Біздің қаладағы мұражайлар

Бекітемін:

Пәні: Қазақ тіліКүні: 15. 12. 2016Сынып: 3 «З»:

Пәні: Қазақ тілі

Күні: 15. 12. 2016

Сынып: 3 «З»

Мектеп: №20 орта жалпы білім беретін мектепМұғалімнің аты-жөні: Байғалиева Н. А.Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Мектеп: №20 орта жалпы білім беретін мектеп

Мұғалімнің аты-жөні: Байғалиева Н. А.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Пәні: Қазақ тіліКүні: 15. 12. 2016Сынып: 3 «З»: Сабақтың тақырыбы
Мектеп: №20 орта жалпы білім беретін мектепМұғалімнің аты-жөні: Байғалиева Н. А.Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

Біздің қаладағы мұражайлар.

Сілтеу есімдігі: қай?

Пәні: Қазақ тіліКүні: 15. 12. 2016Сынып: 3 «З»: Сабақ мақсаттары
Мектеп: №20 орта жалпы білім беретін мектепМұғалімнің аты-жөні: Байғалиева Н. А.Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

1. Мұражайлар туралы түсініктерін кеңейту; Орал қаласындағы мұражайлар туралы түсінік беру; сұрау есімдігін практика жүзінде меңгерту;

2. Отанына деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, патриоттыққа тәрбиелеу, өз елінің тарихын, мәдениетін біліп, құрметтеп өсуге баулу;

3. Сөйлеу дағдыларын қалыптастыру, тыңдалым, оқылым, айтылым дағдыларын дамыту; Сабақта меңгерген белсенді сөздік қорды түрлі өмірлік жағдаяттарда орынды қолдана білуге үйрету; рухани-мәдени мұраларды сақтауда және танып білуде оқушылардың қызығушылығын арттыру;

Барлық оқушылар: Мұражай туралы біледі.

Көптеген оқушылар :Мұражайдағы жәдігерлер туралы біледі.

Кейбір оқушылар: Біздің қаладағы мұражайларды атай алады.

Пәні: Қазақ тіліКүні: 15. 12. 2016Сынып: 3 «З»: Құндылықтарды дарыту
Мектеп: №20 орта жалпы білім беретін мектепМұғалімнің аты-жөні: Байғалиева Н. А.Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Отанға, еліне, туған жеріне деген сүйіспеншілік
Пәні: Қазақ тіліКүні: 15. 12. 2016Сынып: 3 «З»: Пәнаралық байланыстар
Мектеп: №20 орта жалпы білім беретін мектепМұғалімнің аты-жөні: Байғалиева Н. А.Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Әдебиет, бейнелеу өнері, тарих
Пәні: Қазақ тіліКүні: 15. 12. 2016Сынып: 3 «З»: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп: №20 орта жалпы білім беретін мектепМұғалімнің аты-жөні: Байғалиева Н. А.Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::
Пәні: Қазақ тіліКүні: 15. 12. 2016Сынып: 3 «З»: Сабақ барысы
Пәні: Қазақ тіліКүні: 15. 12. 2016Сынып: 3 «З»: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Мектеп: №20 орта жалпы білім беретін мектепМұғалімнің аты-жөні: Байғалиева Н. А.Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Пәні: Қазақ тіліКүні: 15. 12. 2016Сынып: 3 «З»: Сабақтың басы
Мектеп: №20 орта жалпы білім беретін мектепМұғалімнің аты-жөні: Байғалиева Н. А.Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

I Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, зейіндерін сабаққа аудару, сыныпта жағымды ахуал туғызу.

2. Шаттық шеңберіне шығу, тілек айту.

Қайырлы күн, досым,

Қайырлы күн болсын!

Жеті күннің әр кезі

Сәттілікке толсын!

Біздің алар бағамыз

Кілең бестік болсын!

-Балалар, мен сендерді қазақ тілі сабағында көргеніме қуаныштымын, бүгінгі күндеріңе тек сәттілік тілеймін.

3. Топқа бөлу (мұражайлар суреті арқылы үш топқа бөлінеді)

4. Оқушылардың қызығушылығын ояту

-Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?

-Қыс мезгілі.

-Қыс айлары қандай?

-Желтоқсан, қаңтар, ақпан.

-Бүгін аптаның қай күні?

-Бүгін-бейсенбі.

-Желтоқсан айында қандай мерекелер бар?

-1 желтоқсан-тұңғыш Елбасы күні, 16 желтоқсан-Тәуелсіздік мерекесі.

-Биыл ел тәуелсіздігіне неше жыл толып отыр?

-25 жыл.

-Еліміздің елордасы қай қала?

-Астана қаласы.

-Ал, біздер қандай қалада тұрамыз?

-Орал қаласы.

-Ендеше балалар, бүгін Орал қаласының мұражайларына саяхат жасаймыз. Саяхат жасамас бұрын мұражайлар туралы не білетінімізді тексеріп көрейік.

суреттер
Пәні: Қазақ тіліКүні: 15. 12. 2016Сынып: 3 «З»: Сабақтың ортасы
Мектеп: №20 орта жалпы білім беретін мектепМұғалімнің аты-жөні: Байғалиева Н. А.Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны::

II Үй тапсырмасын тексеру:

«Мұражайға барғанда» мәтіні бойынша түсініктерін тексеру: «Кубизм» әдісі

1. Оқушылар қайда барды?

2. Мұражайда неше зал бар?

3. Залдарда нелер бар?

4. Балаларға мұражай ұнады ма? Сендер мұражайға барып көрдіңдер ме?

5. Еліміздегі мұражайлар саны қанша?

6. Халықаралық мұражай күні қашан?

III Жаңа сабақ:

1. Сабақтың тақырыбын хабарлау, мақсатымен таныстыру.

Кіріспе сөз: (слайдтар көрсету)

«Өзгеше бүгін Орал да,

Білмейді мұңды қыз әнін.

Қалашық емес, зор қала,

Қаласы еркін музаның»- деп, кезінде ақын Жұбан ағамыз жырлаған екен. Бүгінде Орал жаңарған, өскен, өркендеген қала. Қаламызға көрік беретін демалыс орындарымен қатар, көптеген ескерткіштер, мұражайлар бар. Олар атап айтар болсақ, Мәншүк Мәметова атындағы мұражай-үй, Жәңгір хан атындағы мұражай, Сәкен Ғұмаров атындағы мұражай-үй, А. С. Пушкин атындағы мұражай-үй, Е. Пугачев атындағы мұражай-үй, облыстық тарихи-өлкетану мұражайы, экология және табиғат мұражайы. Бұл мұражайлардан әр түрлі суреттерді, ерте кезде қолданған бұйымдарды, ұлттық киімдерді, атақты ақын-жазушылардың пайдаланған заттарын тамашалауға болады.

2. Мұражайлар туралы видео тамашалау, ой бөлісу

-Балалар, бұл бейне көріністен нені байқадыңдар?

-Қаламызда қандай мұражайлар бар екен?

3. Сөздік жұмысы

Оқу, аудару, жекелей, хормен оқу, сөз тіркестерін құрау.

Мұражай-үйі-дом-музей

Даңғыл-проспект

Өлкетану-краеведение

Қор-фонд

III Мәтінмен танысу, әңгімелеу.

1. Мәтінді мұғалім оқиды.

2. Оқушылар оқиды, аударады.

Біз Орал қаласында тұрамыз. Біздің қаламыз әдемі. Қаламызда көптеген мұражайлар бар. Олар: Мәншүк Мәметова атындағы, Сәкен Ғұмаров атындағы, Александр Сергеевич Пушкин атындағы, Емельян Пугачев атындағы мұражай-үй, облыстық тарихи-өлкетану және экологиялық мұражайлар.

Ең үлкен әрі қоры көп мұражай- тарихи-өлкетану мұражайы. Ол Достық даңғылы бойында орналасқан. Мұражайда әр түрлі суреттер, зергерлік бұйымдар, киіз үй, қазақтың ұлттық киімдері бар.

Мен өз қаламды жақсы көремін.

3. «Мұражайда» ойыны

Суреттер артындағы сұрақтарға жауап беріп, суретті мұражайға жапсырады.

-Біз қандай қалада тұрамыз?

-Қаламызда нелер бар?

-Қандай мұражайлар бар?

-Ең үлкен әрі қоры көп мұражай қалай аталады?

-Тарихи-өлкетану мұражайы қайда орналасқан?

-Мұражайда нелер бар?

Сергіту сәті сөзұйқас айту

Ла, ла, ла

Бүгін күн тамаша!

Ар, ар, ар

Келді қонақтар.

Ле, ле, ле

Сен сөйле.

Ет, ет, ет

Бәріне рақмет!

Грамматикалық тақырып

Сұрау есімдігі жауап алу мақсатында қойылған сұрақтар. Оларға барлық сұрақтар жатады? Мысалы: Кім? Не? Қай? Қашан? Қалай? Неше? Қайда? т. б.

1-топ (ауызша орындайды)

киім?

Қандай үй?

сурет?

даңғыл ?

2-топ

барады?

келді? Қалай оқиды?

өтті?

3-топ

көше?

қала ?

Қай мұражай?

қабат?

Топтық


Ұқсас жұмыстар
Мұражай - тарих айнасы
Топ Көптік жалғау
Мұра деген сөздің баламасын ата
Ақтөбе қаласы. 4 сынып
Қос сөздер. Сабақтың әдісі
Семей қаласы
Отан. құрмалас сөйлем
Талдықорған-менің қалам
Х.доспанованың өмір жолы
Өскемен қаласы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz