Прогрессия тақырыбына берілген модульдік сабақ

Бөлімі
Сабақ реті
Сабақтың мазмұны
Уақыт бөлінуі
Бөлімі:

К і р і с п е

Сабақ реті:

1-сабақ

Сабақтың мазмұны:

Визуальды лекция

  1. Тізбектер ұғымы
  2. Тізбектердің берілу тәсілдері
  3. Арифметикалық прогрессия, п-мүшесінің формуласы
  4. Арифметикалық прогрессияның алғашқыпмүшесінің қосындысы,
  5. Тарихи шолу
  6. Дәптер-кітаппен жұмыс
  7. «Прогрессия тарихынан» реферат дайындауға тапсырма беру
Уақыт бөлінуі:

4 мин.

4 мин.

10 мин.

10 мин

3 мин

12мин

2 мин

Бөлімі:

2-сабақ

Сабақ реті:

Визуальды лекция

  1. Рефератқа шолу
  2. Геометриялық прогрессия, п-мүшесінің формуласы
  3. Геометриялық прогрессияның алғашқыпмүшесінің қосындысы
  4. Шектеусіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысы
  5. Релелік сынақ сұрақтарымен таныстыру
Сабақтың мазмұны:

3 мин

12 мин.

15 мин.

12 мин.

3 мин.

Бөлімі: Бөлімі
Сабақ реті: Сабақтың реті
Сабақтың мазмұны: Сабақтың мазмұны
Уақыт бөлінуі: Уақыттың бөлінуі
Бөлімі:

С ө й л е с у

б ө л і м і

Сабақ реті: 3-сабақ
Сабақтың мазмұны: Рольдік ойын (5-нұсқа)
Уақыт бөлінуі: 45 мин
Бөлімі: 4-сабақ
Сабақ реті:

Үй тапсырмасын тексеру-Рольдік ойын (3-нұсқа)

Есеп шығару - «Өзара оқыту сабағы»

Блум таксономиясы бойынша бағалау

Сабақтың мазмұны:

10 мин

30 мин

5 мин

Уақыт бөлінуі:
Бөлімі: 5-сабақ
Сабақ реті:

Үй тапсырмасын тексеру-Рольдік ойын (3-нұсқа)

Есеп шығару - «Білім биржасы» ойыны

Блум таксономиясы бойынша бағалау

Сабақтың мазмұны:

10 мин

30 мин

5 мин

Уақыт бөлінуі:
Бөлімі: 6-сабақ
Сабақ реті:

Үй тапсырмасын тексеру-Рольдік ойын (3-нұсқа)

Есептер шығару- «Эстафета» ойыны

Блум таксономиясы бойынша бағалау

Сабақтың мазмұны:

10 мин

30 мин

5 мин

Уақыт бөлінуі:
Бөлімі: Бөлімі
Сабақ реті: Сабақтың реті
Сабақтың мазмұны: Сабақтың мазмұны
Уақыт бөлінуі: Уақыттың бөлінуі
Бөлімі:

Қ о р ы т ы н д ы

Сабақ реті: 8-сабақ
Сабақтың мазмұны: Релелік сынақ, бағалау
Уақыт бөлінуі: 45 мин
Бөлімі: 9-сабақ
Сабақ реті:

Тақырыптық тест

Тестті талдау, бағалау

Сабақтың мазмұны:

35 мин

10 мин

Уақыт бөлінуі:
Бөлімі: 10-сабақ
Сабақ реті: Аралық бақылау
Сабақтың мазмұны: 45 мин
Уақыт бөлінуі:

10, 20, . . . , 90 - нольмен аяқталатын екі таңбалы сандар тізбегі (шекті өспелі тізбек)

- дұрыс бөлшектер тізбегі

(шексіз кемімелі тізбек)

а 1, а 2, а 3, . . . , а п, . . . (п- натурал сан)

Тізбектің берілу тәсілдері:

  1. Тізбекбаяндауарқылы беріледі(сөзбен)
  2. Шекті тізбектеркестеарқылы да беріледі
п
1
2
3
4
5
6
7
8
9
п: а п
1: 2
2: 4
3: 8
4: 16
5: 32
6: 64
7: 128
8: 256
9: 512
  1. Формулаарқылы беріледі:ап=3п-2
  2. Графикарқылы беріледі.
  3. Рекуренттіктәсілмен беріледі:

а п+2 = а п+1 + а п

Арифметикалық прогрессия.

Екінші мүшесінен бастап кез-келген мүшесі өзінің алдыңғы мүшесіне d санын қосқанда шығатын сандық тізбек арифметикалық прогрессия , ал d саны- арифметикалық прогрессияның айырымы деп аталады.

d>0 болғанда, өспелі

d<0 болғанда, кемімелі д. а.

-арифметикалық прогрессияның п- мүшесінің формуласы.

Геометриялық прогрессия.

Екінші мүшесінен бастап кез-келген мүшесі өзінің алдыңғы мүшесіне q≠0 санына көбейткенде шығатын сандық тізбек геометриялық прогрессия , ал q саны- геометриялық прогрессияның еселігі деп аталады.

q=1 болғанда, тұрақты болады.

в 1 >0, q<0 болғанда, жұп мүшесі оң, тақ мүшесі теріс сан болады.

в 1 <0, q>0 болғанда, барлық мүшелері де теріс сан болады.

в 1 >0, q>0 болғанда, барлық мүшелері де оң сан болады.

-геометриялық прогрессияның п- мүшесінің формуласы.

а 1 =4, а 7 =10, п =7

Арифметикалық

прогрессияның

алғашқы п

мүшесінің қосындысы

геометриялық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысы

шектеусіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысы

Сабақтың тақырыбы: «ПРОГРЕССИЯЛАР» тарауы бойынша модульдің

3- сабағы (сөйлесу бөлімі 1-сағат)

Сабақтың мақсаты:

  • Оқушыларға арифметикалық, геометриялық

прогрессиялар формулаларын қорытып шығару, оны

есептер шығаруда қолдануға дағдыландыру;

  • Оқушылардың білімдерін өмірмен байланыстыра

отырып, зерттеушілік қабілеттерін дамытуға ықпал жасау;

  • Жүйелілікке, бірізділікке тәрбиелеу.

Сабақтың міндеттері:

  1. Оқушыойланады, ізденеді, сұрақтарға жауап береді, бағалауға қатысады.
  2. Мұғалімсабақты ұйымдастырады, тапсырмалар дайындайды, сұрақ қояды, бағалайды.
  3. Модульдік оқыту .

Сабақтың жүрісі:

  1. Миға шабуыл: «Жартыңды тап» 3 мин
  2. Зерттеу жұмысының қорытындысы (презентация үй тапсырмасы) 15 мин
  3. Рольдік ойын (Сарапшы, сыншы, қорғаушы, оқушы) 12 мин
  4. Тест, талдау 10 мин
  5. Қорытындылау, бағалау (Блум бойынша) 3 мин
  6. Үйге тапсырма беру 2 мин

І бөлім. «Жартыңды тап»

  1. Екінші мүшесінен бастап кез-келген мүшесі өзінің алдыңғы мүшесінеdсанын қосқанда шығатын сандық тізбек
  2. арифметикалық прогрессиядеп аталады.
  1. dсаны-
  2. арифметикалық прогрессияның айырымы деп аталады.
  1. Екінші мүшесінен бастап кез-келген мүшесі өзінің алдыңғы мүшесінеq≠0санына көбейткенде шығатын сандық тізбек
  2. геометриялық прогрессиядеп аталады.
  1. qсаны-
  2. геометриялық аталады.

2. Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысы

  1. Геометриялық қосындысы
  1. Шектеусіз кемімелі геометриялық
  1. арифметикалық прогрессияның п-мүшесініңформуласы.
  1. геометриялық прогрессияның п-мүшесініңформуласы.

ІІ бөлім. «Рольдік ойын»

Оқушы №299 есептің біріншісін тақтаға орындайды.

Сыншы қатесін табады.

Қорғаушы Осы есептен түсінгенін айтады

Сарапшы Алдыңғы оқушыларды жұмыстарын сараптайды

Үйренуші жүзгіш бір аралықты 1 минут 55 секундта жүзіп өтеді. Жаттықтырушы бұл нәтиже ай сайын 1, 5 секундқа жақсарады деп жорамалдаса, 10 айдан соң осы аралықты жүзгіш қандай нәтижемен жүзіп өтер еді?

Шығарылуы: Бұл есеп арифметикалық прогрессияға келеді.

а 1 =1 мин 55 сек = 115сек, d=-1, 5 сек а 11 =?

а 11 = а 1 +(п-1) d=115+10 . (-1, 5) =100 сек=1мин40сек.

Жауабы: 1мин. 40 сек.

  • 6; 12; . . . геометриялық прогрессияның алғашқы бес мүшесінің қосындысын табыңыз.
  • ап- арифметикалық прогрессиясындаа4+а2=12. а6-ны табыңыз.
  • 2; 5; . . . арифметикалық прогрессияның алғашқы 20 мүшесінің қосындысын

табыңыз.

  • вп-геометриялық прогрессиясындав5=6, в8=48. q-ды табыңыз.

ІІІ бөлім. Тест тапсырмалары

1 нұсқа

1
Үйренуші жүзгіш бір аралықты 1 минут 55 секундта жүзіп өтеді. Жаттықтырушы бұл нәтиже ай сайын 1, 5 секундқа жақсарады деп жорамалдаса, 10 айдан соң осы аралықты жүзгіш қандай нәтижемен жүзіп өтер еді?
1мин 20 сек
1мин 40 сек
1мин 10 сек
1: 2
Үйренуші жүзгіш бір аралықты 1 минут 55 секундта жүзіп өтеді. Жаттықтырушы бұл нәтиже ай сайын 1, 5 секундқа жақсарады деп жорамалдаса, 10 айдан соң осы аралықты жүзгіш қандай нәтижемен жүзіп өтер еді?: Теңбүйірлі трапеция пішінді мектеп алаңына 6 қатарға гүл егілді. Бірінші қатарда 7 түп, ал екінші қатардан бастап келесі әрбір қатардағы гүлдер саны алдыңғыдан 4 гүлге артық болса, мектеп алаңына неше түп гүл егілген.
1мин 20 сек: 102
1мин 40 сек: 120
1мин 10 сек: 114
1: 3
Үйренуші жүзгіш бір аралықты 1 минут 55 секундта жүзіп өтеді. Жаттықтырушы бұл нәтиже ай сайын 1, 5 секундқа жақсарады деп жорамалдаса, 10 айдан соң осы аралықты жүзгіш қандай нәтижемен жүзіп өтер еді?: -арифметикалық прогрессияның жетінші мүшесі 21, ал оның тоғызыншы мүшесі 29-ға тең. Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесін және айырмасын табыңыз.
1мин 20 сек: а 1 =4, d=3
1мин 40 сек: а 1 =13, d=2
1мин 10 сек: а 1 =-3, d=4
1: 4
Үйренуші жүзгіш бір аралықты 1 минут 55 секундта жүзіп өтеді. Жаттықтырушы бұл нәтиже ай сайын 1, 5 секундқа жақсарады деп жорамалдаса, 10 айдан соң осы аралықты жүзгіш қандай нәтижемен жүзіп өтер еді?: - геометриялық прогрессияда бірінші мүшесі 2-ге, еселігі (-3) -ке тең болса, осы прогрессияның алғашқы бес мүшесінің қосындысын табыңыз
1мин 20 сек: 324
1мин 40 сек: 122
1мин 10 сек: 160

2-нұсқа

Тапсырманың берілгені
А
В
С
№: 1
Тапсырманың берілгені: -арифметикалық прогрессияның а 1 =3, а 2 = 7 екендігі белгілі. Осы прогрессияның алғашқы жеті мүшесінің қосындысын табыңыз.
А: 105
В: 124
С: 120
№: 2
Тапсырманың берілгені: - геометриялық прогрессияда в 4 =24, q=-2 болса, в 1 -ді табыңыз
А: -6
В: -8
С: -3
№: 3
Тапсырманың берілгені: -арифметикалық прогрессияның екінші мүшесі 18, ал оның бесінші мүшесі 9-ға тең. Прогрессияның бірінші және алтыншы мүшелерінің қосындысын табыңыз.
А: 29
В: 27
С: 25
№: 4
Тапсырманың берілгені: - геометриялық прогрессияда бірінші мүшесі 2-ге, еселігі (-3) -ке тең болса, осы прогрессияның алғашқы бес мүшесінің қосындысын табыңыз
А: 324
В: 184
С: 122

3-нұсқа

Тапсырманың берілгені
А
В
С
№: 1
Тапсырманың берілгені: -арифметикалық прогрессияның а 1 =7, а п = - 385 , п=50 екендігі белгілі. Осы прогрессияның айырмасын табыңыз.
А: d = 2
В: d = -3,
С: d = 8
№: 2
Тапсырманың берілгені: - геометриялық прогрессияда в 4 =24, q=-2 болса, в 1 -ді табыңыз
А: -8
В: -3
С: -6
№: 3
Тапсырманың берілгені: -арифметикалық прогрессияның жетінші мүшесі 21, ал оның тоғызыншы мүшесі 29-ға тең. Арифметикалық прогрессияның бірінші мүшесін және айырмасын табыңыз.
А: а 1 =-3, d=4
В: а 1 =13, d=2
С: а 1 =4, d=3
№: 4
Тапсырманың берілгені: - геометриялық прогрессияда бірінші мүшесі 12-ге, еселігі (-3) -ке тең болса, осы прогрессияның алғашқы бес мүшесінің қосындысын табыңыз
А: 122
В: 732
С: 160

ІV бөлім . Бағалау: (Блум бойынша оқушыларға бағалау шкаласы беріледі, оқушылар топта өздерін-өздері бағалайды)

V бөлім . Қорытындылау, үйге тапсырма беру.

9-гимназия сыныбы оқушыларының «Прогрессиялар»

тарауы бойынша білімді қабылдау деңгейі (Б. Блум бойынша)

№:
Аты-жөні: Аты-жөні
Білу: Білу
Түсіну: Түсіну
Қолдану: Қолдану
Анализ (Талдау): Анализ (Талдау)
Синтез (Топтау): Синтез (Топтау)
Білімді бағалау: Білімді бағалау
№: 1
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 2
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 3
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 4
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 5
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 6
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 7
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 8
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 9
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 10
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 11
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 12
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 13
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 14
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 15
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 16
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 17
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:
№: 18
Аты-жөні:
Білу:
Түсіну:
Қолдану:
Анализ (Талдау):
Синтез (Топтау):
Білімді бағалау:

9-гимназия сыныбы оқушыларының

«ПРОГРЕССИЯ» тарауы бойынша білімді қабылдау деңгейі (Б. Блум бойынша)


Ұқсас жұмыстар
Геометриялық прогрессия тақырыбына есептер шығару
Бірінші мүшесін тап
Арифметикалық прогрессия - тарауына есептер шығару
Арифметикалық және геометриялық прогрессиялар
Математика. Арифметикалық прогрессия
Сандарды өсу ретімен орналастырып, тізбектің заңдылығын анықта
Арифметикалық прогрессия туралы
Жұп сандар тізбегін көрсет
ҰБТ кезіндегі прогрессия есептері және оны шығару жолдары
Арифметикалық прогрессияның анықтамасы. алғашқы n-ші мүшесінің формуласы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz