Сабақ жоспары :: Музыка
Файл қосу
Маком өмірден сыр шерткен музыка
<<Бекітемін>>
Оқу ісінің меңгерушісі:
________Ж.Қабдешова
Сыныбы:5
Музыка пәні
Мерзімі: 10.02.2017ж
Сабақтың тақырыбы
Маком өмірден сыр шерткен музыка.
Сілтеме
Музыка 5 сынып.Райымбергенов,С.Райымбергенова ,Ұ.Байбосынова.
Мақсаты
Шығыс халықтарының маком жанрын білу
Оқыту нәтижесі
Маком жанрының ерекшеліктерін білу
Түйінді идеялар
Маком жанрының арабтардан бастау алуы.
Дереккөздер мен жабдықтар:
Флипчарт, маркер, баян аспабы,үнтаспа.
Әдіс - тәсілдер
-Допты қағып ал
-Миға шабуыл
-топтастыру
-ДЖИГСО
-Семантикалық карта
-Венн диаграммасы
-Тұжырымдамалық карта
-Еркін микрофон
-Суреттерді сұрыптау
-смайлик
Бағалау критерийі
1. Маком жанры арабтардан бастау алатынын біледі
2. Маком өнерінің ерекшеліктерін біледі
3. Ән айту дағдыларын меңгереді
Бағалау
Оқыту үшін бағалау (формативтік) <<Смайлик>> әдісі
Блум таксаномиясы
Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс -әрекеті
Мұғалім балаларға амандасып, сыныпты түгендейді. Бүгінгі күндеріне сәттілік тілейді.
Үй тапсырмасын <<Сұрақты қағып ал>> әдісі арқылы сұрайды. Мұғалім сұрақтар қойып оқушыларға допты лақтырады. Оқушылар қағып алып жауап береді.
oo Шығыс және батыс халықтарының классикалық музыка ерекшеліктері
oo Әйелдер ролін тек қана ерлер орындайтын жапон театры
oo Үнді халқының ең танымал биі?
oo Үндінің музыкалық аспаптарын ата?
oo Рага өнерінің тарихы.
oo Үнді Рагасын тұңғыш орындаушы кім?
oo Рага музыкасының ерекшеліктері?
Оқушылар нота сызығының бойындағы жасырынған ноталар арқылы сұраққа жауап береді.
Білу
10 минут
Үй тапсырмасын сұрап болғаннан кейін оқушыларға карточкалар таратылып, оқушылар 3 топқа бөлінеді.
Жаңа сабақ
<<Миға шабуыл>> әдісі
Мжажкжожм өжмжіжржджежн сжыжр шжежржтжкжежн мжужзжыжкжа
Өткен сабақпен байланыстырып, жаңа сабақтың тақырыбын шығарып, сабаққа мақсат қою.
Жаңа тақырыпты тақтаға жазады.
Оқушылар 3-топқа бөлініп отырады.
Оқушылар өз ойын айтады.
Жаңа тақырыпты дәптерлеріне жазады.
Түсіну
2 минут
<<ДЖИГСО >> әдісі Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс. Видео көріністен әзірбайжан мугамінің үзіндісін тыңдау
Оқушылар тақырыпты оқып, жұптасып содан кейін топтасып талқылайды.
Талдау
5 минут
<<Тұжырымдамалық карта>> әдісі
1-топ
<<Суреттерді сұрыптау>> әдісі
2-топ
<<Венн жүйесі>>
3-топ Маком өнеріне жалпы сипаттама береді.
Оқушылар талқылағаннан кейін постер құрып, топ болып тақтаға шығып қорғайды.
Ән орындау.
1.Дауыс жаттығулары
2. <<Жан ана>> әнін әрі қарай үйрену
Оқушылар тыңдайды. Жаттығады,
орындайды
Қолдану
5 минут
Семантикалық карта
Орындалу ерекшеліктері
Музыкалық аспаптары
Үнді музыкасы
Маком жанры
Оқушылар Талқылайды, талдайды
Жинақтау
5 минут
<<Еркін микрофон>> әдісі
Бүгінгі тақырып бойынша оқушылар бір-біріне сұрақ қойып, бір-біріне жауап беріп бірін-бірі бағалайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Бағалау 2 минут
Кері байланыс <<Смайлик>> әдісі
Оқушылар кері байланыс жасайды
Оқу ісінің меңгерушісі:
________Ж.Қабдешова
Сыныбы:5
Музыка пәні
Мерзімі: 10.02.2017ж
Сабақтың тақырыбы
Маком өмірден сыр шерткен музыка.
Сілтеме
Музыка 5 сынып.Райымбергенов,С.Райымбергенова ,Ұ.Байбосынова.
Мақсаты
Шығыс халықтарының маком жанрын білу
Оқыту нәтижесі
Маком жанрының ерекшеліктерін білу
Түйінді идеялар
Маком жанрының арабтардан бастау алуы.
Дереккөздер мен жабдықтар:
Флипчарт, маркер, баян аспабы,үнтаспа.
Әдіс - тәсілдер
-Допты қағып ал
-Миға шабуыл
-топтастыру
-ДЖИГСО
-Семантикалық карта
-Венн диаграммасы
-Тұжырымдамалық карта
-Еркін микрофон
-Суреттерді сұрыптау
-смайлик
Бағалау критерийі
1. Маком жанры арабтардан бастау алатынын біледі
2. Маком өнерінің ерекшеліктерін біледі
3. Ән айту дағдыларын меңгереді
Бағалау
Оқыту үшін бағалау (формативтік) <<Смайлик>> әдісі
Блум таксаномиясы
Сабақтың мазмұны
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс -әрекеті
Мұғалім балаларға амандасып, сыныпты түгендейді. Бүгінгі күндеріне сәттілік тілейді.
Үй тапсырмасын <<Сұрақты қағып ал>> әдісі арқылы сұрайды. Мұғалім сұрақтар қойып оқушыларға допты лақтырады. Оқушылар қағып алып жауап береді.
oo Шығыс және батыс халықтарының классикалық музыка ерекшеліктері
oo Әйелдер ролін тек қана ерлер орындайтын жапон театры
oo Үнді халқының ең танымал биі?
oo Үндінің музыкалық аспаптарын ата?
oo Рага өнерінің тарихы.
oo Үнді Рагасын тұңғыш орындаушы кім?
oo Рага музыкасының ерекшеліктері?
Оқушылар нота сызығының бойындағы жасырынған ноталар арқылы сұраққа жауап береді.
Білу
10 минут
Үй тапсырмасын сұрап болғаннан кейін оқушыларға карточкалар таратылып, оқушылар 3 топқа бөлінеді.
Жаңа сабақ
<<Миға шабуыл>> әдісі
Мжажкжожм өжмжіжржджежн сжыжр шжежржтжкжежн мжужзжыжкжа
Өткен сабақпен байланыстырып, жаңа сабақтың тақырыбын шығарып, сабаққа мақсат қою.
Жаңа тақырыпты тақтаға жазады.
Оқушылар 3-топқа бөлініп отырады.
Оқушылар өз ойын айтады.
Жаңа тақырыпты дәптерлеріне жазады.
Түсіну
2 минут
<<ДЖИГСО >> әдісі Мағынаны тану
Оқулықпен жұмыс. Видео көріністен әзірбайжан мугамінің үзіндісін тыңдау
Оқушылар тақырыпты оқып, жұптасып содан кейін топтасып талқылайды.
Талдау
5 минут
<<Тұжырымдамалық карта>> әдісі
1-топ
<<Суреттерді сұрыптау>> әдісі
2-топ
<<Венн жүйесі>>
3-топ Маком өнеріне жалпы сипаттама береді.
Оқушылар талқылағаннан кейін постер құрып, топ болып тақтаға шығып қорғайды.
Ән орындау.
1.Дауыс жаттығулары
2. <<Жан ана>> әнін әрі қарай үйрену
Оқушылар тыңдайды. Жаттығады,
орындайды
Қолдану
5 минут
Семантикалық карта
Орындалу ерекшеліктері
Музыкалық аспаптары
Үнді музыкасы
Маком жанры
Оқушылар Талқылайды, талдайды
Жинақтау
5 минут
<<Еркін микрофон>> әдісі
Бүгінгі тақырып бойынша оқушылар бір-біріне сұрақ қойып, бір-біріне жауап беріп бірін-бірі бағалайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап береді
Бағалау 2 минут
Кері байланыс <<Смайлик>> әдісі
Оқушылар кері байланыс жасайды
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz