Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Математика әлеміне саяхат . Математикалық ойын сайысы

Сабақтың тақырыбы: <<Математика әлеміне саяхат>>. Математикалық ойын сайысы.
Мақсаты: Қызығушылығын,ынтасын,зейінін арттыру,алған білімдерін тереңдету. Ой-өрісін кеңейту,логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Көрнекілігі:"Ақыл ойды тәртіпке келтіретін математика,сондықтан оны оқу керек" (М.В. Ломоносов)
Бағдарлама:
Сайыс шарттары:
1.Топтардың таныстыруы:(аты,ұраны)
2.Бәйге
3) Ойымды жалғастыр (мақал - мәтелдер)
4.Математикалық жұмбақтар
5."Кім шапшаң" ойыны
6.Есепке кім жүйрік
7.Капитандар сайысы
8.Қорытынды
Әділ орнатар-әділ қазылар.Ендеше,бүгінгі кештегі сайыстардың әділ шешімін айтатын әділ қазылар алқасын сайлап алайық:
Ал енді сайысымызды бастаймыз.
1)Топтардың таныстыруы
2)Бәйге (Әрбір топқа жеке-жеке сұрақтар қойылады)
I-топ (6-сынып)
1)Шеңбер бойындағы кез келген нүктені центрмен қосатын кесінді.
(Радиус)
2)Ортақ бөлігіші 1-ге тең сан.
(өзара жай сан)
3)Алымы бөлімінен үлкен бөлшек.
(бұрыс бөлшек)
4)Нәрселерді санағанда қолданылатын сан.
(натурал сан)
5) 369 саны 3-ке бөліне ме?
(иә)
6)Қабырғасы 1-ге тең квадраттың ауданы неге тең?
(1)
7)Миллионда неше ноль бар?
(6)
8)Қайсысы үлкен 13 немесе 12
(12)
9)Қарама - қарсы санның қосындысы
(0)

10) Бұрыштарды өлшейтін құрал
(Транспортир)
II-топ (7-сынып)
1)Шеңбер бойындағы екі нүктені қосатын және центр арқылы өтетін кесінді. (диаметр)
2)Көбейтіндісі 1-ге тең бөлшектер қандай сандар деп аталады?
(өзара кері)
3)640 саны 5-ке бөліне ма?
(иә)
4)Алымы бөлімінен кіші бөлшек
(Дұрыс бөлшек)
5)Натурал сандар нешеден басталады?
(1-ден)

6)Дәлелденетін тұжырым не деп аталады?
(теорема)
7)Жазыңқы бұрыш шамасы нешеге тең?
(180 градус)
8) Теріс санның модулі?
(оң сан)
9) 34 -ке кері сан?
43
10) Ең үлкен екі таңбалы сан?
(99)

3) Ойымды жалғастыр (мақал-мәтелдер)
Бұл турда оқушыларға 12 мақал-мәтел қойылады. Оқушылар мақал-мәтелдерді жалғастырып, арасында кездескен сандарды үш тiлде яғни, қазақ, орыс, ағылшын тiлiндегi аудармаларын айтады. Дұрыс жауапқа 10 ұпайдан қосылады

1) Жеті жұрттың тілін біл-... (Жеті түрлі білім біл.Жеті-семь-seven)
2)Білекті бірді жығады-... (Білімді мыңды жығадыМың-тысячи-thousand )
3) Екі жақсы қас болмас-... (Екі жаман дос болмас.Екі-два-two )
4)Досыңды үш күн сына не-... (үш жыл сына.Үш-три-three )
5)Бір тал кессең-...(он тал ек.Он-десять-ten )
6)Жүз сомың болғанша-...(Жүз досың болсынЖүз-сто-hundred )
7)Отыз тістен шыққан сөз-... (Отыз елге тарайды.Отыз-триста-thirty )
8)Білгенің бір тоғыз-...(Білмегенің тоқсан тоғыз.Тоқсан тоғыз-девяноста девять-ninty nine )
9)Бір кісі қазған құдықтан-... (Мың кісі су ішеді.мың-тысячи-thousand )
10)Жеті рет өлшеп-...(бір рет кес.Бір-один-one )
11)... бармақ жиналсы, жұдырық болады(бес-пять-five )
12)Бір елі ауызға-...(Екі елі қақпақ.Екі-два-two )
4) Математикалық жұмбақтар.
1)100 мүйізі бар,
Үстінде киізі бар (Киіз үй)

2)Қос құлақты 100 тісті
Жүзінен бірақ із түсті.(Ара)

3)Бұлбұлдың екі құлағы,бір басы бар
Салдыраған 8 жерден таңбасы бар
Бұлбұлды жолға салып айдағанда,
Салатын неше түрлі жорғасы бар.(Домбыра)

4)Доп емес,дөңгелек емес.
Ұқсас бірақ достарым,
Фигура ол ең негізгі
Дәл жауапты қостадым.(Шеңбер)

5)Бүтін сан бөлшек сандар
Барлығыда бар онда
Бұл қандай сан айтыңдаршы
Оң,теріс сан бәрі де осында. (Рационал сандар)

6)Бір таудың екі күзетшісі
Екі тыңшысы,32 бөрісі бар. Бұл не? (бас)

7)Жаңылмастан жетеуі
Кезек қызмет етеді (Апта күндері)

8)Санға қосып алсаң, сол санның өзі шығады.
Санды оған бөлуге болмайтынын математиктер ұғады,
Көп адамдар сол санға
Шекесінен қараған.
Сан осінен қақ бөлуге
Сол саныңыз жараған. (ноль)

5)"Кім шапшаң " ойыны

1)Шеңберге құрама сандарды енгіз Шеңберге жай сандарды енгіз
17.18,59,128,119,48,28,24 17,18,59,128,119,48,29,23

2)Сен 30-ға дейін санауды білесің бе?30-ға дейінгі санды айт,бірақ 3-ке бөлінетін санды " мен білем" деп айт.Енді шапшаң санап шық.
Сен 40-қа дейінгі санауды білесің бе? 40-қа дейінгі санды айт,бірақ 4-ке бөлінетін санның орнына " мен білем" деп айт.Енді шапшаң санап шық.
6) Есепке кім жүйрік
1)Бөлмеде 2 ит, 3 құс, 1 шыбын бар.Осы жануарлардың бәрінің аяқтарын қосып есептегендемқанша болды. Ж:20
2)Төрт таяқтың 8 ұшы бар. Алты жарым таяқтың неше ұшы бар? Ж:14
3)Анасы 16 мандарин сатып алған.Жартысын Думан жеді,Айша екі мандарин жеді,қалғанын Дина жеді. Дина неше мандарин жеді. Ж:6
4)Фермада 10 сиыр мен бірнеше тауық балапандарынан басқа ешқандай үй жануарлары жоқ.Сиырлар аяқтарының жалпы саны барлық балапандардың аяқтарының санына тең.Фермерде неше үй жануары бар? Ж:30
1)Ұрыларды алдағысы келген бір кемпір:"Сапырып-сапырып Сарманға бер,Құйып - құйып құрманға бер,Есіктегі-екеуге бер,Төрдегі төртеуге бер, өзің іште маған бер"-депті.
Ұрылар: Қой мұнымыз бекер болар.Бұл үй толы кісі,әрі бізден екі есе артық екен,кетейік,-деп кетіп қалыпты. Кемпір тапқырлығымен ұрыларды осылай қорқытыпты.Сонда үйдегі адам нешеу,ұры нешеу? Ж:10 адам,5 ұры.
2)Қария кішкентай немересіне ескілікті бір әңгіме айтады.Әкесі,дейді ол,жеті жасар Лұқпанды базарға жұмсапты.Оған бір тиын беріп,үш нәрсе сатып әкел, депті.Лұқпан базарға барып бір қауын сатып әкеліпті.
-Балам - ау,әкелгенің бір ғана қауын ғой,-депті әке.
-Бұл бір ғана нәрсе емес,үш нәрсе - депті сонда бал.
-Қалайша үшеу?-деп сұрапты әкесі таңданып.
Лұқпан әкесіне не деп жауап берді екен?
Ж:Баланың "Үш нәрсе " дегені шырыны,дәні,қабығы.

7) Капитандар сайысы.

1) Тәуелсіздік күні ? 16 желтоқсан
2)100 жылдың басқа атауы? 1 ғасыр
3)Үшбұрыштың ішкі бұрышының қосындысы? 1800
4)Тұңғыш қазақ ғарышкері? Тоқтар Әубәкіров
5) 5 санына кері сан ? -5
6)Ең кіші үш таңбалы сан? 100
7)Таңбалары әр түрлі сандардың бөліндісі? теріс сан
8)Екi қатынастың теңдiгi ? пропорция

9)Төрт қойдың неше аяғы бар? 16

10) Көбейтіндісі де, қосындысы да бірдей санды ата?
(екі де екі)
1)Конституция күні? 30 тамыз
2)Жазықтықта қиылыспайтын екі түзу? паралелль
3)Биссектриса деген не? бұрышты қаққа бөлетін сәуле
4)16 квадраты? 256
5)Таңбалары бірдей сандардың көбейтіндісі? оң сан
6)Геометриялық жазықтықтағы заңдылықтарын зерттейтін бөлімі? планиметрия
7)Қазақстанда неше қорық бар? 9
8)Сыбайлас бұрыштардың қосындысы? 1800
9)Тең қабырғалы төртбұрыш ? шаршы
10)12 он есе арттыр (120 )
8)Қорытынды

Математикалық
мақал-мәтелдер

Математикалық
жұмбақтар

Есепке кім жүйрік?

1)100 мүйізі бар,
Үстінде киізі бар

2)Қос құлақты 100 тісті
Жүзінен бірақ із түсті.

4)Доп емес,дөңгелек емес.
Ұқсас бірақ достарым,
Фигура ол ең негізгі
Дәл жауапты қостадым
3)
Бұлбұлдың екі құлағы,бір басы бар
Салдыраған 8 жерден таңбасы бар
Бұлбұлды жолға салып айдағанда,
Салатын неше түрлі жорғасы бар.

6)Бір таудың екі күзетшісі
Екі тыңшысы,32 бөрісі бар. Бұл не?

5)Бүтін сан бөлшек сандар
Барлығыда бар онда
Бұл қандай сан айтыңдаршы
Оң,теріс сан бәрі де осында.

8)Санға қосып алсаң, сол санның өзі шығады.
Санды оған бөлуге болмайтынын математиктер ұғады,
Көп адамдар сол санға
Шекесінен қараған.
Сан осінен қақ бөлуге
Сол саныңыз жараған.

7)Жаңылмастан жетеуі
Кезек қызмет етеді

Білекті бірді жығады-...

Екі жақсы қас болмас-...
Жеті жұрттың тілін біл-...

Бір тал кессең-..
Досыңды үш күн сына не-...

Жүз сомың болғанша

Бір кісі қазған құдықтан-...
Білгенің бір тоғыз-..
Отыз тістен шыққан сөз-.

Жеті рет өлшеп-..
... бармақ жиналсы,жұдырық болады
Бір елі ауызға-...

Сен 40-қа дейінгі санауды білесің бе? 40-қа дейінгі санды айт,бірақ 4-ке бөлінетін санның орнына " мен білем" деп айт.Енді шапшаң санап шық.

Сен 30-ға дейін санауды білесің бе?30-ға дейінгі санды айт,бірақ 3-ке бөлінетін санды " мен білем" деп айт.Енді шапшаң санап шық.

1)Шеңберге құрама сандарды енгіз
17.18,59,128,119,48,28,24

Шеңберге жай сандарды енгіз
17,18,59,128,119,48,29,23

Бағдарлама:
1.Топтардың таныстыруы: (аты,ұраны)
2.Бәйге
3. Ойымды жалғастыр (мақал - мәтелдер)
4.Математикалық жұмбақтар
5."Кім шапшаң" ойыны
6.Есепке кім жүйрік?
7.Капитандар сайысы
8.Қорытынды

1)Бөлмеде 2 ит, 3 құс, 1 шыбын бар.Осы жануарлардың бәрінің аяқтарын қосып есептегенде қанша болды.
2)Төрт таяқтың 8 ұшы бар. Алты жарым таяқтың неше ұшы бар?

4)Фермада 10 сиыр мен бірнеше тауық балапандарынан басқа ешқандай үй жануарлары жоқ.Сиырлар аяқтарының жалпы саны барлық балапандардың аяқтарының санына тең.Фермерде неше үй жануары бар?

3)Анасы 16 мандарин сатып алған.Жартысын Думан жеді,Айша екі мандарин жеді,қалғанын Дина жеді. Дина неше мандарин жеді

Ұрыларды алдағысы келген бір кемпір:"Сапырып-сапырып Сарманға бер,Құйып - құйып құрманға бер,Есіктегі-екеуге бер,Төрдегі төртеуге бер, өзің іште маған бер"-депті.
Ұрылар: Қой мұнымыз бекер болар.Бұл үй толы кісі,әрі бізден екі есе артық екен,кетейік,-деп кетіп қалыпты. Кемпір тапқырлығымен ұрыларды осылай қорқытыпты.Сонда үйдегі адам нешеу,ұры нешеу?

Қария кішкентай немересіне ескілікті бір әңгіме айтады.Әкесі,дейді ол,жеті жасар Лұқпанды базарға жұмсапты.Оған бір тиын беріп,үш нәрсе сатып әкел, депті.Лұқпан базарға барып бір қауын сатып әкеліпті.
-Балам - ау,әкелгенің бір ғана қауын ғой,-депті әке.
-Бұл бір ғана нәрсе емес,үш нәрсе - депті сонда бал.
-Қалайша үшеу?-деп сұрапты әкесі таңданып.
Лұқпан әкесіне не деп жауап берді екен?

Сиқырлы квадраттың сырын аш.
6

7

11

8

11

6

7

5

Квадраттың бос тор көздеріні сандар жазу керек,нәтижесінде бағанда, қатарда, диагоналда орналасқан сандардың қосындысы бірдей болу керек.
Логикалық сұрақтар:
1.Төрт қабатты үйде Сәкен Жомарттан жоғарғы қабатта,Мұраттан төменгі қабатта тұрады,ал Жомарт Ерболдан жоғарғы қабатта тұрады.Кім қай қабатта тұрады? (МСЖЕ )
2.
Сабақтың тақырыбы: ``XXI ғасырдың жас математигі."
Сабақтың мақсаты:а) жұмбақтарды тез шешуге,мақал мәтелдердітүсіне білуге баулу,
жұмбақтарды математика пәніне де қолдана білуге үйрету. Математика пәніне деген қызығушылығын арттыру.а) Оқушылардың ой-өрісін дамыту.Шығармашылыққа, шапшаңдыққа баулу.б) Сөз мәйегін түсіне білуге,өмірде қолдана білуге үйрету.
Көрнекілігі: Плакаттар, түрлі-түсті фигуралар.
Бағдарлама:
1.Ұйымдастыру кезеңі
2.Бәйге
3.Тіл өнері.( математикалық мақал-мәтелдер)
4.Логикалық есептер.
5.Тапқырлық
6.Жорға.
7.Қорытынды. Ортаға 8-10 сынып оқушыларын шақырамыз.Әділ қазылар алқасын сайлаймыз.
Енді оқушылар өздерін таныстырады.Сайыс 5 бөлімнен тұрады.
Бәйге: сұрақтар қойылады.
Тіл өнер сайысы: Мақалдың бір бөлігі айтылады,ойыншылар әрі қарай жалғайды.
1.Бір түйір дәнде, (бір тамшы тер бар. )
2.Алтау ала болса,ауыздағы кетеді. (4 түгел болса, төбедегі кетеді.)
3.Екі жақсы қос болмас, (2 жаман дос болмас.)
4.5 бармақ жиылса. (жұдырық болады)
5.алдыңа 1 қарасаң. Артыңа 10 қара.
6.Досыңның 1000 болғанына мақтан,( дұшпаның 1 болсада сақтан.)
7.6 аға бірігіп әке болмас,, ( 7 жеңге бірігіп,ана болмас.)
8.Дос 8 болса, (дұшпан 8 ).
Логикалық есептер:
1.Арман, Али Абзал ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан,ал Аян Абзалдан кіші емес. Бұл үйдің үлкені,ортаншысы кішісі кім. (Аян, Абзал, Арман.)
2. Әсем,Ардақ,Анар үшеуі математика сабағынан бақылау жұмысынан қандай баға алғанын сұрағанда,мұғалім <<ешқайсысының жаман баға алған жоқсыңдар, бірақ әрқайсыңның бағаң әр түрлі.Әсемнің 3 емес,Анардың бағасы 3-те,5-те емес,сонда әркім қандай баға алған. (Әсем-5,Анар
-4,Ардақ-3).
3-4 есептер суретте неше үшбұрыш т.б. есептер.
Жұмбақтар сайысы:
1..100 мүйізі бар,үстінде киізі бар. Киіз үй.
2 Қос құлақты 100 тісті жүзінен бірақ із түсті. Ара
3. Бұлбұлдың 2 құлағы 1 басы бар.
Салдырған 8-жерден таңбасы бар.
Бұлбұлды жолға салып, айдағанда
Салатын неше түрлі жорғасы бар. домбыра
4. Таңертең 4 аяқты,
Түсте 2 аяқты,
Кешке 3 аяқты. (адамның қартаю кезеңі).
Тапқырлар сайысы: Екі оқушыға кезек-кезек сұрақ қойып олардың біліктілігін байқау.
Жорға жарысы. ( 2 оқушы жарысы.)
1.Конституция күні.
2.үшбұрыштың орта сызығы.
3.162 неге тең
4.5-санына қарама-қарсы сан.
5.екі теріс санның көбейтіндісі.
6.12 он есе арттыр.т.б. сұрақтар.
7.Дәлелденбейтін ұғым(аксиома)
8.369 саны 3-ке бөліне ме.(иә)
9.ох осі қалай аталады.(абцисса)
10.Ортақ бөлімі 1-ге тең сан.(өз ара жай сан)
Қорытынды. (Әділ қазылар алқасы жеңізпаз оқушыны анықтап,өз ойларын ортаға салады.)
Сабақтың тақырыбы: Рационал бөлшектерді қосу және азайту ережелерін қолданып есептер шығару.
Сабақтың мақсаты:1)Тақырып бойынша оқушылардың білімдерін тиянақтау,жүйелеу,есеп шығарғанда ережелерді,формулаларды қолдана білуге үйрету.2) Оқушылардың ой-өрісін кеңейту, талдай білуге, зерттей білуге,өз деңгейінде жұмыс атқара білуге дағдыландыру пәнге деген қызығушылығын арттыру,ойлау қабілеттерін дамыту.3)Әр оқушыны өздігімен еңбектенуге,шапшаңдыққа,дәлдікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі:Пысықтау,іскерлік сабақ.
Сабақтың әдісі: деңгейлеп-саралап оқыту,кубизм әдісі.
Көрнекілігі:Тестік тапсырмалар,деңгейлік тапсырмалар,лото.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі,
2. << Қайталау-оқу анасы>> Үй тапсырмасын тексеру.
3. <<Біліміңді сынап көр>> Сұрақ-жауап.
4 <<Білгенге маржан>> Тест жұмысы.
5. <<Бар нәрсеге білім қолды жеткізер>> Есептер шығару № 234.235
6. <<Білім-өмірге,өнер - баршаға>> .(деңгейлік есептер)
7. <<Өнерлі өрге жүзеді>> ( Формула білеміз бе?)
8.Қорытынды.(Салыстыру)Жай бөлшектер,рационал бөлшектер.
9.Үйге тапсырма №235(6-8 )
10.Бағалау.
II.Оқушылардан үй жұмысын сұрау №233
III.Сұрақ-жауап:1.Рационал өрнектер дегеніміз не?
2.Рационал бөлшектердің негізгі қасиеті
3Рационал бөлшектер дегеніміз не?
4.Негізгі салдар.
5.Рационал бөлшектерді қысқарту.
6.Рационал бөлшектерді қосу және азайту
7.Бөлімдері әр түрлі рационал бөлшектерді қосу,азайту.
IV.Тест жұмысы:
Есептеңдер:

1) 412-392

а )80 б )160 в )162 г )82

2) 2
132-112

а)1 б ) 1 в ) 1 г ) 7
24 20 12 40

3) 4х2-20х+25; х=4

а)10 б )8 в )9 г )12

4) 132-26x8+64

а )25 б )30 в )10 г )7

5)532-472
282-222

а )20 б )10 в) 60 г )2

V.Есептер шығару:№234(1-7),235(1-6)
VI.Деңгейлік тапсырмалар:( тапсырма бойынша жұмыс жасау)
VII.Өнерлі өрге жүзеді.(Формула білеміз бе?) Қысқаша көбейту формулалаларын сөйлету(лото ойыны.)
Табиғатың - ұлы кітабы математика символдарымен жазылған.
VIII.Қорытындылау: (Салыстыру)Венн диаграммасы
Жай бөлшектердің қасиеттері
Рационал бөлшектің қасиеттері
IX.Үйге тапсырма №435(7,8),434(8)
X. Бағалау.

Сабақтың тақырыбы: Тең бүйірлі үшбұрыштың қасиеттеріне есеп шығару
Мақсаты: 1) Оқушылармен тең бүйірлі үшбұрыштың қасиеттерін , үшбұрыштардың теңдігі пайдаланып есептер шығару.
2) Оқушылардың логикалық ой-өрісін ,есте сақтау,сызбамен жұмыс істеу қабілеттерін ,енгізілген ұғымды есептерді дәлелдеуге қолдану дағдыларын дамыту.
3) Ұғымдылыққа ,дәлдікке,ұқыптылыққа ,шыдамдылыққа,іскерлікке,нәтиже алуға баулу.
Сабақтың түрі: Пысықтау сабағы.
Сабақтың әдісі: Кубизм әдісі, деңгейлеп оқыту.
Көрнекілігі: Венн диаграммасы,тесттер,сызбалар,сызғыш.
Барысы:
1) Ұйымдастыру кезеңі
2) Үй жұмысын тексеру №45
3) Ой қозғау (өткен тақырыпты қайталау)
А) Анықтайық
4) Тест жұмысы (тексерейік)
5) Есептер шығару (қолданайық)№43,№49
6) Көрмеге саяхат (дәлелдейік).Сызбамен жұмыс,деңгейлік тапсырма
7) Практикалық жұмыс (суреттейік)
Ой толғау (зерттейік)
Қорытынды
10) Үй жұмысы №47. Бағалау

3) Сұрақ - жауап. <<Біз не білеміз?>>
1) Үшбұрыш дегеніміз не?
2)Үшбұрыштың қабырғаларының ұзындықтарына байланысты түрлерін ата?
3) Үшбұрыштың бұрыштарының шамасына байланысты түрлерін ата?
4) Үшбұрыштың қосындысы неге тең?
5) Үшбұрыштың теңдігінің І белгісі.
6) Үшбұрыштың теңдігінің ІІ белгісі
7) Үшбұрыштың сыртқы бұрышы.

4)Тест жұмысы
1)Сыбайлас бұрыштардың қосындысы неге тең?
А) 180 б) 150 в) 100
2) Екі түзу қиылысқанда пайда болған бұрыштардың біреуі 500 - қа тең,қалған бұрыштарын тап.
А) 1350,450 б) 1500,300 в) 1600,200
3)Үшбұрыштың қабырғалары 5 см,2 см,7 см болса,периметірін тап.
А) 11 б) 14 в )13
4) 1400-қа тең сыбайлас бұрышты табыңдар
А)500 б) 400 в) 300
5) Үшбұрыштың екі бұрышы 700 және 300. Оның үшінші бұрышын тап.
А) 1100 б) 900 в) 800
6) Үшбұрыштың әрбір төбесінде неше сыртқы бұрыш бар?
А) 4 б) 3 в) 2
7) Үшбұрыштың сыртқы бұрышы 800-қа тең болса,ішкі бұрышын тап
А) 1800 б) 1200 в) 1000

1)а 2) б 3)б 4) б 5)в 6)в 7)в (тең бүйірлі үшбұрыш)

5)Есептер шығару. №43,№49,№16,№17
6)Көрмеге саяхат сызбамен жұмыс)
(Деңгейлік тапсырмалар)
7) Практикалық жұмыс: (суреттейік)
Барып өлшеу жұмысын жүргізуге болмайтын жерлердегі өзеннің екі жағындағы тұрған үйлердің ара қашықтығын қалай табуға болады.
8) Ой толғау ( шығармашылық жұмыстар)
9)Қорытынды
Не білдік?
Үшбұрыштың теңдігін
Пайдалануды Т.б үшбұрыштың Т.б үшбұрыштың барлық
Қасиеттерін қабырғаларының қосындысы

10)Бағалау
11)Үйге тапсырма

Жалдама жалпы білім беретін орта мектебі

Озық болсаң, ойлап көр
(сыныптан тыс шара)

Сыныбы: 6-7сынып
Пән мұғалімі: Аубакирова Ж.Қ.

2012 -2013 оқу жылы

Сабақтың тақырыбы: Рационал сандарды периодты ондық бөлшек түрінде жазылуы тақырыбына есептер шығару.
Сабақтың мақсаты: Білімділік: Оқушыларға рационал сандарды ондық бөлшекке айналдыруды,жүйелі түрде жұмыс істеуге,ережелерді есеп шығарғанда пайдалануды үйрету.
Дамытушылық: Есеп шығару арқылы танымдық белсенділіктерін дамыту,тез шешім қабылдай білу мақсатында өз білімін нақты көрсете алуға дағдыландыру.
Тәрбиелік:Оқушының пәнге қызығушылығын арттыру, математикалық,мәдениетке,ойын дәл,тиянақты айта білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Дамытушылық
Сабақтың әдісі:Эйлер - Венн дөңгелектері,Сыни тұрғысынан ойлау технологиясының стратегиясы.
Сабақтың типі: Аралас сабақ.
Сабақтың көрнекілігі:Интерактивті тақта, слайдтар, тесттер деңгейлік тапсырмалар, суреттер.
Пән аралық байланыс: тарих.
Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі
2.Ұй жұмысын тексеру
3.Ой қозғау: (Болашақ бүгіннен басталады)
А)Сұрақ-жауап:
1.Период дегеніміз не?
2.Қандай сандар рационал сандар жиынын құрайды?
3.Қандай сандар бүтін сандар жиынын құрайды?
4. Қысқартылмайтын бөлшекті ондық бөлшекке қалай айналдырамыз? Оның түрлері.
5Шектеусіз периодты ондық бөлшек. Оның түрлері?
6.Таза периодты ондық бөлшек дегеніміз не?
7.Аралас периодты ондық бөлшек дегеніміз не?
8. Шектеулі ондық бөлшек.
Ә) <<Ойлап тап>> . Ереже білеміз бе?
Бөлшектердің қайсысы шектеулі,шектеусіз( таза, аралас )периодты ондық болшектер:

7 10 ; -1 25 ;-34; 18 ;-45

518 ;611;-935 ;-322;

112 ; 56 118 ;215 .

- 133 ; 311;--4 ;9 127

4.Өнегелі елдің өрісі биік : Есептер шығару №
5.Тәуелсіздік мәртебесі: Деңгейлік тапсырмалар.

1-деңгей: 2-деңгей 3-деңгей
-4*(-1) = -36.: (-6) = 5*(-3+7)=
-12:(-3) = -5,4: (-0,9) = 17-(-12):4=
-24 : (-6) = (-4+22):3= 30-8*1,25=
20
6
4

4- маусым Рәміздер күні. 20-жыл
6.Тәуелсіздік,бейбетшілік шыңы: (Тест жұмысы.)
1.Оң сандарды ата:
А) 1 Б) -2 В) 0 С) -0,4
2.Тіктөртбұрыштың ауданы 36 см2,ал ені 3 см болас,тіктөртбұрыштың ұзындығын тап:
А) 31 см Б) 12 см В) 21 см С) 19
3.Есепте: 29- 8*1,25=
А) 10 Б) 17 В) 22 С) 19
4.Амалды орында: -18-9-3=
А) 27 Б) -3 В) -9 С) 9
5.Қосындыны тап: -4+5=
А) -1 Б) -9 В) 1 С) 9
Тесттің жауабы:
1
2
3
4
5
А
Б
С
С
В
1
12
19
9
1

1-желтоқсан 1991 жылы тұңғыш президент Н.Ә.Назарбаев сайланды.
7.Білімді ұрпақ-ұлт болашағы .( Шығармашылық тапсырма)
Ондық бөлшекті рационал санға айналдыруға бола ма? Қалай?
0,1666...
1590
16
16-190
0,1(6)

16 - жел- тоқ - сан Тәуелсіздік күні-мереке.
8.Қорытындылау: Не білдік?
Рационал сандар-Q жиыны қандай сандардан тұрады?
Бүтін сандар-Z -( N-натурал сандар.0,теріс сандар,оң және теріс бөлшектер).
3- дөңгелек өмір жолдары.
Достық шеңбері-Біздің Отанымыз -Қазақстан Республикасы.Отанымыздың жүрегі-Астана қаласы.Біздің елімізде (рационал сандар сияқты: оңжәне теріс сандар) 120-дан астам басқа ұлт өкілдері тұрады.
N
Z
Q
N

9.Үйге тапсырма: №
10.Бағалау.
Қорытындыны Венн диаграммсында.

Шектеулі ондық бөлшек Шектеусіз ондық бөлшек

Өзіндік талдау
Мұғалімнің аты-жөні. Аубакирова Жанат Қонысбайқызы
Пәні: математика
Сыныбы: 6
Өткізілген күні:27.11.12 жыл
Тақырыбы:Рационал сандарда периодты ондық бөлшек түрінде жазылуы тақырыбына есептер шығару.

6-сыныпта өткізілген ашық сабағымды Рационал сандарды периодыты ондық бөлшекке айналдыру тақырыбына есептер шығару тақырыбын алдым.Сабағымды дамытушылық мақсатта,аралас сабақ түрінде тарих
пәнімен байланыстырып алдым.Сабағымда сыни тұрғысынан ойлау технологиясының элементтерін,Эйлер дөңгелектерін ,деңгейлік оқыту әдістерін қолдандым.Көрнекіліктерге интерактивті тақта,слайтар,суреттер, деңгейлік тапсырмалар, тесттер қолдандым.Сабақты өткізудегі басты мақсатым оқушылардың білім деңгейлерін саралау,бақылау және де оқушылардың өз ойын еркін айтуға,ережелерді.анықтамаларды есеп шығарғанда пайдалана білуін ,өз білімдерін нақты көрсету дағдыларын байқау.Сабақ барысында оқушылардың қатысуы жақсы болды.Деңгейлік тапсырмаларды орындай алды,есептер шығарылды,тесттерге жауап берілді.Тақырыпты оқушылар меңгергендігі байқалды.Өткізілген ашық сабағым өз ойымнан шықты

.
6-сынып Тест:
1.Оң сандарды ата:
А) 1 Б) -2 В) 0 С) -0,4
2.Тіктөртбұрыштың ауданы 36 см2,ал ені 3 см болас,тіктөртбұрыштың ұзындығын тап:
А) 31 см Б) 12 см В) 21 см С) 19
3.Есепте: 29- 8*1,25=
А) 10 Б) 17 В) 22 С) 19
4.Амалды орында: -18-9-3=
А) 27 Б) -3 В) -9 С) 9

5.Қосындыны тап: -4+5=
А) -1 Б) -9 В) 1 С) 9

Тест
1.Оң сандарды ата:
А) 1 Б) -2 В) 0 С) -0,4

2.Тіктөртбұрыштың ауданы 36 см2,ал ені 3 см болас,тіктөртбұрыштың ұзындығын тап:
А) 31 см Б) 12 см В) 21 см С) 19

3.Есепте: 29- 8*1,25=
А) 10 Б) 17 В) 22 С) 19

4.Амалды орында: -18-9-3=
А) 27 Б) -3 В) -9 С) 9

5.Қосындыны тап: -4+5=
А) -1 Б) -9 В) 1 С) 9

Сабақтың тақырыбы: Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеуге есептер шығару.
Мақсаты: 1) Алған білімдерін жүйелеу,тереңдету,жіктеудің әртүрлі тәсілдерін қолдану арқылы есептер шығару.
2) Білік дағдыларын жетілдіру,өз бетімен ойлау қабілеттерін дамыту.
3) Оқушыларды жүйелі түрде жұмыс істеуге дағдыландыру,шапшаңдыққа тәрбиелеу
Сабақтың түрі: пысықтау,бекіту сабағы
Сабақтың әдісі: деңгейлеп - саралап оқыту,сыни тұрғысынан ойлау әдістері.
Көрнекілігі:Тесттер,деңгейлік тапсырмалар,лото ойыны.

Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі
2."Еңбегіне қарай өнбегі" (білімдерін тексеру)
а) үй жұмысын тексеру №217
ә) Біз не білеміз? (сұрақ-жауап)
3."Білгенге маржан" (сәйкестендіру тест жұмысы)
4. "Білім кілті кітапта" (есептер шығару № 218 ,258,259,260)
5."Жан қиналмай жұмыс бітпес,талап қылмай мұратқа жетпес" (деңгейлік есептер )
6. "Білім инемен құдық қазғандай" (математикалық лото)
"Өнер ағып тұрған бұлақ,білім жанып тұрған шырақ"
7. "Білім басы - бейнет,соңы зейнет" (қорытынды)
8."Оқу түбі тоқу" (үйге тапсырма № 258)

2.Үй жұмысын тексеру
ү
м
ш
ә) Біз не білеміз?п
е

ө
л

е
Көбейткіштерге жіктеу
р
к

1.Бірмүшелер дегеніміз не?
2.Көпмүше дегеніміз не?
3.Көпмүшені стандарт түрге келтіру.
4.Ұқсас мүшелер
5.Ұқсас мүшелерді біріктіру
6.Көпмүшелерді қосу,азайту ережелері
7.Бірмүшені көпмүшеге көбейту ережесі
8.Көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесі
9.Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу дегеніміз не?
10.Көпмүшені көбейткіштерге жіктеу тәсілдері.
ах+ау+вх+ву
Топтау тәсілі
3.Тест жұмысы:5а-25а2
Ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару

8х+26у2
Жіктелмейді

4.Есептер шығару
5.Деңгейлік есептер:4ху*7, -8х*5х3, а5*а5*а, (2а2в3)2
6.Математикалық лото:
2а2(6а2-4*)=*-8a[3], *b-*b[2]=ab(2-b), *-3y[5]=y[5](x[2]-3)
9x2+*=3x(x+1) 5b(*-2b4)=15b3-*b5 4*y-x*=xy(4x3-y)
Біз не білдік?
7.Қорытынды

8.Үйге тапсырма:
9.Бағалау.

Жалдама жалпы білім беретін орта мектебі

Тақырыбы: Рационал бөлшектерді қосу және азайту ережелерін қолданып есептер шығару

Пәні:Алгебра
Сыныбы:7-сынып
Өткізген:Аубакирова Ж.Қ.

2013-2014 оқу жылы
Сабақты талдау
Мұғалімнің аты-жөні. Аубакирова Жанат Қонысбайқызы
Пәні: алгебра .
Сыныбы: 8
Өткізілген күні:19.01.15 жыл
Тақырыбы: Квадрат теңдеулер тақырыбына есептер шығару.
Аубакирова Ж: 8-сыныпта алгебра пәнінен <<Квадрат теңдеулер>> тақырыбына есептер шығару тақырыбын алдым.Сабақтың мақсаты оқушылардың алған білімдерін жүйелеу, тереңдету және де квадрат теңдеуді шешуде әртүрлі тәсілдерді қолданып есептер шығару,жүйелі түрде жұмыс істеуге дағдыландыру,шапшаңдыққа,дәлдікке тәрбиелеу.Сабақ бекіту,пысықтау сабақ түрінде өтті.Сабақта деңгейлік тапсырмалар, тесттер,лото ойындары қолданылды.
Сабағымда сыни тұрғысынан ойлау технологиясының элементтерін,деңгейлік оқыту әдістерін қолдандым. Сабақты өткізудегі басты мақсатым оқушылардың білім деңгейлерін саралау, бақылау және де оқушылардың өз ойын еркін айтуға, ережелерді, анықтамаларды есеп шығарғанда пайдалана білуін ,өз білімдерін нақты көрсету дағдыларын байқау.Сабақ барысында оқушылардың қатысуы жақсы болды.Деңгейлік тапсырмаларды орындай алды,есептер шығарылды,тесттерге жауап берілді. Тақырыпты оқушылар меңгергендігі байқалды.Өткізілген ашық сабағым өз ойымнан шықты.
Асанова З: Сабақ ойлы,мазмұнды құрылған,әртүрлі тәсілдер қолданылды. Тест,сәйкестік тесттің орындалуы,тақтада да,дәптерде жұмыс жасалды .Оқушылардың бәрімен де жұмыс жасалды,деңгейлік тапсырмаларда орындалды. Мұғалімнің жан-жақты шеберлігі байқалды,түрлі-түсті қағаздармен 4-5 бұрыштар(фигура)есептер жазылуы,ережелер сұрауы,қорытынды жасауы сабақтың өз деңгейінде өтілуі мұғалімнің шебер және білімді екендігін көрсетеді
.Алмағанбетова Т:Апайдың сабағы маған ұнады Сабақта Біз нені білеміз ,нені білдік,нені білгім келеді бойынша сабақ құрылған.Сергіту сәті,сематикалық карта,деңгейлік тапсырмалар орындалды .Оқушылар сабақта пирамида,кубик арқылы теңдеуді шешудің әр-түрлі тәсілдерін таңдап,есептерді шығарып өз білімдерін көрсете білді.Сабақтың соңындағы оқушылардың өздерін бағалағаны өте ұнады.Сабақ жоғары деңгейде өтті .
Балекина С: Жанаттың сабағы өте жақсы өтті деп айта аламын,тақырыпты оқушылардың түсінгені көрініп тұр,оқушылар өз деңгейін, өз білімдерін көрсете білді.Сабақта әр-түрлі тәсілдер қолданылды.
Ильясова Қ: Сабақ өте жақсы,мазмұнды құрылған,әртүрлі тәсілдер қолданылды. Тест,сәйкестік тесттің орындалуы,тақтада да есептің бірнеше тәсілмен шешуі.Оқушылардың бәрімен де жұмыс жасалды,деңгейлік тапсырмаларда орындалды. Оқушылар есеп шығарып ең соңында ғалымның сөзін келтіріп оның кімнің сөзі екенін табу сол арқылы есептер шығару,маған өте ұнадыМұғалімнің жан-жақты шеберлігі байқалды.Барлық әдіс-тәсілдерді мұғалім қолданған, сабақты өте жақсы деп бағалаймыз.

.

Сабақты талдау
Мұғалімнің аты-жөні. Аубакирова Жанат Қонысбайқызы
Пәні: алгебра
Сыныбы: 7
Өткізілген күні:20.11.13 жыл
Тақырыбы: Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу тақырыбына есептер шығару.

Аубакирова Ж: 7-сыныпта алгебра пәнінен <<көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу>> тақырыбына есептер шығару тақырыбын алдым.Сабақтың мақсаты оқушылардың алған білімдерін жүйелеу, тереңдету және де жіктеудің әртүрлі тәсілдерін қолданып есептер шығару,жүйелі түрде жұмыс істеуге дағдыландыру,шапшаңдыққа,дәлдікке тәрбиелеу.Сабақ бекіту,пысықтау сабақ түрінде өтті,өйткені бұл тақырыпқа 5 сағат бөлінген.Сабақта деңгейлік тапсырмалар, тесттер,лото ойындары қолданылды.
Сабағымда сыни тұрғысынан ойлау технологиясының элементтерін,деңгейлік оқыту әдістерін қолдандым. Сабақты өткізудегі басты мақсатым оқушылардың білім деңгейлерін саралау,бақылау және де оқушылардың өз ойын еркін айтуға, ережелерді, анықтамаларды есеп шығарғанда пайдалана білуін ,өз білімдерін нақты көрсету дағдыларын байқау.Сабақ барысында оқушылардың қатысуы жақсы болды.Деңгейлік тапсырмаларды орындай алды,есептер шығарылды,тесттерге жауап берілді. Тақырыпты оқушылар меңгергендігі байқалды.Өткізілген ашық сабағым өз ойымнан шықты.
Жексенбаева Н: Сабақ ойлы,мазмұнды құрылған,әртүрлі тәсілдер қолданылды. Тест,сәйкестік тесттің орындалуы,тақтада да,дәптерде жұмыс жасалды .Оқушылардың бәрімен де жұмыс жасалды,деңгейлік тапсырмаларда орындалды. Мұғалімнің жан-жақты шеберлігі байқалды,түрлі-түсті қағаздармен 4-5 бұрыштар(фигура)есептер жазылуы,ережелер сұрауы,қорытынды жасауы сабақтың өз деңгейінде өтілуі мұғалімнің шебер екендігін көрсетеді.
Асанова З: Бізде Нүрипа апайдың айтқанына қосыламыз.
Балекина С: Жанаттың сабағы өте жақсы өтті деп айта аламын,тақырыпқа бес сағат бөлінгенмен оқушылардың тақырыпты түсінгені көрініп тұр,оқушылар өз деңгейін, өз білімдерін көрсете білді.Сабақта әр-түрлі тәсілдер қолданылды.
Ильясова Қ: Оқушылар деңгейін қорғап тұр.Барлық әдіс-тәсілдерді мұғалім қолданған, сабақты өте жақсы деп бағалаймыз.

.

6-сынып Тест:
1.Оң сандарды ата:
А) 1 Б) -2 В) 0 С) -0,4

6. а0=1

а7



Үй жұмысы.
1. 76+4=710
2. 710+3=713
3. 73+6=79
4. 717-10=77

Сабақтың тақырыбы: Геометриялық прогрессияның n- мүшесінің формуласын пайдаланып есептер шығару.

Сабақтың мақсаты:
1) Білімділік: геометриялық прогрессияның қасиеттерін,формуласын жүйелі меңгерту.Есеп шығаруда дұрыс қолдана алуға үйрету.
2)Дамытушылық:оқушылардың ойлау,есте сақтау,елестету қабілеттерін танымын дамыту.
3)Тәрбиелік:оқушылардың белсенділігін арттыру,өз бетінше оқуға, ізденуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Аралас ,сахналық сабақ.
Сабақтың әдісі: Деңгейлеп оқыту,ой қозғау,кубизм әдісі.
Көрнекілігі: Тесттер, плакаттар.
Пәндермен байланысы: Тарих, геометрия, спорт.

Сабақтың барысы:
1) Ұйымдастыру кезеңі.
2) Үй жұмысын тексеру №204
3) Тақырыпқа қызығушылығын ояту:
А) Анықтайық
Б) Өрнектейік
В) Суреттейік
Г) Зерттейік
4)Есептер шығару.(Қолданайық) №206,207,210,213.
5)Тест жұмысы.(Тексерейік).
6) Шығармашылық жұмыстар.(Оқушылар өз жұмыстарын қорғайды.)
7) Шағын қойылым.
8) Қорытындылау
9) Бағалау.

Анықтайық: (геометриялық прогрессия)

Не білеміз.

Өрнектейік: с6 ;с20;с125;сК;
С5, с6; с7 с6-?
В9; в1-?
Суреттейік: Қабырғасының ұзындығы 8 смболатын тең қабырғалы үшбұрыш берілген.Осы үшбұрышқа геометриялық прогрессия болатындай үшбұрыш салуға бола ма?
8; 4; 2; 1; 0,5; 0,25; ...-геометриялық прогрессия болады.

Зерттеу: (Тоғыз құмалақ ойыны)
2- ұяшық (тастарды жинау үшін қолданады)
18- ұяшық ( екі жағында 9-9-дан)
162-тастар
2; 18; 162;-геометриялық прогрессия болады.
Қолдану: ( Есептер шығару)
Тексерейік: (тест жұмысы)
1
2
3
а
б
в

Дұрыс шешімін тапса << прогрессия>> сөзі шығады.
Шығармашылық жұмыстар:
<<Прогрессия>> термині латын сөзінен шыққан <<алға қарай қозғалыс>> -римдік ғалым Боэцкий енгізген 5-ғасырда.
Вавилондықтар, үнділер.
<<Шахмат>> туралы реферат.
Үнді шахы туралы қойылым.
Қорытынды. Бағалау
Тест жұмысы.
1.Геометриялық прогрессияның в1=3, в2= 9 болса,еселігін тап.
А) 3 Б) 13 В) -3

2.Геометриялық прогрессияның в1=2 ,q=2 болса, в5 табыңдар.
А) 8 Б) 32 В) 64

3. Геометриялық прогрессияның 12, в4, 48 берілсе, в4 мүше-сін табыңдар.
А) 96 Б) 576 В) 24

Жалдама орта мектебі

Сабақтың тақырыбы: "Геометриялық прогрессияның п-ші мүшесінің формуласы "

Сыныбы: 9 сынып
Пәні: Алгебра
Өткізген: Аубакирова Ж.Қ.

Шектеусіз периодты ондық бөлшек.Оның түрлері?
Таза периодты ондық бөлшек дегеніміз не?
Шектеулі ондық бөлшек
Аралас периодты ондық бөлшек дегеніміз не?
Қандай сандар бүтін сандар жиынын құрайды?
Период дегеніміз не?
Қандай сандар рационал сандар жиынын құрайды?
Қысқартылмайтын бөлшекті ондық бөлшекке қалай айналдырамыз? Оның түрлері

Математика

саяхат.
әлеміне



Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі
2.Үй жұмысын тексеру
3.Тақырыпқа қызығушылығын ояту.
а) анықтаңыз
б)салыстырыңыз
в)дәлелдеңіз
4.Есептер шығару (қолданыңыз)
№ 313,315,318,319,320
5.Тест (білімдерін тексеру)
6.Шығармашылық жұмыстар
(зерттейік)
7.Қорытынды
8.Үйге тапсырма
№ 322

Теңдікті дұрыс теңдікке айналатындай етіп,тиісті көбейткішті қойыңдар.
5в( -2в4) =15в3- в5
9х2 +3 = 3х (3х+1)
-3у5 = у5(х2 -3)
2 в - в2 = ав(2-в)
(6а2 -4 ) * 2а2 = -8а2
4 у- х = ху(4х3- у)

Теңдікті дұрыс теңдікке айналатындай етіп,тиісті көбейткішті қойыңдар.
5в( -2в4) =15в3- в5
9х2 +3 = 3х (3х+1)
-3у5 = у5(х2 -3)
2 в - в2 = ав(2-в)
(6а2 -4 ) * 2а2 = -8а2
4 у- х = ху(4х3- у)

Көпмүшелерді көбейткіштерге жіктеу


Ортақ көбейткішті топтау тәсілі қосымша жақшаның сыртына мүшелер енгізу
шығару

Сабақтың барысы:
1.Ұйымдастыру кезеңі
2."Еңбегіне қарай өнбегі"
(білімдерін тексеру)
а) Үй жұмысын тексеру №217
ә)Біз не білеміз?(сұрақ- жауап)
3. "Білгенге маржан"(сәйкестендіру тест)
4. "Білім кілті кітапта"(есептер шығару)
№ 218(1,2,3,4) № 258 (1,2,3) № 259 (1-9)
5. "Жан қиналмай жұмыс бітпес,
Талап қылмай мұратқа жетпес."
(деңгейлік есептер шығару)
6."Білім-инемен құдық қазғандай"
(математикалық лото ойыны)
7."Білімнің басы - бейнет,соңы зейнет"
(Қорытынды: Біз не білдік?)
8. "Оқу түбі тоқу" (Үйге тапсырма)
№ 259,258,218
9.Бағалау.

Ұқсас жұмыстар
Топ басшылар сайысы
Оқушылардың математикалық ойлау жүйесін дамыту жолдары
Қалған бұрыштарды тап
Логикалық есептер
Олимпиада есептері
Сандар әлеміне саяхат
Бөлшектерді ортақ бөлімге келтіру
Бәрін білгім келеді тренинг
сайыс сабақ. ойындар
Білімді бекіту сабағы
Пәндер