Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Циклдік алгоритмдерді программалау жайлы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Оңтүстік Қазақстан облысы,Мақтарал ауданы
Ынтымақ а/ә Ақниет ауылы <<Еңбек>> жалпы орта мектебінің
Информатика пән мұғалімі
САБАҚ: Информатика
Мектеп: <<Еңбек>>жом
Күні: 20.01.17 ж
Мұғалімнің есімі:К.Исмаилова
СЫНЫП: 9-А
Қатысқандар саны: 12
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Циклдік алгоритмдерді программалау.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Циклдік алгоритмнің қызметін біледі.
Оқушылардың басым бөлігі:
Циклдік алгоритмді программалауда операторлардың қолданылымын анықтайды.
Кейбір оқушылар:
Циклдік алгоритмдерді қолдана отырып программа құрады жұмыс жасайды талдайды.
Тілдік мақсат
Оқушылар:
Тақырып бойынша танымдық сұрақтарды шешеді,белгіленген мақсатқа қол жеткізеді,өзін-өзі дамытады,топпен жұмыс істеу және топ жұмысының нәтижесін көреді,өз ойын сынып алдында қорғай біледі.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Блок-сызба,операторлар,қызметші сөздер
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Циклдік алгоритмнің қызметі ?
For,To,Do қандай оператор ?
* Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
* Has every learner's choice been recorded? How can we check?
* Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, `lead' the discussion by suggesting - what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
* Take ideas and ask - What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
Талқылауға арналған тармақтар:
Циклдік алгоритмнің программалаудағы рөлін талдау.
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?
Циклді алгоритмді программалауда тиімді қолданып жазу түрлерімен ажыратылады.
Жазылым бойынша ұсыныстар:
1. For,To,Do
2. FOR - ҮШІН, TO - ДЕЙІН, DO - ОРЫНДАУдеген мағынаны беретін түйінді сөздер.
Алдыңғы тақырып
Өтілген тақырыптар бойынша сұрақ жауаптар.Елестетеді,ойлана отырып жауап береді.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
45 минут
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
2 мин
3- минут
Табыс критерийлері:
1. Кері байланыс орнату.
2. Жаңа тақырыпты толық меңгерту.
3. АКТ-дағы жұмыстарды дұрыс орындау.
4. Жаңа тақырыпты қорытындылау.
Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Сынапта ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін оқушылардың бүгінгі күнгі көңіл күйлерін сұрап <<Шарф>> әдісі арқылы оқушыларды 2 топқа бөлу. 1-топ <<Қызыл түс>>
2-топ <<Көк түс>>
Оқушыларды жұмыс орындарына отырғызу.
<<Шарф>> әдісі арқылы топқа бөлу.
<<Өрмекші торы>>әдісі бойынша сұрақтар.Сынама шкаласы арқылы бастапқы білімді анықтау үшін кері байланыс орнату.
Жіп
Сынама шкаласы
Ортасы
5минут
8 минут
5 минут
10 минут
2 минут
3 минут
2 минут
3 минут
1. <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы <<Сөзжұмбақ>> шешу.
Блум таксоманиясының категорияларын қолдану.
1. Білу
2. Түсіну
3. Қолдану
4. Талдау
5. Жинақтау
6. Бағалау
1.Білу. <<Шағын дәріс>> әдісі>> әдісі арқылы.Өмірдегі сияқты Паскаль ортасында да процесс нәтижесіне жеткенше қайталана береді. Жалпы грек тілінен аударғанда цикл - шеңбер дегенді білдіреді екен.
Көп жағдайда аргументтерінің әр түрлі мәні бойынша алгоритмнің белгілі бір бөліктерін бірнеше рет қайталауға тура келеді. Осындай процесстерді ұйымдастыру үшін циклдік құрылымды алгоритмдер - қайталау операторлары қолданылады. Олар әр түрлі заңдылық негізіндегі ереже бойынша қолданылады.
2. Түсіну .>>Шағын дәріс>>Паскаль тілінде қайталау процессін жүзеге асыратын циклдік операторлардың 3 түрі бар: арифметикалық цикл - FOR, шартын алдын ала тексеретін цикл - WHILE және шартты соңынан тексеретін цикл - REPEAT.
Егер шартын алдын ала тексеретін циклдегі операторды неше рет қайталау керек екендігі белгісіз болып, оның тек қайталану шарты берілсе, онда WHILE, REPEAT операторлары пайдаланылады. Ал FOR операторы қайталану саны алдын ала белгілі болған кезде қолданылады.
FOR операторын параметрлі цикл операторы деп те аталады, өйткені, қайталау саны функция аргументі сияқты циклдің параметрі қызметін атқаратын басқару айнымалысы арқылы беріледі. FOR операторының екі түрі бар:
FOR <айнымалы>:= to do <оператор>;
FOR <айнымалы>:= downto do <оператор>;
Мұндағы, S1 және S2 - цикл параметрінің алғашқы және соңғы мәндерін анықтайтын өрнектер; for...do - цикл тақырыбын анықтайтын түйінді сөздер; <оператор> - цикл тұлғасы.
FOR - ҮШІН, TO - ДЕЙІН, DO - ОРЫНДАУ деген мағынаны беретін түйінді сөздер. Паскаль тілінде цикл параметрі міндетті түрде бүтін немесе реттелген типтегі айнымалы болуы қажет. Параметрдің өзгеру қадамына байланысты операторда TO немесе DOWNTO (DOWN - төмен, TO - дейін, DOWNTO - кері қарай) түінді сөздері пайдаланылады. Егер қадам +1 ге тең болса, онда операторда TO, ал қадам -1 - ге тең болса, онда DOWNTO сөзі қолданылады.
Параметрдің бастапқы және соңғы мәндері бүтін сан түрінде немесе өсуі, кемуі бойынша реттелетін болуы тиіс, әйтпесе оларды бүтін мен беретін арифметикалық өрнек түрінде жазуға да болады.
3. Қолдану .>>Түртіп алу>> әдісі.Сабақ түсініктірек болу үшін мысалдар қарастырайық:
Мысал: 1 мен 100 аралығындағы сандар қосындысын есептейтін программа құру.
(for операторын қолдану арқылы)
Program esep1;
Var {айнымалыларды сипаттау бөлімі}
N, S:Integer; {х,y - бүтін сандар }
BEGIN {программа басы}
S:=0;
For N:=1 to 100 do { цикл 100 рет айналады}
S:=S + N; { қосындыны есептеу}
Writeln(`S=', S); { нәтижені экранға шығару }
End. { программа соңы}
<<Ойлан-жұптас-бөліс>> әдісі арқылы компьютерде есептер шығару кезеңі.
№ 1. 1, 3, 5, ... , 15 сандар тізбегі берілген. Осы тізбектің квадраттарының кестесін құру керек.
PROGRAM ESEP3;
VAR I, K: INTEGER;
BEGIN
FOR I:=1 TO 15 DO
IF I MOD 2=1 THEN
BEGIN
K:=SQR(I);
WRITELN ('K=',K);
END;
END.
№ 2. 10-нан 20-ға дейінгі барлық жұп сандардың көбейтіндісін шығаратын программа құрыңдар.
PROGRAM ESEP2;
VAR I, K: INTEGER;
BEGIN
K:=1;
FOR I:=10 TO 20 DO
IF I MOD 2=0 THEN
K:=K*I;
WRITELN ('K=',K);
END.
№ 3 .10- нан 20- ға дейінгі сандардың қосындысын табу керек.
PROGRAM ESEP1;
VAR I, S: INTEGER;
BEGIN
S:=0;
FOR I:=10 TO 20 DO
S :=S+I;
WRITELN ('S = ' , S);
END.
Сергіту сәті. <<Жанды дауыс>> арқылы патриоттық ән айту.
5.Талдау. 1-топ <<Кейстер>> әдісі арқылы
1-топ: Командалар тізбегін табу.
W T E T O Y P F W
G P I
N T E G E
R
V
A R G E N K L I
S S D
O B D M S T
T
H E N G D F E E
A Z S D M R E A L
D F V H M F
O R N
I
D O W N T O M H
F R
E A D L N A Z
Жауабы: VAR, THEN, READLN, IF, INTEGER, REAL, ELSE, WRITELN, FOR, DO, TO, DOWNTO
2-топ: "Сәйкестендір"әдісі - терминдерді сәйкестендіру.
1. do 1. дейін
2. writeln 2. программа соңы
3. for 3. егер
4. end. 4. мәліметтерді енгізу
5. then 5. әйтпесе
6. readln 6. мәліметтерді шығару
7. else 7. үшін
8. if 8. онда
9. to 9. орындау
5. Жинақтау . Графикалық диктант.
1. Цикл операторының денесінде бірнеше операторды қатар қолдана аламыз (+)
2. FOR n=3 TO 5 do write (n) операторы - дұрыс жазылған (-)
3. Цикл операторында қайталану санын білу міндетті емес (-)
4. Егер қадам +1 ге тең болса, онда операторда TO, ал қадам -1 - ге тең болса, онда DOWNTO сөзі қолданылады. (+)
5. Параметрдің бастапқы және соңғы мәндері бүтін сан түрінде немесе өсуі, кемуі бойынша реттелетін болуы тиіс. (+)
Постер қорғау:>>Кластер>> әдісі арқылы
Постерді бағалау (топтық)
АКТ
Оқулық,маркер-лер,плакаттар,
стикерлер,
үлестірмелі қағаздар,
интерактивті тақта
АКТ
презентация
Материалдың жан-жақтылы зертеу, саралау
Өлеңді орындау
жанды дауыста
АКТ
А х 4 парақшалары
Постер
Аяқталуы
2 минут
Критерий арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.
Үйге тапсырма: 1.Цикл операторын оқу, сұрақтар жазып
келу. №5 есеп.
Кері байланыс: <<Чемодан,Еттартқыш,Қоқыс жәшігі>>Оқушылар қолдарындарындағы стикерлерге жұмыстарға қатысты пікірлері мен ұсыныстарын жазып, сол жұмыстын тұсына жапсырады.
Критерий арқылы өзін-өзі бағалау парағы
Оқулық,
Сынама шкаласы
Стикерлер
Қосымша ақпарат: <<Интернеттен әлемдік ақпарат мәліметтер>>. 9-сынып информатика оқулығы
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пән аралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс.
Көпірше орнату үлгерімі жоғары және төмен оқушыларды жұптастыру, тапсырманы күрделендіру
Сұрақ қою арқыты <<қалай шештің?>> т.с.с.
Математика пәнімен пәнаралық байланыс бар. Таныстырылым қолданылады, Интерактивті тақтаны 20 - 25 минуттан артық қолдануға болмайды. Практикалық жұмыс барысында техникалық қауіпсіздік ережесі сақталады.
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
6. Түзету/Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті төмен оқушыларға тапсырма беруді қалай жоспарлайсыз?
Күтілетін нәтижемен салыстырмалы түрде
Білім сапасы: Үлгерімі:
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Критерий арқылы өзін - өзі бағалау парақшасы
Пәні : Информатика
Сынып : 9-А
Оқушының аты - жөні:------------------------------------------------------------------------------------
Осы сабақта біз формативті критериалды бағалауды қолданамыз.
№
Бағалау критериі
Дескриптор
Балл
Қорытынды балл
0 балл
1 балл
2 балл
3балл
1
Алдыңғы тақырып бойынша сұрақтарға толық жауап бердім.
3
2
Сөзжұмбақ шешуде жылдамдық таныта алуым.
2
3
Ережені біледі ,практика жүзінде есептер шығара алуы.
3
4
Командалар тізбегін талдауға дұрыс жауап беруі.
1
5
Терминдік сөздерді жылдам сәйкестендіруі.
2
6
Графикалық диктантқа дұрыс,шапшаң жауап берілуі.
3
7
Постер қорғауы,жеке сауаттылығы.
2
Орта балл
3-балл <<Жетті>>. 2 - балл <<Талпынды>> . 1 - балл <<Талпынуға әрекет жасады>>. 0-балл <<Талпынуға әрекет жоқ>>
18-17 = <<5>>
16-15= <<4>>
14-10=>>3>>
Информатика пән мұғалімі :------------------------------------------
Оңтүстік Қазақстан облысы,Мақтарал ауданы
Ынтымақ а/ә Ақниет ауылы <<Еңбек>> жалпы орта мектебінің
Информатика пән мұғалімі
САБАҚ: Информатика
Мектеп: <<Еңбек>>жом
Күні: 20.01.17 ж
Мұғалімнің есімі:К.Исмаилова
СЫНЫП: 9-А
Қатысқандар саны: 12
Қатыспағандар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)
Циклдік алгоритмдерді программалау.
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар:
Циклдік алгоритмнің қызметін біледі.
Оқушылардың басым бөлігі:
Циклдік алгоритмді программалауда операторлардың қолданылымын анықтайды.
Кейбір оқушылар:
Циклдік алгоритмдерді қолдана отырып программа құрады жұмыс жасайды талдайды.
Тілдік мақсат
Оқушылар:
Тақырып бойынша танымдық сұрақтарды шешеді,белгіленген мақсатқа қол жеткізеді,өзін-өзі дамытады,топпен жұмыс істеу және топ жұмысының нәтижесін көреді,өз ойын сынып алдында қорғай біледі.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Блок-сызба,операторлар,қызметші сөздер
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
Циклдік алгоритмнің қызметі ?
For,To,Do қандай оператор ?
* Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
* Has every learner's choice been recorded? How can we check?
* Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, `lead' the discussion by suggesting - what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
* Take ideas and ask - What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
Талқылауға арналған тармақтар:
Циклдік алгоритмнің программалаудағы рөлін талдау.
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?
Циклді алгоритмді программалауда тиімді қолданып жазу түрлерімен ажыратылады.
Жазылым бойынша ұсыныстар:
1. For,To,Do
2. FOR - ҮШІН, TO - ДЕЙІН, DO - ОРЫНДАУдеген мағынаны беретін түйінді сөздер.
Алдыңғы тақырып
Өтілген тақырыптар бойынша сұрақ жауаптар.Елестетеді,ойлана отырып жауап береді.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
45 минут
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
Ресурстар
Басталуы
2 мин
3- минут
Табыс критерийлері:
1. Кері байланыс орнату.
2. Жаңа тақырыпты толық меңгерту.
3. АКТ-дағы жұмыстарды дұрыс орындау.
4. Жаңа тақырыпты қорытындылау.
Ұйымдастыру. Сәлемдесу. Сынапта ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін оқушылардың бүгінгі күнгі көңіл күйлерін сұрап <<Шарф>> әдісі арқылы оқушыларды 2 топқа бөлу. 1-топ <<Қызыл түс>>
2-топ <<Көк түс>>
Оқушыларды жұмыс орындарына отырғызу.
<<Шарф>> әдісі арқылы топқа бөлу.
<<Өрмекші торы>>әдісі бойынша сұрақтар.Сынама шкаласы арқылы бастапқы білімді анықтау үшін кері байланыс орнату.
Жіп
Сынама шкаласы
Ортасы
5минут
8 минут
5 минут
10 минут
2 минут
3 минут
2 минут
3 минут
1. <<Миға шабуыл>> әдісі арқылы <<Сөзжұмбақ>> шешу.
Блум таксоманиясының категорияларын қолдану.
1. Білу
2. Түсіну
3. Қолдану
4. Талдау
5. Жинақтау
6. Бағалау
1.Білу. <<Шағын дәріс>> әдісі>> әдісі арқылы.Өмірдегі сияқты Паскаль ортасында да процесс нәтижесіне жеткенше қайталана береді. Жалпы грек тілінен аударғанда цикл - шеңбер дегенді білдіреді екен.
Көп жағдайда аргументтерінің әр түрлі мәні бойынша алгоритмнің белгілі бір бөліктерін бірнеше рет қайталауға тура келеді. Осындай процесстерді ұйымдастыру үшін циклдік құрылымды алгоритмдер - қайталау операторлары қолданылады. Олар әр түрлі заңдылық негізіндегі ереже бойынша қолданылады.
2. Түсіну .>>Шағын дәріс>>Паскаль тілінде қайталау процессін жүзеге асыратын циклдік операторлардың 3 түрі бар: арифметикалық цикл - FOR, шартын алдын ала тексеретін цикл - WHILE және шартты соңынан тексеретін цикл - REPEAT.
Егер шартын алдын ала тексеретін циклдегі операторды неше рет қайталау керек екендігі белгісіз болып, оның тек қайталану шарты берілсе, онда WHILE, REPEAT операторлары пайдаланылады. Ал FOR операторы қайталану саны алдын ала белгілі болған кезде қолданылады.
FOR операторын параметрлі цикл операторы деп те аталады, өйткені, қайталау саны функция аргументі сияқты циклдің параметрі қызметін атқаратын басқару айнымалысы арқылы беріледі. FOR операторының екі түрі бар:
FOR <айнымалы>:= to do <оператор>;
FOR <айнымалы>:= downto do <оператор>;
Мұндағы, S1 және S2 - цикл параметрінің алғашқы және соңғы мәндерін анықтайтын өрнектер; for...do - цикл тақырыбын анықтайтын түйінді сөздер; <оператор> - цикл тұлғасы.
FOR - ҮШІН, TO - ДЕЙІН, DO - ОРЫНДАУ деген мағынаны беретін түйінді сөздер. Паскаль тілінде цикл параметрі міндетті түрде бүтін немесе реттелген типтегі айнымалы болуы қажет. Параметрдің өзгеру қадамына байланысты операторда TO немесе DOWNTO (DOWN - төмен, TO - дейін, DOWNTO - кері қарай) түінді сөздері пайдаланылады. Егер қадам +1 ге тең болса, онда операторда TO, ал қадам -1 - ге тең болса, онда DOWNTO сөзі қолданылады.
Параметрдің бастапқы және соңғы мәндері бүтін сан түрінде немесе өсуі, кемуі бойынша реттелетін болуы тиіс, әйтпесе оларды бүтін мен беретін арифметикалық өрнек түрінде жазуға да болады.
3. Қолдану .>>Түртіп алу>> әдісі.Сабақ түсініктірек болу үшін мысалдар қарастырайық:
Мысал: 1 мен 100 аралығындағы сандар қосындысын есептейтін программа құру.
(for операторын қолдану арқылы)
Program esep1;
Var {айнымалыларды сипаттау бөлімі}
N, S:Integer; {х,y - бүтін сандар }
BEGIN {программа басы}
S:=0;
For N:=1 to 100 do { цикл 100 рет айналады}
S:=S + N; { қосындыны есептеу}
Writeln(`S=', S); { нәтижені экранға шығару }
End. { программа соңы}
<<Ойлан-жұптас-бөліс>> әдісі арқылы компьютерде есептер шығару кезеңі.
№ 1. 1, 3, 5, ... , 15 сандар тізбегі берілген. Осы тізбектің квадраттарының кестесін құру керек.
PROGRAM ESEP3;
VAR I, K: INTEGER;
BEGIN
FOR I:=1 TO 15 DO
IF I MOD 2=1 THEN
BEGIN
K:=SQR(I);
WRITELN ('K=',K);
END;
END.
№ 2. 10-нан 20-ға дейінгі барлық жұп сандардың көбейтіндісін шығаратын программа құрыңдар.
PROGRAM ESEP2;
VAR I, K: INTEGER;
BEGIN
K:=1;
FOR I:=10 TO 20 DO
IF I MOD 2=0 THEN
K:=K*I;
WRITELN ('K=',K);
END.
№ 3 .10- нан 20- ға дейінгі сандардың қосындысын табу керек.
PROGRAM ESEP1;
VAR I, S: INTEGER;
BEGIN
S:=0;
FOR I:=10 TO 20 DO
S :=S+I;
WRITELN ('S = ' , S);
END.
Сергіту сәті. <<Жанды дауыс>> арқылы патриоттық ән айту.
5.Талдау. 1-топ <<Кейстер>> әдісі арқылы
1-топ: Командалар тізбегін табу.
W T E T O Y P F W
G P I
N T E G E
R
V
A R G E N K L I
S S D
O B D M S T
T
H E N G D F E E
A Z S D M R E A L
D F V H M F
O R N
I
D O W N T O M H
F R
E A D L N A Z
Жауабы: VAR, THEN, READLN, IF, INTEGER, REAL, ELSE, WRITELN, FOR, DO, TO, DOWNTO
2-топ: "Сәйкестендір"әдісі - терминдерді сәйкестендіру.
1. do 1. дейін
2. writeln 2. программа соңы
3. for 3. егер
4. end. 4. мәліметтерді енгізу
5. then 5. әйтпесе
6. readln 6. мәліметтерді шығару
7. else 7. үшін
8. if 8. онда
9. to 9. орындау
5. Жинақтау . Графикалық диктант.
1. Цикл операторының денесінде бірнеше операторды қатар қолдана аламыз (+)
2. FOR n=3 TO 5 do write (n) операторы - дұрыс жазылған (-)
3. Цикл операторында қайталану санын білу міндетті емес (-)
4. Егер қадам +1 ге тең болса, онда операторда TO, ал қадам -1 - ге тең болса, онда DOWNTO сөзі қолданылады. (+)
5. Параметрдің бастапқы және соңғы мәндері бүтін сан түрінде немесе өсуі, кемуі бойынша реттелетін болуы тиіс. (+)
Постер қорғау:>>Кластер>> әдісі арқылы
Постерді бағалау (топтық)
АКТ
Оқулық,маркер-лер,плакаттар,
стикерлер,
үлестірмелі қағаздар,
интерактивті тақта
АКТ
презентация
Материалдың жан-жақтылы зертеу, саралау
Өлеңді орындау
жанды дауыста
АКТ
А х 4 парақшалары
Постер
Аяқталуы
2 минут
Критерий арқылы өзін-өзі бағалау. Топтық жиынтық бағалау.
Үйге тапсырма: 1.Цикл операторын оқу, сұрақтар жазып
келу. №5 есеп.
Кері байланыс: <<Чемодан,Еттартқыш,Қоқыс жәшігі>>Оқушылар қолдарындарындағы стикерлерге жұмыстарға қатысты пікірлері мен ұсыныстарын жазып, сол жұмыстын тұсына жапсырады.
Критерий арқылы өзін-өзі бағалау парағы
Оқулық,
Сынама шкаласы
Стикерлер
Қосымша ақпарат: <<Интернеттен әлемдік ақпарат мәліметтер>>. 9-сынып информатика оқулығы
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пән аралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс.
Көпірше орнату үлгерімі жоғары және төмен оқушыларды жұптастыру, тапсырманы күрделендіру
Сұрақ қою арқыты <<қалай шештің?>> т.с.с.
Математика пәнімен пәнаралық байланыс бар. Таныстырылым қолданылады, Интерактивті тақтаны 20 - 25 минуттан артық қолдануға болмайды. Практикалық жұмыс барысында техникалық қауіпсіздік ережесі сақталады.
Рефлексия
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
6. Түзету/Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті төмен оқушыларға тапсырма беруді қалай жоспарлайсыз?
Күтілетін нәтижемен салыстырмалы түрде
Білім сапасы: Үлгерімі:
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1.
2.
Критерий арқылы өзін - өзі бағалау парақшасы
Пәні : Информатика
Сынып : 9-А
Оқушының аты - жөні:------------------------------------------------------------------------------------
Осы сабақта біз формативті критериалды бағалауды қолданамыз.
№
Бағалау критериі
Дескриптор
Балл
Қорытынды балл
0 балл
1 балл
2 балл
3балл
1
Алдыңғы тақырып бойынша сұрақтарға толық жауап бердім.
3
2
Сөзжұмбақ шешуде жылдамдық таныта алуым.
2
3
Ережені біледі ,практика жүзінде есептер шығара алуы.
3
4
Командалар тізбегін талдауға дұрыс жауап беруі.
1
5
Терминдік сөздерді жылдам сәйкестендіруі.
2
6
Графикалық диктантқа дұрыс,шапшаң жауап берілуі.
3
7
Постер қорғауы,жеке сауаттылығы.
2
Орта балл
3-балл <<Жетті>>. 2 - балл <<Талпынды>> . 1 - балл <<Талпынуға әрекет жасады>>. 0-балл <<Талпынуға әрекет жоқ>>
18-17 = <<5>>
16-15= <<4>>
14-10=>>3>>
Информатика пән мұғалімі :------------------------------------------
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz