Шылау. оның түлері туралы түсініктерін қалыптастыру

Көкпекті ауданы, Биғаш ауылы, "Маяковский атындағы орта мектебі" КММ
Қазақ тілінен қысқа мерзімді жоспар. Пән мұғалімі: Саржанова Гульжаннат Тусупбековна
Сыныбы: 6 сынып 1-сабақ . Сабақтың тақырыбы : Шылау.
Мақсаты: Шылау, оның түлері туралы түсініктерін қалыптастыру, өз білімдеріне сүйене отырып қолдана білуге үйрету.
Міндеті : 1. Шылауды тапсырмалардан анықтай отырып, байланыстырып сөйлеуде пайдалана білу.
2 Шылауды қолдану арқылы сөйлеу дағдыларын дамыту.
3 Топтық жұмыс барысында ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын модульдер : . Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы; Ақпараттық коммуникативті технологияны қолдану.
Оқытудағы жаңа тәсілдер: Оқыту үшін бағалау.
Стратегиялық іс-әрекеттер : Ой қозғау. . « Миға шабуыл », « топтық жұмыс », «жеке жұмыс, жұптық жұмыс, топтық жұмыс», «Рефлексия -« смайлик « стр-сы, «Венн» диаграммасы .
Күтілетін нәтижелер : -1. Шылауды сөйлемдерде, мәтінде таба алады.
2. Шылау сөздерді қолдана алады.
3. Сыни ойлауы дамып, өз ойларын еркін айтуға үйренеді.
4. Сөйлеу дағдылары дамиды.
Бағалау
ОүБ
1. Ұйымдастыру
Психологиялық атмосфера құру
1. Сәлемдесу
2 Шаттық шеңбер құру. Енді бір-бірімізге жылы, жақсы сөздер айтайық!
1. Амандасады
2 Шаттық шеңберде достарына жылы сөз айтады.
"Өрмекші торы"
Жіп.
1. Топтарға бөлу
2. Бағалау критерийлерімен таныстыру Бағалау: Өзін-өзі бағалау парағы
Мұғ.
бағасы
Мұғалімнің
бағалауы
Бағалау (түрлері)
-оқушының өзін-өзі бағалауы
-топтың өзін-өзі бағалауы
-мұғалімнің бағалауы
-жалпы бағалау
-критерийлер арқылы бағалау
Үй апсырмасын сұрау. Білу. Қызығушылығын ояту.
Жағдаят
ІІ. Ой қозғау. Миға шабуыл.
1. Қазақ тілінде неше сөз табы бар?
2. Сөз таптары нендей белгілеріне қарап ажыратылады?
3. Сөз таптарын тіл білімінің қай саласы қарастырады?
4. Одағай сөздерде толық мағына бола ма? 5. Одағайдың қандай түрлері бар?
1. Сабақтан үйге келсең, Астанаға кеткен әкең келіпті.
2. Сен автобусқа үлгеремін деп келе жатқанда автобус жүріп кетті.
3. Байқаусызда қолыңа ине кіргізіп алдың.
Одағайға байланысты постер жазып, топ спикері қорғайды. Қойылған сұрақтар төңірегінде жауап айтады.
Сондағы көңіл күйін одағайдың түрлері арқылы бейнелейді.
Диалогтік оқыту әдісі
Диалогтік әдіс (әңгіме)
Бағалау критериі, флипчарт, маркер,
смайликтер,
Рөлге ену
Шылау. Адамның дене мүшелері |
Сөйлемнен шылауды тап |
Жазылған сөйлемдерді талдау |
Шылауларды тап |
Сөйлемдерді талдау |
Септеулік шылау |
Демеулік шылау |
Өру өнері |
Қазақ тіл білімі |
Демеулік шылаулар. 6 сынып |
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz