Сабақ жоспары :: Сценарилер
Файл қосу
Тақырып - Ертегілер еліне саяхат
Ертегілер еліне саяхат
Қурманбаева Жайлыгул Жубанышовна
<<Сыңғырлау мектеп балабақша кешені>>бастауыш сынып мұғалімі.
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Сыңғырлау ауылы.
Сабақтың мақсаты: Балаларға заттардың айқын образын көрсете білуге,ертегілертуралы түсініктерін
бекіте отырып тілдерін,ойлау қабілеттерін дамыту арқылы ауыз әдебиетіне деген
қызығушылығын арттыру,естетикалық дағдыларын қалыптастыру.
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап,ойын пайдалану,көрнекіліктер,түсіндіру,рөлге бөлу.
Көрнекіліктер:Түлкі,қасқыр,қызыл телпек,күшік,мысық,қуыршақ,ұшақ,бауырсақ.т.б.
Сабақтың барысы:Ұйымдастыру кезеңі.
Мұғалім: Қазір бізде жылдың қай мезгілі?
Көктемде неше ай бар?
Көктем туралы кім тақпақ біледі?
Балалар,біз ертегілер елінен хат келіпті.
Бұл хатта былай деп жазылыпты.Қымбатты, балалар!
Сіздерді орманға саяхатқа шақырамыз.
Барамыз ба?
(<<Иә>>-деді балалар)
Ендеше біз орманға бармастан бұрын ертегілерді есімізге түсірейікші.Қандай ертегілерді білеміз?
Балалар: Бауырсақ,шалқан,қызыл телпек,мақта қыз бен мысық.
Мұғалім: Жарайсыңдар! Сендер ертегіден қорықпайсыңдар ма?
(<<Жоқ>>-деді балалар)
Ендеше,біздер ертегі орманына аттанайық.Онда бізді<<Сиқырлы жел >>апарып салады. (Балалар әуен
ырғағымен көздерін жұмып,орманды,тауды,теңізді асып ұшып келе жатқандай елестеді.)
(Балалар қол ұстасып шеңбер болып айнала жүреді)
Ертегі орманы қандай тыныш,тек жапырақтардың сыбдыры естіледі.
Ал,орман кейіпкерлері қайда? Көрінбейді ғой.Жоқ болып кеткенбе.
Балалар, сендер не көріп тұрсыңдар? Қараңдаршы түлкінің мұрнына бауырсақ отырған ба?Ол мақтанғанынан не күтіп тұрғанын өзі білмейді ғой.Біз оған қандай көмек береміз,балалар?
Бауырсақ,атасы мен әжесіне домалап кете берсін.
Ал,біз түлкіге ертегі айтып берейік.Түлкі сен бауырсақты жібер.
Біз саған көмектесіп,көп бауырсақ жасап береміз.
Келші бізге. (Түлкі қуана жүгіріп бауырсақты үйіне жібереді.Балалар,ермексаздан бауырсақ жасап береді.Түлкі қуанғаннан бауырсақты алып,рахметін айтып шығып кетеді.)
(Сол кезде әндетіп,билеп жүрген қызыл телпек көрінеді)
Қандай көңілді әуен,тіпті секіріп билегін келеді екен.
-Кімнің өлеңі?
-Ол қайда асығып барады?
-Қараңдаршы өзі қандай қыз екен.
-Ой,қараңдаршы қасқыр келе жатыр ғой.
-Қызыл телпекке қандай көмек беруіміз керек.
Қасқыр,қасқыр біздің балалар сізге ән айтып бергісі келіп тұр.(Тақпақтар айтады,шеңбер құрып,қасқырды қақпанға түсіреді.)
Балалар: Енді,сен қызыл телпекке тимейсің бе? Егер де тимесен, біз сені босатамыз.
Қасқыр: Мені босатыңдар! Еңді,мен ешкімге тимеймін. Мені кешіріңіздер!(Қасқырды босатады.Қызыл телпек екеуі дос болып шығып кетеді.)
Мұғалім: Міне,көрдіңдер ме? Достар деген осындай болу керек.
Балалар,тыңдаңдаршы! Көмектесіңдер деген дауыс шығады,ғой.Бұл кім болды екен?
- Ой,балалар,бұл ата ғой ертегіде кездеседі?
<<Шалқан>> ертегісі ғой.
Мұғалім: Дұрыс,балалар,бұл <<Шалқан>> ертегісіндегі ата ғой?
Шалқан үлкен болып өсіп кеткен.
Жалғыз өзі суырып ала алмай жатыр, көмектесейік.
(Балалар рольдерге бөлініп атаға көмектеседі.
Шалқан жұлынады.
Балалар қуанып қол шапалақтайды.)
Ата: <<Рахмет>> балаларым,сендер болмағанда мен не істейтін едім.
Біздің үйге қонаққа келіңдер! Мен кемпіріме тәтті ботқа пісіртіп қояайын.
Мұғалім: Жарайды,ата біз орманнан шыққасын сізге қонаққа барамыз.Сау болыңыз! (Ата шығып кетеді.)
Мұғалім: Балалар көрдіңдер ме?
Қиындық түскенде адамдар жанжануарлар болсын бәрі-біріне көмектесу керек екен.(Сол кезде бұта түбінен жылаған дауыс шығады.)
Мұғалім: Қане,балалар жақындап көрейікші бұл кім болды екен? Ой,қоян,сен мұнда нестп отырсын?
Қоян: <<Менің үйімді қасқыр тартып алды>>-деп жылайды.
Мұғалім: Қоян,сен жылама,біз саған көмектсеміз.
Солай ма,балалар? Біз саған өте әдемі үй жасап береміз.(Геомтриялық пішіндрді құрастыру арқылы қоянға үй жасап береді.)
Қоян: Рахмет,балалар !
Мен сендерге сыйлық беремін. (Қоян,бір бірден сәбіз береді)
Мұғалім: Қоян,біздің балалар сізге арнап өлең айтып береді.(Балалар<<Сұр қоян>>өлеңінін орындайды.)
Мұғалім: Қоянның үйі қандай әдемі болды
Қандай геометриялық пішіндер пайдаландық.
Балалар: Үшбұрыш,төртбұрыш
Мұғалім: Түстері қандай ?
Балалар: Қызыл,көк
Мұғалім: Жарайсыңдар! Еңдеше,қоян,сау бол!- деп қоштасады.
Қорытынды: Балалар,біз қайда бардық? Нені көрдік? Олар орманда нестеп жүр екен қандай көмек бердік?
Ендеше,қане бәріміз,бір-бірімізге күліп қарап,жақсылық жасаймыз!
Мен мейірімді боламын деп, сабақты аяқтайды.
Қурманбаева Жайлыгул Жубанышовна
<<Сыңғырлау мектеп балабақша кешені>>бастауыш сынып мұғалімі.
Маңғыстау облысы, Бейнеу ауданы, Сыңғырлау ауылы.
Сабақтың мақсаты: Балаларға заттардың айқын образын көрсете білуге,ертегілертуралы түсініктерін
бекіте отырып тілдерін,ойлау қабілеттерін дамыту арқылы ауыз әдебиетіне деген
қызығушылығын арттыру,естетикалық дағдыларын қалыптастыру.
Сабақтың әдісі: Сұрақ-жауап,ойын пайдалану,көрнекіліктер,түсіндіру,рөлге бөлу.
Көрнекіліктер:Түлкі,қасқыр,қызыл телпек,күшік,мысық,қуыршақ,ұшақ,бауырсақ.т.б.
Сабақтың барысы:Ұйымдастыру кезеңі.
Мұғалім: Қазір бізде жылдың қай мезгілі?
Көктемде неше ай бар?
Көктем туралы кім тақпақ біледі?
Балалар,біз ертегілер елінен хат келіпті.
Бұл хатта былай деп жазылыпты.Қымбатты, балалар!
Сіздерді орманға саяхатқа шақырамыз.
Барамыз ба?
(<<Иә>>-деді балалар)
Ендеше біз орманға бармастан бұрын ертегілерді есімізге түсірейікші.Қандай ертегілерді білеміз?
Балалар: Бауырсақ,шалқан,қызыл телпек,мақта қыз бен мысық.
Мұғалім: Жарайсыңдар! Сендер ертегіден қорықпайсыңдар ма?
(<<Жоқ>>-деді балалар)
Ендеше,біздер ертегі орманына аттанайық.Онда бізді<<Сиқырлы жел >>апарып салады. (Балалар әуен
ырғағымен көздерін жұмып,орманды,тауды,теңізді асып ұшып келе жатқандай елестеді.)
(Балалар қол ұстасып шеңбер болып айнала жүреді)
Ертегі орманы қандай тыныш,тек жапырақтардың сыбдыры естіледі.
Ал,орман кейіпкерлері қайда? Көрінбейді ғой.Жоқ болып кеткенбе.
Балалар, сендер не көріп тұрсыңдар? Қараңдаршы түлкінің мұрнына бауырсақ отырған ба?Ол мақтанғанынан не күтіп тұрғанын өзі білмейді ғой.Біз оған қандай көмек береміз,балалар?
Бауырсақ,атасы мен әжесіне домалап кете берсін.
Ал,біз түлкіге ертегі айтып берейік.Түлкі сен бауырсақты жібер.
Біз саған көмектесіп,көп бауырсақ жасап береміз.
Келші бізге. (Түлкі қуана жүгіріп бауырсақты үйіне жібереді.Балалар,ермексаздан бауырсақ жасап береді.Түлкі қуанғаннан бауырсақты алып,рахметін айтып шығып кетеді.)
(Сол кезде әндетіп,билеп жүрген қызыл телпек көрінеді)
Қандай көңілді әуен,тіпті секіріп билегін келеді екен.
-Кімнің өлеңі?
-Ол қайда асығып барады?
-Қараңдаршы өзі қандай қыз екен.
-Ой,қараңдаршы қасқыр келе жатыр ғой.
-Қызыл телпекке қандай көмек беруіміз керек.
Қасқыр,қасқыр біздің балалар сізге ән айтып бергісі келіп тұр.(Тақпақтар айтады,шеңбер құрып,қасқырды қақпанға түсіреді.)
Балалар: Енді,сен қызыл телпекке тимейсің бе? Егер де тимесен, біз сені босатамыз.
Қасқыр: Мені босатыңдар! Еңді,мен ешкімге тимеймін. Мені кешіріңіздер!(Қасқырды босатады.Қызыл телпек екеуі дос болып шығып кетеді.)
Мұғалім: Міне,көрдіңдер ме? Достар деген осындай болу керек.
Балалар,тыңдаңдаршы! Көмектесіңдер деген дауыс шығады,ғой.Бұл кім болды екен?
- Ой,балалар,бұл ата ғой ертегіде кездеседі?
<<Шалқан>> ертегісі ғой.
Мұғалім: Дұрыс,балалар,бұл <<Шалқан>> ертегісіндегі ата ғой?
Шалқан үлкен болып өсіп кеткен.
Жалғыз өзі суырып ала алмай жатыр, көмектесейік.
(Балалар рольдерге бөлініп атаға көмектеседі.
Шалқан жұлынады.
Балалар қуанып қол шапалақтайды.)
Ата: <<Рахмет>> балаларым,сендер болмағанда мен не істейтін едім.
Біздің үйге қонаққа келіңдер! Мен кемпіріме тәтті ботқа пісіртіп қояайын.
Мұғалім: Жарайды,ата біз орманнан шыққасын сізге қонаққа барамыз.Сау болыңыз! (Ата шығып кетеді.)
Мұғалім: Балалар көрдіңдер ме?
Қиындық түскенде адамдар жанжануарлар болсын бәрі-біріне көмектесу керек екен.(Сол кезде бұта түбінен жылаған дауыс шығады.)
Мұғалім: Қане,балалар жақындап көрейікші бұл кім болды екен? Ой,қоян,сен мұнда нестп отырсын?
Қоян: <<Менің үйімді қасқыр тартып алды>>-деп жылайды.
Мұғалім: Қоян,сен жылама,біз саған көмектсеміз.
Солай ма,балалар? Біз саған өте әдемі үй жасап береміз.(Геомтриялық пішіндрді құрастыру арқылы қоянға үй жасап береді.)
Қоян: Рахмет,балалар !
Мен сендерге сыйлық беремін. (Қоян,бір бірден сәбіз береді)
Мұғалім: Қоян,біздің балалар сізге арнап өлең айтып береді.(Балалар<<Сұр қоян>>өлеңінін орындайды.)
Мұғалім: Қоянның үйі қандай әдемі болды
Қандай геометриялық пішіндер пайдаландық.
Балалар: Үшбұрыш,төртбұрыш
Мұғалім: Түстері қандай ?
Балалар: Қызыл,көк
Мұғалім: Жарайсыңдар! Еңдеше,қоян,сау бол!- деп қоштасады.
Қорытынды: Балалар,біз қайда бардық? Нені көрдік? Олар орманда нестеп жүр екен қандай көмек бердік?
Ендеше,қане бәріміз,бір-бірімізге күліп қарап,жақсылық жасаймыз!
Мен мейірімді боламын деп, сабақты аяқтайды.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz