Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бейбітшілік уақытта және әскери кезеңде тұрғындарды жаппай және жекелей қорғаудың құралдары мен әдістері
СМЖ. Н. 05-06
Астана қаласы әкімдігінің ШЖҚ <<Жоғары медициналық колледж>> МКК
№1 Арнайы пәндер ЦӘК Келісілді Келісілді
отырысында қаралды директордың оқу-әдістемелік директордың оқу ісі
Хаттама №__ << >>___2017 ж. жұмысының орынбасары жұмысы жөніндегі
Төрайымы:____Теслина Г.Н ____Ә.Б.Тлеужанова орынбасары
<<____>>___________ 2017ж. ____Э.Т.Ильясова
<<__>>_______ 2017ж.
ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН АШЫҚ САБАҚТЫҢ
ӘДІСТЕМЕЛІК ТАЛДАМАСЫ
Пән: <<Тіршілік ету қызметі қауіпсіздігі негіздері>>.
Тақырыбы: Бейбітшілік уақытта және әскери кезеңде тұрғындарды жаппай
және жекелей қорғаудың құралдары мен әдістері.
Мамандығы: 0302000 <<Медбикелік іс>>
Біліктілігі: 0302023<<Жалпы практикадағы медбике>>.
2 курс 3 семестр
126 м/і 1 топша
26.12.2016ж.
Дайындаған : Жарылқасынова Г.А
Астана, 2017
Тақырып: Бейбітшілік уақытта және әскери кезеңде тұрғындарды жаппай және жекелей қорғаудың құралдары мен әдістері.
Сабақтың мақсаттары:
Оқу мақсаты:ТЖ кезінде қорғаныс түрлерін, қорғаныс заттарын қолдануды студенттерге үйрету.
Тәрбиелік мақсаты: Пәнге деген ынтасын арттыру, жауапкершілікке,
қайырымдылыққа, мейірімділікке, ұқыптылыққа, нақтылыққа, үлгі болуға қалыптастыру.
Дамыту мақсаты:Нақты шешім қабылдауға, логикалық ойлауға, қорғаныс заттарын
қолданып іс - әрекет жасауға қалыптастыру.
Өткізу әдістемесі: коммуникативті технологиялар элементтерін қолдану, кіші топтармен жұмыс.
Пәнаралық байланыс: Апат медицинасы, мейірбике ісі негіздері, терапия, хирургия.
Сабақтың түрі: Тәжірибелік сабақ (брейн ринг түрінде)
Сабақтың материалдық жабдығы:
Студенттерге арналған әдістемелік нұсқаулар
Тақырыпқа арналған тесттер
Арнайы тақырып бойынша презентация
Медициналық жеке қобдиша
Жеке таңу пакеті
Сүзгіш газ сейілткіштер
Сабақтың барысы: 45 минут
Сабақтың хронокартасы:
1. Ұйымдастыру кезені - 3мин.
2. Теориялық білімнің актуализациясы (брейн ринг(қосымша1)) - 10мин.
4. Кіріспе инструктаж және білім алушылардың өздік жұмысы - 10мин.
5. Қорытынды білімдерін анықтау (тест жұмысы (қосымша2)) - 10мин.
6. Сабақты бекіту-5мин.
5. Сабақты қорытындылау -5 мин.
7. Үйге тапсырма -2мин.
Сабақтын барысы және әдістемелік тағайындалуы:
I.Ұйымдастыру кезең і: Студенттердің, аудиторияның сабаққа дайындығын тексеріп, сабақта жоқ студенттердің себебін анықтап журналға белгілеу. Сабақтың өтеу мерзімін тағайындау.
II. Сабақтың тақырыбын атап, мақсаттарымен таныстыру. Осы тақырып бойынша білімді және тәжірибелік мағынасын клиникалық мысалдармен таныстыру.
III.Теориялық білімнің актуализациясы:
Ауызша сұрау, сұрақ жауап брейн ринг түрінде (студенттер білу керек):
-тұрғындарды жаппай және жекелей қорғаудың құралдары мен әдістерін;
- ғимараттардың қорғаныс түрлерін;
- жартылай және толық арнайы өңдеудің ұстанымдарын;
IV. Кіріспе инструктаж және студенттердің өзіндік жұмысы:
1.Студенттер қорғаныс құралдарын көрсете отырып, презентацияны қорғау;
2. Әр топқа берілген тапсырманың орындалуын оқытушы тексеріп, қорытынды шығарады.
V. Қорытынды білімдерін анықтау: Тақырыпқа арналған тесттік сұрақтарға жауап беру
(қосымша2). Эталонды қолданып тексеру. Қателерін талдау.
VI.Сабақты бекіту:
Студенттер өзіндік жұмыстарына мінездеме беру, қателерін талдау.
VII.Сабақты қорытындылау:
Сабақты толығымен қорытындылай келе, студенттердің ауызша жауабын, өз
беттерінше жұмыстарын, белсенділіктерін бағалап және қателіктерін ескеріп жалпы баға қою.
VIII.Үйге тапсырма:
Тақырып:<<Бейбітшілік уақытта және әскери кезеңдегі төтенше жағдайда тұрғындарға медициналық көмек көрсетудің міндеттері, ұстанымдары, ұйымдастырулары>>
Әдебиет:
Негізгі: 1.Е.Н.Нәбиев.Тіршілік қауіпсіздігі негіздері.
Астана қ.2010ж.161-191бет
Қосымша:1.Л.К.Фефилова. Безопасность жизнедеятельности. М. <<Медицина>> 2005г.130-140с.
СМЖ Н.05-05
Астана қаласы әкімдігінің ШЖҚ <<Жоғары медициналық колледж>> МКК
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ТӘЖІРИБЕЛІК САБАҚТЫҢ
ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ
Пән: <<Тіршілік ету қызметінің қауіпсіздігі>>
Тақырыбы: <<Бейбітшілік уақытта және әскери кезеңде тұрғындарды
жаппай және жекелей қорғаудың құралдары мен әдістері>>
Мамандығы: 0302000<<Медбикелік іс>>
Біліктілігі: 0302033 <<Жалпы практикадағы медбике>>
Курс:2 семестр: 3
Тобы: 126 м/і 1 топша
Өткізілетін күні: 26.12.2016ж.
Дайындаған оқытушы: Жарылқасынова Г.А.
Астана, 2017
Тақырып: Бейбітшілік уақытта және әскери кезеңде тұрғындарды жаппай және жекелей қорғаудың құралдары мен әдістері.
Мақсаттары:
1. Тақырып бойынша теориялық білімді бекіту
2. Медбикенің тәжірибиесінде теориялық білімдерді қолдана білу
3. Қорғаныс заттарын қолданып іс - әрекет жасауға қалыптасу.
Сабақ уақыты: 45 минут
Өткізу орны: Тәжірибелік клиникаға дейінгі кабинет
Сабақтың жабдықталуы:
Студенттерге арналған әдістемелік талдау
Брейн ринг сұрақ жауаптары қосымша 1
Тесттер жиынтығы қосымша 2
Арнайы тақырып бойынша презентация
Медициналық жеке қобдиша
Жеке таңу пакеті
Сүзгіш газ сейілткіштер
Студенттер білу керек:
-тұрғындарды жаппай және жекелей қорғаудың құралдары мен әдістерін білу;
- ғимараттардың қорғаныс түрлерін топтай білу;
- Жартылай және толық арнайы өңдеудің ұстанымдарын оқу
Студент игеруі керек:
- ғимараттардың қорғаныс түрлерін топтау және қорғаныс ғимараттарды толықтыруды жүзеге асыруды білу;
- жекелеп қорғау құралдарын және жекелеп медициналық көмек беру құралдарын қолдануды үйрену;
- жекелеп және толық арнайы өңдеуді жүргізуді білуі керек;
Студенттердің өз бетімен жұмысы:
1.Студенттер қорғаныс құралдарын көрсете отырып, презентацияны қорғау;
2.Әр топқа берілген тапсырманың орындалуын оқытушы тексеріп, қорытынды шығарады.
Білімді бекіту үшін:
Тест сұрақтарына жауап береді (қосымша2)
Үй тапсырмасы: Тақырып: <<Бейбітшілік уақытта және әскери кезеңдегі төтенше жағдайда тұрғындарға медициналық көмек көрсетудің міндеттері, ұстанымдары, ұйымдастырулары>>
Қолданылған әдебиет:
Негізгі: 1.Е.Н.Нәбиев. <<Тіршілік қауіпсіздігі негіздері>>
Астана қ. 2010ж. 161-191бет
Қосымша:1.Л.К.Фефилова. <<Безопасность жизнедеятельности>> М. <<Медицина>> 2005г.
130-140с.
қосымша 1
Брейн ринг сұрақ жауаптары:
1) Жеке қорғаныс заттары пайдалануына байланысты қалай жіктеледі?
- Тыныс алу мүшелерін қорғайтын заттар
- Теріні қорғайтын заттар
- Медициналық жеке қобдиша
2) Тыныс алу мүшелерін қорғайтын заттар қалай бөлінеді?
oo Сүзгіш газ сейілткіштер
oo Оқшаулағыш газ сейілткіштер
3) Оқшаулағыш газ сейілткіштердің сүзгілі сейілткіштерден айырмашылығы қандай? Олар тыныс алу мүшелерін айналадағы атмосферадан толық қорғайды.
4) Жеке медициналық қорғаныс заттары қай кезде қолданылады?
Олар төтенше жағдай кезінде зақымдаушы факторлар әсерін жою, төмендету және зақымданудың алдын алу үшін қолданады.
5) Жеке медициналық қорғаныс заттарына не кіреді?
-Медициналық жеке қобдиша;
-Жеке таңу пакеті;
-Химияға қарсы қолданылатын жеке пакет;
-Санитарлық дорба.
6) Төтенше жағдай кезінде халықты және территорияны қорғау - бұл:
Адам шығынын барынша азайту үшін инженерлік-техникалық,ұйымдастырушылық, құқықтық және т.б жүргізілетін жұмыстар жиынтығы
7) Негізгі қорғаныс ғимараттарына нелер жатады?
-Паналар мен радиациядан қорғайтын паналау орындары.
8) Пана дегеніміз не және ол қандай бөлімдерден тұрады?
-Пана - ештеңе өткізбейтін, адамдарды ядролық жарылыстан жоғары температурадан, өрт болған жағдайда жану заттарынан улану және бактериологиялық заттардан қорғануды қамтамасыз ететін паналау ғимараттары. Олар негізгі және қосымша бөлмелер болып бөлінеді.
9) Негізгі және қосымша паналау бөлмелеріне кімдер орналастырылады ?
Негізгі бөлмелерлерде паналаушы адамдар жайғасады,онда 2 немесе 3 желкенді кереуеттер
қойылады.Қосымша бөлмелерде ана мен бала бөлмесі, медициналық пункт, фильтрлі желдеткіз камералары , санитария бөлмелері орналасады.
10) Ғимараттарды паналаушылардың міндеттері:
-Жеке қорғаныс заттарын дайындықта ұстау;
-Тезхника қауіпсіздік ережелерін сақтау;
-Қызмет көрсететін топқа апатты басу үшін көмек көрсету;
-Бөлменің тазалығын қадағалау.
- Ішкі тәртіп ержелерін сақтау;
қосымша 2
№ 1 арнайы пәндер
циклдік комиссия
отырысында қаралды
хаттама № <<____>> ____2017 ж.
ЦӘК төрайымы: Г.Н.Теслина
АШЫҚ САБАҚҚА АРНАЛҒАН ТЕСТ СҰРАҚТАРЫ
1.Радиоактивті зақымдану қаупі туралы халықты ескертетін қорғаныс дабылы - бұл:
А. Радияциялық жағдай
В. Радияциялық қауіп
С. Радияциялық фон
Д. Химиялық қауіп
2.Эпицентр деген не?
А. Жарылыс күні
В. Жарылыс қуаты
С. Жарылыс уақыты
Д. Жарылыс орталығы
3.Қоршаған ортадағы белгілі мөлшерде әртүрлі қауіпті химиялық заттардың концентрациясының болуы - бұл:
А. Радияциялық жағдай
В. Метерологиялық жағдай
С. Химиялық жағдай
Д. Экалогиялық жағдай
4.Жердің, ауаның және су көздерінің радиоактивтік және химиялық зақымдануының бар-жоғын дәрежесін анықтап , радияция деңгейін неғұрлым аз маршруттар мен аймақтарды белгілеуді не деп атайды?
А. Радияциялық барлау
В. Радияциялық және химиялық барлау
С. Химиялық барлау
Д. Барлау
5.Индикация әдісін атаңыз
А. Физикалық
В. Люминесценттік
С. Биологиялық
Д. Механикалық
6.Иондаушы сәуленің фотоматериалдық жарық сезгіш қабатына әсер арқылы пленканың қараю тығыздығына байланысты анықтайтын әдіс:
А. Сцинтилляциялық
В. Люминесценттік
С. Суретке түсіру
Д. Химиялық
7.Ауа молекулалары ненің әсерінен ионданады?
А. Иондаушы сәуленің
В. Инфрақызыл сәуленің
С. Ультракүлгін сәуле
Д. Радияциялық
Астана қаласы әкімдігінің ШЖҚ <<Жоғары медициналық колледж>> МКК
№1 Арнайы пәндер ЦӘК Келісілді Келісілді
отырысында қаралды директордың оқу-әдістемелік директордың оқу ісі
Хаттама №__ << >>___2017 ж. жұмысының орынбасары жұмысы жөніндегі
Төрайымы:____Теслина Г.Н ____Ә.Б.Тлеужанова орынбасары
<<____>>___________ 2017ж. ____Э.Т.Ильясова
<<__>>_______ 2017ж.
ОҚЫТУШЫЛАРҒА АРНАЛҒАН АШЫҚ САБАҚТЫҢ
ӘДІСТЕМЕЛІК ТАЛДАМАСЫ
Пән: <<Тіршілік ету қызметі қауіпсіздігі негіздері>>.
Тақырыбы: Бейбітшілік уақытта және әскери кезеңде тұрғындарды жаппай
және жекелей қорғаудың құралдары мен әдістері.
Мамандығы: 0302000 <<Медбикелік іс>>
Біліктілігі: 0302023<<Жалпы практикадағы медбике>>.
2 курс 3 семестр
126 м/і 1 топша
26.12.2016ж.
Дайындаған : Жарылқасынова Г.А
Астана, 2017
Тақырып: Бейбітшілік уақытта және әскери кезеңде тұрғындарды жаппай және жекелей қорғаудың құралдары мен әдістері.
Сабақтың мақсаттары:
Оқу мақсаты:ТЖ кезінде қорғаныс түрлерін, қорғаныс заттарын қолдануды студенттерге үйрету.
Тәрбиелік мақсаты: Пәнге деген ынтасын арттыру, жауапкершілікке,
қайырымдылыққа, мейірімділікке, ұқыптылыққа, нақтылыққа, үлгі болуға қалыптастыру.
Дамыту мақсаты:Нақты шешім қабылдауға, логикалық ойлауға, қорғаныс заттарын
қолданып іс - әрекет жасауға қалыптастыру.
Өткізу әдістемесі: коммуникативті технологиялар элементтерін қолдану, кіші топтармен жұмыс.
Пәнаралық байланыс: Апат медицинасы, мейірбике ісі негіздері, терапия, хирургия.
Сабақтың түрі: Тәжірибелік сабақ (брейн ринг түрінде)
Сабақтың материалдық жабдығы:
Студенттерге арналған әдістемелік нұсқаулар
Тақырыпқа арналған тесттер
Арнайы тақырып бойынша презентация
Медициналық жеке қобдиша
Жеке таңу пакеті
Сүзгіш газ сейілткіштер
Сабақтың барысы: 45 минут
Сабақтың хронокартасы:
1. Ұйымдастыру кезені - 3мин.
2. Теориялық білімнің актуализациясы (брейн ринг(қосымша1)) - 10мин.
4. Кіріспе инструктаж және білім алушылардың өздік жұмысы - 10мин.
5. Қорытынды білімдерін анықтау (тест жұмысы (қосымша2)) - 10мин.
6. Сабақты бекіту-5мин.
5. Сабақты қорытындылау -5 мин.
7. Үйге тапсырма -2мин.
Сабақтын барысы және әдістемелік тағайындалуы:
I.Ұйымдастыру кезең і: Студенттердің, аудиторияның сабаққа дайындығын тексеріп, сабақта жоқ студенттердің себебін анықтап журналға белгілеу. Сабақтың өтеу мерзімін тағайындау.
II. Сабақтың тақырыбын атап, мақсаттарымен таныстыру. Осы тақырып бойынша білімді және тәжірибелік мағынасын клиникалық мысалдармен таныстыру.
III.Теориялық білімнің актуализациясы:
Ауызша сұрау, сұрақ жауап брейн ринг түрінде (студенттер білу керек):
-тұрғындарды жаппай және жекелей қорғаудың құралдары мен әдістерін;
- ғимараттардың қорғаныс түрлерін;
- жартылай және толық арнайы өңдеудің ұстанымдарын;
IV. Кіріспе инструктаж және студенттердің өзіндік жұмысы:
1.Студенттер қорғаныс құралдарын көрсете отырып, презентацияны қорғау;
2. Әр топқа берілген тапсырманың орындалуын оқытушы тексеріп, қорытынды шығарады.
V. Қорытынды білімдерін анықтау: Тақырыпқа арналған тесттік сұрақтарға жауап беру
(қосымша2). Эталонды қолданып тексеру. Қателерін талдау.
VI.Сабақты бекіту:
Студенттер өзіндік жұмыстарына мінездеме беру, қателерін талдау.
VII.Сабақты қорытындылау:
Сабақты толығымен қорытындылай келе, студенттердің ауызша жауабын, өз
беттерінше жұмыстарын, белсенділіктерін бағалап және қателіктерін ескеріп жалпы баға қою.
VIII.Үйге тапсырма:
Тақырып:<<Бейбітшілік уақытта және әскери кезеңдегі төтенше жағдайда тұрғындарға медициналық көмек көрсетудің міндеттері, ұстанымдары, ұйымдастырулары>>
Әдебиет:
Негізгі: 1.Е.Н.Нәбиев.Тіршілік қауіпсіздігі негіздері.
Астана қ.2010ж.161-191бет
Қосымша:1.Л.К.Фефилова. Безопасность жизнедеятельности. М. <<Медицина>> 2005г.130-140с.
СМЖ Н.05-05
Астана қаласы әкімдігінің ШЖҚ <<Жоғары медициналық колледж>> МКК
СТУДЕНТТЕРГЕ АРНАЛҒАН ТӘЖІРИБЕЛІК САБАҚТЫҢ
ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЫ
Пән: <<Тіршілік ету қызметінің қауіпсіздігі>>
Тақырыбы: <<Бейбітшілік уақытта және әскери кезеңде тұрғындарды
жаппай және жекелей қорғаудың құралдары мен әдістері>>
Мамандығы: 0302000<<Медбикелік іс>>
Біліктілігі: 0302033 <<Жалпы практикадағы медбике>>
Курс:2 семестр: 3
Тобы: 126 м/і 1 топша
Өткізілетін күні: 26.12.2016ж.
Дайындаған оқытушы: Жарылқасынова Г.А.
Астана, 2017
Тақырып: Бейбітшілік уақытта және әскери кезеңде тұрғындарды жаппай және жекелей қорғаудың құралдары мен әдістері.
Мақсаттары:
1. Тақырып бойынша теориялық білімді бекіту
2. Медбикенің тәжірибиесінде теориялық білімдерді қолдана білу
3. Қорғаныс заттарын қолданып іс - әрекет жасауға қалыптасу.
Сабақ уақыты: 45 минут
Өткізу орны: Тәжірибелік клиникаға дейінгі кабинет
Сабақтың жабдықталуы:
Студенттерге арналған әдістемелік талдау
Брейн ринг сұрақ жауаптары қосымша 1
Тесттер жиынтығы қосымша 2
Арнайы тақырып бойынша презентация
Медициналық жеке қобдиша
Жеке таңу пакеті
Сүзгіш газ сейілткіштер
Студенттер білу керек:
-тұрғындарды жаппай және жекелей қорғаудың құралдары мен әдістерін білу;
- ғимараттардың қорғаныс түрлерін топтай білу;
- Жартылай және толық арнайы өңдеудің ұстанымдарын оқу
Студент игеруі керек:
- ғимараттардың қорғаныс түрлерін топтау және қорғаныс ғимараттарды толықтыруды жүзеге асыруды білу;
- жекелеп қорғау құралдарын және жекелеп медициналық көмек беру құралдарын қолдануды үйрену;
- жекелеп және толық арнайы өңдеуді жүргізуді білуі керек;
Студенттердің өз бетімен жұмысы:
1.Студенттер қорғаныс құралдарын көрсете отырып, презентацияны қорғау;
2.Әр топқа берілген тапсырманың орындалуын оқытушы тексеріп, қорытынды шығарады.
Білімді бекіту үшін:
Тест сұрақтарына жауап береді (қосымша2)
Үй тапсырмасы: Тақырып: <<Бейбітшілік уақытта және әскери кезеңдегі төтенше жағдайда тұрғындарға медициналық көмек көрсетудің міндеттері, ұстанымдары, ұйымдастырулары>>
Қолданылған әдебиет:
Негізгі: 1.Е.Н.Нәбиев. <<Тіршілік қауіпсіздігі негіздері>>
Астана қ. 2010ж. 161-191бет
Қосымша:1.Л.К.Фефилова. <<Безопасность жизнедеятельности>> М. <<Медицина>> 2005г.
130-140с.
қосымша 1
Брейн ринг сұрақ жауаптары:
1) Жеке қорғаныс заттары пайдалануына байланысты қалай жіктеледі?
- Тыныс алу мүшелерін қорғайтын заттар
- Теріні қорғайтын заттар
- Медициналық жеке қобдиша
2) Тыныс алу мүшелерін қорғайтын заттар қалай бөлінеді?
oo Сүзгіш газ сейілткіштер
oo Оқшаулағыш газ сейілткіштер
3) Оқшаулағыш газ сейілткіштердің сүзгілі сейілткіштерден айырмашылығы қандай? Олар тыныс алу мүшелерін айналадағы атмосферадан толық қорғайды.
4) Жеке медициналық қорғаныс заттары қай кезде қолданылады?
Олар төтенше жағдай кезінде зақымдаушы факторлар әсерін жою, төмендету және зақымданудың алдын алу үшін қолданады.
5) Жеке медициналық қорғаныс заттарына не кіреді?
-Медициналық жеке қобдиша;
-Жеке таңу пакеті;
-Химияға қарсы қолданылатын жеке пакет;
-Санитарлық дорба.
6) Төтенше жағдай кезінде халықты және территорияны қорғау - бұл:
Адам шығынын барынша азайту үшін инженерлік-техникалық,ұйымдастырушылық, құқықтық және т.б жүргізілетін жұмыстар жиынтығы
7) Негізгі қорғаныс ғимараттарына нелер жатады?
-Паналар мен радиациядан қорғайтын паналау орындары.
8) Пана дегеніміз не және ол қандай бөлімдерден тұрады?
-Пана - ештеңе өткізбейтін, адамдарды ядролық жарылыстан жоғары температурадан, өрт болған жағдайда жану заттарынан улану және бактериологиялық заттардан қорғануды қамтамасыз ететін паналау ғимараттары. Олар негізгі және қосымша бөлмелер болып бөлінеді.
9) Негізгі және қосымша паналау бөлмелеріне кімдер орналастырылады ?
Негізгі бөлмелерлерде паналаушы адамдар жайғасады,онда 2 немесе 3 желкенді кереуеттер
қойылады.Қосымша бөлмелерде ана мен бала бөлмесі, медициналық пункт, фильтрлі желдеткіз камералары , санитария бөлмелері орналасады.
10) Ғимараттарды паналаушылардың міндеттері:
-Жеке қорғаныс заттарын дайындықта ұстау;
-Тезхника қауіпсіздік ережелерін сақтау;
-Қызмет көрсететін топқа апатты басу үшін көмек көрсету;
-Бөлменің тазалығын қадағалау.
- Ішкі тәртіп ержелерін сақтау;
қосымша 2
№ 1 арнайы пәндер
циклдік комиссия
отырысында қаралды
хаттама № <<____>> ____2017 ж.
ЦӘК төрайымы: Г.Н.Теслина
АШЫҚ САБАҚҚА АРНАЛҒАН ТЕСТ СҰРАҚТАРЫ
1.Радиоактивті зақымдану қаупі туралы халықты ескертетін қорғаныс дабылы - бұл:
А. Радияциялық жағдай
В. Радияциялық қауіп
С. Радияциялық фон
Д. Химиялық қауіп
2.Эпицентр деген не?
А. Жарылыс күні
В. Жарылыс қуаты
С. Жарылыс уақыты
Д. Жарылыс орталығы
3.Қоршаған ортадағы белгілі мөлшерде әртүрлі қауіпті химиялық заттардың концентрациясының болуы - бұл:
А. Радияциялық жағдай
В. Метерологиялық жағдай
С. Химиялық жағдай
Д. Экалогиялық жағдай
4.Жердің, ауаның және су көздерінің радиоактивтік және химиялық зақымдануының бар-жоғын дәрежесін анықтап , радияция деңгейін неғұрлым аз маршруттар мен аймақтарды белгілеуді не деп атайды?
А. Радияциялық барлау
В. Радияциялық және химиялық барлау
С. Химиялық барлау
Д. Барлау
5.Индикация әдісін атаңыз
А. Физикалық
В. Люминесценттік
С. Биологиялық
Д. Механикалық
6.Иондаушы сәуленің фотоматериалдық жарық сезгіш қабатына әсер арқылы пленканың қараю тығыздығына байланысты анықтайтын әдіс:
А. Сцинтилляциялық
В. Люминесценттік
С. Суретке түсіру
Д. Химиялық
7.Ауа молекулалары ненің әсерінен ионданады?
А. Иондаушы сәуленің
В. Инфрақызыл сәуленің
С. Ультракүлгін сәуле
Д. Радияциялық
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz