My day

Сабақ:
Мектеп: З. О. Баймырзаев атындағы орта мектебі «ММ»
Сабақ:: Күні:
Мектеп:З. О. Баймырзаев атындағы орта мектебі «ММ»: Мұғалімнің есімі: Таганиязова Д. С.
Сабақ:: Сынып: 3
Мектеп:З. О. Баймырзаев атындағы орта мектебі «ММ»: Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Сабақ:: Тақырыбы: My day
Мектеп:З. О. Баймырзаев атындағы орта мектебі «ММ»:
Сабақ:: Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)
Мектеп:З. О. Баймырзаев атындағы орта мектебі «ММ»:
  • Сөздерде а_е дыбыстары бірге қолданғанда дауысты дыбыстың оқылу ережесімен таныстыру.
  • Уақытты білдіретін «on» предлогымен таныстыру(лексикалық тұрғыда)
  • Present Simple тақырыбын қайталау
  • Ән жаттау.
Сабақ:: Сабақ мақсаттары:
Мектеп:З. О. Баймырзаев атындағы орта мектебі «ММ»: Барлық оқушылар:
Сабақ::
  • адауысты дыбысынан тұратын сөздерді меңгерту.
  • Апта күндерін жаттау
  • Present Simple-дің қолданылу ережесі.
Сабақ:: Оқушылардың басым бөлігі:
Сабақ:: - Топтық, жұптық және жеке тапсырмалар орындайды
Сабақ:: Кейбір оқушылар:
Сабақ:: - жеке тапсырмалар орындайды
Сабақ:: Тілдік мақсат
Мектеп:З. О. Баймырзаев атындағы орта мектебі «ММ»:

Оқушылар:

  • Жаңа өткен тақырыпты зейінмен тыңдап, түсіну.
  • Тақырып бойынша берілген тапсырмаларды өз бетімен орындау.
  • Топтық тапсырмаларды орындауда өз үлесін қосып, сабақ барысында белсенділік таныту.
  • Ағылшын тілінде ауызекі оқи алады, топта өз пікірін айта алады, керек мәліметтерді дәптерлеріне түртіп жазып ала алады.
Сабақ::

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday e. t. c.

Сабақ::

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

What’s this? It’s a plane What day is it?

Сабақ:: Талқылауға арналаған тармақтар:
Сабақ::
Сабақ:: Сіз неліктен . . . екенін айта аласыз ба?
Сабақ::
Сабақ:: Жазылым бойынша ұсыныстар:
Сабақ::
  • сурет салғызу, диалог оқыту
Сабақ:: Алдыңғы тақырып
Мектеп:З. О. Баймырзаев атындағы орта мектебі «ММ»: Revision
Сабақ:: Жоспар
Сабақ::

Жоспарланған уақыт :

45 мин

Мектеп:З. О. Баймырзаев атындағы орта мектебі «ММ»: Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланаған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
бағалау
ресурстар
Сабақ:: Басталуы: 10мин
Мектеп:З. О. Баймырзаев атындағы орта мектебі «ММ»:

Сәлемдесу. Ұйымдастыру: (3 мин) модуль №1

1, 2, 3 санақ арқылы топқа бөлу. Топ жетекшісін таңдату. (3 мин)

«Миға шабуыл» әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау. (4 мин)

Формативті бағалау

Әріптер жазылған карточкалар

Түсі әр түрлі гүлдер,

Сандар бейнеленген карточкалар

CD № 2, 3

Сабақ:: Ортасы: 25 мин
Мектеп:З. О. Баймырзаев атындағы орта мектебі «ММ»:

Ex2p158

«Ойашар» әдісі, арқылы тақырыпты ашамыз. (5 мин)

a_e [ei]

lake space

plane race

face gate

case tape

1 тапсырма: (5 мин)

Сөздікпен жұмыс :

lake - көл space-ғарыш

plane-ұшақ race-жылдамдық

face-бет gate-қақпа

case-чемодан tape-лента

do sports-спортпен шұғылдану drink tea-шай ішу

eat - тамақтану

feed-ұшыру

drink-ішу

plant trees-ағаш отырғызу

АКТ ны пайдалану модуль №6

2 тапсырма: (15 мин)

Кітаппен жұмыс: Ex. 3 p6

Ex. 4-6 p7, 8

топ бір - бірін бағалау.

Топтық бағалау

Мадақтау

Формативті бағалау

Сабақ:: Аяқталуы: 10 мин
Мектеп:З. О. Баймырзаев атындағы орта мектебі «ММ»:

« who is quicker?» ойынын ойнату

(6 мин) 5 -6 суретті тақтаға іліп, балалар мұқият қарайды да, көздерін жұмады. Мұғалім бір суретті алып тастайды.

Үй тапсырма: Ex 5 p7

кері байланыс: Чемодан, ет тартқыш, қоқыс. (4 мин)

Өзін - өзі бағалау

Формативті бағалауда топ жетекшілерінен бағалау парақшасын жинап алып мұғалім жиынтық бағасын шығару.

Сабақ:: Қосымша ақпарат
Мектеп:З. О. Баймырзаев атындағы орта мектебі «ММ»: Ғаламтор деректері
Сабақ:: Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Мектеп:З. О. Баймырзаев атындағы орта мектебі «ММ»: Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ - мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
Сабақ::
Мектеп:З. О. Баймырзаев атындағы орта мектебі «ММ»:
Информатика, сурет
Сабақ:: Ойтүрткі сұрақтар арқылы тапсырмаға қарай бағдарлаймын. Қабілетті балаларға ойтолғау жасауды, ауызекі сойлеп, оқи алуға дағдыландырамын
Мектеп:З. О. Баймырзаев атындағы орта мектебі «ММ»:
  • Мадақтау(қол соғу) ;

Ұқсас жұмыстар
A part time job
There is a swimming pool next to my house. 5-сынып
Ағылшын тілі сабағын өлеңдермен өрнектеп өткізу
My funny English
Сабақтың кезеңі
Food and drink
Олар менің ата-анам
5-ші сыныпта интерактивті тақтаны пайдаланып My Computer тақырыбына жасалған сабақ жоспары
Мұғалім жасалған сабақ
Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz