Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мамандықтар.Мамандықтар туралы мәліметтерді оқып, білулері керек
Сабақ жоспары
Lesson plan
Date: 22.12.16
Grade: 9 Б
1
Сабақтың тақырыбы
Мамандықтар
2
Сабақтың мақсаты
Мамандықтар туралы мәліметтерді оқып, білулері керек. Мамандықтарды суреттеп, баяндай алулары керек.
3
Оқу нәтижелері
Мамандықтарды суреттеп, баяндайды, ойларын айтады.
Түйінді идеялар
Жалпы мамандық туралы мағлұматтар беру.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл
Топтық жұмыс, жеке жұмыс
Уақ
ыты
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс - әрекеті
5 мин
1. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Оқушылардың қал жағдайын сұрау.
Топқа бөлу.
1 топ. Doctor-(4 оқушы)
1. Prescribes medicines;
2. Treats and looks after people;
3. Wears a white uniform or scrub;
4. Feels the pulse.
2 топ. Teacher-(4 оқушы)
1. Teaches children;
2. Explains new themes;
3. Puts marks;
4. Works with parents.
3 топ. Pilot- (4 оқушы)
1. Works in the air;
2. Doesn't walk;
3. Doesn't talk to the people in the cabin;
4. Flies from one country to another one.
Оқушылар қолдарына берілген карточкадағы сипаттамасына қарай отырып топтарға бөлінеді. Топ басшысын сайлайды.
3 мин
10
мин
2.Тұсау кесер.
<> Confucius
3.Үй жұмысын тексеру.
"Mysterious Case" мәтін
Тақтада берілген дәйексөзінің мағынасын айтып, талқылайды
Оқушылар мәтінді оқиды, оның ішінен шартты сөйлемдерді тауып, типтерін анықтайды, мәтінді оқып алып, мәтіннің мазмұнына сай келетін сөйлем болса онда TRUE деп белгілейді, ал сай келмесе False болады. Әр топ бірін бірі бағалайды.
15 мин
6
мин
4. Негізгі бөлім.
Постер қорғау.
Jobs description:
+ working hours;
+ responsibility;
+ satisfaction;
+ holidays;
+ payment;
+ training.
<> әдісі
5. Тыңдалым
Task 1. What are the people's jobs? Listen and match. Eg.: 0-B
0 Roger ...B...
1 Rachel ......
2 Carl ......
3 John ......
4 Rebecca ......
5 Lucy ......
A Secretary
B Car mechanic
C Businesswoman
D Dentist
E Teacher
F Policewoman
G Pilot
I Photographer
Оқушылар мамандық туралы постер қорғайды. 3 топ өздеріне түскен мамандық туралы сөз сөйлейді. Постерді қорғау барысында оқушылар келесі бағыттарға сүйенеді:
+ Жұмыс уақыты- неше сағат жұмыс жасайды, артық сағат жұмыс жасай ма?
+ Жауапкершілікті талап ете ме?
+ Демалыс уақыты- неше күн,апта немесе ай?
+ Төлем ақысы - жақсы төленеді, орташа, төмен. Неге?
+ Біліктілік көтеру курстары қажет пе?
Ойларын түйіндеу үшін синквейн пайдаланады.
Топтар бірін бірі бағалайды.
Оқушылар мамандықтар туралы тыңдап, әрбір кейіпкердің мамандығын тауып алып жазады.
Әр оқушы өзін өзі бағалайды.
3
мин
6. Кері байланыс.
Екі жұлдыз бір тілек
Сабақ бойынша өз ойларын стикерге жазып қалдырады
3 мин
7. Үй жұмысы: "My future profession"
Қорытындылау. Бағалау
Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды
Қосымша материалдар
Интерактивті тақта, флипчарт, стикерлер, мәтіндер
Lesson plan
Date: 22.12.16
Grade: 9 Б
1
Сабақтың тақырыбы
Мамандықтар
2
Сабақтың мақсаты
Мамандықтар туралы мәліметтерді оқып, білулері керек. Мамандықтарды суреттеп, баяндай алулары керек.
3
Оқу нәтижелері
Мамандықтарды суреттеп, баяндайды, ойларын айтады.
Түйінді идеялар
Жалпы мамандық туралы мағлұматтар беру.
Бірлескен жұмысқа негізделген тәсіл
Топтық жұмыс, жеке жұмыс
Уақ
ыты
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс - әрекеті
5 мин
1. Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Оқушылардың қал жағдайын сұрау.
Топқа бөлу.
1 топ. Doctor-(4 оқушы)
1. Prescribes medicines;
2. Treats and looks after people;
3. Wears a white uniform or scrub;
4. Feels the pulse.
2 топ. Teacher-(4 оқушы)
1. Teaches children;
2. Explains new themes;
3. Puts marks;
4. Works with parents.
3 топ. Pilot- (4 оқушы)
1. Works in the air;
2. Doesn't walk;
3. Doesn't talk to the people in the cabin;
4. Flies from one country to another one.
Оқушылар қолдарына берілген карточкадағы сипаттамасына қарай отырып топтарға бөлінеді. Топ басшысын сайлайды.
3 мин
10
мин
2.Тұсау кесер.
<
3.Үй жұмысын тексеру.
"Mysterious Case" мәтін
Тақтада берілген дәйексөзінің мағынасын айтып, талқылайды
Оқушылар мәтінді оқиды, оның ішінен шартты сөйлемдерді тауып, типтерін анықтайды, мәтінді оқып алып, мәтіннің мазмұнына сай келетін сөйлем болса онда TRUE деп белгілейді, ал сай келмесе False болады. Әр топ бірін бірі бағалайды.
15 мин
6
мин
4. Негізгі бөлім.
Постер қорғау.
Jobs description:
+ working hours;
+ responsibility;
+ satisfaction;
+ holidays;
+ payment;
+ training.
<
5. Тыңдалым
Task 1. What are the people's jobs? Listen and match. Eg.: 0-B
0 Roger ...B...
1 Rachel ......
2 Carl ......
3 John ......
4 Rebecca ......
5 Lucy ......
A Secretary
B Car mechanic
C Businesswoman
D Dentist
E Teacher
F Policewoman
G Pilot
I Photographer
Оқушылар мамандық туралы постер қорғайды. 3 топ өздеріне түскен мамандық туралы сөз сөйлейді. Постерді қорғау барысында оқушылар келесі бағыттарға сүйенеді:
+ Жұмыс уақыты- неше сағат жұмыс жасайды, артық сағат жұмыс жасай ма?
+ Жауапкершілікті талап ете ме?
+ Демалыс уақыты- неше күн,апта немесе ай?
+ Төлем ақысы - жақсы төленеді, орташа, төмен. Неге?
+ Біліктілік көтеру курстары қажет пе?
Ойларын түйіндеу үшін синквейн пайдаланады.
Топтар бірін бірі бағалайды.
Оқушылар мамандықтар туралы тыңдап, әрбір кейіпкердің мамандығын тауып алып жазады.
Әр оқушы өзін өзі бағалайды.
3
мин
6. Кері байланыс.
Екі жұлдыз бір тілек
Сабақ бойынша өз ойларын стикерге жазып қалдырады
3 мин
7. Үй жұмысы: "My future profession"
Қорытындылау. Бағалау
Топ басшысы топ мүшелерін бағалайды
Қосымша материалдар
Интерактивті тақта, флипчарт, стикерлер, мәтіндер
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz