Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Таным теориясы

МКҚК <<АҚТӨБЕ АУЫЛШАРУАШЫЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ>>

<<Келісілді>> <<Бекітемін>>
Қоғамдық -гуманитарлық Директордың ОЖ орынбасары
ЦӘБ жетекшісі Ешаева Р.А. ___________ Муканова А.У
________<<___>>____2016ж.

Ашық сабақ
Тақырыбы: <<Таным теориясы>>

Дайындаған: философия пәнінің оқытушысы
Контаева Айнур Абдисалямовна

Актобе 2016ж

Тақырыбы: Таным теориясы
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Таным теориясы, таным түрлері, деңгейлері туралы баяндау, ақиқат критерийі, агностицизм, танымның объктісі мен субъектісі терминдерін ашып, талқылау.
Дамытушылық: Дебат әдісін қолданып, білім алушыларға пікірін білдіруді, өз бетімен жұмыс жасауды үйрету. Логикалық ойлау қабілетін дамыту
Тәрбиелік: Оқушыларды ұжымшылдыққа, жарыс мәдениетін сақтауға тәрбиелеу
Сабақтың типі: аралас
Сабақтың әдістері: Интелектуалдық ойын, ой қозғау, <<ассоциация>> , дебат, оқыта үйрету.
Пәнаралық байланыс: Психология, этика.
Көрнекі құралдар: Интерактивтік тақта, слайд, плакат.

Сабақтың барысы:
Ұйымдастыру бөлімі:
- Сәлемдесу ;
- Білім алушыларды түгелдеу
- Білім алушылардың сабаққа дайындығын бақылау
- Рефлексия
Үй тапсырмасын тексеру: Философиядағы қоғам мәселесі
ХХІ ғасыр көшбасшысы (интеллектуалды ойын)
Ойын шарттары: І тур - Ұяшықты таңдау, сұрақты оқу, жауап беру.
1. Қоғам дегеніміз не? (Адамдардың арасында қалыптасатын сан алуан байланыстар мен қарым - қатынастардың жиынтығы)
2. Қоғам өміріндегі байланыстар мен құбылыстар ішінен К.Маркс қандай қатынастарды негізгі деп көрсетеді. (Материалдық қарым -қатынастарды )
3. Шығыс қоғамы несімен ерекшеленеді? (Қауымдасып өмір сүрудің биік мәртебесімен)
4. Қоғамдық қатынастар дегеніміз не? (Адамдардың арасында қалыптасатын, тұрақты, қайталанатын байланыстар)
5. Әлеуметтік институттарды атаңыз? (Отбасы, балабақша, мектеп, ЖОО, еңбек ұжымы, әскер және т.б.)
6. Қоғамдық қатынастар нешеге бөлінеді, қандай? (2, вертикальды және горизонтальды болып бөлінеді)
7. Әлеуметтік рөлдер дегеніміз не? Мысал келтіріңіз. (Қоғамдық қатынастардан әлеуметтік рөлдер туындайды. Әке, бала, оқытушы, т.б.)
8. Индивидуализм дегеніміз не? Ол неден көрініс береді?( Жеке адамның өмірін тұтас қоғамның өмірінен маңыздырақ деп дәлелдейтін бағыт)
9. Статус дегеніміз не? (Тұлғаның қай әлеуметтік топқа жататын көрсететін категория)
10. Қоғамды құрайтын қондырма қатынастар ? (Діни, құқықтық, моральдық, эстетикалық, саяси және т.б.)
11. Батыс қоғамына тән ерекшеліктерді атаңыз? (Индивидуализм, прагматизм, рационализм)
12. Прагматик дегеніміз кім? ( Нақты қажеттілік және жеке бас пайдасын ойлайтын адам)
13. Жабық қоғамға қай кездерді жатқызуға болады? (Кеңес өкіметі қоғамын)
14. Қазіргі қоғам қандай деп ойлайсыз, не себепті? ( Ашық қоғам)
15. Базис дегеніміз не? Қоғамдық қатынастардың базисі қандай? (Қоғамдық қатынастардың ірге тасы. Өндірістік материалдық қатынастар)
ІІ тур: <<Тұлғаны тап>>
* <<Әр түрлі қоғамдардың бір бірінен айырмашылықтары, негізінен алғанда, материалдық игіліктерді қалай өндіру, бөлу, тұтынуына байланысты.>> Ибн Халдун
* <<Халық шөп, ел билеуші жел. Жел қай жаққа үрсе, шөп сол жаққа майысады.>> Конфуций
* <<Қоғамның өрлеуін <<ағарған монархтың>> іс -әрекетімен байланыстыра отырып, қоғам өміріндегі заңдарды жетілдіруді бірден- бір шешуші фактор ретінде қарайды>> Монтескье
* <<Адами ахуал- әрқашанда рухани ахуал>> К.Ясперс
* <<Қоғамның ахуалы - Халифтің адалдығы, әділеттілігі, көрегендігімен байланысты.>> Әл Фараби
* <<Қоғамның дамуын, алдын -ала болжанған Құдайдың әмірімен ұштастырады>> А.Августин
ІІІ тур: Терминологиялық диктант
Статус, қоғам, таным, әлеуметтік философия, динамика, қарым -қатынас, базис, қондырма, идея, өндірістік қатынастар, ведалар, индивидуализм, прагматизм, рационализм, ел, горизонталды қатынастар, антика, материализм, сана, рух, вертикалды қатынастар, әлеуметтік топ, рөл, сансара, эпикалық кезең, ашық қоғам, жабық қоғам, диалектика, позитивизм, материя, рулық, жерлестік, атомистік теория, діни, касталық, болмыс, гносеология
Жаңа тақырып:
1. Ой қозғау: Аудио жазба <<Абайдың 19 - ншы қара сөзі>>
2. Тақырыпты түсіндіру: Таным теориясы
3. <<Қазымыр оқушы>> Текстпен жұмыс: Білім алушыларға текст таратылады. Тексті оқып, танысады, текст бойынша сұрақтар құрастырады, бір - біріне сұрақтар қояды.
4. Симантикалық картамен жұмыс

ақиқат
қоршаған орта
адам
ой қорытынды
тану мүмкін емес
сезімдік таным
іс әрекет
ойлау
бақылау
ғылым

субъект

объект

рационалдық таным

практика

агностицизм

интеллект

эмпирикалық таным

теория

интуиция

абсолюттік

5. Пікір талас: Дүниені тану мүмкін бе?

Жаңа сабақты бекіту
<<Ассоциация>> әдісін қолдану, <<таным>> сөзіне балама тауып, қорғау.

Сабақты қорытындылау
Үй тапсырмасы: 1)Таным теориясы (дәріс)
2) Терминдерді теріп жазу, оларға анықтама беру
oo "Философия" С. Мырзалы
oo "Философский энциклопедический словарь"
oo "Философия" В.Н.Лавриненко, В.П.Ратников
oo Дәріс жинағы
Білім алушыларды бағалау

Ұқсас жұмыстар
Қазіргі кезеңде Қазақстан Республикасында тарихи ғылымдарды жаңғыртудың негізгі бағыттары
Математика сабағындағы дидактикалық ойындардың маңызы
Қазақ тілі өлеңі
Қазақ әдебиеті
Оқушылар шығармашылығын дамыту шарттары
Күйші әдебиеті
Биология сабақтарында оқушылармен жеке жумыс
Кітапханамыз - біздің рухани құндылығымыз, теңдессіз байлығымыз
Ағаш материалдарының қасиеттері
Оқушылардың сабаққа қызығушылығын арттыру
Пәндер