Ысты тәтті тағамдар. Қамырдағы қуырылған алма

Өндірістік оқу бойынша сабақ жоспары.

Өтетін күні:___________201___ж. Топ №___

Сабақтын тақырыбы :Ысты тәтті тағамдар. Қамырдағы қуырылған алма
Сабақтын мақсаты:
а) Білімділік: Теория сабағында алған білімдеріңді пысықтап жетілдіру. Оқушыларды тәтті тағамдар дайындауға үйрету.
ә) Дамытушылық: Жеке тапсырмаларды орындау барысында технологиялық ретін, талаптарын орындауға үйрету. Оқушының шығармашылығын дамыту, іскерліктерін шындап дамыту.
б) Тәрбиелік: Жаңашылдыққа, әдемілікке, дастарқан әзірлеуге, ұқыптылыққа, тазалыққа жауапкершілікпен қарауға, эстетикалық талғамға баулу, жеке басының әдебін сақтауға, топпен ынтымақтаса бірігіп жұмыс жасауға, өз бетінше еңбектенуге, танымдық қабілеттерін қалыптастыруға тәрбиелеу.
Сабақтын өтетін орны: Аспаздық зертханасы
Сабақтын әдісі: Түсіндірмелі, сарамандық.
Сабақтын түрі: Аралас, әңгіме, бинарлы.
Пәнаралық байланыс: Еңбекті қорғау, тауартану, жабдықтау, калькуляция
Қолданылатын әдебиеттер: Интернет, <<Еңбекті қорғау>>, <<Кәсіп орнынын жабдықтары>>, <<Аспазшы>> Б.Бисембаев
Көрнекілік құралдар: Нұсқау картасы, суреттер, слайдтар.
Құрал жабдықтар: ыдыс- аяқтар, маркіленген пышақтар, тоназытқыш, маркіленген тақтайша, тостер.
Шикізат: Технологиялық-нұсқау картасы бойынша.

Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі: 5 минут
1. Оқушыларды тізім бойынша тексеру.
2. Оқушылардың техника қауіпсіздік талаптарына сәйкес киінулеріне назар аудару.

Ө.о шебері:
- Саламатсызба құрметті көрермендер. Қош келдіңіз біздің <<Ас болсын>> бағдарламамызға. Сіздермен бүгін біздің студиямызда Римма Бериковна!(слайд № 1)
А. пән оқытушысы:
- Және Бақыт Тулегеновна мен біздің қонақтарымыз! Бүгін біз сіздерді тәтті тағамдар және сусындар түрлерімен таныстырып кетеміз. (слайд № 2)

Ө.о шебері:
- және <<Қамырдағы қуырылған алма>> ыстық тәтті тағамын дайындауға үйренеміз. Біздің бағдарлама тікелей эфирде өтіп жатқаның естеріңізден шығармай экрандағы телефон арқылы хабарласуыңыз болады. (телефон нөмірі беріледі)(слайд № 3)

ІІ.Кіріспе нұсқау: 40-45 минут

А. пән оқытушысы:(Тақырыбын түсіндіреді). Ө.о шебері көмектеседі ().(слайд № 4, 5)

<<Тәтті салқын тағамдарды дайындау үшін, қолданылатын тағамдар>> (№ 6 ) слайдтан кейін студияға бір көрермен хабарласады:

Көрермен:
- Алло, бұл <<Ас болсын>> бағдарламасыма?

Ө.о шебері:
- Ия, бұл <<Ас болсын бағдарламасы>>. Сіз тікелей эфирдесіңіз. Өзіңізді таныстырып кетсеңіз.

Көрермен:
- Мен Ахметов Серікпін, Орал қаласынан хабарласып тұрған едім. Менің білгім келгені, тәтті тағамдарды қайда дайындайды (қай жерде)?

А. пән оқытушысы:
- салқын тәтті тағамдарды - салқын және ыссы цехта дайындайды. Хабарласып тұрғаныңызға рахмет.(слайд № 7)

<<Тәтті салқын тағамдарды ұсынады>> (слайд № 8 )слайдтан кейн Бакыт Тулегеновна Римма Бериковнаға сұрақ қояды
- Римма Бериковна, қалай ойлайсыңыз көрермендердің барлығыда біледімекен компот желе, мусс, кисель дегендер қандай болады мекен?

А. пән оқытушысы:(слайд № 9 дан № 15 слайдқа дейін)
-компот, желе т.б қандай екенің көрсетіп, және мінездеме беріп кетеді дайын сусындар мен тәтті тағамдармен таныстырады.

Ө.о шебері тақырып бойынша дайындауға кіріседі:(слайд № 16- 17)
- Бүгін біз <<Ысты тәтті тағамдар. Қамырдағы қуырылған алма>> дайындаймыз. Римма Бериковна, бұл жерде маған сіздің көмегіңіз керек болады.
Бұл тағамды дайындауға бізге келесі ингредиенттер қажет: алма, қант, бидай ұны, жұмыртқа, пастерленген сүт, қаймақ, тұз, асханалық май, рафинад ұнтағы және өрік тұздығы немесе алма тұздығы.(слайд № 18)

1. Алманы жуады, ортасындағы дәндерән алып тастайды. (слайд № 19)
2. Алманы қалындығы 0,5 см дөңгелекшелерге турайды да үстінен қант сеуіп қояды.(слайд № 20)
Сұйық қамырды дайындау:
3. Жұмыртқаның сарысы мен ақуызынан бөледі. (слайд № 21)
4. Жұмыртқаның сарысына қант, тұз, қаймақ, бидай ұнын салады да жақсылап араластырады. (слайд № 22)
5. Жылытылған сүтпен араластырады.(слайд № 22)
6. Жұмыртқаның ақуызын тоназытқышта салқындатады да қою көпіршік пайда болғанша миксермен шайқайды.(слайд № 23)
7. Шайқалып көпіртілген ақуызды қамырдын ішіне салады да абайлап араластырады.
8. Сұйық қамырдың консистенциясы қою болуы керек.(слайд № 24)
9. Алма дөңгелекшелерін шаңышқымен түйреп дайын қамырға салып алып, t =180°С қыздырылған майға салады да алтын түсті қабық пайда болғанша қуырады. Тордың үстіне қойып артық майын ағызады да суытады.(слайд № 25)
10. Қуырылған алманы десерттік тәрелкеге салады да үстінен рафинад ұнтағын себеді. Алма және өрік тұздығын бөлек ұсынады.(слайд № 26)

ІІІ.Оқушылардың өз бетімен жұмысы: 240 минут.
Ө.о шебері:
- Құрметті көрермендер! Өздеріңіз көз жеткізіп көргендей, бұл тағам оңай істелінеді. Сондықтан мына біздің студиямыздың қонақтары сіздер үшін қайталап істеп көрсетеді. Құрметті қонақтар сіздердің алдыңызда осы тақырып бойынша технологиялық - нұсқау карталары жатыр. Сол карталар мен өз бетіңізбен танысып жұмыс істеуге кірісуге болады.
Құрметті көрермендер біздер сіздермен жармадан кейін сағат 1300- де кездесеміз. Сол кезде сіздер студиямыздың қонақтарының әзірлеген тағамын көресіңіз.
1. Нұсқау карталарын көрермендерге таратып беру.
2. Көрермендер азық-түліктерді қабылдайды.
3. Көрермендер ыдыстырды, аспаптарды, жабдықтарды және жұмыс орындарын дайындайды.
4. Көрермендер өндірістік шеберінің берген нұсқау карталарын өз бетімен толтырып есептейді және толтырып жұмыстанады.
Ағымды нұсқау:
1-ші айналым: Оқушылардын жұмыс орнын дұрыс ұйымдастыруын, техникалық қауіпсіздігін сақтауын қадағалау.
2-ші айналым: Оқушылардын құрал-саймандарының түгелдігін, жұмыс үрдісінің дұрыстығын қадағалау. Әр оқушыға ерекше көңіл аудару.
3-ші айналым: Оқушылардың қатесі болса түзетіп, жекелей нұсқау беріп көрсету. Әр оқушыға ерекше көңіл аудару.
4-ші айналым: Жіберілген қателіктерді топтың көмегімен табу, оны түзеу. Әр оқушыларға ерекше көңіл аудару.

ІV.Қорытынды нұсқау: 10 минут
Ө.о шебері:
-Біздің қонақтардың дайындаған тағамын бағалап кетейік. (дайындау кезінде қандай қиыншылықпен кездесті, қалай дайындады, тағыда қандай тәтті тағамдар біледі, құрамына қандай витаминдер кіреді- деген сұрақтар қойылады)
Осымен біздің бағдарлама аяқталды. Келесі бағдарламамыздың тақырыбы: <<Ыссы сусындар. Шай, кофе>>. Құрметті көрермендер осы тақырып бойынша хабарласуыңызға болады.(слайд № 27)

Өндірістік оқу шебері: Б.Т.Латиева

Ұқсас жұмыстар
ПАЙДАЛЫ ЖӘНЕ ЗИЯНДЫ ТАҒАМДАР
Көкөністен тағамдар дайындау
Ашытқылы қамыр, қамырды ашытқымен және ашытқысыз дайындау тәсілі, бауырсақ, бәліш, кулебяка. өндіріс
Фарфор ыдыстардың пайдалануы
Денсаулық – біздің болашағымыз
Асханада. етістіктің келер шағы
Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі жайлы ақпарат
Зиянды заттар
Менің сүйікті тағамым. Табыс септігі
Ұлттық тағамдар жайлы ақпарат
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz