Файл қосу

Табиғатқа саяхат. Ө дыбысы мен әрпі

Пән: Қазақ тілі
Сабақ: Сауат ашу.
Тақырыбы: Табиғатқа саяхат. Ө дыбысы мен әрпі.
МЕКТЕП:Мұхит ЖОББМ

Күні: 16 .01.2017
Мұғалімнің аты-жөні: Б. Тойшыбаева

Сынып: 1а
Қатысқандар саны -
Қатыспағандар саны -

Оқу мақсаттары:
1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру.
1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану

Сабақтың мақсаты
Барлық оқушылар білуге тиіс: Тыңдалған материалдың мазмұнын түсінеді

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс : Әріп пен дыбысты таниды, ажырата алады

Кейбір оқушылар білуге тиіс Каллиграфиялық, графикалық нормаларды сақтайды

Алдыңғы білімдер
Ө дыбысы мен әрпі

Жоспар

Жоспарланған уақыт
Жоспарланған іс-әрекет
Дереккөздер
ресурс
Сабақтың барысы

2 минут

10 минут

(МК; Ө;Қ)

Сабақтың ортасы 20минут
(МК; Ұ;Ө;Қ)

Күндей жадырап,
Айдай арайлап,
Жұлдыздай жарқырап,
Судай таза көңілмен бүгінгі күнімізді бастайық.
Жұмбақ шешу
От шашады жалындап,
Қатты ұшқанда зымырап. (зымыран)
.деген сөзде бірінші қандай дыбыс естіліп тұр
З-Ұяң , дауыссыз дыбыс
Тіл ұстарту жаттығу
Ыз-ыз-ыз
Анар сүйкімді қыз.
Оз-оз-оз
Айзат жарыстан оз
Суреттермен жұмыс
Зәкір, қазы, қоңыз, көз, өзен, қаз
Дыбыстық, буындық талдау жасау
№1 Оқылым

. №1 Оқылым.
Аз Қаз өз көз өзен заман қоңыз сағыз тоғыз Зере.

Қалыптастырушы бағалаудың тапсырмасы

1.2.6.1* Мұғалімнің көмегімен әңгімелеу мәтінін,
ерекшелігіне қарай мәтін жанрын (өлең, әңгіме,
ертегі) ажырату.
Оқушылар мұғаліммен қосылып айтады

Оқулықпен жұмыс

Қосымша материалмен жұмыс

Қосымша материалмен жұмыс
Сергіту

Ұзын қанат инелік ,
Инелікке тимелік,
Ұшақты біз жасадық
Инеліктен үйреніп.
Зу-зу,зу-зу,зу-зу. (Қимылмен көрсету)

Бірге қайталап қимылмен көрсету

МК; Ө; Қ)
10 мин
З әрпін жазу
Дәптермен жұмыс

Қорытынды бөлім
3 минут

Кері байланыс
Қандай дыбыспен таныстық?
З дыбысы сөздің қай жерінде кездеседі ?
Сөз ойла, тез ойла ойыны
Сабақ ұнады ма?


Қосымша ақпарат

Дифференциация: Балаларға қалай көмектесесіз?
Қабілетті балаларға қандай тапсырмалар бересіз?

Пән аралық байланыс: Денсаулық пен қауіпсіздік
АКТ құндылықтар
*
*
*
Бақылау
Сабақтың мақсатына жеттің бе?
Оқушылар не үйренді?
Ынтымақтастық анмосферасы қандай болды?
Оқушылар арасындағы дифференциялау бойынша іс - әрекеттер ұтымды болды ма?
Жоспарланған уақытты ұстандың ба?
Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен?

Қорытынды бағалау
Сабақтың ең ұтымды кезеңдері
1.
2
Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт
1.
2
Келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей осы сабақтан сынып және жеке оқушылар жайлы не білдім?



Ұқсас жұмыстар
Жылдық жоспар. даярлық тобы
Сөздерді оқиық
Табиғатқа саяхат
О дыбысы және әрпі
Табиғатқа саяхат. Ә дыбысы мен әрпі
Б б дыбысы мен әрпі
Х х әрпі мен дыбысы
З з дыбысы және әріпі
Экскаватор сөзіне дыбыстық талдау жасау
О дыбысы мен әрпі
Пәндер