Қазақстан әлем картасында

Сыныбы:6
Пәні:География Сабақ №65
Мерзімі:
Сыныбы:6: Сабақтың тақырыбы:
Пәні:ГеографияСабақ №65: Қазақстан әлем картасында.
Сыныбы:6: Жалпы мақсаты
Пәні:ГеографияСабақ №65: Қазақстан әлем картасындағы орны, егемен ел туралы үйренеді.
Сыныбы:6: Сілтеме :
Пәні:ГеографияСабақ №65:
  1. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық
  2. Географиядан оқыту әдістемесі. 6 сынып

3. 6- сыныпқа арналған география оқулығы. Ә. Бірмағамбетов, К. Мамырова

Сыныбы:6: Оқушылар үшін оқу нәтижелері:
Пәні:ГеографияСабақ №65:

1. Қазақстан әлем картасындағы орны, егемен ел туралы біледі.

2. Өзгені тыңдауды үйренеді.

3. Сыни тұрғыдан ойланады.

4. Сыни тұрғыдан ойланады.

5. Шапшаңдыққа, топтық жұмысқа бейімделеді.

6. Диалогтік қарым-қатынасы бекиді

Сыныбы:6: Негізгі идеялар
Пәні:ГеографияСабақ №65: Қазақстан әлем картасындағы орны, егемен ел
Сыныбы:6: Сабақта қолданылатын ресурстар:
Пәні:ГеографияСабақ №65: Бейнежазба, А4 форматтағы ақ парақшалар, фламастер, рефлексиялық парақшалар.
Сыныбы:6: Оқыту әдістері:
Пәні:ГеографияСабақ №65:

«Домино» әдісі, топтық жұмыс (рөлдік ойын, сөзжұмбақ, кітапша, өлең шумағы),

Сөзжұмбақ құрастыру, қаламсап әдісі.

Мерзімі::

1. Топтық жұмыс

2. Жұптық жұмыс

3. Жеке жұмыс

Сыныбы:6: Дерек көздері
Пәні:ГеографияСабақ №65: Қазақстан әлем картасындағы орны, егемен ел тақырыбында берілген материалдар. География жұмыс дәптері. Оқушы анықтамалығы . Интернет материалдары

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

I. Оқушылар

ға психология-лық ахуал туғызу. (3 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті

Тренинг: Жақсы тілек

Мұғалім қолындағы гүлді бір жақсы қасиетін айтып оқушыға береді.

Оқушы гүлді алып қасындағы оқушының жақсы мінезін айтып оған табыстайды. Тренинг осылайша жалғасады.
Гүл суреттері арқылы топқа бөледі. Бағалау бетшесін топ басшыларға таратады.
Топ басшысын сайлайды. Топ басшылары топ оқушыларының бағаларын бағалау бетшесіне белгілейді.
I. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу. (3 мин): II. Үй тапсырмасын сұрау (7 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: «Домино» әдісі
Оқушының іс-әрекеті: Қиылған парақшаларға сұрақтарды жазып, келесі парақшаларға жауапты жазып араластырып, сұрақ-жауап етіп тізбектейді.
I. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу. (3 мин):

III. Жаңа тақырып

(20 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Топтық жұмыс (рөлдік ойын, сөзжұмбақ, кітапша, өлең шумағы)
Оқушының іс-әрекеті: Топтар өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды.
I. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу. (3 мин): Сергіту сәті:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Әуенмен би 51704537_1adc7314872bcb7681388f7ee0e39a50
I. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу. (3 мин): IV. Қорытындылау (5 мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сөзжұмбақ шешу
Оқушының іс-әрекеті:

Сөзжұмбақты шешеді

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

1. Тәуелсіз ел

2. Қазақстандағы теңіз

3. Қазақстан қандай материкте орналасады?

4. Қазақстан астанасы

5. Қазақстанда ғарыш ұшатын аймақ?

6. Қазақстанның солтүстігінде орналасатын ел?

7. Шығысында орналасқан мемлекет?

9. Қазақстан қай дүние бөлігінде орналасады?

10. Маңғыстаудан шығатын шикизат?

қ
а
з
а
қ
с
т
а
н
қ
а
с
п
и
й
е
в
р
а
з
и
я
а
с
т
а
н
а
б
а
й
қ
о
ң
ы
р
р
е
с
е
й
қ
и
т
а
й
а
з
и
я
м
ұ
н
а
й
I. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу. (3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
I. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу. (3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
I. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу. (3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
I. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу. (3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
I. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу. (3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
I. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу. (3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
I. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу. (3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
I. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу. (3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
I. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу. (3 мин):
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушының іс-әрекеті:
I. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу. (3 мин): V. Үйге тапсырма беру (2мин)
Мұғалімнің іс-әрекеті: Мәтінді оқып, сұрақтар құрастыру
Оқушының іс-әрекеті: Үй тапсырмасын белгілеп алады.
I. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу. (3 мин):

VI. Бағалау

(5 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті: Формативті, суммативті, критериалды бағалау
Оқушының іс-әрекеті: Өзін-өзі бағалау, топ басшыының бағалауы, бағалау парағына бағаларды түсіріп отырады
I. Оқушыларға психология-лық ахуал туғызу. (3 мин):

VII. Рефлексия

(3 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Рефлексия.

«Ортада қаламсам» әдісі.

Топтағы қаламсаптарды ортаға қояды. Қаламсап иесінен сабақтан бүгінгі түсінген, білгісі келген, қызықты сәттерді сұрайды.

Оқушының іс-әрекеті: 57109_html_1453a973 Қаламсап иесі сұрақтарға жауап береді.


Ұқсас жұмыстар
Мультимедиялық сабақ
Дүниежүзінің саяси картасындағы мемлекеттер. Қазақстан әлем картасында
Барлық оқушыларды қатыстыру
Жуырда біз, балалар кітапханасына жиі қатысатын оқушылармен кітапхана директоры және сынып жетекшісі Ғалия Майданқызы мен Жамбыл ауданының мұражайларын аралап қайттық
Тәуелсіздік шежіресі
Ұлы отан соғысы кезіндегі Қазақстан
Тербейін тәуелсіздік тал бесігін. тәрбие сағаты
Тәуелсіздік туыңды
Отан үшін күрес - ерге тиген үлес
Тәжірибелік сабақ
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz