Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шылау. оның түлері туралы түсініктерін қалыптастыру
Көкпекті ауданы, Биғаш ауылы, "Маяковский атындағы орта мектебі" КММ
Қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар. Пән мұғалімі: Саржанова Гульжаннат Тусупбековна
Сыныбы: 6 сынып 1-сабақ . Сабақтың тақырыбы: Шылау.
Мақсаты:Шылау, оның түлері туралы түсініктерін қалыптастыру, өз білімдеріне сүйене отырып қолдана білуге үйрету.
Міндеті: 1.Шылауды тапсырмалардан анықтай отырып, байланыстырып сөйлеуде пайдалана білу.
2 Шылауды қолдану арқылы сөйлеу дағдыларын дамыту.
3 Топтық жұмыс барысында ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын модульдер: . Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы; Ақпараттық коммуникативті технологияны қолдану.
Оқытудағы жаңа тәсілдер: Оқыту үшін бағалау.
Стратегиялық іс-әрекеттер: Ой қозғау..<<Миға шабуыл>>, <<топтық жұмыс>> , <<жеке жұмыс,жұптық жұмыс, топтық жұмыс>>, <<Рефлексия - << смайлик << стр-сы, <<Венн>> диаграммасы .
Күтілетін нәтижелер: -1.Шылауды сөйлемдерде, мәтінде таба алады.
2.Шылау сөздерді қолдана алады.
3.Сыни ойлауы дамып, өз ойларын еркін айтуға үйренеді.
4. Сөйлеу дағдылары дамиды.
Бөлімнің мазмұны
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Белсенді әдіс-тәсілдер
Бағалау
ОүБ
Ресурстар
Күтілетін нәтиже
1.Ұйымдастыру
Психологиялық атмосфера құру
1.Сәлемдесу
2 Шаттық шеңбер құру. Енді бір-бірімізге жылы, жақсы сөздер айтайық!
1.Амандасады
2 Шаттық шеңберде достарына жылы сөз айтады.
Бір-біріне сәттілік тіледі.Диалогтік оқыту.
"Өрмекші торы"
Жіп.
Топта бірлескен ұжымдық жұмыс қалыптасады.
1.Топтарға бөлу
2.Бағалау критерийлерімен таныстыруБағалау: Өзін-өзі бағалау парағы
Оқушының аты-жөні
Ой қозғау
жағдаят
Сұрақ-жауап
"Ткестесі
Венн диаграммасы
қорытынды
Мұғ.
бағасы
Мұғалімнің
бағалауы
Топқа бөлінеді, топпен жұмыс істеу дағдысы қалыптасады
Мақал-мәтелдің сыңарын табу бойынша топтарын анықтайды. Диалогтік.
Бағалау (түрлері)
-оқушының өзін-өзі бағалауы
-топтың өзін-өзі бағалауы
-мұғалімнің бағалауы
-жалпы бағалау
-критерийлер арқылы бағалау
Қима қағазға жазылған мақал-мәтелдер
Ұжымдық және жеке даралық қасиеттерін арттырады
Үй апсырмасын сұрау.Білу. Қызығушылығын ояту.
Жағдаят
ІІ. Ой қозғау.Миға шабуыл.
1.Қазақ тілінде неше сөз табы бар?
2.Сөз таптары нендей белгілеріне қарап ажыратылады?
3.Сөз таптарын тіл білімінің қай саласы қарастырады?
4. Одағай сөздерде толық мағына бола ма? 5.Одағайдың қандай түрлері бар?
1.Сабақтан үйге келсең, Астанаға кеткен әкең келіпті.
2.Сен автобусқа үлгеремін деп келе жатқанда автобус жүріп кетті.
3.Байқаусызда қолыңа ине кіргізіп алдың.
Одағайға байланысты постер жазып, топ спикері қорғайды. Қойылған сұрақтар төңірегінде жауап айтады.
Сондағы көңіл күйін одағайдың түрлері арқылы бейнелейді.
Диалогтік оқыту әдісі
Диалогтік әдіс (әңгіме)
Формативті бағалау
Бағалау критериі, флипчарт,маркер,
смайликтер,
Рөлге ену
Оқушының өз іс-әрекетін бағалауы артады.
Сергіту сәті
Сергіту сәті <<Қарлығаштар>> сергіту сәтін жүргіземін./оқушылар би қимылын қайталай отыра билейді/
Оқушылар би қимылын қайталай отыра билейді
Бейнетүсірілім
Түсіну.Мағынаны тану
"Сөзжұмбақты"шешу арқылы сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтау.
Оқушылар тақырыппен танысады, топ спикері келесі топқа түсіндіреді.
Слайд.Джигсо әдісі
Формативті бағалау
Оқулық
Шылау туралы білім негізі қаланады.
Шылауға байланысты "Т кестесін" құруға бағыт беру
Шылауға байланысты ойларын жинақтап " Т кестесін" құрады.
Диалогтік оқыту
Топ жұмысын бағалау
Бағалау парағы
Басқа сөз таптарынан ажырата алды.
Артық білім кітапта
Оқулықтағы 323-жаттығуды жүктеймін.
Шылауды тауып, сипатын анықтайды.
Блум. Қолдану. Жеке жұмыс
Өзін-өзі бағалау
Оқулық, дәптер
Өздік жұмысы қалыптасады.
"Өзіңді-өзің сынап көр"
Шағын эссе жаз "Көктем"
Дарынды оқушы берілген тапсырманы орындайды.
Дарынды оқушылармен жұмыс
Бағалау
Өздік жұмысы қалыптасады
Рефлексия
Тақырып бойынша түйін шығарту.
Венн диаграммасына шылау мен одағайды салыстыру
Сын тұрғысынан ойлау
<<Екі жұлдыз бір тілек>>.
Жиынтық баға парақшалары
флипчарт,
маркер,
смайликтер
Топтық жұмыс қалыптасады
Үйге:
1"Бес жолды" өлең
2.Шылау
1"Бес жолды" өлең құрастырады
Диалог
Жиынтық бағалау
Күнделік
Тапсырманы орындайды.
Қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар. Пән мұғалімі: Саржанова Гульжаннат Тусупбековна
Сыныбы: 6 сынып 1-сабақ . Сабақтың тақырыбы: Шылау.
Мақсаты:Шылау, оның түлері туралы түсініктерін қалыптастыру, өз білімдеріне сүйене отырып қолдана білуге үйрету.
Міндеті: 1.Шылауды тапсырмалардан анықтай отырып, байланыстырып сөйлеуде пайдалана білу.
2 Шылауды қолдану арқылы сөйлеу дағдыларын дамыту.
3 Топтық жұмыс барысында ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын модульдер: . Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы; Ақпараттық коммуникативті технологияны қолдану.
Оқытудағы жаңа тәсілдер: Оқыту үшін бағалау.
Стратегиялық іс-әрекеттер: Ой қозғау..<<Миға шабуыл>>, <<топтық жұмыс>> , <<жеке жұмыс,жұптық жұмыс, топтық жұмыс>>, <<Рефлексия - << смайлик << стр-сы, <<Венн>> диаграммасы .
Күтілетін нәтижелер: -1.Шылауды сөйлемдерде, мәтінде таба алады.
2.Шылау сөздерді қолдана алады.
3.Сыни ойлауы дамып, өз ойларын еркін айтуға үйренеді.
4. Сөйлеу дағдылары дамиды.
Бөлімнің мазмұны
Мұғалім іс-әрекеті
Оқушы іс-әрекеті
Белсенді әдіс-тәсілдер
Бағалау
ОүБ
Ресурстар
Күтілетін нәтиже
1.Ұйымдастыру
Психологиялық атмосфера құру
1.Сәлемдесу
2 Шаттық шеңбер құру. Енді бір-бірімізге жылы, жақсы сөздер айтайық!
1.Амандасады
2 Шаттық шеңберде достарына жылы сөз айтады.
Бір-біріне сәттілік тіледі.Диалогтік оқыту.
"Өрмекші торы"
Жіп.
Топта бірлескен ұжымдық жұмыс қалыптасады.
1.Топтарға бөлу
2.Бағалау критерийлерімен таныстыруБағалау: Өзін-өзі бағалау парағы
Оқушының аты-жөні
Ой қозғау
жағдаят
Сұрақ-жауап
"Ткестесі
Венн диаграммасы
қорытынды
Мұғ.
бағасы
Мұғалімнің
бағалауы
Топқа бөлінеді, топпен жұмыс істеу дағдысы қалыптасады
Мақал-мәтелдің сыңарын табу бойынша топтарын анықтайды. Диалогтік.
Бағалау (түрлері)
-оқушының өзін-өзі бағалауы
-топтың өзін-өзі бағалауы
-мұғалімнің бағалауы
-жалпы бағалау
-критерийлер арқылы бағалау
Қима қағазға жазылған мақал-мәтелдер
Ұжымдық және жеке даралық қасиеттерін арттырады
Үй апсырмасын сұрау.Білу. Қызығушылығын ояту.
Жағдаят
ІІ. Ой қозғау.Миға шабуыл.
1.Қазақ тілінде неше сөз табы бар?
2.Сөз таптары нендей белгілеріне қарап ажыратылады?
3.Сөз таптарын тіл білімінің қай саласы қарастырады?
4. Одағай сөздерде толық мағына бола ма? 5.Одағайдың қандай түрлері бар?
1.Сабақтан үйге келсең, Астанаға кеткен әкең келіпті.
2.Сен автобусқа үлгеремін деп келе жатқанда автобус жүріп кетті.
3.Байқаусызда қолыңа ине кіргізіп алдың.
Одағайға байланысты постер жазып, топ спикері қорғайды. Қойылған сұрақтар төңірегінде жауап айтады.
Сондағы көңіл күйін одағайдың түрлері арқылы бейнелейді.
Диалогтік оқыту әдісі
Диалогтік әдіс (әңгіме)
Формативті бағалау
Бағалау критериі, флипчарт,маркер,
смайликтер,
Рөлге ену
Оқушының өз іс-әрекетін бағалауы артады.
Сергіту сәті
Сергіту сәті <<Қарлығаштар>> сергіту сәтін жүргіземін./оқушылар би қимылын қайталай отыра билейді/
Оқушылар би қимылын қайталай отыра билейді
Бейнетүсірілім
Түсіну.Мағынаны тану
"Сөзжұмбақты"шешу арқылы сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтау.
Оқушылар тақырыппен танысады, топ спикері келесі топқа түсіндіреді.
Слайд.Джигсо әдісі
Формативті бағалау
Оқулық
Шылау туралы білім негізі қаланады.
Шылауға байланысты "Т кестесін" құруға бағыт беру
Шылауға байланысты ойларын жинақтап " Т кестесін" құрады.
Диалогтік оқыту
Топ жұмысын бағалау
Бағалау парағы
Басқа сөз таптарынан ажырата алды.
Артық білім кітапта
Оқулықтағы 323-жаттығуды жүктеймін.
Шылауды тауып, сипатын анықтайды.
Блум. Қолдану. Жеке жұмыс
Өзін-өзі бағалау
Оқулық, дәптер
Өздік жұмысы қалыптасады.
"Өзіңді-өзің сынап көр"
Шағын эссе жаз "Көктем"
Дарынды оқушы берілген тапсырманы орындайды.
Дарынды оқушылармен жұмыс
Бағалау
Өздік жұмысы қалыптасады
Рефлексия
Тақырып бойынша түйін шығарту.
Венн диаграммасына шылау мен одағайды салыстыру
Сын тұрғысынан ойлау
<<Екі жұлдыз бір тілек>>.
Жиынтық баға парақшалары
флипчарт,
маркер,
смайликтер
Топтық жұмыс қалыптасады
Үйге:
1"Бес жолды" өлең
2.Шылау
1"Бес жолды" өлең құрастырады
Диалог
Жиынтық бағалау
Күнделік
Тапсырманы орындайды.
Ұқсас жұмыстар
Шылау. Адамның дене мүшелері |
Сөйлемнен шылауды тап |
Жазылған сөйлемдерді талдау |
Шылауларды тап |
Сөйлемдерді талдау |
Септеулік шылау |
Демеулік шылау |
Өру өнері |
Қазақ тіл білімі |
Демеулік шылаулар. 6 сынып |
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz