Сабақ жоспары :: Ағылшын тілі
Файл қосу
My day
Сабақ:
Мектеп: З.О.Баймырзаев атындағы орта мектебі <<ММ>>
Күні:
Мұғалімнің есімі: Таганиязова Д.С.
Сынып: 3
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Тақырыбы: My day
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)
* Сөздерде а_е дыбыстары бірге қолданғанда дауысты дыбыстың оқылу ережесімен таныстыру.
* Уақытты білдіретін <> предлогымен таныстыру(лексикалық тұрғыда)
* Present Simple тақырыбын қайталау
* Ән жаттау.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
* а дауысты дыбысынан тұратын сөздерді меңгерту.
* Апта күндерін жаттау
* Present Simple-дің қолданылу ережесі.
Оқушылардың басым бөлігі:
- Топтық,жұптық және жеке тапсырмалар орындайды
Кейбір оқушылар:
- жеке тапсырмалар орындайды
Тілдік мақсат
Оқушылар:
Жаңа өткен тақырыпты зейінмен тыңдап, түсіну.
Тақырып бойынша берілген тапсырмаларды өз бетімен орындау.
Топтық тапсырмаларды орындауда өз үлесін қосып, сабақ барысында белсенділік таныту.
Ағылшын тілінде ауызекі оқи алады,топта өз пікірін айта алады,керек мәліметтерді дәптерлеріне түртіп жазып ала алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday e.t.c.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
What's this? It's a plane What day is it?
Талқылауға арналаған тармақтар:
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
* сурет салғызу, диалог оқыту
Алдыңғы тақырып
Revision
Жоспар
Жоспарланған уақыт:
45 мин
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланаған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
бағалау
ресурстар
Басталуы: 10мин
Сәлемдесу.Ұйымдастыру: (3 мин) модуль №1
1,2,3 санақ арқылы топқа бөлу. Топ жетекшісін таңдату.(3 мин)
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау.(4 мин)
Формативті бағалау
Әріптер жазылған карточкалар
Түсі әр түрлі гүлдер,
Сандар бейнеленген карточкалар
CD № 2,3
Ортасы: 25 мин
Ex2p158
<<Ойашар>> әдісі, арқылы тақырыпты ашамыз. (5 мин)
a_e [ei]
lake space
plane race
face gate
case tape
1 тапсырма: (5 мин)
Сөздікпен жұмыс:
lake - көл space-ғарыш
plane-ұшақ race-жылдамдық
face-бет gate-қақпа
case-чемодан tape-лента
do sports-спортпен шұғылдану drink tea-шай ішу
eat - тамақтану
feed-ұшыру
drink-ішу
plant trees-ағаш отырғызу
АКТ ны пайдалану модуль №6
2 тапсырма: (15 мин)
Кітаппен жұмыс: Ex.3 p6
Ex. 4-6 p7,8
топ бір - бірін бағалау.
Топтық бағалау
Мадақтау
Формативті бағалау
Аяқталуы: 10 мин
<< who is quicker?>> ойынын ойнату
(6 мин) 5 -6 суретті тақтаға іліп, балалар мұқият қарайды да, көздерін жұмады. Мұғалім бір суретті алып тастайды.
Үй тапсырма: Ex 5 p7
кері байланыс: Чемодан, ет тартқыш, қоқыс. (4 мин)
Өзін - өзі бағалау
Формативті бағалауда топ жетекшілерінен бағалау парақшасын жинап алып мұғалім жиынтық бағасын шығару.
Қосымша ақпарат
Ғаламтор деректері
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ - мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
Информатика, сурет
Ойтүрткі сұрақтар арқылы тапсырмаға қарай бағдарлаймын. Қабілетті балаларға ойтолғау жасауды, ауызекі сойлеп, оқи алуға дағдыландырамын
* Мадақтау(қол соғу);
* Топ бірін - бірі бағалау
* Өзін - өзі бағалау
Слайдтар,сөздік жұмысы,ғаламтор деректері;
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Бүгінгі сабақта оқушылар ағылшын тілінде өз ойларын еркін жеткізе алды. Ағылшын тілінде ауызекі оқи алады,топта өз пікірін айта алады,керек мәліметтерді дәптерлеріне түртіп жазып ала алады. Тақырыпқа қатысты сұрақтарды өз деңгейінде жауап бере алды. Сыныптағы ахуал қуантарлықтай болды. Себебі, оқушылар әр тақырып сайын өздерінің қызығушылығын көрсете алды.
Қорытынды бағамдау: <> тақырыбы.
Түсіндіру, талдау, сұрақ - жауап, диалогтық оқыту, кітаппен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс. Бағалаудың түрлері. Кері байланыс - Ет тартқыш, чемодан, қоқыс жәшігі
Мектеп: З.О.Баймырзаев атындағы орта мектебі <<ММ>>
Күні:
Мұғалімнің есімі: Таганиязова Д.С.
Сынып: 3
Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Тақырыбы: My day
Сабақ негізделген оқу мақсаты: (мақсаттары)
* Сөздерде а_е дыбыстары бірге қолданғанда дауысты дыбыстың оқылу ережесімен таныстыру.
* Уақытты білдіретін <
* Present Simple тақырыбын қайталау
* Ән жаттау.
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар:
* а дауысты дыбысынан тұратын сөздерді меңгерту.
* Апта күндерін жаттау
* Present Simple-дің қолданылу ережесі.
Оқушылардың басым бөлігі:
- Топтық,жұптық және жеке тапсырмалар орындайды
Кейбір оқушылар:
- жеке тапсырмалар орындайды
Тілдік мақсат
Оқушылар:
Жаңа өткен тақырыпты зейінмен тыңдап, түсіну.
Тақырып бойынша берілген тапсырмаларды өз бетімен орындау.
Топтық тапсырмаларды орындауда өз үлесін қосып, сабақ барысында белсенділік таныту.
Ағылшын тілінде ауызекі оқи алады,топта өз пікірін айта алады,керек мәліметтерді дәптерлеріне түртіп жазып ала алады.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Days of the week: Monday, Tuesday, Wednesday e.t.c.
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
What's this? It's a plane What day is it?
Талқылауға арналаған тармақтар:
Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
* сурет салғызу, диалог оқыту
Алдыңғы тақырып
Revision
Жоспар
Жоспарланған уақыт:
45 мин
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланаған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)
бағалау
ресурстар
Басталуы: 10мин
Сәлемдесу.Ұйымдастыру: (3 мин) модуль №1
1,2,3 санақ арқылы топқа бөлу. Топ жетекшісін таңдату.(3 мин)
<<Миға шабуыл>> әдісі бойынша үй тапсырмасын сұрау.(4 мин)
Формативті бағалау
Әріптер жазылған карточкалар
Түсі әр түрлі гүлдер,
Сандар бейнеленген карточкалар
CD № 2,3
Ортасы: 25 мин
Ex2p158
<<Ойашар>> әдісі, арқылы тақырыпты ашамыз. (5 мин)
a_e [ei]
lake space
plane race
face gate
case tape
1 тапсырма: (5 мин)
Сөздікпен жұмыс:
lake - көл space-ғарыш
plane-ұшақ race-жылдамдық
face-бет gate-қақпа
case-чемодан tape-лента
do sports-спортпен шұғылдану drink tea-шай ішу
eat - тамақтану
feed-ұшыру
drink-ішу
plant trees-ағаш отырғызу
АКТ ны пайдалану модуль №6
2 тапсырма: (15 мин)
Кітаппен жұмыс: Ex.3 p6
Ex. 4-6 p7,8
топ бір - бірін бағалау.
Топтық бағалау
Мадақтау
Формативті бағалау
Аяқталуы: 10 мин
<< who is quicker?>> ойынын ойнату
(6 мин) 5 -6 суретті тақтаға іліп, балалар мұқият қарайды да, көздерін жұмады. Мұғалім бір суретті алып тастайды.
Үй тапсырма: Ex 5 p7
кері байланыс: Чемодан, ет тартқыш, қоқыс. (4 мин)
Өзін - өзі бағалау
Формативті бағалауда топ жетекшілерінен бағалау парақшасын жинап алып мұғалім жиынтық бағасын шығару.
Қосымша ақпарат
Ғаламтор деректері
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Пәнаралық байланыс қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ - мен байланыс Құндылықтардағы байланыс
Информатика, сурет
Ойтүрткі сұрақтар арқылы тапсырмаға қарай бағдарлаймын. Қабілетті балаларға ойтолғау жасауды, ауызекі сойлеп, оқи алуға дағдыландырамын
* Мадақтау(қол соғу);
* Топ бірін - бірі бағалау
* Өзін - өзі бағалау
Слайдтар,сөздік жұмысы,ғаламтор деректері;
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Бүгінгі сабақта оқушылар ағылшын тілінде өз ойларын еркін жеткізе алды. Ағылшын тілінде ауызекі оқи алады,топта өз пікірін айта алады,керек мәліметтерді дәптерлеріне түртіп жазып ала алады. Тақырыпқа қатысты сұрақтарды өз деңгейінде жауап бере алды. Сыныптағы ахуал қуантарлықтай болды. Себебі, оқушылар әр тақырып сайын өздерінің қызығушылығын көрсете алды.
Қорытынды бағамдау: <
Түсіндіру, талдау, сұрақ - жауап, диалогтық оқыту, кітаппен жұмыс, жеке, жұппен, топпен жұмыс. Бағалаудың түрлері. Кері байланыс - Ет тартқыш, чемодан, қоқыс жәшігі
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz