Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Жеміс жесең, жетілесің

Сабақ:3

Мектеп: У.М.Ахмедсафин атындағы Совет орта мектебі
Күні:
Оқытушының аты-жөні: Бейсенбаева А.А.
Сынып: 4
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы:
Жеміс жесең, жетілесің
Осы сабақ арқылы іске асатын оқыту мақсаты:
А. 4.2.1.1 Əңгімені қолдау үшін қажетті сөздерді қолдану
О. 4.1.4.1 Таныс емес сөздер кездесетін шағын мəтіннің
негізгі тұстарын түсіну
Ж. 4.4.2.1 Мұғалімнің көмегімен
оқыған/тыңдаған /аудиовизуалды материалдар бойынша
шағын мəтін жазу
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
* Үйге берілген сұрақтарға жауап бере алады.
* Сабақ басында берілген тапсырманы орындайды. (пазл жинау).
* Жаңа сөздерді қайталайды (<<қайталай ғой>> ойыны).
Оқушылардың көбісі:
* Мәтін бойынша берілген тапсырманы орындайды
Оқушылардың кейбірі:
* Графикалық органайзерді жасай алады
* "Образға кіру" әдісі бойынша қызықты әңгіме жазады.

Алдыңғы білім:
Тағамдар туралы айтылған болатын. Ұлттық тағамдарын, ет тағамдарын, сүт тағамдарын біледі

Жоспар
Сабақ кезеңдері
Жоспарланған жаттығу түрлері
Ресурстар
Басы

І.Білу

1.Ұыймдастыру кезеңі:
Мақсаты:Оқушылармен амандасу, олардың назарын сабаққа аударту.
Мейірімді жүрекпен,
Ақпейілді тілекпен
Амандасып алайық
Бір жадырап қалайық!

2. Үй жұмысын тексеру
Оқыту тәсілі :Сабақты бастауға арналған ойындар\жаттығулар("ыстық орындық")
1. Ет тағамдарына қандай тағамдар жатады?
2. Қазақ халқының ұлттық тағамы қандай тағам?
3. Сүт тағамдарына қандай тағамдар жатады?
4. Қандай ботқаларды білеміз?
5. Қандай салаттарды білеміз?
6. Күздің бір күні, қыстың алты айынататиды деген мақалды қалай түсінеміз?

Слайд (күннің көзі)

Тағамдар суреттері
Ортасы
ІІ. Түсіну

ІІІ.Қолдану

ІҮ. Талдау.

Соңы Жинақтау

1.Топқа бөлу:
Мақсаты: сабаққа деген ынтасын қалыптастыру, А және С оқушыларды ортақ жұмыс жасауға бағыттау.
Пазл жинау
Оқушылар жинаған пазл арқылы топтарын анықтайды

1 - топ <<Жасыл алма>>
Топ ұраны.
Нарттай жасыл алмам бар
Мәз болады алғандар
Жазда әдемі киінем
Тілді балдай үйірем

2- топ <<Қызыл шие>>
Топ ұраны.
Мен шиемін, шиемін,
Күннің көзін сүйемін
Қышқыл шырын менде бар
Төмен басымды иемін

3- топ. <<Сары өрік>>
Топ ұраны.
Мен өрікпін, өрікпін,
Бау бақшада көрікпін,
Жапырағын баптаймыз
Жемістерін баптаймыз.

2. Жаңа сабақ:
Мақсаты: сабаққа деген қызығушылықтарын ояту, жаңа сабақ тақырыбын өздігінен анықтау.
Оқыту тәсілі :фильмді пайдалану(видеоролик "жеміс-жидектер")
Берілген ресурстарға назар аударып, сабақтың тақырыбын ашады.
Дәптерлерімізді ашайық
Қолға қалам алайық
Салақтықтан қашып
Әдемі етіп жазайық

3. Сөздік жұмысы
Оқыту тәсілі:бірлескен тыңдалым мен айтылым
<<Қайталай ғой>>ойыны. (1-топ бір сөзді айтады, ал 2-топ оны қайталап, тағы бір сөзді қосады, 3-топ екеуін қайталап сөзді қосады.... )

4. Мәтінмен жұмыс.
Оқыту тәсілі: бірлескен оқылым

Мақсаты:оқушылардың ойлау қабілеті мен тіл байлықтарын дамыту, оқушы мен оқушы арасында кері байланыс орнату.

Жеміс - жидектер адам үшін өте пайдалы. Жеміс-жидектерде дәрумен көп. "Вита" латын тілінен аударғанда "өмір" деген мағынаны білдіреді.
Жеміс-жидек далада өседі. Оларға күн шуағын себеді. Барлық жеміс-жидекте дәрілік қасиет бар. Жеміс-жидек жеген адамның дені сау болады. Жеміс жесең, жетілесің.
1-топ - мәтінді аударады
2- топ- мәтін бойынша диалог құрастырады
3- топ- мәтінді мазмұндайды (өзгертуге болады)

5. Сергіту сәті
Мақсаты:әрі қарай ынтымақтастық атмосферасын нығайту, балаларды әрі қарай жұмыс істеуге ынталандыру

6.Әңгіме құрастыру (топпен жұмыс)
Мақсаты: оқушылардың ой-өрісін кеңейту, тілдерін дамыту.
Оқыту тәсілі Драма" әдісі, бірлескен жазылым
<<Образға кіру>> әдісі
Жемістердің орындарында өздері қандай күй кешетіні, қандай қызмет атқаратынын сезіну. Әр түрлі тақырыптарда (ұран сөздерін қолдануға болады)
Мысалы: Мен-Қарбызбын. Мен өте үлкен жидекпін.Мен жерде өсемін. Мені адамдар жақсы көреді. Мен жасыл, қызыл түстімін. Мен өте пайдалымын, өйткені құрамымда думендер бар.

1. Әр топ жеміс-жидектердің сәйкестінгін және айырмашылығын жазады
Оқыту тәсілі :графикалық органайзер
Венн диаграммасы арқылы жеміс-жидектерді салыстырады

Пазлдар

Видеоролик, жемістер муляжі, суреттер

Жаңа сөздер жазылған парақтар
Пайдалы - полезные, дәрумен-витамин, мағына-значение,
Күн шуағы-луч солнца, дәрілік қасиет-лечебные свойства

Музыка

жемістер муляжі, суреттер

Бағалау

Сабақты қорыту "Қарлы кесек" ойыны
Мақсаты: өткенді пысықтау

Оқыту тәсілі: табыс критерийлері

Оқушының аты-жөні:
Үй жұмысы
Сұрақты дұрыс қоя біледі, дұрыс жауап береді

Сөздік жұмысы
Сөздерді қатесіз айта алады

Мәтінді аудару
Барлық сөйлемдердің аудармасын біледі

Мәтін бойынша диалог
Сұрақтарды құрастыра алады

Мәтінді мазмұндау
Өз сөздерімен мазмұндай алады

Образға кіру
Рөлді ойна алады

Венн диаграммасы
Сәйкестігі мен айырмашылығын біледі

Қорытынды баға

Бағалау парақшаларына сүйене отырып, жиынтық баға қойылады

Бағалау парағы (<<бағдаршам>> стратегиясы арқылы бағалайды)
Үй тапсырмасы
Күнделікті енді ашайық
Үй тапсырмасын жазайық
Бүгінгі алған білімді
Ұмытпай есте сақтайық
Бәрі үшін:
1.Сөздерді жаттау.
Оқушылардың қалауы бойынша:
1. <<Менің сүйікті жемісім>> тақырыбына эссе жазу
2. <<Маша мен аю>> мультфильмдегі тосап түрлерін жазу

Рефлексия Оқушылар сабақ бойы қандай күйде болғанын көрсетеді
Кесте бойынша сұрақтарға жауап береді,сөздердің астын сызады
Сабақта қалай жұмыс істедім?
(Как я работал на уроке?)
Белсенді (активно)
Баяу (медленно)
Жұмысыма...
(Своей работой...)
Қанағаттанамын (удовлетворен)
Қанағаттанбаймын (не удовлетворен)
Сабақ уақыты қалай өтті?
(Как прошло время на уроке?)
Жылдам (быстро)
Ұзақ (долго)
Сабақтың соңында мен...
(В конце урока почувствовал... )
Шаршадым (усталость)
Шаршамадым (бодрость)
Көңіл-күйім қандай?
(Каково мое настроение?)
Жақсы (хорошее)
Нашар (плохое)
Сабақ материалы мен үшін қалай болды?
(Материал урока для меня был...)
Оңай (легкий)
Қиын (сложный)

кесте

Ұқсас жұмыстар
Жемістер
Қазіргі тойларда дастархан жаю мәдениеті дәстүр
Дұрыс тамақтану-денсаулық кепілі
Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі туралы ақпарат
Жемістерді аудар
С. оспанов сегізінші наурыз күні
Ж. қашқынов. ұнатам күзді мен
Берекелі күз, мерекелі күз
Бейнелеу өнері сабағының ұлттық сипаттары
Бақшаларда қызарып
Пәндер