Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Нүктенің шеңбер бойымен қозғалысы

Сынып
10 класс
Мерзімі
11.09.
Тақырыбы
Нүктенің шеңбер бойымен қозғалысы
Мақсаты
Табиғаттағы қисық сызықты қозғалыстардың кең тараған түрі - дененің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысын физикалық шамалар арқылы сипаттаймыз
Күтілетін нәтиже
Нүктенің шеңбер бойымен бірқалыпты қозғалысын физикалық шамалар арқылы сипаттай алады және түсінеді.

Қажетті құралдар
Физика 10 сынып ЭО, постер, смайликтер,
Сабақ кезеңдері
Мүғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Уақыты
Бағалау
Ұйымдастыру кезеңі
Класты түгендеу. Түстер арқылы 3 топқа бөледі.
Түстер арқылы 3 топқа бөлінді.
3 мин

Білу
Үй тапсырмасын сұрау.
Құпия сөздің кілтін аш.
1.Физика
2.Механикалық қозғалыс
3.Траектория
4.Еркін түсу
5.Үдеу
6.Кинематика
7.Зат және өріс
Сөздерге қатысты жауаптар айтылады.
2.Траектория-дене жүріп өткен жолы
5.Үдеу-уақыт бойынша жылдамдықтың өзгерісі

8 мин
Әр жауапқа 1 ұпай беріледі.
Түсіну
Тақтаға жаңа сабақтың тақырыбы жазылады. Әр топқа бір тақырыптан бөлініп беріледі.
1-топ. Шеңбер бойымен қозғалыстың сипаттамалары
2-топ. Бұрыштық және сызықтық жылдамдықтар
3-топ. Центрге тартқыш үдеу. Бұрыштық үдеу.
Оқушылар тақырыппен танысып шығады. Тақырып мазмұнын топтық талқылауға салады.
Топ атынан баяндамашы қорғайды,
15 мин
Бағдаршам арқылы бағалау
Қолдану
Практикалық жұмыс. Топтарға есептер беріледі. Осы есептерді шығару әдістерін ойластыруға тапсырма береді.
1-топ. Жіпке ілінген жүктің айналу периоды 2 с. Егер жүк радиусы 40 см шеңбер бойымен айналса оның сызықтық жылдамдығы
Жердің жасанды серігінің орбитасының радиусын 2 есе арттырса айналым периоды 4 есе артады. Осы жағдайдағы жасанды серіктің жылдамдығының өзгерісі
2-топ. Диаметрі 16 см, 0,4 м/с жылдамдықпен жүкті көтергендегі барабан білігінің айналу жиілігі
Шеңбердің радиусын 4 есе азайтып, сызықтық жылдамдығын 2 есе арттырса, онда оның центрге тартқыш үдеу
3-топ. Диаметрі 16 см, 0,4 м/с жылдамдықпен жүкті көтергендегі барабан білігінің айналу жиілігі
Шеңбердің радиусын 4 есе азайтып, сызықтық жылдамдығын 2 есе арттырса, онда оның центрге тартқыш үдеу
Оқушылар есеп шығарудың жоспарын жасайды.

Бер : Т=2c Шешуі:
R=0.4 м
т/к: ϑ-?

5 мин
Бағалау сатысы арқылы бағалау
+Ұйымшылдықпен және жақсы орындады - 3 ұпай
+Есептертің бір бөлігі ғана орындалды - 2 ұпай
+Есептер дұрыс шықпады, бірақ тырысты - 1 ұпай
Талдау
Жеке жұмыс. Берілген шамаларды сәйкестендіруге тапсырма береді.

Сызықтық және бұрыштық жылдамдықтарды жіктеп , кестеге толтырады.
5 мин
Критерийлер арқылы өзін-өзі бағалау.
1-3 сәйкестік 1 ұпай
4-5 сәйкестік 2 ұпай
6 сәйкестік 3 ұпай
Жинақтау
Жұппен жұмыс. Сурет бойынша жұппен жұмыс жазуға тапсырма береді.

Оқушылар эссе жазады.
5 минут
Бармақ арқылы бағалау
Бағалау
Үйге тапсырма
Критериалды бағалау.
2-жаттығу
Бағалайды, талқылайды. Өз пікірін айтады.

5 мин
Жиынтық бағалау
Бағалау
Шығу билеті.
3
Мен білген нәрселерім
2
Мен қызық деп тапқан нәрселер
1
Менде әлі де сұрақ бар

Бағалау парағы


Оқушының аты-жөні
Құпия сөздің кілтін аш
Топтық жұмыс.(постер)
Жеке жұмыс (сәйкестендіру)
Топтық жұмыс (есеп шығару практикумы)

Жұппен жұмыс (сурет)
Жалпы
1

2

3

4

5

6

7

Ұқсас жұмыстар
Тең айнымалы қозғалыс деп дененің жылдамдығы
Қисық сызықты қозғалыс
Молекула тобына аралған сұрақтар
Физикалық есептерді шешу
Осьтік симметриялы фигураны тап
Центрге тартқыш үдеу
Нормаль үдеу
Коперник әлемінің гелиоцентрлік жүйесі. Оның әлемдік және дүние танымдық маңызы.Ғаламшарлардың көрінетін қозғалысы
Жүйелі білім пойыздары
Кім жылдам ойыны
Пәндер