9-сыныпқа арналған Прогрессиялар тарауының сабақ жоспары мен Блум таксономиясына сай бағалау критерийлері

Бөлімі
Сабақ реті
Сабақтың мазмұны
Уақыт бөлінуі
Бөлімі:

К і р і с п е

Сабақ реті:

1-сабақ

Сабақтың мазмұны:

Визуальды лекция

  1. Тізбектер ұғымы
  2. Тізбектердің берілу тәсілдері
  3. Арифметикалық прогрессия, п-мүшесінің формуласы
  4. Арифметикалық прогрессияның алғашқыпмүшесінің қосындысы,
  5. Тарихи шолу
  6. Дәптер-кітаппен жұмыс
  7. «Прогрессия тарихынан» реферат дайындауға тапсырма беру
Уақыт бөлінуі:

4 мин.

4 мин.

10 мин.

10 мин

3 мин

12мин

2 мин

Бөлімі:

2-сабақ

Сабақ реті:

Визуальды лекция

  1. Рефератқа шолу
  2. Геометриялық прогрессия, п-мүшесінің формуласы
  3. Геометриялық прогрессияның алғашқыпмүшесінің қосындысы
  4. Шектеусіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысы
  5. Релелік сынақ сұрақтарымен таныстыру
Сабақтың мазмұны:

3 мин

12 мин.

15 мин.

12 мин.

3 мин.

Бөлімі: Бөлімі
Сабақ реті: Сабақтың реті
Сабақтың мазмұны: Сабақтың мазмұны
Уақыт бөлінуі: Уақыттың бөлінуі
Бөлімі:

С ө й л е с у

б ө л і м і

Сабақ реті: 3-сабақ
Сабақтың мазмұны: Рольдік ойын (5-нұсқа)
Уақыт бөлінуі: 45 мин
Бөлімі: 4-сабақ
Сабақ реті:

Үй тапсырмасын тексеру-Рольдік ойын (3-нұсқа)

Есеп шығару - «Өзара оқыту сабағы»

Блум таксономиясы бойынша бағалау

Сабақтың мазмұны:

10 мин

30 мин

5 мин

Уақыт бөлінуі:
Бөлімі: 5-сабақ
Сабақ реті:

Үй тапсырмасын тексеру-Рольдік ойын (3-нұсқа)

Есеп шығару - «Білім биржасы» ойыны

Блум таксономиясы бойынша бағалау

Сабақтың мазмұны:

10 мин

30 мин

5 мин

Уақыт бөлінуі:
Бөлімі: 6-сабақ
Сабақ реті:

Үй тапсырмасын тексеру-Рольдік ойын (3-нұсқа)

Есептер шығару- «Эстафета» ойыны

Блум таксономиясы бойынша бағалау

Сабақтың мазмұны:

10 мин

30 мин

5 мин

Уақыт бөлінуі:
Бөлімі: Бөлімі
Сабақ реті: Сабақтың реті
Сабақтың мазмұны: Сабақтың мазмұны
Уақыт бөлінуі: Уақыттың бөлінуі
Бөлімі:

Қ о р ы т ы н д ы

Сабақ реті: 8-сабақ
Сабақтың мазмұны: Релелік сынақ, бағалау
Уақыт бөлінуі: 45 мин
Бөлімі: 9-сабақ
Сабақ реті:

Тақырыптық тест

Тестті талдау, бағалау

Сабақтың мазмұны:

35 мин

10 мин

Уақыт бөлінуі:
Бөлімі: 10-сабақ
Сабақ реті: Аралық бақылау
Сабақтың мазмұны: 45 мин
Уақыт бөлінуі:

10, 20, . . . , 90 - нольмен аяқталатын екі таңбалы сандар тізбегі (шекті өспелі тізбек)

- дұрыс бөлшектер тізбегі

(шексіз кемімелі тізбек)

а 1, а 2, а 3, . . . , а п, . . . (п- натурал сан)

Тізбектің берілу тәсілдері:

  1. Тізбекбаяндауарқылы беріледі(сөзбен)
  2. Шекті тізбектеркестеарқылы да беріледі
п
1
2
3
4
5
6
7
8
9
п: а п
1: 2
2: 4
3: 8
4: 16
5: 32
6: 64
7: 128
8: 256
9: 512
  1. Формулаарқылы беріледі:ап=3п-2
  2. Графикарқылы беріледі.
  3. Рекуренттіктәсілмен беріледі:

а п+2 = а п+1 + а п

Арифметикалық прогрессия.

Екінші мүшесінен бастап кез-келген мүшесі өзінің алдыңғы мүшесіне d санын қосқанда шығатын сандық тізбек арифметикалық прогрессия , ал d саны- арифметикалық прогрессияның айырымы деп аталады.

d>0 болғанда, өспелі

d<0 болғанда, кемімелі д. а.

-арифметикалық прогрессияның п- мүшесінің формуласы.

Геометриялық прогрессия.

Екінші мүшесінен бастап кез-келген мүшесі өзінің алдыңғы мүшесіне q≠0 санына көбейткенде шығатын сандық тізбек геометриялық прогрессия , ал q саны- геометриялық прогрессияның еселігі деп аталады.

q=1 болғанда, тұрақты болады.

в 1 >0, q<0 болғанда, жұп мүшесі оң, тақ мүшесі теріс сан болады.

в 1 <0, q>0 болғанда, барлық мүшелері де теріс сан болады.

в 1 >0, q>0 болғанда, барлық мүшелері де оң сан болады.

-геометриялық прогрессияның п- мүшесінің формуласы.

а 1 =4, а 7 =10, п =7

Арифметикалық

прогрессияның

алғашқы п

мүшесінің қосындысы

геометриялық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысы

шектеусіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысы

Сабақтың тақырыбы: «ПРОГРЕССИЯЛАР» тарауы бойынша модульдің

3- сабағы (сөйлесу бөлімі 1-сағат)

Сабақтың мақсаты:

  • Оқушыларға арифметикалық, геометриялық

прогрессиялар формулаларын қорытып шығару, оны

есептер шығаруда қолдануға дағдыландыру;

  • Оқушылардың білімдерін өмірмен байланыстыра

отырып, зерттеушілік қабілеттерін дамытуға ықпал жасау;

  • Жүйелілікке, бірізділікке тәрбиелеу.

Сабақтың міндеттері:

  1. Оқушыойланады, ізденеді, сұрақтарға жауап береді, бағалауға қатысады.
  2. Мұғалімсабақты ұйымдастырады, тапсырмалар дайындайды, сұрақ қояды, бағалайды.
  3. Модульдік оқыту .

Сабақтың жүрісі:

  1. Миға шабуыл: «Жартыңды тап» 3 мин
  2. Зерттеу жұмысының қорытындысы (презентация үй тапсырмасы) 15 мин
  3. Рольдік ойын (Сарапшы, сыншы, қорғаушы, оқушы) 12 мин
  4. Тест, талдау 10 мин
  5. Қорытындылау, бағалау (Блум бойынша) 3 мин
  6. Үйге тапсырма беру 2 мин

І бөлім. «Жартыңды тап»

  1. Екінші мүшесінен бастап кез-келген мүшесі өзінің алдыңғы мүшесінеdсанын қосқанда шығатын сандық тізбек
  2. арифметикалық прогрессиядеп аталады.
  1. dсаны-
  2. арифметикалық прогрессияның айырымы деп аталады.
  1. Екінші мүшесінен бастап кез-келген мүшесі өзінің алдыңғы мүшесінеq≠0санына көбейткенде шығатын сандық тізбек
  2. геометриялық прогрессиядеп аталады.
  1. qсаны-
  2. геометриялық аталады.

2. Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысы

  1. Геометриялық қосындысы
  1. Шектеусіз кемімелі геометриялық
  1. арифметикалық прогрессияның п-мүшесініңформуласы.
  1. геометриялық прогрессияның п-мүшесініңформуласы.

ІІ бөлім. «Рольдік ойын»

Оқушы №299 есептің біріншісін тақтаға орындайды.

Сыншы қатесін табады.

Қорғаушы Осы есептен түсінгенін айтады

Сарапшы Алдыңғы оқушыларды жұмыстарын сараптайды

Үйренуші жүзгіш бір аралықты 1 минут 55 секундта жүзіп өтеді. Жаттықтырушы бұл нәтиже ай сайын 1, 5 секундқа жақсарады деп жорамалдаса, 10 айдан соң осы аралықты жүзгіш қандай нәтижемен жүзіп өтер еді?

Шығарылуы: Бұл есеп арифметикалық прогрессияға келеді.

а 1 =1 мин 55 сек = 115сек, d=-1, 5 сек а 11 =?

а 11 = а 1 +(п-1) d=115+10 . (-1, 5) =100 сек=1мин40сек.

Жауабы: 1мин. 40 сек.

  • 6; 12; . . . геометриялық прогрессияның алғашқы бес мүшесінің қосындысын табыңыз.
  • ап- арифметикалық прогрессиясындаа4+а2=12. а6-ны табыңыз.
  • 2; 5; . . . арифметикалық прогрессияның алғашқы 20 мүшесінің қосындысын

табыңыз.

  • вп-геометриялық прогрессиясындав5=6, в8=48. q-ды табыңыз.

ІІІ бөлім. Тест тапсырмалары

1 нұсқа

1
Үйренуші жүзгіш бір аралықты 1 минут 55 секундта жүзіп өтеді. Жаттықтырушы бұл нәтиже ай сайын 1, 5 секундқа жақсарады деп жорамалдаса, 10 айдан соң осы аралықты жүзгіш қандай нәтижемен жүзіп өтер еді?
1мин 20 сек
1мин 40 сек
1мин 10 сек
1: 2
Үйренуші жүзгіш бір аралықты 1 минут 55 секундта жүзіп өтеді. Жаттықтырушы бұл нәтиже ай сайын 1, 5 секундқа жақсарады деп жорамалдаса, 10 айдан соң осы аралықты жүзгіш қандай нәтижемен жүзіп өтер еді?: Теңбүйірлі трапеция пішінді мектеп алаңына 6 қатарға гүл егілді. Бірінші қатарда 7 түп, ал екінші қатардан бастап келесі әрбір қатардағы гүлдер саны алдыңғыдан 4 гүлге артық болса, мектеп алаңына неше түп гүл егілген.
1мин 20 сек: 102
1мин 40 сек: 120
1мин 10 сек: 114
1: 3
Үйренуші жүзгіш бір аралықты 1 минут 55 секундта жүзіп өтеді. Жаттықтырушы бұл нәтиже ай сайын 1, 5 секундқа жақсарады деп жорамалдаса, 10 айдан соң осы аралықты жүзгіш қандай нәтижемен жүзіп өтер еді?: -арифметикалық прогрессияның жетінші мүшесі 21, ал оның тоғызыншы мүшесі 29-ға тең. Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесін және айырмасын табыңыз.
1мин 20 сек: а 1 =4, d=3
1мин 40 сек: а 1 =13, d=2
1мин 10 сек: а 1 =-3, d=4
1: 4
Үйренуші жүзгіш бір аралықты 1 минут 55 секундта жүзіп өтеді. Жаттықтырушы бұл нәтиже ай сайын 1, 5 секундқа жақсарады деп жорамалдаса, 10 айдан соң осы аралықты жүзгіш қандай нәтижемен жүзіп өтер еді?: - геометриялық прогрессияда бірінші мүшесі 2-ге, еселігі (-3) -ке тең болса, осы прогрессияның алғашқы бес мүшесінің қосындысын табыңыз
1мин 20 сек: 324
1мин 40 сек: 122
1мин 10 сек: 160

2-нұсқа

Тапсырманың берілгені
А
В
С
№: 1
Тапсырманың берілгені: -арифметикалық прогрессияның а 1 =3, а 2 = 7 екендігі белгілі. Осы прогрессияның алғашқы жеті мүшесінің қосындысын табыңыз.
А: 105
В: 124
С: 120
№: 2
Тапсырманың берілгені: - геометриялық прогрессияда в 4 =24, q=-2 болса, в 1 -ді табыңыз
А: -6
В: -8
С: -3
№: 3
Тапсырманың берілгені: -арифметикалық прогрессияның екінші мүшесі 18, ал оның бесінші мүшесі 9-ға тең. Прогрессияның бірінші және алтыншы мүшелерінің қосындысын табыңыз.
А: 29
В: 27
С: 25
№: 4
Тапсырманың берілгені: - геометриялық прогрессияда бірінші мүшесі 2-ге, еселігі (-3) -ке тең болса, осы прогрессияның алғашқы бес мүшесінің қосындысын табыңыз
А: 324
В: 184
С: 122

3-нұсқа

Тапсырманың берілгені
А
В
С
№: 1
Тапсырманың берілгені: -арифметикалық прогрессияның а 1 =7, а п = - 385 , п=50 екендігі белгілі. Осы прогрессияның айырмасын табыңыз.
А: d = 2
В: d = -3,
С: d = 8
№: 2
Тапсырманың берілгені: - геометриялық прогрессияда в 4 =24, q=-2 болса, в 1 -ді табыңыз
А: -8
В: -3
С: -6
№: 3
Тапсырманың берілгені: -арифметикалық прогрессияның жетінші мүшесі 21, ал оның тоғызыншы мүшесі 29-ға тең. Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесін және айырмасын табыңыз.
А: а 1 =-3, d=4
В: а 1 =13, d=2
С: а 1 =4, d=3
№: 4
Тапсырманың берілгені: - геометриялық прогрессияда бірінші мүшесі 12-ге, еселігі (-3) -ке тең болса, осы прогрессияның алғашқы бес мүшесінің қосындысын табыңыз
А: 122
В: 732
С: 160

ІV бөлім . Бағалау: (Блум бойынша оқушыларға бағалау шкаласы беріледі, оқушылар топта өздерін-өздері бағалайды)

V бөлім . Қорытындылау, үйге тапсырма беру.

9-гимназия сыныбы оқушыларының «Прогрессиялар»

тарауы бойынша білімді қабылдау деңгейі (Б. Блум бойынша)

№:
Аты-жөні: Аты-жөні
Білу: Білу
Түсіну: Түсіну
Қолдану: Қолдану
Анализ (Талдау): Анализ (Талдау)
Синтез (Топтау): Синтез (Топтау)
Білімді бағалау: Білімді бағалау
№: 1
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 2
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 3
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 4
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 5
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 6
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 7
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 8
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 9
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 10
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 11
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 12
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 13
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 14
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 15
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 16
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 17
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 18
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:

9-гимназия сыныбы оқушыларының

«ПРОГРЕССИЯ» тарауы бойынша білімді қабылдау деңгейі (Б. Блум бойынша)


Ұқсас жұмыстар
11-сыныпқа арналған Ч. Дарвинның эволюциялық теориясын оқыту: үшөлшемді интерактивті сабақ (Блум таксономиясына негізделген)
Ағзалардың жеке дамуы: 9-сыныпқа арналған сабақ жоспары мен бағалау критерийлері
Ғабит Мүсіреповтің Ананың анасы әңгімесін талдау: Блум таксономиясына негізделген сабақ жоспары
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар: 9-сыныпқа арналған сабақ жоспары
9-сыныпқа арналған арифметикалық прогрессиялар тақырыбы бойынша ұзақ мерзімді сабақ жоспары
Т. Ахтановтың Окоп үстіндегі айқас: 7-сынып әдебиет сабағының Блум таксономиясына негізделген сабақ жоспары
9-сыныпқа арналған Жеті жүйрік сайыс сабағы: мақсаттары, кезеңдері және бағалау критерийлері
9-сыныпқа арналған тізбектер мен прогрессиялар бойынша есептер жинағы
9-сынып қазақ тілі пәнінің жылдық оқу жоспары мен бағалау критерийлері
9-сынып физикасы: Күштер, Ньютонның екінші заңы және масса - сабақ жоспары мен бағалау критерийлері
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz