Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру
Сынып: 8г
Сабақ тақырыбы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
Сабақ типі: қорытындылау сабағы
Түрі: практикалық
Сабақ мақсаттары:
1. білімділік - оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту.
2. дамытушылық - логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру;
3. тәрбиелік - оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақ көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта, карточкалар.
Сабақ әдістері: ауызша, көрнекілік, өз бетімен жұмыс, топпен жұмыс.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру. (4 мин)
2. Ой қозғау ( 10 мин)
3. << Сен-маған, мен -саған>> ( 15 мин)
4. <<Сергіту сәті>> (2 мин)
5. <<Біліміңді сынап көр>>оқулықпен жұмыс. (6 мин)
7. қорытынды.
8. Ү й жұмысы.
<< Адамның даңқы оның ойлау қабілетінде>> Паскаль
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлеметсіздер ме, балалар! Отырыңыздар. Балалардың сабаққа даярлығын тексеру. Бүгінгі біздің тақырыбымыз: <<Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Бүгін біз сабақта түрлендірудің қасиеттерін қайталаймыз.
Арифметикалық квадрат түбір:
мұндағы а = в2 , а >= 0, в >= 0
Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері:
І. Ой қозғау ( 10 мин) Конверт- сұрақ стретегиясы, конвертке өткен тақырыптар бойынша 3 сұрақ жазып барлық тортарға таратады. Жеке, жұптық, топтық жұмыс.
1. Өрнектерді ықшамда:
а) б)
в) ә) б) в)
1. Өрнектердің мәнін тап:
а) ә)
б) в)
1. Есепте:
а) ә)
б) в)
г) ғ)
1. Көбейтінділерінің мәнін тап:
б) в) г)
1. Көбейтінділерінің мәнін тап:а) ә)
б) в) г)
А) Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы.
В) Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері.
С) Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендірудің тәсілдерін ата.
Д) Әрбір тәсіл жайлы ашып айт.
1. Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасын.
2. Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару ережесін.
3. Көбейткішті түбір таңбасының астына алу ережесін.
4. Көбейтіндіні қалай дәрежелейді?
5. Бөлшек санды қалай дәрежелеу керек?
ІІ. <<Сен - маған, мен-саған>> Деңгейлік тапсырмалар.
І кезең. Есіңе түсір
ІІІ кезең. Деңгейлік тапсырмалар.
1- деңгей.(5- ұпай)
1. Есепте:
2. Өрнектерді ықшамда:
3.
4.
5. Сандарды салыстыр:
а) және 3---------------------------------------------------------------------
ә) және
б) және
2-деңгей (10 ұпай)
1. Бөлімін иррационалдықтан арылт:
2. Теңдеуді шеш:
3-деңгей(15 ұпай)
1.Бөлшекті қысқарт:
2. Теңдеуді шеш:
Қате жіберген есептерді талқылау.
ІІІ. Сергіту сәті. Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате болса алға созады.
1. Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтінді дәреже д.а. (+)
2. Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, дәрежелерін қосамыз.(+)
3. Тік бұрыштың өлшемі 1800-қа тең. (-)
4. функциясының графигі парабола. (+)
5. функциясының графигі гипербола (-)
6. 23=8 (+)
7. 4*4=-16
8. (-5)2=-25 (-)
6. Оқулықпен жұмыс. <<Білімдіге - биіктен орын>>
№84, №85(1,3), №86 тақ
№84
0,580-16180+9605=1005
121200-252700-0,4243=-5,63
-10100+6847+2,925-11252=-85,5
675-7507-3,41875+30000=-613
№85
8-50x2=-6
45-3205=-10
№86
3-25+8=11+2
2+155-3=-5+33
х+у3х-4у=3х2-ху-4у
2а+ва-5в=2а-5в-9ав
7. Қорытынды: Балалар өздері қорытады.
8. Үй жұмысы. № 90
9. Бағалау
Сабақ тақырыбы: Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру.
Сабақ типі: қорытындылау сабағы
Түрі: практикалық
Сабақ мақсаттары:
1. білімділік - оқушылардың тақырып бойынша алған білімдерін тереңдетіп, жинақтау, жүйелеу, бекіту.
2. дамытушылық - логикалық ойлау қабілеті мен дағдыларын жетілдіру, белсенділіктерін, математикаға деген қызығушылықтарын арттыру;
3. тәрбиелік - оқуға, саналы сезімге, жауапкершілікке, өз бетінше еңбектенуге тәрбиелеу.
Сабақ көрнекілігі: компьютер, интерактивті тақта, карточкалар.
Сабақ әдістері: ауызша, көрнекілік, өз бетімен жұмыс, топпен жұмыс.
Сабақ барысы:
1. Ұйымдастыру. (4 мин)
2. Ой қозғау ( 10 мин)
3. << Сен-маған, мен -саған>> ( 15 мин)
4. <<Сергіту сәті>> (2 мин)
5. <<Біліміңді сынап көр>>оқулықпен жұмыс. (6 мин)
7. қорытынды.
8. Ү й жұмысы.
<< Адамның даңқы оның ойлау қабілетінде>> Паскаль
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлеметсіздер ме, балалар! Отырыңыздар. Балалардың сабаққа даярлығын тексеру. Бүгінгі біздің тақырыбымыз: <<Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендіру. Бүгін біз сабақта түрлендірудің қасиеттерін қайталаймыз.
Арифметикалық квадрат түбір:
мұндағы а = в2 , а >= 0, в >= 0
Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері:
І. Ой қозғау ( 10 мин) Конверт- сұрақ стретегиясы, конвертке өткен тақырыптар бойынша 3 сұрақ жазып барлық тортарға таратады. Жеке, жұптық, топтық жұмыс.
1. Өрнектерді ықшамда:
а) б)
в) ә) б) в)
1. Өрнектердің мәнін тап:
а) ә)
б) в)
1. Есепте:
а) ә)
б) в)
г) ғ)
1. Көбейтінділерінің мәнін тап:
б) в) г)
1. Көбейтінділерінің мәнін тап:а) ә)
б) в) г)
А) Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасы.
В) Арифметикалық квадрат түбірдің қасиеттері.
С) Квадрат түбірлері бар өрнектерді түрлендірудің тәсілдерін ата.
Д) Әрбір тәсіл жайлы ашып айт.
1. Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасын.
2. Көбейткішті түбір таңбасының алдына шығару ережесін.
3. Көбейткішті түбір таңбасының астына алу ережесін.
4. Көбейтіндіні қалай дәрежелейді?
5. Бөлшек санды қалай дәрежелеу керек?
ІІ. <<Сен - маған, мен-саған>> Деңгейлік тапсырмалар.
І кезең. Есіңе түсір
ІІІ кезең. Деңгейлік тапсырмалар.
1- деңгей.(5- ұпай)
1. Есепте:
2. Өрнектерді ықшамда:
3.
4.
5. Сандарды салыстыр:
а) және 3---------------------------------------------------------------------
ә) және
б) және
2-деңгей (10 ұпай)
1. Бөлімін иррационалдықтан арылт:
2. Теңдеуді шеш:
3-деңгей(15 ұпай)
1.Бөлшекті қысқарт:
2. Теңдеуді шеш:
Қате жіберген есептерді талқылау.
ІІІ. Сергіту сәті. Дұрыс жауапқа қолдарын жоғары көтереді, қате болса алға созады.
1. Бірдей көбейткіштерден тұратын көбейтінді дәреже д.а. (+)
2. Негіздері бірдей дәрежелерді көбейткенде, дәрежелерін қосамыз.(+)
3. Тік бұрыштың өлшемі 1800-қа тең. (-)
4. функциясының графигі парабола. (+)
5. функциясының графигі гипербола (-)
6. 23=8 (+)
7. 4*4=-16
8. (-5)2=-25 (-)
6. Оқулықпен жұмыс. <<Білімдіге - биіктен орын>>
№84, №85(1,3), №86 тақ
№84
0,580-16180+9605=1005
121200-252700-0,4243=-5,63
-10100+6847+2,925-11252=-85,5
675-7507-3,41875+30000=-613
№85
8-50x2=-6
45-3205=-10
№86
3-25+8=11+2
2+155-3=-5+33
х+у3х-4у=3х2-ху-4у
2а+ва-5в=2а-5в-9ав
7. Қорытынды: Балалар өздері қорытады.
8. Үй жұмысы. № 90
9. Бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz