Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Жүсіп Баласағұн Құтты білік дастаны
<<Б. Тамабаев атындағы орта мектебі>> КММ
Бекітемін
Мектеп директоры:
...................К. Исабаева
8 <<А>> сынып
Ашық сабақ: Жүсіп Баласағұн
<< Құтты білік >> дастаны
Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі: Набиева Қалдаш Басшыбекқызы
2016 - 2017 оқу жылы
Қазақ әдебиеті 8 <<А>> сынып
Сабақтың тақырыбы: Жүсіп Баласағұн <<Құтты білік>> дастаны
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Дастанның мазмұнын тірек сөздер арқылы айтқыза отырып, бір жүйеге келтіру. Дастан жайындағы, оның идеясы мен тақырыбы барысындағы білім көзқарастарын жинақтап, қорыту.
Дамытушылық: Сұрақ арқылы баланың ойына қозғау салу, бірін-бірі тыңдай, тыңдата білу арқылы өз бетінше салыстыру, қорытынды жасай білуге үйрету. Оңайдан күрделіге аяқ баса отырып, ой тұжырымдауға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушының бойында туған жерге, Отанға деген сүйіспеншілігін қалыптастырып, адамгершілкке тәрбиелеу. Ақылды болуға, үлкенді сыйлауға, еңбек етуге, адалдық қасиетін дәріптеуге үйрету. Қамқорлық, жанашырлық сезімдерін ояту.
Сабақтың әдісі: ұжымдық ойлау әрекеті технологиясы, деңгейлеп-саралай оқыту технологиясы.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі: Ж. Баласағұн <<Құтты білік>> кітабы, плакатқа жазылған сөздер
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастырыу кезеңі
II. Тірек сөздермен жұмыс
1. Кіріспе сөз
2. Тірек сөздермен жұмыс
3. Негізгі ой түйіні
I. Сұрақ - жауап
1. Кіріспе сөз
2. 1-деңгей
3. 2-деңгей
4. 3-деңгей
5. 4-деңгей
I. Үй тапсырмасы
II. Бекіту (оқушылардың білімін бағалау)
Сынып екі топқа бөлінеді: 1. Топ - <<Жалын>>
2. топ - <<Сұңқар>>
Кіріспе сөз: <<Болашақ - өткен тарихты қорыту ... >> Тарихты ұстаз тұтып та, ақындық қиял құдіретімен анаға балап та жүреміз. Тарихтың өсіп өнген топырағы-адамның тағдыры, қилы-қилы күйзеліс-сүйеніші, маңдай тері, көз жасы. Тарихтың қасиеті, қадірі де осылар. Осыдан он ғасыр бұрынғы бабалар сөзі тілге үйірілгенде, көне дәуір ғұламаларының ой-толғаулары ұшқын атып, санаға сіңгенде адам баласының қарапайым, ғажайып даналығына, құдіретті мәңгілік қымбат қасиеттеріне үнсіз мойынсынасың. Өмірдің өзіндей мәңгілік даналық...
Тарихтың көзі де, өзі де - адам.
Дамудың лүп-лүп соққан ыстық жүрегі де - адам.
Халық қашан да дана, халық қашан да алып.
X-XV ғасыр бұрынғы халық ойының, сезімінің кемел түйінін қайда қоямыз?!
<<Құтты білік>> - халықтың құты, ырысы болған ілім. Ұрпақтарға, адамға бақыт берген, құт әкелетін білім.
1. Тірек сөздермен жұмыс.
2. Негізгі ой түйіні.
I.деңгей
Тірек сөздермен жұмыс: (дастанға байланысты сөздердің мағынасын ашу)
Табиғат Ақыл
Адам Қайрат
Ғылым Жүрек
II. деңгей
1. Табиғат, адам, ақыл, білім сөздерінің <<Құтты білік>> дастанындағы көрініс.
2. Дастанның басты идеясы қандай негізге негізделген.
3. <<Құтты білік>> дастанындағы басты мәселе...
4. Топтастыру әдісі.
Қатыгез білімді
Сезімтал Адам мейірімді
Ақпейіл ақылды
Теледидар
Компьпютер Ғылым телефон
космос
III. деңгей
1.Кісілік қымбат емес, кішілік қымбат. (Ұлық болсаң, кішік бол) (Бүгінгі жастардың өмірге деген көзқарасы қандай?)
2.Бір айналым сөйлесу.
3.Абай мен Жүсіптің ойларының ұқсастығы
4.Венн диаграммасы
Абай Жүсіп
Білім білім
Ақыл ақыл
Өнер өнер
Адамгершілік адамгершілік
Асыл іс асыл іс
Қанағат қанағат
IV. деңгей
1. XI ғасырдағы Жүсіп Баласағұн аманаты - ұрпақ бақыты, әдебиет шыңы.
2. Шығармашылық жұмыс (өздерінің өлеңдерінің тақырыбы бойынша)
V.Қорыту: Таңдану, Табыну, Құштарлық. Қазіргі зымыран ғасырда адамның ұшқыр қиялы, кемел танымы кез-келген таңданып, әрнеге құлай бермес. Әйтсе де, халық асыл мен жасықты, елді ел өресіне бастар текті, құнды мұраларды тани да таңдана да, бағалай да білді. Бұған дейінгі халқымыздың, ұрпақты сөзсіз таңдандыратын, танымға- ойға құмарландыратын ұлы эстетикалық асыл заттардың қатарында Орхон-Енесей жазбалары, Әл-Фараби, Абай... әдебиетіміздің кәусар тұнығы сонау бес ғасырдың өлмес дарындары ерекше жарқырап көрінетін <<Құтты білік>> дастанын оқыған сайын еліміздің, туған әдебиетіміздің нәрі тіліміздің сырларына қанығап, той өнерінің өзгеше ерек, етене туыс кәусарына тамсанамыз.
VI.Үйге тапсырма: М. Қашқари <<Диуани - лұғат ат-түрік>> еңбегін оқып, дайындалып келу
VII.Бекіту: Оқушылардың білімін бағалау.
<<Б. Тамабаев атындағы орта мектебі>> КММ
Бекітемін
Мектеп директоры:
...................К. Исабаева
1 <<Ә>> сынып
Ашық сабақ: <>
Ағылшын пәні мұғалімі: Кулганатов Ж.Ж
2016 - 2017 оқу жылы
Бекітемін
Мектеп директоры:
...................К. Исабаева
8 <<А>> сынып
Ашық сабақ: Жүсіп Баласағұн
<< Құтты білік >> дастаны
Қазақ тілі мен әдебиет пәні мұғалімі: Набиева Қалдаш Басшыбекқызы
2016 - 2017 оқу жылы
Қазақ әдебиеті 8 <<А>> сынып
Сабақтың тақырыбы: Жүсіп Баласағұн <<Құтты білік>> дастаны
Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Дастанның мазмұнын тірек сөздер арқылы айтқыза отырып, бір жүйеге келтіру. Дастан жайындағы, оның идеясы мен тақырыбы барысындағы білім көзқарастарын жинақтап, қорыту.
Дамытушылық: Сұрақ арқылы баланың ойына қозғау салу, бірін-бірі тыңдай, тыңдата білу арқылы өз бетінше салыстыру, қорытынды жасай білуге үйрету. Оңайдан күрделіге аяқ баса отырып, ой тұжырымдауға дағдыландыру.
Тәрбиелік: Оқушының бойында туған жерге, Отанға деген сүйіспеншілігін қалыптастырып, адамгершілкке тәрбиелеу. Ақылды болуға, үлкенді сыйлауға, еңбек етуге, адалдық қасиетін дәріптеуге үйрету. Қамқорлық, жанашырлық сезімдерін ояту.
Сабақтың әдісі: ұжымдық ойлау әрекеті технологиясы, деңгейлеп-саралай оқыту технологиясы.
Сабақтың түрі: аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі: Ж. Баласағұн <<Құтты білік>> кітабы, плакатқа жазылған сөздер
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастырыу кезеңі
II. Тірек сөздермен жұмыс
1. Кіріспе сөз
2. Тірек сөздермен жұмыс
3. Негізгі ой түйіні
I. Сұрақ - жауап
1. Кіріспе сөз
2. 1-деңгей
3. 2-деңгей
4. 3-деңгей
5. 4-деңгей
I. Үй тапсырмасы
II. Бекіту (оқушылардың білімін бағалау)
Сынып екі топқа бөлінеді: 1. Топ - <<Жалын>>
2. топ - <<Сұңқар>>
Кіріспе сөз: <<Болашақ - өткен тарихты қорыту ... >> Тарихты ұстаз тұтып та, ақындық қиял құдіретімен анаға балап та жүреміз. Тарихтың өсіп өнген топырағы-адамның тағдыры, қилы-қилы күйзеліс-сүйеніші, маңдай тері, көз жасы. Тарихтың қасиеті, қадірі де осылар. Осыдан он ғасыр бұрынғы бабалар сөзі тілге үйірілгенде, көне дәуір ғұламаларының ой-толғаулары ұшқын атып, санаға сіңгенде адам баласының қарапайым, ғажайып даналығына, құдіретті мәңгілік қымбат қасиеттеріне үнсіз мойынсынасың. Өмірдің өзіндей мәңгілік даналық...
Тарихтың көзі де, өзі де - адам.
Дамудың лүп-лүп соққан ыстық жүрегі де - адам.
Халық қашан да дана, халық қашан да алып.
X-XV ғасыр бұрынғы халық ойының, сезімінің кемел түйінін қайда қоямыз?!
<<Құтты білік>> - халықтың құты, ырысы болған ілім. Ұрпақтарға, адамға бақыт берген, құт әкелетін білім.
1. Тірек сөздермен жұмыс.
2. Негізгі ой түйіні.
I.деңгей
Тірек сөздермен жұмыс: (дастанға байланысты сөздердің мағынасын ашу)
Табиғат Ақыл
Адам Қайрат
Ғылым Жүрек
II. деңгей
1. Табиғат, адам, ақыл, білім сөздерінің <<Құтты білік>> дастанындағы көрініс.
2. Дастанның басты идеясы қандай негізге негізделген.
3. <<Құтты білік>> дастанындағы басты мәселе...
4. Топтастыру әдісі.
Қатыгез білімді
Сезімтал Адам мейірімді
Ақпейіл ақылды
Теледидар
Компьпютер Ғылым телефон
космос
III. деңгей
1.Кісілік қымбат емес, кішілік қымбат. (Ұлық болсаң, кішік бол) (Бүгінгі жастардың өмірге деген көзқарасы қандай?)
2.Бір айналым сөйлесу.
3.Абай мен Жүсіптің ойларының ұқсастығы
4.Венн диаграммасы
Абай Жүсіп
Білім білім
Ақыл ақыл
Өнер өнер
Адамгершілік адамгершілік
Асыл іс асыл іс
Қанағат қанағат
IV. деңгей
1. XI ғасырдағы Жүсіп Баласағұн аманаты - ұрпақ бақыты, әдебиет шыңы.
2. Шығармашылық жұмыс (өздерінің өлеңдерінің тақырыбы бойынша)
V.Қорыту: Таңдану, Табыну, Құштарлық. Қазіргі зымыран ғасырда адамның ұшқыр қиялы, кемел танымы кез-келген таңданып, әрнеге құлай бермес. Әйтсе де, халық асыл мен жасықты, елді ел өресіне бастар текті, құнды мұраларды тани да таңдана да, бағалай да білді. Бұған дейінгі халқымыздың, ұрпақты сөзсіз таңдандыратын, танымға- ойға құмарландыратын ұлы эстетикалық асыл заттардың қатарында Орхон-Енесей жазбалары, Әл-Фараби, Абай... әдебиетіміздің кәусар тұнығы сонау бес ғасырдың өлмес дарындары ерекше жарқырап көрінетін <<Құтты білік>> дастанын оқыған сайын еліміздің, туған әдебиетіміздің нәрі тіліміздің сырларына қанығап, той өнерінің өзгеше ерек, етене туыс кәусарына тамсанамыз.
VI.Үйге тапсырма: М. Қашқари <<Диуани - лұғат ат-түрік>> еңбегін оқып, дайындалып келу
VII.Бекіту: Оқушылардың білімін бағалау.
<<Б. Тамабаев атындағы орта мектебі>> КММ
Бекітемін
Мектеп директоры:
...................К. Исабаева
1 <<Ә>> сынып
Ашық сабақ: <
Ағылшын пәні мұғалімі: Кулганатов Ж.Ж
2016 - 2017 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz