Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Прогрессия тақырыбына берілген модульдік сабақ
Бөлімі |Сабақ реті |Сабақтың мазмұны |Уақыт бөлінуі | |
|К і р і с |1-сабақ |Визуальды лекция | |
|п е | |Тізбектер ұғымы |4 мин. |
| | |Тізбектердің берілу тәсілдері |4 мин. |
| | |Арифметикалық прогрессия , п-мүшесінің формуласы |10 мин. |
| | |Арифметикалық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысы, |10 мин |
| | |Тарихи шолу |3 мин |
| | |Дәптер-кітаппен жұмыс |12мин |
| | |«Прогрессия тарихынан» реферат дайындауға тапсырма беру |2 мин |
| |2-сабақ |Визуальды лекция | |
| | |Рефератқа шолу |3 мин |
| | |Геометриялық прогрессия , п-мүшесінің формуласы |12 мин. |
| | |Геометриялық прогрессияның алғашқы п мүшесінің қосындысы | |
| | |Шектеусіз кемімелі геометриялық прогрессияның қосындысы |15 мин. |
| | |Релелік сынақ сұрақтарымен таныстыру | |
| | | |12 мин. |
| | | |3 мин. |
|Бөлімі |Сабақтың реті |Сабақтың мазмұны |Уақыттың бөлінуі |
|С ө й л е с у|3-сабақ |Рольдік ойын (5-нұсқа) |45 мин |
| | | | |
|б ө л і м і | | | |
| |4-сабақ |Үй тапсырмасын тексеру-Рольдік ойын (3-нұсқа) |10 мин |
| | |Есеп шығару - «Өзара оқыту сабағы» | |
| | |Блум таксономиясы бойынша бағалау |30 мин |
| | | |5 мин |
| |5-сабақ |Үй тапсырмасын тексеру-Рольдік ойын (3-нұсқа) |10 мин |
| | |Есеп шығару - «Білім биржасы» ойыны | |
| | |Блум таксономиясы бойынша бағалау |30 мин |
| | | |5 мин |
| |6-сабақ |Үй тапсырмасын тексеру-Рольдік ойын (3-нұсқа) |10 мин |
| | |Есептер шығару- «Эстафета» ойыны | |
| | |Блум таксономиясы бойынша бағалау |30 мин |
| | | |5 мин |
|Бөлімі |Сабақтың реті |Сабақтың мазмұны |Уақыттың бөлінуі |
|Қ о р ы т ы н| | | |
|д ы |8-сабақ |Релелік сынақ,бағалау |45 мин |
| | | | |
| |9-сабақ |Тақырыптық тест |35 мин |
| | |Тестті талдау,бағалау |10 мин |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
| |10-сабақ |Аралық бақылау |45 мин |
| | | | |
| | | | |
| | | | |
10, 20, ... ,90 - нольмен аяқталатын екі таңбалы сандар тізбегі (шекті
өспелі тізбек)
[pic]
[pic] - дұрыс бөлшектер тізбегі
(шексіз кемімелі тізбек)
[pic]
а1, а2, а3,..., ап,... (п- натурал сан)
Тізбектің берілу тәсілдері:
1. Тізбек баяндау арқылы беріледі(сөзбен)
2. Шекті тізбектер кесте арқылы да беріледі
|п |1 |2 |3 |4 |
|2 |Теңбүйірлі трапеция пішінді мектеп| | | |
| |алаңына 6 қатарға гүл егілді. | | | |
| |Бірінші қатарда 7 түп , ал екінші | | | |
| |қатардан бастап келесі әрбір | | | |
| |қатардағы гүлдер саны алдыңғыдан 4|102 |120 |114 |
| |гүлге артық болса, мектеп алаңына | | | |
| |неше түп гүл егілген. | | | |
|3 |[pic]-арифметикалық прогрессияның| | | |
| |жетінші мүшесі 21, ал оның | | | |
| |тоғызыншы мүшесі 29-ға |а1=4, d=3 |а1=13, d=2 |а1=-3, |
| |тең.Арифметикалық прогрессияның | | |d=4 |
| |бірінші мүшесін және айырмасын | | | |
| |табыңыз. | | | |
|4 |[pic]- геометриялық прогрессияда | | | |
| |бірінші мүшесі 2-ге, еселігі | | | |
| |(-3)-ке тең болса, осы | | | |
| |прогрессияның алғашқы бес |324 |122 |160 |
| |мүшесінің қосындысын табыңыз | | | |
2-нұсқа
|№ |Тапсырманың берілгені |А |В |С |
|1 |[pic]-арифметикалық прогрессияның| | | |
| |а1=3, а2=7 екендігі белгілі. Осы | | | |
| |прогрессияның алғашқы жеті |105 |124 |120 |
| |мүшесінің қосындысын табыңыз. | | | |
|2 |[pic]- геометриялық прогрессияда | | | |
| |в4=24, q=-2 болса, в1-ді табыңыз |-6 |-8 |-3 |
|3 |[pic]-арифметикалық прогрессияның| | | |
| |екінші мүшесі 18, ал оның бесінші | | | |
| |мүшесі 9-ға тең. Прогрессияның | | | |
| |бірінші және алтыншы мүшелерінің |29 |27 |25 |
| |қосындысын табыңыз. | | | |
|4 |[pic]- геометриялық прогрессияда | | | |
| |бірінші мүшесі 2-ге, еселігі | | | |
| |(-3)-ке тең болса, осы | | | |
| |прогрессияның алғашқы бес |324 |184 |122 |
| |мүшесінің қосындысын табыңыз | | | |
3-нұсқа
|№ |Тапсырманың берілгені |А |В |С |
|1 |[pic]-арифметикалық прогрессияның | | | |
| |а1=7, ап=-385, п=50 екендігі | | | |
| |белгілі. Осы прогрессияның айырмасын|d=2 |d=-3, |d=8 |
| |табыңыз. | | | |
|2 |[pic]- геометриялық прогрессияда | | | |
| |в4=24, q=-2 болса, в1-ді табыңыз |-8 |-3 |-6 |
|3 |[pic]-арифметикалық прогрессияның | | | |
| |жетінші мүшесі 21, ал оның тоғызыншы| | | |
| |мүшесі 29-ға тең.Арифметикалық |а1=-3, d=4 |а1=13, d=2 |а1=4, d=3|
| |прогрессияның бірінші мүшесін және | | | |
| |айырмасын табыңыз. | | | |
|4 |[pic]- геометриялық прогрессияда | | | |
| |бірінші мүшесі 12-ге, еселігі | | | |
| |(-3)-ке тең болса, осы прогрессияның| | | |
| |алғашқы бес мүшесінің қосындысын |122 |732 |160 |
| |табыңыз | | | |
ІV бөлім .Бағалау: (Блум бойынша оқушыларға бағалау шкаласы беріледі,
оқушылар топта өздерін-өздері бағалайды)
V бөлім . Қорытындылау, үйге тапсырма беру.
[pic]
9-гимназия сыныбы оқушыларының «Прогрессиялар»
тарауы бойынша білімді қабылдау деңгейі (Б.Блум бойынша)
|№ |Аты-жөні |
|Білу |И г е |Тізбектің түрін ажырата алады; |
| |р д і |-Тізбектің қандай тәсілмен берілгенін біледі |
| | |-Тізбек прогрессия болса, бірінші мүшесі мен айырмасын |
| | |(еселігін), п-мүшесін, қосындысын белгілеуді біледі. |
|Түсіну | |Оқушы материалды түсінеді; |
| | |Мағынасын ажырата алады; |
| | |Қажетті формулаларды түсінеді; |
| | |Есепті бастай алады. |
|Қолдану | |Формулаларды орнымен қолдана алады; |
| | |Есептің шарты бойынша алгоритм құра алады. |
|Анализ |Шығарм|Есептің шартын талдай алады; |
|(Талдау) |ашылық|Келесі қадамды болжай алады. |
| |пен |Кез-келген прогрессияға берілген есептің шарты бойынша |
| |жұмыст|құрылған алгоритммен жұмыс жасай алады. |
| |анады |Күрделі өрнектерді түрлендіруді қателеспей орындайды. |
|Синтез | |Әр есепке қажетті алгоритмнің ең қысқа жолын таңдай |
|(Топтау) | |алады. |
| | |Өз бетімен есептер құрастыра алады |
|Білімді | |Материалдың мәнін бағалай біледі; |
|бағалау | |Тақырып бойынша зерттеу жүргізе алады. |
|Компоненттер |Критерилер |
|Білу |И г е |Тізбектің түрін ажырата алады; |
| |р д і |-Тізбектің қандай тәсілмен берілгенін біледі |
| | |-Тізбек прогрессия болса, бірінші мүшесі мен айырмасын |
| | |(еселігін), п-мүшесін, қосындысын белгілеуді біледі. |
|Түсіну | |Оқушы материалды түсінеді; |
| | |Мағынасын ажырата алады; |
| | |Қажетті формулаларды түсінеді; |
| | |Есепті бастай алады. |
|Қолдану | |Формулаларды орнымен қолдана алады; |
| | |Есептің шарты бойынша алгоритм құра алады. |
|Анализ |Шығарм|Есептің шартын талдай алады; |
|(Талдау) |ашылық|Келесі қадамды болжай алады. |
| |пен |Кез-келген прогрессияға берілген есептің шарты бойынша |
| |жұмыст|құрылған алгоритммен жұмыс жасай алады. |
| |анады |Күрделі өрнектерді түрлендіруді қателеспей орындайды. |
|Синтез | |Әр есепке қажетті алгоритмнің ең қысқа жолын таңдай |
|(Топтау) | |алады. |
| | |Өз бетімен есептер құрастыра алады |
|Білімді | |Материалдың мәнін бағалай біледі; |
|бағалау | |Тақырып бойынша зерттеу жүргізе алады. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz