Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қауіпті жағдайлар. Сыпайы бас тарту
<<Қауіпті жағдайлар. Сыпайы бас тарту>>
Мақсаты:
:: бас тартқан жағдайдағы әлеуметтік дағдыларды дамыту;
:: бақылау және өзін-өзі қадағалау сәттеріндегі дағдыларды
дамыту;
:: қарым-қатынастың вербалды және вербальсіз құралдарын
дамыту;
:: әлеуетті (потенциалды) қауіпті жағдайларды тани білудегі
қабілеттерін қалыптастыру;
:: әлеуметтік қауіптер жағдайларындағы іс-әрекет амалдары
туралы көріністерді дамыту.
Қатысушылар: кіші және орта топтардағы қыз балалар.
Кәне, әзірше ересектер жоқ кезінде мына велосипедпен дүкенге
дейін барып келейік.
Маған добыңды сыйлашы, саған жаңа доп алып береміз деді ғой.
Саған компьютерлік ойндарды үш күннен соң әкеліп берсем
болады ма?
Фотографияларыңды көруге бере тұршы?
Талдау:
Сыпай бас тарту қиынға соқты ма?
Өтінішпен сұраған уақытта сізде қандай сезімдер пайда болды?
Өтінішіңізді орындаудан бас тартқан уақытта қандай сезімде
болдыңыз?
Бас тартқан уақытта біреудің сезіміне нұскан келтіріп, көңілін
қалдырамыз- ау деген ой болған кездері болды ма?
Егер көшеде бөтен біреу машинамен қыдырып келейік немесе
тәтгі кәмпит, ойыншық, я болмаса оны шығарып салу дегендей
ұсыныстар түссе - бұл өте қауіпті. Бұл жағдайда сізге сыпайы
болуыңызға болмайды. Бетен адамның қасынан ығыстап кетіп қалуға
тырысыңыз, көмекке шақырыңыз немесе сізді қорғай алатын, танитын
адамға қарай жүгіріңіз.
Қандай жағдайларды <<қауіпті>> деп айтуга болады?
Үйде және далада қандай қауіпті жағдайлар күтіп тұрады?
Жағдайларды талдау:
1-жағдай: <<Шыңғыстың әңгімесі>> - көшеде бөтен адам өзімен
бірге алып кетуге баланы шақыруда.
2-жағдай: <<Қанаттың әңгімесі>> - көшеде алғысы келетін
адамдарға белгісіз бір кісі сағызды таратып жатыр.
3-жағдай: <<Сайранның әңгімесі>> - машинаның рөлінде отырған
бөтен адам балаға машинаға отырып жол көрсеткенін өтінуде.
4-жағдай: <<Әлияның әңгімесі>> - балалар пәтерге бейтанысты
кіргізді.
5-жағдай: <<Мадинаның әңгімесі>> - бейтаныс біреу көшеде қыз
баланы жарнама ролигіне түсіруге икемдеуде.
6-жағдай: <<Асанның әңгімесі>> - ер бала белгісіз түйіншекті
табыс етуге келісуде.
Сабақтың рефлексиясы
Мен бұл сабақтан ...
Маған ұнағаны...
Маға ұнамағаны...
Менің естігім, білгім, жасағым келгені...
Жаттығудың аяқталуы <<Шеңбер бойынша қол алысу>>
Аудандық <<Оқушылар сарайы>> ММ
<<Қауіпті жағдайлар. Сыпайы бас тарту>>
2016-2017 оқу жылы
Мақсаты:
:: бас тартқан жағдайдағы әлеуметтік дағдыларды дамыту;
:: бақылау және өзін-өзі қадағалау сәттеріндегі дағдыларды
дамыту;
:: қарым-қатынастың вербалды және вербальсіз құралдарын
дамыту;
:: әлеуетті (потенциалды) қауіпті жағдайларды тани білудегі
қабілеттерін қалыптастыру;
:: әлеуметтік қауіптер жағдайларындағы іс-әрекет амалдары
туралы көріністерді дамыту.
Қатысушылар: кіші және орта топтардағы қыз балалар.
Кәне, әзірше ересектер жоқ кезінде мына велосипедпен дүкенге
дейін барып келейік.
Маған добыңды сыйлашы, саған жаңа доп алып береміз деді ғой.
Саған компьютерлік ойндарды үш күннен соң әкеліп берсем
болады ма?
Фотографияларыңды көруге бере тұршы?
Талдау:
Сыпай бас тарту қиынға соқты ма?
Өтінішпен сұраған уақытта сізде қандай сезімдер пайда болды?
Өтінішіңізді орындаудан бас тартқан уақытта қандай сезімде
болдыңыз?
Бас тартқан уақытта біреудің сезіміне нұскан келтіріп, көңілін
қалдырамыз- ау деген ой болған кездері болды ма?
Егер көшеде бөтен біреу машинамен қыдырып келейік немесе
тәтгі кәмпит, ойыншық, я болмаса оны шығарып салу дегендей
ұсыныстар түссе - бұл өте қауіпті. Бұл жағдайда сізге сыпайы
болуыңызға болмайды. Бетен адамның қасынан ығыстап кетіп қалуға
тырысыңыз, көмекке шақырыңыз немесе сізді қорғай алатын, танитын
адамға қарай жүгіріңіз.
Қандай жағдайларды <<қауіпті>> деп айтуга болады?
Үйде және далада қандай қауіпті жағдайлар күтіп тұрады?
Жағдайларды талдау:
1-жағдай: <<Шыңғыстың әңгімесі>> - көшеде бөтен адам өзімен
бірге алып кетуге баланы шақыруда.
2-жағдай: <<Қанаттың әңгімесі>> - көшеде алғысы келетін
адамдарға белгісіз бір кісі сағызды таратып жатыр.
3-жағдай: <<Сайранның әңгімесі>> - машинаның рөлінде отырған
бөтен адам балаға машинаға отырып жол көрсеткенін өтінуде.
4-жағдай: <<Әлияның әңгімесі>> - балалар пәтерге бейтанысты
кіргізді.
5-жағдай: <<Мадинаның әңгімесі>> - бейтаныс біреу көшеде қыз
баланы жарнама ролигіне түсіруге икемдеуде.
6-жағдай: <<Асанның әңгімесі>> - ер бала белгісіз түйіншекті
табыс етуге келісуде.
Сабақтың рефлексиясы
Мен бұл сабақтан ...
Маған ұнағаны...
Маға ұнамағаны...
Менің естігім, білгім, жасағым келгені...
Жаттығудың аяқталуы <<Шеңбер бойынша қол алысу>>
Аудандық <<Оқушылар сарайы>> ММ
<<Қауіпті жағдайлар. Сыпайы бас тарту>>
2016-2017 оқу жылы
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz