Жыныстың генетикалық анықталуы. Жыныспен тіркес тұқым қуалау

Баспаева Жібек
Биология
9 сынып
26- сабақ Жыныстың генетикалық анықталуы. Жыныспен тіркес тұқым қуалау. Гендердің өзара әрекеттесуі. Адамның генетикалық әртүрлілігі. Адамның генетикалық денсаулығына ортаның әсері. Адамның генетикалық аурулары.
Баспаева Жібек: Сілтеме
Биология: Оқу бағдарламасы, 9 сынып биология оқулығы. Алматы, «Мектеп » 2007
Баспаева Жібек: Мақсаты
Биология: Жыныстың генетикалық анықталуы. Жыныспен тіркес тұқым қуалау. Гендердің өзара әрекеттесуі. Цитоплазмалық тұқым қуалаушылық. Адамның генетикалық әртүрлілігі. Адамның генетикалық денсаулығына ортаның әсері. Адамның генетикалық аурулары. . туралы мағлұмат алу арқылы дәлелдеу, жалпылау, алған білімдерін өз бетінше пайдалана білуге дағдыландыру, пәнге деген ынтасын арттыру, өз бетімен және де топпен жұмыс жасауға үйрету.
Баспаева Жібек: Оқыту нәтижелері
Биология: Жыныстың генетикалық анықталуы. Жыныспен тіркес тұқым қуалау. Гендердің өзара әрекеттесуі. Цитоплазмалық тұқым қуалаушылық. Адамның генетикалық әртүрлілігі. Адамның генетикалық денсаулығына ортаның әсері. Адамның генетикалық аурулары туралы оқушылар білетін болады.
Баспаева Жібек: Негізгі идеялар
Биология:

Жыныстың генетикалық анықталуы. Жыныспен тіркес тұқым қуалау. Гендердің өзара әрекеттесуі. Цитоплазмалық тұқым қуалаушылық. Адамның генетикалық әртүрлілігі. Адамның генетикалық денсаулығына ортаның әсері. Адамның генетикалық аурулары туралы білімді негізге алып, сыни тұрғысынан ойлауды дамыту.

-жаңа теориялық ақпаратты беру арқылы жаңаша ойлау дағдысын қалыптастыруға ықпал жасау

-топпен жұмыс арқылы бірлесе оқуға, сұраққа жауап алып, салыстырып, ойын еркін жеткізуге бағыт беру.

Баспаева Жібек: Тапсырма
Биология:

Топпен жұмыс

Өз бетімен жұмыс

Шығармашылық жұмыс

Жұппен жұмыс

Баспаева Жібек: 7 модульды қолдану
Биология:
  1. Сыни тұрғыдан ойлау
  2. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау
  3. Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер
  4. Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту
  5. Дарынды және талантты балаларды анықтау.
  6. АКТ ны пайдалану
  7. Көшбасшылық
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары
Уақыты
Мұғалімнің іс әрекеті
Оқушының іс әрекеті
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: Ұйымдастыру
Уақыты: 3 мин
Мұғалімнің іс әрекеті:

Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушыларды топтарға бөлу.

Топқа бөлу кезінде магнит әріптерді қолданамын.

Топ басыларын сайлап, бағалау парақшасын таратамын.

Оқушының іс әрекеті:

Оқушылар сәлемдесіп,

бөлінген топтарына отырып, топ басшысын сайлау. Топтар дауысты, дауыссыз, сандарға бөлінеді.

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары:

Негізгі бөлім

Үй тапсырмасын тексеру

Уақыты: 5 мин
Мұғалімнің іс әрекеті:

Білу.

Үй тапсырмасын тексеру.

«Он сұрақ »

үй тапсырмасы бойынша оқушылар сұрақтар берілген жауаптарға қарсы сұрақтар қояды. Жасырылған сөздер:

Ген, генотип, фенотип, локус, кариотип, аллель, хромосома, генетика, ДНҚ, моногибридті, дигибридті.

Оқушының іс әрекеті: Оқушылар өтілген тақырып бойынша өз ойларын айтады және екі ұсыныс айтады.
Жаңа сабақты ашу
10 мин

Түсіну

Жаңа сабаққа байланысты мұғалімнің түсіндірмесі: бейне материал, эл оқулық.

Джигсо бойынша. Гентикалық аурулар.

І топ. Даун синдромы

ІІ топ. Шершевский- Тернер

ІІІ топ. Клайнфельтер

Тапсырмалар бойынша оқушылар бір-біріне түсіндіреді. Ролдерге бөлінеді.

Топ басшысы бағалап отырады.

Жаңа сабақты ашу: Жаңа сабақ бойынша тапсырмалар.
10 мин:

10 мин

5мин

ТүсінуЖаңа сабаққа байланысты мұғалімнің түсіндірмесі: бейне материал, эл оқулық.Джигсо бойынша. Гентикалық аурулар.І топ. Даун синдромыІІ топ. Шершевский- ТернерІІІ топ. Клайнфельтер:

Қолдану.

оқулықпен жұмыс

электронды оқулықпен жұмыс. Есептер шығару

І топ. Дальтонизм
ІІ топ. Гемофилия

ІІІ топ Қан топтары

1. Дені сау ерлі-зайыптылардың отбасында дальтонизмнің белгісі бар бір ер бала және дені сау қыз бала дүниеге келген. Осы аталған адамдардың барлық генотипін анықтаңдар.

2. Гемофилиямен ауыратын ер адам әкесі гемофилик дені сау әйелге үйленген. Осы отбасында дені сау балалардың дүниеге келуі мүмкін бе ?

3. Әкесінің қан тобы ІV, шешесі ІІ қан тобы бойынша гомозиготалы отбасындағы балалардың генотипін анықтаңдар

2-3 оқушыға жеке тапсырмалар беру

Талдау

«Бір айналым сөйлесу» генетикалық аурулардың пайда болу себептерін оқушылар өзара талдайды,

Сергіту сәті. «Отшашау» треннингі

Тапсырмалар бойынша оқушылар бір-біріне түсіндіреді. Ролдерге бөлінеді.Топ басшысы бағалап отырады.:

Топ оқушылары есепті ығарып өзара талдайды.

Топ басшылары бағалап отырады.

Жаңа сабақты ашу:
10 мин: 4мин
ТүсінуЖаңа сабаққа байланысты мұғалімнің түсіндірмесі: бейне материал, эл оқулық.Джигсо бойынша. Гентикалық аурулар.І топ. Даун синдромыІІ топ. Шершевский- ТернерІІІ топ. Клайнфельтер:

Жинақтау

Генетикалық диктант

Адам кариотипі барлығы хромосомадан құралған. Бұл хромосомалардың жұбы деп аталады және аталық та да аналықта да бірдей белгілерді тасымалдайды. Аталық пен аналықты ажыратуға қатынасатын хромосомаларды хромосомалары деп атайды. Жыныс хроласомалары бойышна бірдей гаметалар тасымалдайтын жынысты деп атайды және таңбалайды. Жыныс хромосомасы бойынша әр түрлі гаметалар түзетін жынысты деп атайды және белгісімен таңбалайды

Тапсырмалар бойынша оқушылар бір-біріне түсіндіреді. Ролдерге бөлінеді.Топ басшысы бағалап отырады.: топ басшылары жиынтық бағаны қойып отырады.
Жаңа сабақты ашу: Кері байланыс
10 мин: 3мин
ТүсінуЖаңа сабаққа байланысты мұғалімнің түсіндірмесі: бейне материал, эл оқулық.Джигсо бойынша. Гентикалық аурулар.І топ. Даун синдромыІІ топ. Шершевский- ТернерІІІ топ. Клайнфельтер:

Инсерт кестесі

Білемін /білдім /білгім келеді

Тапсырмалар бойынша оқушылар бір-біріне түсіндіреді. Ролдерге бөлінеді.Топ басшысы бағалап отырады.: Топ басшысы бағалап отырады.
Жаңа сабақты ашу:

Бағалау:

Критерий бойынша бағалау.

Жиындық бағалау.

10 мин:
ТүсінуЖаңа сабаққа байланысты мұғалімнің түсіндірмесі: бейне материал, эл оқулық.Джигсо бойынша. Гентикалық аурулар.І топ. Даун синдромыІІ топ. Шершевский- ТернерІІІ топ. Клайнфельтер:

Сабақ соңында бағалау өлшемдері белгіленген кестеге сәйкес оқушыларды топ басшылары

жиынтық бағалайды. Сабақ барысында формативті бағалап отырамын.

Тапсырмалар бойынша оқушылар бір-біріне түсіндіреді. Ролдерге бөлінеді.Топ басшысы бағалап отырады.: Топ басшысы жиынтық бағаны айтады.
Жаңа сабақты ашу: Рефлексия
10 мин:
ТүсінуЖаңа сабаққа байланысты мұғалімнің түсіндірмесі: бейне материал, эл оқулық.Джигсо бойынша. Гентикалық аурулар.І топ. Даун синдромыІІ топ. Шершевский- ТернерІІІ топ. Клайнфельтер:

«Чемодан»- өзіңіздің көніл-күйінізден шықан, өзіңізге алатыныз

«еттартқыш»- әлі де өзіңіздің ойыңыздан өткізесіз

«қоқыс жәшігі» -өзіңізге керек жоқ

Тапсырмалар бойынша оқушылар бір-біріне түсіндіреді. Ролдерге бөлінеді.Топ басшысы бағалап отырады.:

Чемодан

Еттартқыш

Қоқыс жәшігі

Жаңа сабақты ашу: Үйге тапсырма:
10 мин:
ТүсінуЖаңа сабаққа байланысты мұғалімнің түсіндірмесі: бейне материал, эл оқулық.Джигсо бойынша. Гентикалық аурулар.І топ. Даун синдромыІІ топ. Шершевский- ТернерІІІ топ. Клайнфельтер: Жыныстың генетикалық анықталуы. Адамның генетикалық аурулары туралы қосымша мағлұмат жинап келу.
Тапсырмалар бойынша оқушылар бір-біріне түсіндіреді. Ролдерге бөлінеді

Ұқсас жұмыстар
Жыныстың генетикалық анықталуы. жыныспен тіркес тұқым қуалауы
Жыныспен тіркес белгілердің тұқым қуалауы
Жыныспен тіркесіп тұқым қуалау
Жыныспен тіркес тұқым қуалау
Денсаулықтың генетикалық негіздері және кейбір тұқым қуалайтын аурулардың алдын алу мен емдеу
Адам генетикасы
Дрозофила шыбыны
Сабақтың ортасы мағынаны бағалау
Генетика және селекция негіздері. қолданбалы курс
Адамдағы тұқым қаулайтын аурулары. генетикалық әлеуметтік мәселе
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz