Шылау. оның түлері туралы түсініктерін қалыптастыру

Көкпекті ауданы, Биғаш ауылы, "Маяковский атындағы орта мектебі" КММ

Қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар. Пән мұғалімі: Саржанова Гульжаннат Тусупбековна

Сыныбы: 6 сынып 1-сабақ . Сабақтың тақырыбы : Шылау.

Мақсаты: Шылау, оның түлері туралы түсініктерін қалыптастыру, өз білімдеріне сүйене отырып қолдана білуге үйрету.

Міндеті : 1. Шылауды тапсырмалардан анықтай отырып, байланыстырып сөйлеуде пайдалана білу.

2 Шылауды қолдану арқылы сөйлеу дағдыларын дамыту.

3 Топтық жұмыс барысында ынтымақтастыққа тәрбиелеу.

Қолданылатын модульдер : . Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы; Ақпараттық коммуникативті технологияны қолдану.

Оқытудағы жаңа тәсілдер: Оқыту үшін бағалау.

Стратегиялық іс-әрекеттер : Ой қозғау. . « Миға шабуыл », « топтық жұмыс », «жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс», «Рефлексия -« смайлик « стр-сы, «Венн» диаграммасы .

Күтілетін нәтижелер : -1. Шылауды сөйлемдерде, мәтінде таба алады.

2. Шылау сөздерді қолдана алады.

3. Сыни ойлауы дамып, өз ойларын еркін айтуға үйренеді.

4. Сөйлеу дағдылары дамиды.

Бөлімнің мазмұны
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Белсенді әдіс-тәсілдер

Бағалау

ОүБ

Ресурстар
Күтілетін нәтиже
Бөлімнің мазмұны:

1. Ұйымдастыру

Психологиялық атмосфера құру

Мұғалім іс-әрекеті:

1. Сәлемдесу

2 Шаттық шеңбер құру. Енді бір-бірімізге жылы, жақсы сөздер айтайық!

Оқушы іс-әрекеті:

1. Амандасады

2 Шаттық шеңберде достарына жылы сөз айтады.

Белсенді әдіс-тәсілдер: Бір-біріне сәттілік тіледі. Диалогтік оқыту.
БағалауОүБ:
Ресурстар:

"Өрмекші торы"

Жіп.

Күтілетін нәтиже: Топта бірлескен ұжымдық жұмыс қалыптасады.
Бөлімнің мазмұны:
Мұғалім іс-әрекеті:

1. Топтарға бөлу

2. Бағалау критерийлерімен таныстыру Бағалау: Өзін-өзі бағалау парағы

:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушы іс-әрекеті: Оқушының аты-жөні
Белсенді әдіс-тәсілдер: Ой қозғау
БағалауОүБ: жағдаят
Ресурстар: Сұрақ-жауап
Күтілетін нәтиже: "Ткестесі
Венн диаграммасы
қорытынды

Мұғ.

бағасы

Мұғалімнің

бағалауы

Топқа бөлінеді, топпен жұмыс істеу дағдысы қалыптасады
Мақал-мәтелдің сыңарын табу бойынша топтарын анықтайды. Диалогтік.

Бағалау (түрлері)

-оқушының өзін-өзі бағалауы

-топтың өзін-өзі бағалауы

-мұғалімнің бағалауы

-жалпы бағалау

-критерийлер арқылы бағалау

Қима қағазға жазылған мақал-мәтелдер
Ұжымдық және жеке даралық қасиеттерін арттырады
Бөлімнің мазмұны:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Белсенді әдіс-тәсілдер:
БағалауОүБ:
Ресурстар:
Күтілетін нәтиже:
Бөлімнің мазмұны:
Мұғалім іс-әрекеті:
Бөлімнің мазмұны:
Мұғалім іс-әрекеті:
Оқушы іс-әрекеті:
Белсенді әдіс-тәсілдер:
БағалауОүБ:
Ресурстар:
Күтілетін нәтиже:
Бөлімнің мазмұны:

Үй апсырмасын сұрау. Білу. Қызығушылығын ояту.

Жағдаят

Мұғалім іс-әрекеті:

ІІ. Ой қозғау. Миға шабуыл.

1. Қазақ тілінде неше сөз табы бар?

2. Сөз таптары нендей белгілеріне қарап ажыратылады?

3. Сөз таптарын тіл білімінің қай саласы қарастырады?

4. Одағай сөздерде толық мағына бола ма? 5. Одағайдың қандай түрлері бар?

1. Сабақтан үйге келсең, Астанаға кеткен әкең келіпті.

2. Сен автобусқа үлгеремін деп келе жатқанда автобус жүріп кетті.

3. Байқаусызда қолыңа ине кіргізіп алдың.

Оқушы іс-әрекеті:

Одағайға байланысты постер жазып, топ спикері қорғайды. Қойылған сұрақтар төңірегінде жауап айтады.

Сондағы көңіл күйін одағайдың түрлері арқылы бейнелейді.

Белсенді әдіс-тәсілдер:

Диалогтік оқыту әдісі

Диалогтік әдіс (әңгіме)

БағалауОүБ: Формативті бағалау
Ресурстар:

Бағалау критериі, флипчарт, маркер,

смайликтер,

Рөлге ену

Күтілетін нәтиже: Оқушының өз іс-әрекетін бағалауы артады.
Бөлімнің мазмұны: Сергіту сәті
Мұғалім іс-әрекеті: Сергіту сәті «Қарлығаштар» сергіту сәтін жүргіземін. /оқушылар би қимылын қайталай отыра билейді/
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар би қимылын қайталай отыра билейді
Белсенді әдіс-тәсілдер:
БағалауОүБ:
Ресурстар: Бейнетүсірілім
Күтілетін нәтиже:
Бөлімнің мазмұны: Түсіну. Мағынаны тану
Мұғалім іс-әрекеті: "Сөзжұмбақты"шешу арқылы сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтау.
Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар тақырыппен танысады, топ спикері келесі топқа түсіндіреді.
Белсенді әдіс-тәсілдер: Слайд. Джигсо әдісі
БағалауОүБ: Формативті бағалау
Ресурстар: Оқулық
Күтілетін нәтиже: Шылау туралы білім негізі қаланады.
Бөлімнің мазмұны:
Мұғалім іс-әрекеті: Шылауға байланысты "Т кестесін" құруға бағыт беру
Оқушы іс-әрекеті: Шылауға байланысты ойларын жинақтап " Т кестесін" құрады.
Белсенді әдіс-тәсілдер: Диалогтік оқыту
БағалауОүБ: Топ жұмысын бағалау
Ресурстар: Бағалау парағы
Күтілетін нәтиже: Басқа сөз таптарынан ажырата алды.
Бөлімнің мазмұны: Артық білім кітапта
Мұғалім

Ұқсас жұмыстар
Шылау. Адамның дене мүшелері
Сөйлемнен шылауды тап
Жазылған сөйлемдерді талдау
Шылауларды тап
Сөйлемдерді талдау
Септеулік шылау
Демеулік шылау
Өру өнері
Қазақ тіл білімі
Демеулік шылаулар. 6 сынып
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz