Денелердің жүзу шарттары.Есептерді шығару кезінде Архимед заңын пайдалану

Қатысқандар саны:
Қатыспағандар саны:
Архимед заңын есептер шығарда қолдана білу;
Денелердің жүзу шартын білу
Оқушылар біледі:
Денелердің жүзу шартын біледі
есептерді шығару кезінде Архимед заңын пайдалана алады
Оқушылар өздерінің түсініктерін көрсететін жаңа сөздерді пайдаланулары керек. Олар терминдерді түсіну және қолдану керек.
Арнайы пәндік лексика мен терминология
Саб.
Кез-і
Сабақтың басы
5мин
10 мин
5 мин
10 мин
5 мин
2-ші сабақ
20 мин
15 мин
Ұйымдастыру кезеңі:
І. Өткен сабақта қарастырылған мәселелерді еске алу
- Күш бағыттарын оқушылар қолындағы А4 қағазына сызып көрсетеді.
- Әсер ететін күштердің формуласын жазып көрсетеді.
- Архимед күші қандай шамаларға тәуелді екенін айтады.
ІІ. Жаңа сабақ
Слайдта көрсетілген сурет бойынша оқушылардан қысқаша өз ойларын сұрап шығу және әсер ететін күштерді бір-бірімен салыстыру.
Тапсырмалар.
1.
2.
3.
Қосымша есептер:
1. Дененің салмағы 6Н, ал көлемі 400см 3 осы дене суға бата ма?
2. Тұтас біртекті дененің тығыздығы ρ 1 сұйыққа салғанда салмағы Р 1 болады. Ал тығыздығы ρ 2 сұйыққа салғанда салмағы Р 2 болса, дененің тығыздығы қандай?
3. Теңізде мұз қалқып жүр. Мұздың 195м 3 көлемі судың бетінде болса, оның жалпы көлемі және суға батып тұрған бөлігінің көлемі қандай? ρ мұз =0, 9*10 3 кг/м 3 , ρ су =1, 03*10 3 кг/м 3
Мультик https://www. youtube. com/watch?v=kmWLebc71XM
анимация
https://www. twig-bilim. kz/film/buoyancy-5778/ твиг
https://www. youtube. com/watch?v=JjIHwVRuSA4 -- Обучающий мультфильм - Как плавают тяжёлые корабли?
Презентация
презентация
Сабақтың соңы
5минут
рефлексия: Қарастырылған мәселелерді қаншалықты ұққандығыңды өзің бағалап, төмендегі бос орынды толтыр:
Үйге : Көрсеткен тәжірибені түсіндіріп келу.
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады
Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз
Оқушылардың эксперименттік жұмыс жүргізу дағдылары бағаланды. Жұмыс жоспарын жасады.
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.
Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?
1:Оқушылар белсенді. Оқыту тәсілін түрлендіру
2. Презентацияны пайдалану . өзін сабақ сапасын арттырды.
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?
1: Жетектеуші сұрақтар беру қажет
2:Топтық, жұптық, жұмыстар жүргізу
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?
Әр түрлі материалдардан жасалған денелерді сұйық ішінде батырайық. Денелерге екі күш : жоғарыдан төмен қарай ауырлық күші F а =mg төменнен тік жоғары F А =ρ c gV ы. с күштер әсер етеді.
Дененің жүзу шарттары
1. F а = F А Егер дене сұйыққа толық батып оның ішінде жүзіп жүрсе, онда денеге әрекет ауырлық күші Архимед күшіне тең болады. Жүзу кезеңінде денені вертикаль бойымен орын ауыстыру жылдамдығы өзгермейді.
mg=ρ c gV ы. с ; m=ρ д V д екенін ескерсек, онда ρ д =ρ c болады. Ендеше дене сұйық еішінде бірқалыпты жүзіп жүрсе онда дене тығыздығы мен сұйық тығыздығы тең болғаны.
- Fа> FАболса егер денеге әрекет ететін ауырлық күші Архимед күшінен артық болса онда дене сұйыққа батады. ρд>ρcболған
- Fа< FАЕгер ауырлық күші Архимед күшінен кем болса, дене сұйықтықтың бетінен көтеріледі.
Дене сұйық бетінде жүзу үшін ығыстырылған сұйықтықтың көлемі дененің сұйыққа батқан бөлігінің көлеміне тең болады. Дененің батқан бөлігінің көлемі. V б. б =(ρ д/ ρ c ) V д
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz