылардың сабаққа ынтасының жоқтығы,салғырттығы .

Топпен жұмыс жүргізуді дамыту қажет. Топтағы әр оқушының рольі , белсенділігін арттыру.

Ұқсас жұмыстар
САҚТАРДЫҢ МӘДЕНИЕТІ
Сақтар қайталау сабақ
Сақ мәдениеті. 6-сынып
Қазақ халқының материалдық мәдениеті
тоқсан (18 сағат)
Солтүстік Қазақстан
Сақтардың қоғамдық құрылысы және мәдениеті
6-ші сыныптарға арналған тарих сабағына жоспар
Сақ топтары
Кир Македония патшасы
Пәндер