Жануарлар дүниесін қорғау

Пәні
Дүниетану
Күйкіш Рысгул Жасұланқызы
3 «б» сыныбы
Пәні: Сабақтың тақырыбы:
Дүниетану: Жануарлар дүниесін қорғау.
Пәні: Сабақтың мақсаты:
Дүниетану:

Білімділік: Оқушылар жойылып бара жатқан жануарларды қорғау мақсатынды жасақталған «Қызыл кітаппен» және қорықтармен танысады. Жануарларға байланысты айтылған қазақи тыйым сөздермен танысады, мағлұмат алады.

Дамытушылық: Танымдық қызығушылығын арттыра отырып, шығармашылық қабілеттерін дамытады.

Тәрбиелілік: Топпен жұмыс жасай біледі, бір-бірін сыйлайды, көмектеседі.

Пәні: Күтілетін нәтиже
Дүниетану:

Жануарлар түрлерімен және оларды қорғау керек екндігі, оларды қалай қорғау керектігі туралы білімдері қалыптасады. «Қызыл кітап» тарихымен танысады.

Дүниетанымы кеңейеді, пәнге деген қызығушылығы артады, шығармашылық қабілеттері дамиды.

Пәні: Сілтеме
Дүниетану: Оқулық 3 сынып, 147 - 150 беттер.
Пәні: Сабақта қолданылатын материалдар:
Дүниетану:

1. А-4 парағы

2. Оқулық

3. Түсті бояулар

4. АКТ

5. Смайликтер

6. Бейнеролик

7. Қазақстанның физикалық картасы.

8. Бағалау жолақшасы.

Пәні:

Оқыту әдістері:

Тәсілдері:

Дүниетану:

Аралас сабақ.

СТО стратегиялары,

Диалогті оқыту,

Оқыту үшін бағалау

Күйкіш Рысгул Жасұланқызы:

1. топтық жұмыс

2. сенквейн тәсілі

3. картамен жұмыс

4. инсерт тәсілі.

Пәні:

Сабақтың барысы.

І. Ұйымдастыру кезеңі

Дүниетану:

Оқушылардың зейінін сабаққа аудару, түгендеу, 4 топқа суреттер арқылы бөлу, топ ережесін іліп қою.

Психологиялық ахуал:

Қоршаған орта- табиғат,

Жануар, өсімдік, адамзат.

Сүю, қорғау- парасат,

Білейік мұны, жамағат.

Пәні: ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
Дүниетану:

Үй тапсырмасын сұрау. Географиялық диктант түрінде. Нәтижесі слайдтан тексеріліп тұрады.

Жаңа тақырыпқа түспес бұрын топқа бөлу. Оқушылар 4 топқа суреттер арқылы бөлінеді және топтасып отырады.

1 топ: балықтар

2 топ: қосмекенділер

3 топ : бауырымен жорғалаушылар

4 топ : сүтқоректілер

Пәні: ІІІ. Жаңа сабақ
Дүниетану:

Бейнеролик арқылы жаңа тақырыпты анықтап алады.

Ой қозғау.

- Бейнероликтен не көрдіңдер?

- Қызыл кітап деген не?

- Оған қандай жануарлар енеді?

- Ол жануарларды қорғау үшін нелер ұйымдастырылған?

Оқушылардың жауаптарынан соң қосымша түсіндірме жұмысы жүргізіледі.

Пәні: ІҮ. Тапсырма
Дүниетану:

Мұғалім іс - әрекеті:

Оқулықпен жұмыс жүргізіледі.

Мұғалім іс - әрекеті:

Сергіту сәті

Мұғалім іс - әрекеті:

Мәтін топтарға бөлініп беріледі.

Мұғалім іс - әрекеті:

Дәптермен жұмыс.

Мұғалім іс - әрекеті:

Тапсырма көздері.

1 топ: Суреттегі әңгіме нені білдіреді? Өз ойыңды әңгімеле.

2 топ: Қызыл кітапты не үшін ойлап шығарған? Сол жайлы әңгімеле.

3 топ : Жер бетіндегі өсімдіктер мен жануарларды қорғау үшін сен қандай іс атқарғанды жөн деп санайсың?

4 топ : Қазақстан қорықтары туралы не білесіңдер?

Күйкіш Рысгул Жасұланқызы:

Оқушы іс - әрекеті:

Топтар өз беттерімен кітаптағы мәтінмен танысу мақсатында мәтінді бір рет көзбен іштей оқып танысады.

Оқушы іс - әрекеті:

Оқушылар әуен ырғағымен қимыл - қозғалыс жаттығуын жасайды.

Оқушы іс - әрекеті:

Әр топ өздеріне берілген мәтін бөлігі бойынша оқып, топтарында талқылап, түсінгендерін айтады.

Оқушы іс - әрекеті:

Оқушылар дәптерлеріне жаңа тақырыпты жазып, Қазақстандағы қорықтар атауларын жазып алады.

Жануарларға байланысты тыйым сөздерді де жазып алады.

Оқушы іс - әрекеті:

Әр топ өздеріне берілген тапсырма бойынша жұмыс жасайды және оны қорғап шығады.

Пәні: ҮІІ. Пысықтау
Дүниетану: Картамен жұмыс. Қазақстанның физикалық картасы. Қорықтар.
Пәні: ҮІІІ. Қорытынды
Дүниетану:

Бес жолды өлең арқылы қорытындылау.

Адамзат

Ілтипатты, кішіпейіл

Атпайық, құртпайық, қорғайық

Адамдар - өсімдік пен жануарды сақтайық.

Адам

Пәні: ІХ. Үй тапсырмасы
Дүниетану: Мәтінді мазмұндау. Қорықтар туралы қосымша ақпараттар жинақтау.
Пәні: Х. Бағалау
Дүниетану: Топтардың бірі - бірін жолақшалар бойынша бағалағанын және жеке жұмыстардың смайликтер арқылы бағаланғанын ескере отырып, қорытынды баға қою.

C:\Users\302\Desktop\Рысгул 28,02,2014\20140228_111952.jpg C:\Users\302\Desktop\Рысгул 28,02,2014\20140228_112005.jpg

C:\Users\302\Desktop\Рысгул 28,02,2014\20140228_112055.jpg C:\Users\302\Desktop\Рысгул 28,02,2014\20140228_112022.jpg


Ұқсас жұмыстар
Өсімдіктер әлемі
Жануарлар құрылысының күрделенуі
Қорықтар неге керек?
Қазақстанда ерекше қорғалатын аймақтар
Табиғатты қорғау негіздері. факультативтік курс бағдарламасы
Отбасының берекесі. 3 сынып дүниетану
Күнтізбелік жоспар. 7 сынып
Табиғаттан нәр алып
Отбасының берекесі
Оңтүстік америка материгінің табиғат зоналары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz