Сабақ жоспары :: Химия
Файл қосу
Судың кермектігі және оны жою жолдары
Химия
Сынып 9 Ә,А
Күні, уақыты
17.01.2017
Сабақтың тақырыбы
Судың кермектігі және оны жою жолдары
Сілтемелер
Н. Нұрахметов, К. Сарманова, Н. Заграничная
Мақсаты
Судың кермектігі, оны жоюдың жолдарын және тұрмыстағы қолданатын судың құрамын тануды білуі тиіс
Міндеттері
Су кермектігін анықтауды және оның түрін білу; Кермек суды жоюдың тәсілдерінің мәнін түсіну; Химиялық есептерде дұрыс танып қолдану;
Күтілетін нәтиже
Су кермектігін анықтауды және оның түрін біледі; Кермек суды жоюдың тәсілдерінің мәнін түсінеді; Химиялық есептерде дұрыс танып қолданады;
Тақырыпты ашуға қолданылатын әдіс-тәсілдер
<<Топтастыру>>, <<Топтық тергеу>> стратегиясы, <<Жұмбақ зат>> әдісі, <<Адасқан заттар>> әдісі, АКТ
Ресурстар
қима қағаздары, Е- кітапхана материалдары
Сабақтың түрі
Жаңа сабақты меңгерту
У/т
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Бағалау
3 мин
Оқушылармен амандасу және түгелдеу. Психалогиялық жағымды ахуал тудыру <<Ұқсастықтар мен айырмашылықтар>> тренингісін өткізу
Оқушылар амандасады.Санамақ бойынша топқа бөлінеді. 3 топқа бөлу
10
мин
Білу
Зат
Металл
Бейметалл
бор
2,5
0,5
оттек
0,2
0,3
берилий
0,4
1,8
осмий
0,6
2,7
криптон
2,8
0,9
аргон
1
1,7
2. Mg CaO CaCI2 Mg( OH)2 AgCI MgO CaO MgSO4
Ca (OH)2 Ca
3.1) ?+Ғ2-->балқытқыш тұз;
2) ?+СО2-->жербетіндегі 90% алып жатқан тұз шығады; 3)?+Н2О-->қабырғаны ағартқыш зат;
1)СаО+ ?-->Са(NO3)2 ;
2) ?+?-->MgSO4;
3) Са+N2O5-->?;
Критерий арқылы бағалау
1 балл
1 балл
2 балл
Үйге берілген тапсырмаларды сұрау. Мұғалім серпілген сұрақтар әдісімен <<Кальций және оның қосылыстары>> тақырыбы бойынша сұрақ қояды. 1.Кестедегі жай заттардың қасиеттерін дұрыс тапсаңдар, онда қосынды 2,4 гр магний жанғандағы оксидтің массасына тең болады? 2. <<Адасқан заттар>> заттардан генетикалық байланыс құру:
3. <<Жұмбақ зат>> әдісімен дұрыс заттарды қойып, раекцияны теңестіру және аяқтау:
13
мин
Түсіну
1- Топ:
Құрамы
Түрі
Жою жолы
катио
анион
2- Топ: Судың құрамы бойынша топтастыру
3- Топ: Жою жолдарының химиялық реакция теңдеулерін жазу;
Критерий арқылы бағалау
3 балл
Мұғалім оқулықтағы <<Судың кермектігі және оны жоюдың жолдары>> тақырыбын оқуды тапсырады және ол оқыған бойынша 1 топқа кесте толтыру тапсырады, ал екінші топқа <<Топтастыру>> тапсырады, ал 3- топқа ол иондарды анықтайтын жолдарының реакция теңдеулерін жазу тапсырылады.
9 мин
Қолдану
Оқушылар анықтаған сапалық реакция арқылы сынауықтағы суды анықтайды.
Бағдаршам бағалау
4 балл
Алған білімді тәжірибеде қолдануды тапсырады. Ол үшін мұғалім 3- түрлі суды топқа таратады. Олар: құдық суы, құбыр суы, арық суы. Тапсырма: қай сынауықта қандай су бар екенін анықтау.
5мин
Талдау. Құбыр, құдық, арық суының сапалық реакция теңдеулерін жазуды және оны талдауды тапсырады
Әр топ берілген тапсырмаларды орындап, тиісті реакциялармен жазады.
Са(НСО3)2-->СаСО3+СО2+Н2О
СаСІ2+Na2CO3-->CaCO3+2NaCI
Критерий арқылы бағалау
5 балл
3 мин
Жинақтау. Деңгейлік тапсырма береді: А, В, С тапсырмалары: Кальций гидрокарбонатының Са(НСО3)2 құрамындағы кальцийдің массалық үлесін есептеңдер;
Судың құрамындағы магний гидрокарбонатын жою мақсатында 232 г сода жұмсалды. Реакция нәтижесінде тұнбаға түскен заттың массасы қанша?
Кермек суда 80 мг/л кальций гидрокарбонаты және 20 мг/л магний гидрокарбонаты бар. Осындай судың 1 л-ін жұмсарту үшін қанша сода қажет?
Оқушылар сан есептерді шешіп, әр топ басқа топтың есебін тексеріп топ аралық бағалау жүргізеді. Кальций гидрокарбонатының Са(НСО3)2 құрамындағы кальцийдің массалық үлесін есептеңдер; Судың құрамындағы магний гидрокарбонатын жою мақсатында 232 г сода жұмсалды. Реакция нәтижесінде тұнбаға түскен заттың массасы қанша? Кермек суда 80 мг/л кальций гидрокарбонаты және 20 мг/л магний гидрокарбонаты бар. Осындай судың 1 л-ін жұмсарту үшін қанша сода қажет?
Критерий арқылы бағалау
6 балл
1 м
Үйге тапсырма: Кермек суға презентация жасау. №6 есепті шешу
Кері байланыс орнату. Стикерлерге өз сұрақтарын қалдыру, келесі сабақта ол сұрақтарды қарау
20-22 балл <<5>>
19-15 балл <<4>>
14-10 балл <<3>>
9-1 балл <<2>>
17.01.2017 ж Тексерілді:
№1 тапсырма: Кестедегі жай заттардың қасиеттерін дұрыс тапсаңдар, онда қосынды 2,4 гр магний жанғандағы оксидтің массасына тең болады?
Зат
Металл
Бейметалл
бор
2,5
0,5
оттек
0,2
0,3
берилий
0,4
1,8
осмий
0,6
2,7
криптон
2,8
0,9
аргон
1
1,7
№2 <<Адасқан заттар>> заттардан генетикалық байланыс құру:
Mg CaO CaCI2 Mg( OH)2 AgCI MgO CaO MgSO4
Ca (OH)2 Ca
№1 тапсырма: Кестедегі жай заттардың қасиеттерін дұрыс тапсаңдар, онда қосынды 2,4 гр магний жанғандағы оксидтің массасына тең болады?
Зат
Металл
Бейметалл
бор
2,5
0,5
оттек
0,2
0,3
берилий
0,4
1,8
осмий
0,6
2,7
криптон
2,8
0,9
аргон
1
1,7
№2 <<Адасқан заттар>> заттардан генетикалық байланыс құру:
Mg CaO CaCI2 Mg( OH)2 AgCI MgO CaO MgSO4 Ca (OH)2 Ca
1-Топ:
Құрамы
Түрі
Жою жолы
катио
анион
А- деңгей
Кальций гидрокарбонатының Са(НСО3)2 құрамындағы кальцийдің массалық үлесін есептеңдер;
А- деңгей
Кальций гидрокарбонатының Са(НСО3)2 құрамындағы кальцийдің массалық үлесін есептеңдер;
А- деңгей
Кальций гидрокарбонатының Са(НСО3)2 құрамындағы кальцийдің массалық үлесін есептеңдер;
В- деңгей
Судың құрамындағы магний гидрокарбонатын жою мақсатында 232 г сода жұмсалды. Реакция нәтижесінде тұнбаға түскен заттың массасы қанша?
В- деңгей
Судың құрамындағы магний гидрокарбонатын жою мақсатында 232 г сода жұмсалды. Реакция нәтижесінде тұнбаға түскен заттың массасы қанша?
В- деңгей
Судың құрамындағы магний гидрокарбонатын жою мақсатында 232 г сода жұмсалды. Реакция нәтижесінде тұнбаға түскен заттың массасы қанша?
С- деңгей
Кермек суда 80 мг/л кальций гидрокарбонаты және 20 мг/л магний гидрокарбонаты бар. Осындай судың 1 л-ін жұмсарту үшін қанша сода қажет?
С- деңгей
Кермек суда 80 мг/л кальций гидрокарбонаты және 20 мг/л магний гидрокарбонаты бар. Осындай судың 1 л-ін жұмсарту үшін қанша сода қажет?
С- деңгей
Кермек суда 80 мг/л кальций гидрокарбонаты және 20 мг/л магний гидрокарбонаты бар. Осындай судың 1 л-ін жұмсарту үшін қанша сода қажет?
Сынып 9 Ә,А
Күні, уақыты
17.01.2017
Сабақтың тақырыбы
Судың кермектігі және оны жою жолдары
Сілтемелер
Н. Нұрахметов, К. Сарманова, Н. Заграничная
Мақсаты
Судың кермектігі, оны жоюдың жолдарын және тұрмыстағы қолданатын судың құрамын тануды білуі тиіс
Міндеттері
Су кермектігін анықтауды және оның түрін білу; Кермек суды жоюдың тәсілдерінің мәнін түсіну; Химиялық есептерде дұрыс танып қолдану;
Күтілетін нәтиже
Су кермектігін анықтауды және оның түрін біледі; Кермек суды жоюдың тәсілдерінің мәнін түсінеді; Химиялық есептерде дұрыс танып қолданады;
Тақырыпты ашуға қолданылатын әдіс-тәсілдер
<<Топтастыру>>, <<Топтық тергеу>> стратегиясы, <<Жұмбақ зат>> әдісі, <<Адасқан заттар>> әдісі, АКТ
Ресурстар
қима қағаздары, Е- кітапхана материалдары
Сабақтың түрі
Жаңа сабақты меңгерту
У/т
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс- әрекеті
Бағалау
3 мин
Оқушылармен амандасу және түгелдеу. Психалогиялық жағымды ахуал тудыру <<Ұқсастықтар мен айырмашылықтар>> тренингісін өткізу
Оқушылар амандасады.Санамақ бойынша топқа бөлінеді. 3 топқа бөлу
10
мин
Білу
Зат
Металл
Бейметалл
бор
2,5
0,5
оттек
0,2
0,3
берилий
0,4
1,8
осмий
0,6
2,7
криптон
2,8
0,9
аргон
1
1,7
2. Mg CaO CaCI2 Mg( OH)2 AgCI MgO CaO MgSO4
Ca (OH)2 Ca
3.1) ?+Ғ2-->балқытқыш тұз;
2) ?+СО2-->жербетіндегі 90% алып жатқан тұз шығады; 3)?+Н2О-->қабырғаны ағартқыш зат;
1)СаО+ ?-->Са(NO3)2 ;
2) ?+?-->MgSO4;
3) Са+N2O5-->?;
Критерий арқылы бағалау
1 балл
1 балл
2 балл
Үйге берілген тапсырмаларды сұрау. Мұғалім серпілген сұрақтар әдісімен <<Кальций және оның қосылыстары>> тақырыбы бойынша сұрақ қояды. 1.Кестедегі жай заттардың қасиеттерін дұрыс тапсаңдар, онда қосынды 2,4 гр магний жанғандағы оксидтің массасына тең болады? 2. <<Адасқан заттар>> заттардан генетикалық байланыс құру:
3. <<Жұмбақ зат>> әдісімен дұрыс заттарды қойып, раекцияны теңестіру және аяқтау:
13
мин
Түсіну
1- Топ:
Құрамы
Түрі
Жою жолы
катио
анион
2- Топ: Судың құрамы бойынша топтастыру
3- Топ: Жою жолдарының химиялық реакция теңдеулерін жазу;
Критерий арқылы бағалау
3 балл
Мұғалім оқулықтағы <<Судың кермектігі және оны жоюдың жолдары>> тақырыбын оқуды тапсырады және ол оқыған бойынша 1 топқа кесте толтыру тапсырады, ал екінші топқа <<Топтастыру>> тапсырады, ал 3- топқа ол иондарды анықтайтын жолдарының реакция теңдеулерін жазу тапсырылады.
9 мин
Қолдану
Оқушылар анықтаған сапалық реакция арқылы сынауықтағы суды анықтайды.
Бағдаршам бағалау
4 балл
Алған білімді тәжірибеде қолдануды тапсырады. Ол үшін мұғалім 3- түрлі суды топқа таратады. Олар: құдық суы, құбыр суы, арық суы. Тапсырма: қай сынауықта қандай су бар екенін анықтау.
5мин
Талдау. Құбыр, құдық, арық суының сапалық реакция теңдеулерін жазуды және оны талдауды тапсырады
Әр топ берілген тапсырмаларды орындап, тиісті реакциялармен жазады.
Са(НСО3)2-->СаСО3+СО2+Н2О
СаСІ2+Na2CO3-->CaCO3+2NaCI
Критерий арқылы бағалау
5 балл
3 мин
Жинақтау. Деңгейлік тапсырма береді: А, В, С тапсырмалары: Кальций гидрокарбонатының Са(НСО3)2 құрамындағы кальцийдің массалық үлесін есептеңдер;
Судың құрамындағы магний гидрокарбонатын жою мақсатында 232 г сода жұмсалды. Реакция нәтижесінде тұнбаға түскен заттың массасы қанша?
Кермек суда 80 мг/л кальций гидрокарбонаты және 20 мг/л магний гидрокарбонаты бар. Осындай судың 1 л-ін жұмсарту үшін қанша сода қажет?
Оқушылар сан есептерді шешіп, әр топ басқа топтың есебін тексеріп топ аралық бағалау жүргізеді. Кальций гидрокарбонатының Са(НСО3)2 құрамындағы кальцийдің массалық үлесін есептеңдер; Судың құрамындағы магний гидрокарбонатын жою мақсатында 232 г сода жұмсалды. Реакция нәтижесінде тұнбаға түскен заттың массасы қанша? Кермек суда 80 мг/л кальций гидрокарбонаты және 20 мг/л магний гидрокарбонаты бар. Осындай судың 1 л-ін жұмсарту үшін қанша сода қажет?
Критерий арқылы бағалау
6 балл
1 м
Үйге тапсырма: Кермек суға презентация жасау. №6 есепті шешу
Кері байланыс орнату. Стикерлерге өз сұрақтарын қалдыру, келесі сабақта ол сұрақтарды қарау
20-22 балл <<5>>
19-15 балл <<4>>
14-10 балл <<3>>
9-1 балл <<2>>
17.01.2017 ж Тексерілді:
№1 тапсырма: Кестедегі жай заттардың қасиеттерін дұрыс тапсаңдар, онда қосынды 2,4 гр магний жанғандағы оксидтің массасына тең болады?
Зат
Металл
Бейметалл
бор
2,5
0,5
оттек
0,2
0,3
берилий
0,4
1,8
осмий
0,6
2,7
криптон
2,8
0,9
аргон
1
1,7
№2 <<Адасқан заттар>> заттардан генетикалық байланыс құру:
Mg CaO CaCI2 Mg( OH)2 AgCI MgO CaO MgSO4
Ca (OH)2 Ca
№1 тапсырма: Кестедегі жай заттардың қасиеттерін дұрыс тапсаңдар, онда қосынды 2,4 гр магний жанғандағы оксидтің массасына тең болады?
Зат
Металл
Бейметалл
бор
2,5
0,5
оттек
0,2
0,3
берилий
0,4
1,8
осмий
0,6
2,7
криптон
2,8
0,9
аргон
1
1,7
№2 <<Адасқан заттар>> заттардан генетикалық байланыс құру:
Mg CaO CaCI2 Mg( OH)2 AgCI MgO CaO MgSO4 Ca (OH)2 Ca
1-Топ:
Құрамы
Түрі
Жою жолы
катио
анион
А- деңгей
Кальций гидрокарбонатының Са(НСО3)2 құрамындағы кальцийдің массалық үлесін есептеңдер;
А- деңгей
Кальций гидрокарбонатының Са(НСО3)2 құрамындағы кальцийдің массалық үлесін есептеңдер;
А- деңгей
Кальций гидрокарбонатының Са(НСО3)2 құрамындағы кальцийдің массалық үлесін есептеңдер;
В- деңгей
Судың құрамындағы магний гидрокарбонатын жою мақсатында 232 г сода жұмсалды. Реакция нәтижесінде тұнбаға түскен заттың массасы қанша?
В- деңгей
Судың құрамындағы магний гидрокарбонатын жою мақсатында 232 г сода жұмсалды. Реакция нәтижесінде тұнбаға түскен заттың массасы қанша?
В- деңгей
Судың құрамындағы магний гидрокарбонатын жою мақсатында 232 г сода жұмсалды. Реакция нәтижесінде тұнбаға түскен заттың массасы қанша?
С- деңгей
Кермек суда 80 мг/л кальций гидрокарбонаты және 20 мг/л магний гидрокарбонаты бар. Осындай судың 1 л-ін жұмсарту үшін қанша сода қажет?
С- деңгей
Кермек суда 80 мг/л кальций гидрокарбонаты және 20 мг/л магний гидрокарбонаты бар. Осындай судың 1 л-ін жұмсарту үшін қанша сода қажет?
С- деңгей
Кермек суда 80 мг/л кальций гидрокарбонаты және 20 мг/л магний гидрокарбонаты бар. Осындай судың 1 л-ін жұмсарту үшін қанша сода қажет?
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz