Ж. Жабаев Алатау

Пәні: Әдебиеттік оқу
Сабақтың тақырыбы:
Ж. Жабаев “Алатау”
Барлық оқушылар:
Өлеңді оқи алады, жануарлар мен өсімдіктердің түрлерін, пайдасын біледі.
Оқушылардың басым бөлігі:
Өз ойын еркін жеткізе алады
Өлеңнің құрылысымен жұмыс жасайды
Кейбір оқушылар:
Табиғатты қалай қорғау керек екенін біледі.
Оқушылар:
мәнерлеп оқи аламын
мысалдар келтіре аламын
табиғатты суреттей аламын
жан-жануарларды атап бере аламын
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Жетісу, Алатау, арыстан, аю, қасқыр, түлкі
Сыныптағы диалог / жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
ну - қалың
мұнар - бұлыңғыр
кептес - сөйлесу
Талқылауға арналған тармақтар
Өлеңнің зерттелуі ерекшелігі
Кейіпкерлер портреті.
Жазылым бойынша ұсыныстар
Табиғат - природа - nature
Тау - гора - mountain
Арыстан - лев - lion
Жетісу өңірі туралы білу
(таулар, өсімдіктер, жан-жануарлар)
І. Басталуы
10 мин.
ІІ. Ортасы
25 мин.
ІІІ. Аяқталуы
10 мин.
Қосымша ақпарат
Ынтымақтастық атмосфера орнату
“Көршіге тілек” Оқушылар шеңберге тұрып сергіп алады.
“Топқа біріктіру”
1-т. Мақал - мәтелдер
2-т. Өлең шумағы
3-т. Атақты адамдар
Сөзжұмбақ шешу арқылы табиғатқа не жататынын әңгімелеу.
Үлкен - үлкен түйені
Тастапты атам шегеріп
Өркеші бұлтқа тиеді
Бауыры жатыр көгеріп (Тау)
Табиғат жайлы білетіндерін қағаз бетіне түсіру
Кластер “Табиғат”
Сергіту сәті
Пәнаралық байланыс
Сөздерді үщ тілде айту:
Табиғат - природа - nature
Тау - гора - mountain
Арыстан - лев - lion
Ж. Жабаевтың өмірбаянымен таныстыру
Оқулықпен жұмыс. Өлеңді оқыту
Топта талқылау
Жеке жұмыс
Өлеңдегі ақын ойын және сөзін пайдаланып, сызбаны толтыру
интербелсенді тақта, қағаз қиындылары
интербелсенді тақта, эл. оқулық
маркерлер, плакат
интербелсенді тақта
интербелсенді тақта
плакат, маркерлер
смайликтер
стикерлер
Таудан аққан су
Таудағы жемістер
Таудағы аңдар
дыбысы, қимылы
олардың дәмі
қимыл - қозғалысы
Өмірмен байланыс
Табиғатқа саяхат
1. Көрікті табиғат суреті.
2. Табиғат адамға не береді?
3. Өз қалаңның табиғатын қалай қорғап, аялайсың?
Бағалау параметрі. Кері байланыс
“Жамбыл ата” ағашы
Сабағымызды былай аяқтағым келеді: “Құс ұшуға, балық суда тіршілік етуге жаратылған, ал адам осы табиғат ортасында өмір сүріп, мәңгілік қарым-қатынас жасауға жаралған”
Интернет желісі, элек. оқулық, “Қалай оқу керектігін үйрену стратегиялары” әдістемелік құрал. Шымкент 2016
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz