Циклдік алгоритмдерді программалау жайлы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

C:\Users\Lenovo G50\Desktop\Новая папка\NCVJt4fhILI.jpg Оңтүстік Қазақстан облысы, Мақтарал ауданы

Ынтымақ а/ә Ақниет ауылы «Еңбек» жалпы орта мектебінің

Информатика пән мұғалімі

САБАҚ: Информатика
Мектеп: «Еңбек»жом
САБАҚ: Информатика: Күні: 20. 01. 17 ж
Мектеп: «Еңбек»жом: Мұғалімнің есімі:К. Исмаилова
САБАҚ: Информатика: СЫНЫП: 9-А
Мектеп: «Еңбек»жом: Қатысқандар саны: 12
Қатыспағандар саны:
САБАҚ: Информатика: Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Мектеп: «Еңбек»жом: Циклдік алгоритмдерді программалау.
САБАҚ: Информатика:

Сабақ мақсаттары

Мектеп: «Еңбек»жом: Барлық оқушылар:
САБАҚ: Информатика: Циклдік алгоритмнің қызметін біледі.
САБАҚ: Информатика: Оқушылардың басым бөлігі:
САБАҚ: Информатика: Циклдік алгоритмді программалауда операторлардың қолданылымын анықтайды.
САБАҚ: Информатика: Кейбір оқушылар:
САБАҚ: Информатика: Циклдік алгоритмдерді қолдана отырып программа құрады жұмыс жасайды талдайды.
САБАҚ: Информатика: Тілдік мақсат
Мектеп: «Еңбек»жом:

Оқушылар:

Тақырып бойынша танымдық сұрақтарды шешеді, белгіленген мақсатқа қол жеткізеді, өзін-өзі дамытады, топпен жұмыс істеу және топ жұмысының нәтижесін көреді, өз ойын сынып алдында қорғай біледі.

САБАҚ: Информатика: Негізгі сөздер мен тіркестер:
САБАҚ: Информатика: Блок-сызба, операторлар, қызметші сөздер
САБАҚ: Информатика:

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Циклдік алгоритмнің қызметі ?

For, To, Do қандай оператор ?

  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting - what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
  • Take ideas and ask - What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
САБАҚ: Информатика: Талқылауға арналған тармақтар:
САБАҚ: Информатика: Циклдік алгоритмнің программалаудағы рөлін талдау.
САБАҚ: Информатика: Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба?
САБАҚ: Информатика: Циклді алгоритмді программалауда тиімді қолданып жазу түрлерімен ажыратылады.
САБАҚ: Информатика:

Жазылым бойынша ұсыныстар:

  1. For, To, Do
  2. FOR - ҮШІН, TO - ДЕЙІН, DO - ОРЫНДАУдеген мағынаны беретін түйінді сөздер.
САБАҚ: Информатика: Алдыңғы тақырып
Мектеп: «Еңбек»жом: Өтілген тақырыптар бойынша сұрақ жауаптар. Елестетеді, ойлана отырып жауап береді.
САБАҚ: Информатика: Жоспар
САБАҚ: Информатика:

Жоспарланған уақыт

45 минут

Мектеп: «Еңбек»жом: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
САБАҚ: Информатика:

Басталуы

2 мин

3- минут

Мектеп: «Еңбек»жом:

Табыс критерийлері:

  1. Кері байланыс орнату.
  2. Жаңа тақырыпты толық меңгерту.
  3. АКТ-дағы жұмыстарды дұрыс орындау.
  4. Жаңа тақырыпты қорытындылау.

Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Сынапта ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін оқушылардың бүгінгі күнгі көңіл күйлерін сұрап «Шарф» әдісі арқылы оқушыларды 2 топқа бөлу. 1-топ «Қызыл түс»

2-топ «Көк түс»

Оқушыларды жұмыс орындарына отырғызу.

«Шарф» әдісі арқылы топқа бөлу.
САБАҚ: Информатика:

«Өрмекші торы»әдісі бойынша сұрақтар. Сынама шкаласы арқылы бастапқы білімді анықтау үшін кері байланыс орнату.

Мектеп: «Еңбек»жом:

Жіп

Сынама шкаласы

САБАҚ: Информатика:

Ортасы

5минут

8 минут

5 минут

10 минут

http://www.hr-portal.ru/files/mini/fotolia_29282281_m-1-700x700.jpg

2 минут

3 минут

2 минут

3 минут

Мектеп: «Еңбек»жом:
  1. «Миға шабуыл» әдісіарқылы «Сөзжұмбақ» шешу.

Блум таксоманиясының категорияларын қолдану.
1 . Білу
2. Түсіну
3. Қолдану
4. Талдау
5. Жинақтау
6. Бағалау

1. Білу. «Шағын дәріс» әдісі» әдісі арқылы. Өмірдегі сияқты Паскаль ортасында да процесс нәтижесіне жеткенше қайталана береді. Жалпы грек тілінен аударғанда цикл - шеңбер дегенді білдіреді екен.
Көп жағдайда аргументтерінің әр түрлі мәні бойынша алгоритмнің белгілі бір бөліктерін бірнеше рет қайталауға тура келеді. Осындай процесстерді ұйымдастыру үшін циклдік құрылымды алгоритмдер - қайталау операторлары қолданылады. Олар әр түрлі заңдылық негізіндегі ереже бойынша қолданылады.

  1. Түсіну . »Шағын дәріс»Паскаль тілінде қайталау процессін жүзеге асыратын циклдік операторлардың 3 түрі бар: арифметикалық цикл - FOR, шартын алдын ала тексеретін цикл - WHILE және шартты соңынан тексеретін цикл - REPEAT. Егер шартын алдын ала тексеретін циклдегі операторды неше рет қайталау керек екендігі белгісіз болып, оның тек қайталану шарты берілсе, онда WHILE, REPEAT операторлары пайдаланылады. Ал FOR операторы қайталану саны алдын ала белгілі болған кезде қолданылады. FOR операторын параметрлі цикл операторы деп те аталады, өйткені, қайталау саны функция аргументі сияқты циклдің параметрі қызметін атқаратын басқару айнымалысы арқылы беріледі. FOR операторының екі түрі бар:FOR <айнымалы>:= to do <оператор>; FOR <айнымалы>:= downto do <оператор>; Мұндағы, S1 және S2 - цикл параметрінің алғашқы және соңғы мәндерін анықтайтын өрнектер; for…do - цикл тақырыбын анықтайтын түйінді сөздер; <оператор> - цикл тұлғасы. FOR - ҮШІН, TO - ДЕЙІН, DO - ОРЫНДАУ деген мағынаны беретін түйінді сөздер. Паскаль тілінде цикл параметрі міндетті түрде бүтін немесе реттелген типтегі айнымалы болуы қажет. Параметрдің өзгеру қадамына байланысты операторда TO немесе DOWNTO (DOWN - төмен, TO - дейін, DOWNTO - кері қарай) түінді сөздері пайдаланылады. Егер қадам +1 ге тең болса, онда операторда TO, ал қадам -1 -ге тең болса, онда DOWNTO сөзі қолданылады. Параметрдің бастапқы және соңғы мәндері бүтін сан түрінде немесе өсуі, кемуі бойынша реттелетін болуы тиіс, әйтпесе оларды бүтін мен беретін арифметикалық өрнек түрінде жазуға да болады.

C:\Users\projector\Documents\инф САБАКТАР\Клара 19.01.17\суреттер далел\20170120_111100.jpg

3. Қолдану . »Түртіп алу» әдісі. Сабақ түсініктірек болу үшін мысалдар қарастырайық:
Мысал: 1 мен 100 аралығындағы сандар қосындысын есептейтін программа құру.
(for операторын қолдану арқылы)
Program esep1;
Var {айнымалыларды сипаттау бөлімі}
N, S:Integer; {х, y - бүтін сандар }
BEGIN {программа басы}
S:=0;
For N:=1 to 100 do { цикл 100 рет айналады}
S:=S + N; { қосындыны есептеу}
Writeln(‘S=’, S) ; { нәтижені экранға шығару }
End. { программа соңы}

«Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі арқылы компьютерде есептер шығару кезеңі.

№ 1. 1, 3, 5, . . . , 15 сандар тізбегі берілген. Осы тізбектің квадраттарының кестесін құру керек.

PROGRAM ESEP3;
VAR I, K: INTEGER;
BEGIN
FOR I:=1 TO 15 DO
IF I MOD 2=1 THEN
BEGIN
K:=SQR(I) ;
WRITELN ('K=', K) ;
END;
END.

№ 2. 10-нан 20-ға дейінгі барлық жұп сандардың көбейтіндісін шығаратын программа құрыңдар.

PROGRAM ESEP2;
VAR I, K: INTEGER;
BEGIN
K:=1;
FOR I:=10 TO 20 DO
IF I MOD 2=0 THEN
K:=K*I;
WRITELN ('K=', K) ;
END.

№ 3 . 10- нан 20- ға дейінгі сандардың қосындысын табу керек.

PROGRAM ESEP1;
VAR I, S: INTEGER;
BEGIN
S:=0;
FOR I:=10 TO 20 DO
S :=S+I;
WRITELN ('S = ', S) ;
END.

Сергіту сәті. «Жанды дауыс» арқылы патриоттық ән айту.

C:\Users\projector\Documents\инф САБАКТАР\Клара 19.01.17\суреттер далел\20170120_113045.jpg

5. Талдау. 1-топ «Кейстер» әдісі арқылы

1-топ: Командалар тізбегін табу.
W T E T O Y P F W
G P I
N T E G E
R
V
A R G E N K L I
S S D
O B D M S T
T
H E N G D F E E
A Z S D M R E A L
D F V H M F
O R N
I
D O W N T O M H
F R
E A D L N A Z

Жауабы: VAR, THEN, READLN, IF, INTEGER, REAL, ELSE, WRITELN, FOR, DO, TO, DOWNTO

2-топ: "Сәйкестендір"әдісі - терминдерді сәйкестендіру.

1. do 1. дейін
2. writeln 2. программа соңы
3. for 3. егер
4. end. 4. мәліметтерді енгізу
5. then 5. әйтпесе
6. readln 6. мәліметтерді шығару
7. else 7. үшін
8. if 8. онда
9. to 9. орындау

5. Жинақтау . Графикалық диктант.
1. Цикл операторының денесінде бірнеше операторды қатар қолдана аламыз (+)
2. FOR n=3 TO 5 do write (n) операторы - дұрыс жазылған (-)
3. Цикл операторында қайталану санын білу міндетті емес (-)
4. Егер қадам +1 ге тең болса, онда операторда TO, ал қадам -1 -ге тең болса, онда DOWNTO сөзі қолданылады. (+)
5. Параметрдің бастапқы және соңғы мәндері бүтін сан түрінде немесе өсуі, кемуі бойынша реттелетін болуы тиіс. (+)

Постер қорғау:»Кластер» әдісі арқылы

Постерді бағалау (топтық)

C:\Users\projector\Documents\инф САБАКТАР\Клара 19.01.17\суреттер далел\20170120_114238.jpg

АКТ

Оқулық, маркер-лер, плакаттар,

стикерлер,

үлестірмелі қағаздар,

интерактивті тақта

АКТ

презентация

Материалдың жан-жақтылы зертеу, саралау

Өлеңді орындау

жанды дауыста

АКТ

А х 4 парақшалары

Постер

САБАҚ: Информатика:

Аяқталуы

2 минут

Мектеп: «Еңбек»жом:

Критерий арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.

Үйге тапсырма: 1. Цикл операторын оқу, сұрақтар жазып

келу. №5 есеп.

Кері байланыс: «Чемодан, Еттартқыш, Қоқыс жәшігі» Оқушылар қолдарындарындағы стикерлерге жұмыстарға қатысты пікірлері мен ұсыныстарын жазып, сол жұмыстын тұсына жапсырады.

Критерий арқылы өзін-өзі бағалау парағы

Оқулық,

Сынама шкаласы

Стикерлер

САБАҚ: Информатика: Қосымша ақпарат: «Интернеттен әлемдік ақпарат мәліметтер». 9-сынып информатика оқулығы
САБАҚ: Информатика: Саралау - Сіз қосымша көмек

Ұқсас жұмыстар
Циклдік алгоритмдер.Циклдiк алгоритмдi программалау
Циклдің алғы шарты. Циклдің ілесу шарты
Программа тілін машиналық тілге аударатын тіл
Алгоритм және визуалды программалау технологиясы
Сызықтық алгоритмді бағдарламалау
Алгоритмнің орындалу
Техника қауіпсіздігі және жұмыс орнын ұйымдастыру
Программалық қамтамасыз етудің жалпы сипаттамасы және жіктелуі
Циклдік алгоритмдер. циклдік алгоритмді құруды
Шартты операторлар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz