Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қауіпті жағдайлар. Сыпайы бас тарту

<<Қауіпті жағдайлар. Сыпайы бас тарту>>

Мақсаты:
:: бас тартқан жағдайдағы әлеуметтік дағдыларды дамыту;
:: бақылау және өзін-өзі қадағалау сәттеріндегі дағдыларды
дамыту;
:: қарым-қатынастың вербалды және вербальсіз құралдарын
дамыту;
:: әлеуетті (потенциалды) қауіпті жағдайларды тани білудегі
қабілеттерін қалыптастыру;
:: әлеуметтік қауіптер жағдайларындағы іс-әрекет амалдары
туралы көріністерді дамыту.
Қатысушылар: кіші және орта топтардағы қыз балалар.

Кәне, әзірше ересектер жоқ кезінде мына велосипедпен дүкенге
дейін барып келейік.
Маған добыңды сыйлашы, саған жаңа доп алып береміз деді ғой.
Саған компьютерлік ойндарды үш күннен соң әкеліп берсем
болады ма?
Фотографияларыңды көруге бере тұршы?

Талдау:
Сыпай бас тарту қиынға соқты ма?
Өтінішпен сұраған уақытта сізде қандай сезімдер пайда болды?
Өтінішіңізді орындаудан бас тартқан уақытта қандай сезімде
болдыңыз?
Бас тартқан уақытта біреудің сезіміне нұскан келтіріп, көңілін
қалдырамыз- ау деген ой болған кездері болды ма?

Егер көшеде бөтен біреу машинамен қыдырып келейік немесе
тәтгі кәмпит, ойыншық, я болмаса оны шығарып салу дегендей
ұсыныстар түссе - бұл өте қауіпті. Бұл жағдайда сізге сыпайы
болуыңызға болмайды. Бетен адамның қасынан ығыстап кетіп қалуға
тырысыңыз, көмекке шақырыңыз немесе сізді қорғай алатын, танитын
адамға қарай жүгіріңіз.
Қандай жағдайларды <<қауіпті>> деп айтуга болады?
Үйде және далада қандай қауіпті жағдайлар күтіп тұрады?

Жағдайларды талдау:
1-жағдай: <<Шыңғыстың әңгімесі>> - көшеде бөтен адам өзімен
бірге алып кетуге баланы шақыруда.
2-жағдай: <<Қанаттың әңгімесі>> - көшеде алғысы келетін
адамдарға белгісіз бір кісі сағызды таратып жатыр.
3-жағдай: <<Сайранның әңгімесі>> - машинаның рөлінде отырған
бөтен адам балаға машинаға отырып жол көрсеткенін өтінуде.
4-жағдай: <<Әлияның әңгімесі>> - балалар пәтерге бейтанысты
кіргізді.
5-жағдай: <<Мадинаның әңгімесі>> - бейтаныс біреу көшеде қыз
баланы жарнама ролигіне түсіруге икемдеуде.
6-жағдай: <<Асанның әңгімесі>> - ер бала белгісіз түйіншекті
табыс етуге келісуде.

Сабақтың рефлексиясы
Мен бұл сабақтан ...
Маған ұнағаны...
Маға ұнамағаны...
Менің естігім, білгім, жасағым келгені...

Жаттығудың аяқталуы <<Шеңбер бойынша қол алысу>>

Аудандық <<Оқушылар сарайы>> ММ

<<Қауіпті жағдайлар. Сыпайы бас тарту>>

2016-2017 оқу жылы

Ұқсас жұмыстар
Бас бостандығынан айыру
Қылмыс және қылмыстық жауапкершілік
Дін -тәрбие діңгегі
Аум Синрике діни сектасы
Жаманнан жирен, жақсыдан үйрен
"есірткі - адамның қасы, аурудың басы."
Шешендік сөз өнері. авторлық бағдарлама
Автокөліктердің жолда жүру қауіпсіздігін жағдайларын бақылау
«дені сау ұрпақ-жарқын болашақ.»
Алдыңғы жетекті автомобильді бұру кезінде
Пәндер