Сабақ жоспары :: Музыка
Файл қосу
Айгөлек әні Б. Байқадамов
Музыка пәні бойынша сабақ жоспары ҚМЖ
САБАҚ:
<<Айгөлек>> әні Б. Байқадамов
Мектеп: Ұйғыр ауданының білім бөлімінің <<Долайты орта мектебі>> коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Күні:
Оқытушының аты-жөні:
Хелилова Назигуль Мухтаржановна
СЫНЫП: 1
Қатысушылар саны: 12
Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқыту мақсаттары
1.1.2.2.
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар :
Айгөлек әнінің сөзін буынмен қайталап орындауғы тырысады
Оқушылардың басым бөлігі:
Әннің сөзінің мағынасын түсініп, әуенімен орындай алады
Кейбір оқушылар :
Ән ырғағын басқа әндермен салыстыра алады , маңызын бағалай алады.
Тілдік мақсат
Оқушылар ән авторын айтып бере алады
Ай туралы түсініктерді ұғынады
Әннің негізгі бөлімі мен қайырма бөлігігінің айымасын салыстыра біледі
Сен неліктен айдың дөңгелек болғанын айта аласың ба ?
Әнді орындау кезінде мұғалім қол әрекетіне қарап үйрену ұсынылады.
Алдыңғы білім
Бұл сабақта оқушылар өздеріне таныс ұрмалы аспаптарды пайдалана алады.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
5 мин
Сабақты ұйымдастыру
Оқушылар сабақ басындағы көңіл күйлерін смайликтер арқылы білдіреді
стикер, маркер,
5 мин
10мин
15 мин
5 мин
Миға шабуыл :
oo Көнілді әндерді білесіз бе?
oo Олар сізге ұнай ма?
oo Неліктен?
oo Несімен ұнайды?
oo Тағы көңілді әндерді үйренгілеріңіз келе ме?
Сабақтың мақсатын осылайша өздері анықтайды.Жаңа тақырыпқа <<көпірше>>
Мұғалім сабақ бойынша қосымша түсініктер береді.
Топтық жұмыс
Оқушыларды топқа бөлу
Сурет тарату әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді.
1. Топ ережесін қабылдау
Тапсырмалар
1. Мәтінді оқу
2. <<Қатесін тап ойыны>> Мұнда топқы әннің мәтіні жазылған парақ таратылады, топ бойынша берілген парақтағы жіберілген қателерді тауып , дәлелдеп көрсетеді .Топтар бір бірін <<Басбармақ>> әдісімен бағалайды
Сергіту сәті << Айгөлек>> әніне
би қимылдарын жасау
Деңгейлік тапсырмалар:
1-деңгей
Әннің мәтінін жатқа айту
2- деңгей
Ән мәтінін әуенге салып мұғалімнің қол әрекетімен айту
3- деңгей
Топпен орындау
Суреттер салынған қима қағаздар
Түрлі түсті маркер
Деңгейлік тапсырмалар
5мин
Ортақ критерий құру
Сұрақтарға жауап беруі
Ережені білуі
Әннің мәтінін дұрыс айту
Дауысын ырғағаққа түсуі
Түсінгенін айта алуы
Қорытынды:
1 Топ бойынша өз пікірлерін постерде бейнелейді.
2 <<Не білетінмін>>. <<Не білдім? Не қиын болды? Не білгім келеді>> әдісімен оқушы үнін тыңдай отырып кері байланыс орнату.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісімен пікірлерін білдіреді
Саралау
Ән туралы түсініктерін тереңдету , өзіне болған сенімін арттыру мақсатында хормен қайталату
Бағалау
Критерий бойынша бағалау
Екі жұлдыз бір тілек
Басбармақ әдісі
Үш шапалақ әдісі
Ауызша мадақтау
Пәнаралық байланыс
Сурет
Ана тілі
Математика
Дүниетану
Бағалау парағы ____________________________________
Кезеңдер
Бағалау критерийлары
Өзін-өзі бағалау
Топ жетекшісінің бағалауы
Пән мұғалімінің бағалауы
Қорытынды баға
Ментальды карта толтыру
Тез және дұрыс толтырылуы
Алгоритм
Сұрақтарға жауап беруі
Ережені білуі
Есепті қатесіз шешу
Есептердің шешу жолы айқын көрсетілгендігі
Түсінгенін айта алуы
САБАҚ:
<<Айгөлек>> әні Б. Байқадамов
Мектеп: Ұйғыр ауданының білім бөлімінің <<Долайты орта мектебі>> коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Күні:
Оқытушының аты-жөні:
Хелилова Назигуль Мухтаржановна
СЫНЫП: 1
Қатысушылар саны: 12
Қатыспағандар:
Сабақ негізделген оқыту мақсаттары
1.1.2.2.
Сабақтың мақсаттары
Барлық оқушылар :
Айгөлек әнінің сөзін буынмен қайталап орындауғы тырысады
Оқушылардың басым бөлігі:
Әннің сөзінің мағынасын түсініп, әуенімен орындай алады
Кейбір оқушылар :
Ән ырғағын басқа әндермен салыстыра алады , маңызын бағалай алады.
Тілдік мақсат
Оқушылар ән авторын айтып бере алады
Ай туралы түсініктерді ұғынады
Әннің негізгі бөлімі мен қайырма бөлігігінің айымасын салыстыра біледі
Сен неліктен айдың дөңгелек болғанын айта аласың ба ?
Әнді орындау кезінде мұғалім қол әрекетіне қарап үйрену ұсынылады.
Алдыңғы білім
Бұл сабақта оқушылар өздеріне таныс ұрмалы аспаптарды пайдалана алады.
Жоспар
Жоспарланған уақыт
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
5 мин
Сабақты ұйымдастыру
Оқушылар сабақ басындағы көңіл күйлерін смайликтер арқылы білдіреді
стикер, маркер,
5 мин
10мин
15 мин
5 мин
Миға шабуыл :
oo Көнілді әндерді білесіз бе?
oo Олар сізге ұнай ма?
oo Неліктен?
oo Несімен ұнайды?
oo Тағы көңілді әндерді үйренгілеріңіз келе ме?
Сабақтың мақсатын осылайша өздері анықтайды.Жаңа тақырыпқа <<көпірше>>
Мұғалім сабақ бойынша қосымша түсініктер береді.
Топтық жұмыс
Оқушыларды топқа бөлу
Сурет тарату әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді.
1. Топ ережесін қабылдау
Тапсырмалар
1. Мәтінді оқу
2. <<Қатесін тап ойыны>> Мұнда топқы әннің мәтіні жазылған парақ таратылады, топ бойынша берілген парақтағы жіберілген қателерді тауып , дәлелдеп көрсетеді .Топтар бір бірін <<Басбармақ>> әдісімен бағалайды
Сергіту сәті << Айгөлек>> әніне
би қимылдарын жасау
Деңгейлік тапсырмалар:
1-деңгей
Әннің мәтінін жатқа айту
2- деңгей
Ән мәтінін әуенге салып мұғалімнің қол әрекетімен айту
3- деңгей
Топпен орындау
Суреттер салынған қима қағаздар
Түрлі түсті маркер
Деңгейлік тапсырмалар
5мин
Ортақ критерий құру
Сұрақтарға жауап беруі
Ережені білуі
Әннің мәтінін дұрыс айту
Дауысын ырғағаққа түсуі
Түсінгенін айта алуы
Қорытынды:
1 Топ бойынша өз пікірлерін постерде бейнелейді.
2 <<Не білетінмін>>. <<Не білдім? Не қиын болды? Не білгім келеді>> әдісімен оқушы үнін тыңдай отырып кері байланыс орнату.
<<Екі жұлдыз, бір тілек>> әдісімен пікірлерін білдіреді
Саралау
Ән туралы түсініктерін тереңдету , өзіне болған сенімін арттыру мақсатында хормен қайталату
Бағалау
Критерий бойынша бағалау
Екі жұлдыз бір тілек
Басбармақ әдісі
Үш шапалақ әдісі
Ауызша мадақтау
Пәнаралық байланыс
Сурет
Ана тілі
Математика
Дүниетану
Бағалау парағы ____________________________________
Кезеңдер
Бағалау критерийлары
Өзін-өзі бағалау
Топ жетекшісінің бағалауы
Пән мұғалімінің бағалауы
Қорытынды баға
Ментальды карта толтыру
Тез және дұрыс толтырылуы
Алгоритм
Сұрақтарға жауап беруі
Ережені білуі
Есепті қатесіз шешу
Есептердің шешу жолы айқын көрсетілгендігі
Түсінгенін айта алуы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz