Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Арыстан мен тышқан жайлы ақпарат
Орта жалпы білім беретін №44 мектеп
|Ашық сабақ |
|Тақырыбы: |
| |
|Арыстан мен тышқан |
| |
| |
|Дайындаған: Шаримова Гульфия Өскенбайқызы. |
| |
Сабақтың тақырыбы: Арыстан мен тышқан.
Мақсаты:
а/ Оқушыларға мысалды таныстыра отырып, негізгі ойды, идеяны ұғындыру. Өз
ойларын еркін айтуға, көзқарастарын дәлелдей білуге машықтандыру.
ә/ Оқушылардың ой-өрістерін кеңейту. Көркем сөзді өз сөздрінде қолдана
білуге үйрету.
б/ Балаларды мейірімділікке тәрбиелей отырып, зұлым, мейрімсіз, қатыгез
болудан аулақтау.
Сабақтың әдісі: дамыта оқу технологиялары.
Сабақтың түрі: таным сабақ
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
Ойын « Тұлғаны танып біл»
ІІІ. Жаңа сабақ.
Адамдың адами белгілеріне қандай қасиеттер жатады деп ойлайсыңдар?
Сұлтанмахмұт Торайғыров туралы не білесіңдер?
Жинақтау әдісі
[pic]
Арыстан дегеніміз не? Ол туралы не білесіңдер?
Тышқан дегеніміз не? Ол туралы не білесіздер?
Мағлұмат алу.
Арыстан- мысық тұқымдасына жататын ең жыртқыш жануар. Африка мен Оңтүстік
Азияның шөлейт, саванна аймақтарында кездеседі. Дене тұрқы 2 м астам.
Салмағы-250 кг. Құйрығының ұзындығы-1 м дейін жетеді. түсі бурыл сары.5-10
топтанып жүреді.
Тышқан- дене тұрқы 5 см. Салмағы бірнеше грамм. Тіршілік әрекеті әр түрлі.
Дәрілік өсімдіктермен қоректенеді. Кемірушілер тобына жатады.
Сөздікпен жұмыс.
Зиян- залал, зақым
Азат – еркін, өз еркі өзінде, ерікті.
• Мысалмен танысу.
• Мысалды оқи отырып түсіндіру.
• Мысалдың суреттері бойынша түсіндіру.
[pic] [pic] [pic]
[pic] [pic]
Сұрақтарға жауап бер
• Мысалдағы оқиға нелер арасында болған?
• Арыстан тышқанды не үшін өлтірмек болды?
• Тышқан қалайша өлімнен құтылды?
• Ол өзі айтқан уәдесін қалай орындады?
• Бұл мысалдың мазмұнына қандай мақалдар сәйкес келеді?
Ойын “ Жалғастыр”
[pic] /бұл ойын сергіту сәті ретінде ұсынылып отыр./
Дәптермен жұмыс.
І топ.
Арыстан –аң патшасы. Өйткені............
Пайымдау мәтінін жаз.
ІІ топ.
Тышқан туралы сипаттау мәтінін жаз.
ІV. Қорытындылау.
Түйін сөз
Балалар өз түсінгендерін, ұққандарын түйіндеп айтады.
Үйге тапсырма.
Мәтінді рөлге бөліп оқуға даярланып келу.
-----------------------
Сұлтанмахмұт Торайғыров
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz