Денелердің жүзу шарттары.Есептерді шығару кезінде Архимед заңын пайдалану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А
Мектеп:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А: Күні:
Мектеп:: Мұғалімнің аты-жөні :
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А: Сынып:
Мектеп::

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А: Сабақ тақырыбы
Мектеп:: Денелердің жүзу шарттары.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Мектеп:: Есептерді шығару кезінде Архимед заңын пайдалану
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А: Сабақ мақсаттары
Мектеп::

Архимед заңын есептер шығарда қолдана білу;

Денелердің жүзу шартын білу

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А: Жетістік критерийлері
Мектеп::

Оқушылар біледі:

Денелердің жүзу шартын біледі

есептерді шығару кезінде Архимед заңын пайдалана алады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А: Тілдік мақсаттар
Мектеп::

Оқушылар өздерінің түсініктерін көрсететін жаңа сөздерді пайдаланулары керек. Олар терминдерді түсіну және қолдану керек.

Арнайы пәндік лексика мен терминология

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Ағылшынша
Қазақша
Орысша
қысым
давление
pressure
Атмосфералық қысым
Атмосферное давление
Atmosphere pressure
дененің салмағы
Вес тела
Body weight
Табан ауданы
Площадь основания
area of the basis
Артады
увеличивается
increases
кемиді
уменшается
decreases
мм. сын. бағ
мм. ртут. столба
millimeter of mercury column
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А:
Мектеп::
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А: Құндылықтарды дарыту
Мектеп:: Оқушылар оқу үдерісінде бақылау жүргізуге, топтастыруға, құбылыстарды бір-бірімен байланыстыру мен оларға түсінік беруге үйрету. Ойды, пәндік білім мен дағдыларды құру мен дамытуға ғана емес, сонымен қатар әлеуметтік және жеке бастың маңызды тапсырмалары контексінде ғылыми мәселелерді ойлауға қабылетті ақпараттандырылған және сындарлы ойлай білетін азаматтар тәрбиелеу.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А: Пәнаралық байланыстар
Мектеп:: География, математика, орыс тілі, ағылшын тілімен байланыста
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А: АКТ қолдану дағдылары
Мектеп:: Оқушылар АКТқолдану дағдыларын дамытау.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А: Бастапқы білім
Мектеп:: Қысым.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А: Сабақ барысы
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А:

Саб.

Кез-і

Мектеп:: Сабақтағы жопарланған іс-әрекет
Ресурстар
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А:

Сабақтың басы

5мин

10 мин

5 мин

10 мин

5 мин

2-ші сабақ

20 мин

15 мин

Мектеп::

Ұйымдастыру кезеңі:

І. Өткен сабақта қарастырылған мәселелерді еске алу

  1. Күш бағыттарын оқушылар қолындағы А4 қағазына сызып көрсетеді.
  2. Әсер ететін күштердің формуласын жазып көрсетеді.
  3. Архимед күші қандай шамаларға тәуелді екенін айтады.

ІІ. Жаңа сабақ

Слайдта көрсетілген сурет бойынша оқушылардан қысқаша өз ойларын сұрап шығу және әсер ететін күштерді бір-бірімен салыстыру.

Тапсырмалар.

1.

2.

3.

Қосымша есептер:

1. Дененің салмағы 6Н, ал көлемі 400см 3 осы дене суға бата ма?

2. Тұтас біртекті дененің тығыздығы ρ 1 сұйыққа салғанда салмағы Р 1 болады. Ал тығыздығы ρ 2 сұйыққа салғанда салмағы Р 2 болса, дененің тығыздығы қандай?

3. Теңізде мұз қалқып жүр. Мұздың 195м 3 көлемі судың бетінде болса, оның жалпы көлемі және суға батып тұрған бөлігінің көлемі қандай? ρ мұз =0, 9*10 3 кг/м 3 , ρ су =1, 03*10 3 кг/м 3

Мультик https://www. youtube. com/watch?v=kmWLebc71XM

анимация

https://www. twig-bilim. kz/film/buoyancy-5778/ твиг

https://www. youtube. com/watch?v=JjIHwVRuSA4 -- Обучающий мультфильм - Как плавают тяжёлые корабли?

Презентация

презентация

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А:

Сабақтың соңы

5минут

Мектеп::

рефлексия: Қарастырылған мәселелерді қаншалықты ұққандығыңды өзің бағалап, төмендегі бос орынды толтыр:

Үйге : Көрсеткен тәжірибені түсіндіріп келу.

Тәжірибеге қажетті құралдар.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А: Саралау - оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
Мектеп:: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А:

Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады

Мектеп::

Бұл бөлімде оқушылардың сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазасыз

Оқушылардың эксперименттік жұмыс жүргізу дағдылары бағаланды. Жұмыс жоспарын жасады.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А:

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Мектеп:: .
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А:
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 7. 1А:

Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?

1:Оқушылар белсенді. Оқыту тәсілін түрлендіру

2. Презентацияны пайдалану . өзін сабақ сапасын арттырды.

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) ?

1: Жетектеуші сұрақтар беру қажет

2:Топтық, жұптық, жұмыстар жүргізу

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Әр түрлі материалдардан жасалған денелерді сұйық ішінде батырайық. Денелерге екі күш : жоғарыдан төмен қарай ауырлық күші F а =mg төменнен тік жоғары F А c gV ы. с күштер әсер етеді.

Дененің жүзу шарттары

1. F а = F А Егер дене сұйыққа толық батып оның ішінде жүзіп жүрсе, онда денеге әрекет ауырлық күші Архимед күшіне тең болады. Жүзу кезеңінде денені вертикаль бойымен орын ауыстыру жылдамдығы өзгермейді.

mg=ρ c gV ы. с ; m=ρ д V д екенін ескерсек, онда ρ д c болады. Ендеше дене сұйық еішінде бірқалыпты жүзіп жүрсе онда дене тығыздығы мен сұйық тығыздығы тең болғаны.

  1. Fа> FАболса егер денеге әрекет ететін ауырлық күші Архимед күшінен артық болса онда дене сұйыққа батады. ρд>ρcболған
  2. Fа< FАЕгер ауырлық күші Архимед күшінен кем болса, дене сұйықтықтың бетінен көтеріледі.

Дене сұйық бетінде жүзу үшін ығыстырылған сұйықтықтың көлемі дененің сұйыққа батқан бөлігінің көлеміне тең болады. Дененің батқан бөлігінің көлемі. V б. б =(ρ д/ ρ c ) V д


Ұқсас жұмыстар
Жүзу шарттары
Денелердің жүзу шарттары жайлы ақпарат
Архимед күші. Денелердің жүзу шарттары. (наурыз тойы)
Денелердің жүзу шарты
Денелердің потенциалдық және кинетикалық энергиялары
Денелердің жүзу шарттары. ареометрлер. 7-сынып
Жарық энергиясы
Денелердің жүзу шарттары
Паскаль тобына сұрақтар
Практикалық жұмыс Архимед заңына сапалық және мәтінді есептер шығару
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz