Сабақ жоспары :: Тарих
Файл қосу
Ел елеулісі- Есбол ата
Күні: ж
Тақырыбы: Ел елеулісі- Есбол ата
Бекітемін: - - - ________________
Мектептің тәрбие ісінің меңгерушісі Төлепова А Р
Тарих пәні мүғалімі:
Тұрғанбаева Гулшарипа
Мақсаты:
. Е Ш Өмірбаевтың өмірі және ғылыми еңбектерінің өлкедегі мұражай жәдігерлерінің алатын орнын және бабаларымыздан мұра болып жеткен тарихи-мәдени заттық, рухани құндылықтарымызды жинап, зерттеп, сақтауда, Мемлекеттік <<Мәдени мұра>> бағдарламасын жүзеге асыруда негіз болар қомақты үлесін ашып көрсету. Оқушыларды өз өлкесін сүйе білуге, өлке тарихына елеулі үлес қосқан танымал тұлғаларға құрметпен қарауға тәрбиелеу
Оқыту нәт-і:
Оқушылар өлкеде өмір сүрген тұлға -Есбол Өмірбаев туралы түсінік алады, құрметтеуге тәрбиеленеді
Оқу құрал-ы:
Интербелсенді тақта, Карта , мазмұнды суреттер, дискуссиялық өрнек ,үлестірмелі парақшалар, кесте, әр түрлі суреттер. Мұрағат материалдары
Оқыту тех-ы:
Сын тұрғысынан ойлау, дамыта оқыту, іздендіру,
Әдіс-тәсіл:
Дөңгелек үстел, диалогтық оқыту, кластер,топтпстыру, эссе,қорытынды.
Сабақтың жоспары:
І кезең - ұйымдастыру (2 мин) ІV кезең - Ортақ сауал (2 мин)
ІІ кезең - Сабаққа кіріспе(3 мин) V кезең - Рефлексия (4 мин)
ІІІ кезең - Топпен жұмыс VІ кезең - Түйін (2 мин)
а. Ой қозғау (3мин) Қорытынды (3мин )
ә. Ой түрткі (5мин)
б. Рефлексия (10 мин)
Кезең
Мұғалім әрекеті
Оқушылар әрекеті мен белсенділігі
І
Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі. Сыныппен танысу, пікір алмасу.
Тәртіпке келеді де, сабаққа даяр отырады.
ІІ
Кіріспе <<Сандар сыры>> Тақырыпқа жол ашу
Оқушылар сұраққа жеке-жеке жауап береді. Сандардың қандай оқиғаға байланысты екенін табу керек
ІІІ
Ой қозғау:. Топпен жұмыс
Ітоп Кластер әдісімен топтастырыңдар "Есбол ата туралы білемін...."
ІІ топ <<Ұлылар ұқсастығы немесе Кобзарьды зерттеген Есбол>>
ІІІ топ <<Есбол ата туралы естеліктер>>
Оқушылар алдын ала таратылған қосымша материалдар арқылы постер қорғайды ,материалды естеріне түсіріп айтады.
Өз білетіндерін ортаға салады.
Миға шабуыл:
* Бұл карта туралы не айтуға болады
Ой түрткі
* Маңғыстау марғұланы
* Поэзия минуты
Оқушылар өз білімдерін ортаға салады мұғалімді тыңдап, сұрақтарға жауап береді.
Өлеңді мәнерлеп оқиды
Рефлексия: Сабақты бекіту үшін мұғалім оқушыларға
<<Есбол атаға хат>> Шағын эссе жазуға тапсырма береді
Оқушылар топпен н/е жеке өздірінің ойларын, әр қайсысы бір -екі сөйлемнен айтады.
ІV
Жалпы сабақы қалай өтілгені туралы оқушыдан сұрақ алынады. Оқушылардың ұсыныс ,тілектерін сұрау
Оқушылар сабақ туралы пікірін білдіреді
Тақырыбы: Ел елеулісі- Есбол ата
Бекітемін: - - - ________________
Мектептің тәрбие ісінің меңгерушісі Төлепова А Р
Тарих пәні мүғалімі:
Тұрғанбаева Гулшарипа
Мақсаты:
. Е Ш Өмірбаевтың өмірі және ғылыми еңбектерінің өлкедегі мұражай жәдігерлерінің алатын орнын және бабаларымыздан мұра болып жеткен тарихи-мәдени заттық, рухани құндылықтарымызды жинап, зерттеп, сақтауда, Мемлекеттік <<Мәдени мұра>> бағдарламасын жүзеге асыруда негіз болар қомақты үлесін ашып көрсету. Оқушыларды өз өлкесін сүйе білуге, өлке тарихына елеулі үлес қосқан танымал тұлғаларға құрметпен қарауға тәрбиелеу
Оқыту нәт-і:
Оқушылар өлкеде өмір сүрген тұлға -Есбол Өмірбаев туралы түсінік алады, құрметтеуге тәрбиеленеді
Оқу құрал-ы:
Интербелсенді тақта, Карта , мазмұнды суреттер, дискуссиялық өрнек ,үлестірмелі парақшалар, кесте, әр түрлі суреттер. Мұрағат материалдары
Оқыту тех-ы:
Сын тұрғысынан ойлау, дамыта оқыту, іздендіру,
Әдіс-тәсіл:
Дөңгелек үстел, диалогтық оқыту, кластер,топтпстыру, эссе,қорытынды.
Сабақтың жоспары:
І кезең - ұйымдастыру (2 мин) ІV кезең - Ортақ сауал (2 мин)
ІІ кезең - Сабаққа кіріспе(3 мин) V кезең - Рефлексия (4 мин)
ІІІ кезең - Топпен жұмыс VІ кезең - Түйін (2 мин)
а. Ой қозғау (3мин) Қорытынды (3мин )
ә. Ой түрткі (5мин)
б. Рефлексия (10 мин)
Кезең
Мұғалім әрекеті
Оқушылар әрекеті мен белсенділігі
І
Мұғалім оқушылармен сәлемдеседі. Сыныппен танысу, пікір алмасу.
Тәртіпке келеді де, сабаққа даяр отырады.
ІІ
Кіріспе <<Сандар сыры>> Тақырыпқа жол ашу
Оқушылар сұраққа жеке-жеке жауап береді. Сандардың қандай оқиғаға байланысты екенін табу керек
ІІІ
Ой қозғау:. Топпен жұмыс
Ітоп Кластер әдісімен топтастырыңдар "Есбол ата туралы білемін...."
ІІ топ <<Ұлылар ұқсастығы немесе Кобзарьды зерттеген Есбол>>
ІІІ топ <<Есбол ата туралы естеліктер>>
Оқушылар алдын ала таратылған қосымша материалдар арқылы постер қорғайды ,материалды естеріне түсіріп айтады.
Өз білетіндерін ортаға салады.
Миға шабуыл:
* Бұл карта туралы не айтуға болады
Ой түрткі
* Маңғыстау марғұланы
* Поэзия минуты
Оқушылар өз білімдерін ортаға салады мұғалімді тыңдап, сұрақтарға жауап береді.
Өлеңді мәнерлеп оқиды
Рефлексия: Сабақты бекіту үшін мұғалім оқушыларға
<<Есбол атаға хат>> Шағын эссе жазуға тапсырма береді
Оқушылар топпен н/е жеке өздірінің ойларын, әр қайсысы бір -екі сөйлемнен айтады.
ІV
Жалпы сабақы қалай өтілгені туралы оқушыдан сұрақ алынады. Оқушылардың ұсыныс ,тілектерін сұрау
Оқушылар сабақ туралы пікірін білдіреді
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz