Сабақ жоспары :: Қазақ тілі
Файл қосу
Біздің қаладағы мұражайлар
Бекітемін:
Пәні: Қазақ тілі
Күні: 15.12.2016
Сынып: 3 <<З>>
Мектеп: №20 орта жалпы білім беретін мектеп
Мұғалімнің аты-жөні: Байғалиева Н.А.
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Біздің қаладағы мұражайлар.
Сілтеу есімдігі: қай?
Сабақ мақсаттары
1.Мұражайлар туралы түсініктерін кеңейту; Орал қаласындағы мұражайлар туралы түсінік беру; сұрау есімдігін практика жүзінде меңгерту;
2.Отанына деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, патриоттыққа тәрбиелеу,өз елінің тарихын, мәдениетін біліп,құрметтеп өсуге баулу;
3.Сөйлеу дағдыларын қалыптастыру,тыңдалым, оқылым, айтылым дағдыларын дамыту; Сабақта меңгерген белсенді сөздік қорды түрлі өмірлік жағдаяттарда орынды қолдана білуге үйрету; рухани-мәдени мұраларды сақтауда және танып білуде оқушылардың қызығушылығын арттыру;
Барлық оқушылар:Мұражай туралы біледі.
Көптеген оқушылар:Мұражайдағы жәдігерлер туралы біледі.
Кейбір оқушылар: Біздің қаладағы мұражайларды атай алады.
Құндылықтарды дарыту
Отанға,еліне, туған жеріне деген сүйіспеншілік
Пәнаралық байланыстар
Әдебиет, бейнелеу өнері,тарих
АКТ қолдану дағдылары
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
I Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, зейіндерін сабаққа аудару, сыныпта жағымды ахуал туғызу.
2.Шаттық шеңберіне шығу, тілек айту.
Қайырлы күн, досым,
Қайырлы күн болсын!
Жеті күннің әр кезі
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз
Кілең бестік болсын!
-Балалар, мен сендерді қазақ тілі сабағында көргеніме қуаныштымын, бүгінгі күндеріңе тек сәттілік тілеймін.
3. Топқа бөлу (мұражайлар суреті арқылы үш топқа бөлінеді)
4. Оқушылардың қызығушылығын ояту
-Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
-Қыс мезгілі.
-Қыс айлары қандай?
-Желтоқсан, қаңтар, ақпан.
-Бүгін аптаның қай күні?
-Бүгін-бейсенбі.
-Желтоқсан айында қандай мерекелер бар?
-1 желтоқсан-тұңғыш Елбасы күні, 16 желтоқсан-Тәуелсіздік мерекесі.
-Биыл ел тәуелсіздігіне неше жыл толып отыр?
-25 жыл.
-Еліміздің елордасы қай қала?
-Астана қаласы.
-Ал, біздер қандай қалада тұрамыз?
-Орал қаласы.
-Ендеше балалар, бүгін Орал қаласының мұражайларына саяхат жасаймыз. Саяхат жасамас бұрын мұражайлар туралы не білетінімізді тексеріп көрейік.
суреттер
Сабақтың ортасы
II Үй тапсырмасын тексеру:
<<Мұражайға барғанда>> мәтіні бойынша түсініктерін тексеру: <<Кубизм>> әдісі
1.Оқушылар қайда барды?
2.Мұражайда неше зал бар?
3.Залдарда нелер бар?
4.Балаларға мұражай ұнады ма? Сендер мұражайға барып көрдіңдер ме?
5.Еліміздегі мұражайлар саны қанша?
6.Халықаралық мұражай күні қашан?
III Жаңа сабақ:
1.Сабақтың тақырыбын хабарлау, мақсатымен таныстыру.
Кіріспе сөз: (слайдтар көрсету)
<<Өзгеше бүгін Орал да,
Білмейді мұңды қыз әнін.
Қалашық емес, зор қала,
Қаласы еркін музаның>>- деп, кезінде ақын Жұбан ағамыз жырлаған екен. Бүгінде Орал жаңарған, өскен, өркендеген қала.Қаламызға көрік беретін демалыс орындарымен қатар, көптеген ескерткіштер, мұражайлар бар. Олар атап айтар болсақ, Мәншүк Мәметова атындағы мұражай-үй, Жәңгір хан атындағы мұражай, Сәкен Ғұмаров атындағы мұражай-үй, А.С. Пушкин атындағы мұражай-үй, Е.Пугачев атындағы мұражай-үй, облыстық тарихи-өлкетану мұражайы, экология және табиғат мұражайы. Бұл мұражайлардан әр түрлі суреттерді, ерте кезде қолданған бұйымдарды, ұлттық киімдерді, атақты ақын-жазушылардың пайдаланған заттарын тамашалауға болады.
2.Мұражайлар туралы видео тамашалау, ой бөлісу
-Балалар, бұл бейне көріністен нені байқадыңдар?
-Қаламызда қандай мұражайлар бар екен?
3.Сөздік жұмысы
Оқу, аудару, жекелей, хормен оқу, сөз тіркестерін құрау.
Мұражай-үйі-дом-музей
Даңғыл-проспект
Өлкетану-краеведение
Қор-фонд
III Мәтінмен танысу, әңгімелеу.
1.Мәтінді мұғалім оқиды.
2. Оқушылар оқиды, аударады.
Біз Орал қаласында тұрамыз. Біздің қаламыз әдемі.Қаламызда көптеген мұражайлар бар. Олар: Мәншүк Мәметова атындағы, Сәкен Ғұмаров атындағы, Александр Сергеевич Пушкин атындағы, Емельян Пугачев атындағы мұражай-үй , облыстық тарихи-өлкетану және экологиялық мұражайлар.
Ең үлкен әрі қоры көп мұражай- тарихи-өлкетану мұражайы. Ол Достық даңғылы бойында орналасқан.Мұражайда әр түрлі суреттер, зергерлік бұйымдар, киіз үй, қазақтың ұлттық киімдері бар.
Мен өз қаламды жақсы көремін.
3. <<Мұражайда>> ойыны
Суреттер артындағы сұрақтарға жауап беріп, суретті мұражайға жапсырады.
-Біз қандай қалада тұрамыз?
-Қаламызда нелер бар?
-Қандай мұражайлар бар?
-Ең үлкен әрі қоры көп мұражай қалай аталады?
-Тарихи-өлкетану мұражайы қайда орналасқан?
-Мұражайда нелер бар?
Сергіту сәті сөзұйқас айту
Ла, ла, ла
Бүгін күн тамаша!
Ар, ар, ар
Келді қонақтар.
Ле, ле, ле
Сен сөйле.
Ет, ет, ет
Бәріне рақмет!
Грамматикалық тақырып
Сұрау есімдігі жауап алу мақсатында қойылған сұрақтар.Оларға барлық сұрақтар жатады? Мысалы: Кім? Не? Қай? Қашан? Қалай? Неше? Қайда? т.б.
1-топ (ауызша орындайды)
киім?
Қандай үй?
сурет?
даңғыл ?
2-топ
барады?
келді? Қалай оқиды?
өтті?
3-топ
көше?
қала ?
Қай мұражай?
қабат?
Топтық жұмыстар
1-топ
Мәтіннен көптік жалғаулы сөздерді теріп жаз.
<<Мұражай>> сөзіндегі дыбыстарға дыбыстық талдау жаса.
2-топ
Жұппен жұмыс: Сөз тіркестерін сәйкестендір, диалог құрастыр.
1.Мұражайға танысу
2.Мұражайды бару
3.Мұражаймен ашу
4.Көрме аралау
3-топ
Қала, сурет сөздерін тәуелдеп жаз.
IV Бекіту Сөзжұмбақ шешу <<Мұражай>>
1.выставка/көрме
2.национальная одежда/ұлттық киім
3.картина/сурет
4.столица/астана
5.новый/жаңа
6.когда?/қашан?
7.какой?қай?
V Үйге тапсырма
Мәтінді оқу, сөздік, мұражайдың мекен-жайын жазу.
Текше
Презента-ция
Видео көрсету
Суреттер
Тірек сызба
Сөзжұмбақ
Сабақтың соңы
VI Қорытындылау
-Балалар, бүгінгі сабақтан не үйрендік?
-Мұражайлар бізге не үшін керек?
-Туған қаламызға қандай тілек айтасыңдар?
VII Бағалау
Рефлексия
Оқушылар тақтадағы алма ағашына қызыл, жасыл, сары жапырақтарды жапсырады.
Жасыл алма - бәрі түсінікті
Қызыл алма - түсінбедім
Сары алма - жартылай түсіндім
Топтардың жұмысын атап өту, белсенділік танытқан оқушыларды атау.
Сабақ бойынша рефлексия
Орал қалалық білім беру бөлімі
Ашық сабақ: <<Біздің қаладағы мұражайлар. Сұрау есімдігі: қай?>>
Өткізген: №20 жалпы орта білім беретін мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні
мұғалімі Байғалиева Н.А.
Орал, 2016 жыл
Пәні: Қазақ тілі
Күні: 15.12.2016
Сынып: 3 <<З>>
Мектеп: №20 орта жалпы білім беретін мектеп
Мұғалімнің аты-жөні: Байғалиева Н.А.
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Біздің қаладағы мұражайлар.
Сілтеу есімдігі: қай?
Сабақ мақсаттары
1.Мұражайлар туралы түсініктерін кеңейту; Орал қаласындағы мұражайлар туралы түсінік беру; сұрау есімдігін практика жүзінде меңгерту;
2.Отанына деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, патриоттыққа тәрбиелеу,өз елінің тарихын, мәдениетін біліп,құрметтеп өсуге баулу;
3.Сөйлеу дағдыларын қалыптастыру,тыңдалым, оқылым, айтылым дағдыларын дамыту; Сабақта меңгерген белсенді сөздік қорды түрлі өмірлік жағдаяттарда орынды қолдана білуге үйрету; рухани-мәдени мұраларды сақтауда және танып білуде оқушылардың қызығушылығын арттыру;
Барлық оқушылар:Мұражай туралы біледі.
Көптеген оқушылар:Мұражайдағы жәдігерлер туралы біледі.
Кейбір оқушылар: Біздің қаладағы мұражайларды атай алады.
Құндылықтарды дарыту
Отанға,еліне, туған жеріне деген сүйіспеншілік
Пәнаралық байланыстар
Әдебиет, бейнелеу өнері,тарих
АКТ қолдану дағдылары
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
I Ұйымдастыру кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу, зейіндерін сабаққа аудару, сыныпта жағымды ахуал туғызу.
2.Шаттық шеңберіне шығу, тілек айту.
Қайырлы күн, досым,
Қайырлы күн болсын!
Жеті күннің әр кезі
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз
Кілең бестік болсын!
-Балалар, мен сендерді қазақ тілі сабағында көргеніме қуаныштымын, бүгінгі күндеріңе тек сәттілік тілеймін.
3. Топқа бөлу (мұражайлар суреті арқылы үш топқа бөлінеді)
4. Оқушылардың қызығушылығын ояту
-Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?
-Қыс мезгілі.
-Қыс айлары қандай?
-Желтоқсан, қаңтар, ақпан.
-Бүгін аптаның қай күні?
-Бүгін-бейсенбі.
-Желтоқсан айында қандай мерекелер бар?
-1 желтоқсан-тұңғыш Елбасы күні, 16 желтоқсан-Тәуелсіздік мерекесі.
-Биыл ел тәуелсіздігіне неше жыл толып отыр?
-25 жыл.
-Еліміздің елордасы қай қала?
-Астана қаласы.
-Ал, біздер қандай қалада тұрамыз?
-Орал қаласы.
-Ендеше балалар, бүгін Орал қаласының мұражайларына саяхат жасаймыз. Саяхат жасамас бұрын мұражайлар туралы не білетінімізді тексеріп көрейік.
суреттер
Сабақтың ортасы
II Үй тапсырмасын тексеру:
<<Мұражайға барғанда>> мәтіні бойынша түсініктерін тексеру: <<Кубизм>> әдісі
1.Оқушылар қайда барды?
2.Мұражайда неше зал бар?
3.Залдарда нелер бар?
4.Балаларға мұражай ұнады ма? Сендер мұражайға барып көрдіңдер ме?
5.Еліміздегі мұражайлар саны қанша?
6.Халықаралық мұражай күні қашан?
III Жаңа сабақ:
1.Сабақтың тақырыбын хабарлау, мақсатымен таныстыру.
Кіріспе сөз: (слайдтар көрсету)
<<Өзгеше бүгін Орал да,
Білмейді мұңды қыз әнін.
Қалашық емес, зор қала,
Қаласы еркін музаның>>- деп, кезінде ақын Жұбан ағамыз жырлаған екен. Бүгінде Орал жаңарған, өскен, өркендеген қала.Қаламызға көрік беретін демалыс орындарымен қатар, көптеген ескерткіштер, мұражайлар бар. Олар атап айтар болсақ, Мәншүк Мәметова атындағы мұражай-үй, Жәңгір хан атындағы мұражай, Сәкен Ғұмаров атындағы мұражай-үй, А.С. Пушкин атындағы мұражай-үй, Е.Пугачев атындағы мұражай-үй, облыстық тарихи-өлкетану мұражайы, экология және табиғат мұражайы. Бұл мұражайлардан әр түрлі суреттерді, ерте кезде қолданған бұйымдарды, ұлттық киімдерді, атақты ақын-жазушылардың пайдаланған заттарын тамашалауға болады.
2.Мұражайлар туралы видео тамашалау, ой бөлісу
-Балалар, бұл бейне көріністен нені байқадыңдар?
-Қаламызда қандай мұражайлар бар екен?
3.Сөздік жұмысы
Оқу, аудару, жекелей, хормен оқу, сөз тіркестерін құрау.
Мұражай-үйі-дом-музей
Даңғыл-проспект
Өлкетану-краеведение
Қор-фонд
III Мәтінмен танысу, әңгімелеу.
1.Мәтінді мұғалім оқиды.
2. Оқушылар оқиды, аударады.
Біз Орал қаласында тұрамыз. Біздің қаламыз әдемі.Қаламызда көптеген мұражайлар бар. Олар: Мәншүк Мәметова атындағы, Сәкен Ғұмаров атындағы, Александр Сергеевич Пушкин атындағы, Емельян Пугачев атындағы мұражай-үй , облыстық тарихи-өлкетану және экологиялық мұражайлар.
Ең үлкен әрі қоры көп мұражай- тарихи-өлкетану мұражайы. Ол Достық даңғылы бойында орналасқан.Мұражайда әр түрлі суреттер, зергерлік бұйымдар, киіз үй, қазақтың ұлттық киімдері бар.
Мен өз қаламды жақсы көремін.
3. <<Мұражайда>> ойыны
Суреттер артындағы сұрақтарға жауап беріп, суретті мұражайға жапсырады.
-Біз қандай қалада тұрамыз?
-Қаламызда нелер бар?
-Қандай мұражайлар бар?
-Ең үлкен әрі қоры көп мұражай қалай аталады?
-Тарихи-өлкетану мұражайы қайда орналасқан?
-Мұражайда нелер бар?
Сергіту сәті сөзұйқас айту
Ла, ла, ла
Бүгін күн тамаша!
Ар, ар, ар
Келді қонақтар.
Ле, ле, ле
Сен сөйле.
Ет, ет, ет
Бәріне рақмет!
Грамматикалық тақырып
Сұрау есімдігі жауап алу мақсатында қойылған сұрақтар.Оларға барлық сұрақтар жатады? Мысалы: Кім? Не? Қай? Қашан? Қалай? Неше? Қайда? т.б.
1-топ (ауызша орындайды)
киім?
Қандай үй?
сурет?
даңғыл ?
2-топ
барады?
келді? Қалай оқиды?
өтті?
3-топ
көше?
қала ?
Қай мұражай?
қабат?
Топтық жұмыстар
1-топ
Мәтіннен көптік жалғаулы сөздерді теріп жаз.
<<Мұражай>> сөзіндегі дыбыстарға дыбыстық талдау жаса.
2-топ
Жұппен жұмыс: Сөз тіркестерін сәйкестендір, диалог құрастыр.
1.Мұражайға танысу
2.Мұражайды бару
3.Мұражаймен ашу
4.Көрме аралау
3-топ
Қала, сурет сөздерін тәуелдеп жаз.
IV Бекіту Сөзжұмбақ шешу <<Мұражай>>
1.выставка/көрме
2.национальная одежда/ұлттық киім
3.картина/сурет
4.столица/астана
5.новый/жаңа
6.когда?/қашан?
7.какой?қай?
V Үйге тапсырма
Мәтінді оқу, сөздік, мұражайдың мекен-жайын жазу.
Текше
Презента-ция
Видео көрсету
Суреттер
Тірек сызба
Сөзжұмбақ
Сабақтың соңы
VI Қорытындылау
-Балалар, бүгінгі сабақтан не үйрендік?
-Мұражайлар бізге не үшін керек?
-Туған қаламызға қандай тілек айтасыңдар?
VII Бағалау
Рефлексия
Оқушылар тақтадағы алма ағашына қызыл, жасыл, сары жапырақтарды жапсырады.
Жасыл алма - бәрі түсінікті
Қызыл алма - түсінбедім
Сары алма - жартылай түсіндім
Топтардың жұмысын атап өту, белсенділік танытқан оқушыларды атау.
Сабақ бойынша рефлексия
Орал қалалық білім беру бөлімі
Ашық сабақ: <<Біздің қаладағы мұражайлар. Сұрау есімдігі: қай?>>
Өткізген: №20 жалпы орта білім беретін мектептің
қазақ тілі мен әдебиеті пәні
мұғалімі Байғалиева Н.А.
Орал, 2016 жыл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz