Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Пішіндер бізде қонақта
Білім беру саласы: <<Таным>> <<Қатынас>>
Білім көздері: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру, қоршаған ортамен таныстыру.
Тақырыбы: <<Пішіндер бізде қонақта>>
Мақсаты:
Білімділік: Балалардың пішіндер туралы білімдерін толықтыру, оларды ажыратыпатай білуге үйрету. Пішіндерді бақылау арқылы айналадағы заттардың пішіндерінің ұқсастығын салыстыра отырып, ажырата білуін және ой өрісін жетілдіру.
Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін дамыт, сөздермен жұмыс істеуге машықтандыру. Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.
Тәжірибелік: Ұқыптылыққа және бастаған ісін аяғына дейін жеткізе білугетәрбиелеу.
Балалар бүгін бізге қонақтар келді қане тұрып амандасайықшы .
Балалар шаттық шеңберін құрайықшы
Біз тағыда біргеміз,
Сөгілмейді іргеміз.
Құшып күннің шуағын,
Көрісеміз қуанып.
Ізденістер ұйымдастыру: Балалар бүгін бізге қонаққа Маржан қуыршағымыз келіпті.
-Сәлеметсің бе? қуыршақ Маржан
-Балалар бізге қуыршақ Маржан өзінің достарын ерте келіпті. Олармен танысу үшін мен сендерге жұмбақ жасырайын сендер тауып коріңдер.
Атына сай балалар,
Үш бұрышы, үш жағы бар.
Ол пішінді кім табар?
Жауап: ол үшбұрыш.
Дұрыс айтасындар балалар . тақтаға үшбұрышілінеді.
-Бұл балалар үшбұрыш , неге үшбұрышдеп атаймыз?
-Үшбұрыштың түсі қандай?
-бұл үшбұрыштың колемдері қандай?
-Алдарыңдағы пішіндердің ішінен үшбұрышты көрсетіңдерші?
-Ушбұрыш неге ұқсайды? Үйдің шатырына, тұмарға ұқсайды.
-Дұрыс айтасыңдар балалар, келесі дұмбақты шешіп көріңдер
Төрт бұрышы бар,
Төрт қабырғасы бар.
Бұл қай пішін,
Жауап: тортбұрыш
Қандай білгіш балаларсыңдар.
Төртбұрыш неге ұқсайды?
-Терезеге, есікке. Жастыққа, тақтаға,
-алдарыңдағы пішіннен тортбұрышты көрсетіңдерші
-Жақсы балалар менің қолымдағы төртбұрыш бұның түсі қандай ?
Қызыл төртбұрыш.
-Жақсы балалар. Мен сендерге тағы бір жұмбақ жасырайын.
Допқа өзі ұксайтын
Ерекше бір пішін бар,
Атын оның атаңдар.
-Дөңгелек
-Түсі қандай екен?
-Көк түсті
-Дөңгелек неге ұқсайды?
-допқа, алмаға, күнге.
-Ал енді алдымыздағы пішіннен дөңгелекті корсетейікші.
-Қараңдаршы балалар Маржан көңілсіз отырып қалыпты оның мысығы үйде қалып қойыпты, қане балалар біз бүгінгі танысқан пішіндерімізден Маржанға мысық құрап берейікші. Жақсы балалар өте әдемі шықты. Қане балалар мысық қандай пішіндерден құралғанын атап өтейікші. Мсыққа арналған тақпағымызды айтып берейік
Тікірейіп құлағы,
Елден бұрын тұрады.
Бойын жазып керіліп,
Беті қолын жуады.
-Барекелді балалар
-Балалар Маржан қуыршағымыз бізге қалташалар тігіп акеліпті қане оларды ашып пішіндерді құрап әр түрлі заттар шығарайықшы
-Балалар недеген зерек едіңдер. Біз бұгінгі сабағымызда қандай пішіндер оттік?
-Жарайсыңдар балалар енді үлкен шеңбер құрып қонақтарымызбен қоштасайықшы
Қол ұстасып тұрайық,
Шеңберді біз құрайық.
Көріскенше күн жақсы,
Сау саламат болайық.
Күтілетін нәтежие
Білуі тиіс: Пішіндерді ажыратып, түстерін атай алады.
Түсінігі: Пішіндердің бір бірінен ерекшелігі мен қасиеттерінің айырмашылығын түсінеді.
Көрсете білу: Пішіндерден сурет құрастыру
Білім көздері: Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру, қоршаған ортамен таныстыру.
Тақырыбы: <<Пішіндер бізде қонақта>>
Мақсаты:
Білімділік: Балалардың пішіндер туралы білімдерін толықтыру, оларды ажыратыпатай білуге үйрету. Пішіндерді бақылау арқылы айналадағы заттардың пішіндерінің ұқсастығын салыстыра отырып, ажырата білуін және ой өрісін жетілдіру.
Дамытушылық: Ойлау қабілеттерін дамыт, сөздермен жұмыс істеуге машықтандыру. Қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету.
Тәжірибелік: Ұқыптылыққа және бастаған ісін аяғына дейін жеткізе білугетәрбиелеу.
Балалар бүгін бізге қонақтар келді қане тұрып амандасайықшы .
Балалар шаттық шеңберін құрайықшы
Біз тағыда біргеміз,
Сөгілмейді іргеміз.
Құшып күннің шуағын,
Көрісеміз қуанып.
Ізденістер ұйымдастыру: Балалар бүгін бізге қонаққа Маржан қуыршағымыз келіпті.
-Сәлеметсің бе? қуыршақ Маржан
-Балалар бізге қуыршақ Маржан өзінің достарын ерте келіпті. Олармен танысу үшін мен сендерге жұмбақ жасырайын сендер тауып коріңдер.
Атына сай балалар,
Үш бұрышы, үш жағы бар.
Ол пішінді кім табар?
Жауап: ол үшбұрыш.
Дұрыс айтасындар балалар . тақтаға үшбұрышілінеді.
-Бұл балалар үшбұрыш , неге үшбұрышдеп атаймыз?
-Үшбұрыштың түсі қандай?
-бұл үшбұрыштың колемдері қандай?
-Алдарыңдағы пішіндердің ішінен үшбұрышты көрсетіңдерші?
-Ушбұрыш неге ұқсайды? Үйдің шатырына, тұмарға ұқсайды.
-Дұрыс айтасыңдар балалар, келесі дұмбақты шешіп көріңдер
Төрт бұрышы бар,
Төрт қабырғасы бар.
Бұл қай пішін,
Жауап: тортбұрыш
Қандай білгіш балаларсыңдар.
Төртбұрыш неге ұқсайды?
-Терезеге, есікке. Жастыққа, тақтаға,
-алдарыңдағы пішіннен тортбұрышты көрсетіңдерші
-Жақсы балалар менің қолымдағы төртбұрыш бұның түсі қандай ?
Қызыл төртбұрыш.
-Жақсы балалар. Мен сендерге тағы бір жұмбақ жасырайын.
Допқа өзі ұксайтын
Ерекше бір пішін бар,
Атын оның атаңдар.
-Дөңгелек
-Түсі қандай екен?
-Көк түсті
-Дөңгелек неге ұқсайды?
-допқа, алмаға, күнге.
-Ал енді алдымыздағы пішіннен дөңгелекті корсетейікші.
-Қараңдаршы балалар Маржан көңілсіз отырып қалыпты оның мысығы үйде қалып қойыпты, қане балалар біз бүгінгі танысқан пішіндерімізден Маржанға мысық құрап берейікші. Жақсы балалар өте әдемі шықты. Қане балалар мысық қандай пішіндерден құралғанын атап өтейікші. Мсыққа арналған тақпағымызды айтып берейік
Тікірейіп құлағы,
Елден бұрын тұрады.
Бойын жазып керіліп,
Беті қолын жуады.
-Барекелді балалар
-Балалар Маржан қуыршағымыз бізге қалташалар тігіп акеліпті қане оларды ашып пішіндерді құрап әр түрлі заттар шығарайықшы
-Балалар недеген зерек едіңдер. Біз бұгінгі сабағымызда қандай пішіндер оттік?
-Жарайсыңдар балалар енді үлкен шеңбер құрып қонақтарымызбен қоштасайықшы
Қол ұстасып тұрайық,
Шеңберді біз құрайық.
Көріскенше күн жақсы,
Сау саламат болайық.
Күтілетін нәтежие
Білуі тиіс: Пішіндерді ажыратып, түстерін атай алады.
Түсінігі: Пішіндердің бір бірінен ерекшелігі мен қасиеттерінің айырмашылығын түсінеді.
Көрсете білу: Пішіндерден сурет құрастыру
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz