Нәтиже сабақтар Кітап

Оқу ісінің меңгерушісі:

Күні:14. 03. 2017жыл

Сынып: 1

Қатысқандар саны: 21

Қатыспағандар саны:

Күні:14. 03. 2017жылСынып: 1: Сабақтың тақырыбы
Қатысқандар саны: 21Қатыспағандар саны:: Нәтиже сабақтар Кітап
Күні:14. 03. 2017жылСынып: 1: Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
Қатысқандар саны: 21Қатыспағандар саны::

1. 7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту

1. 8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту

1. 9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту

Күні:14. 03. 2017жылСынып: 1: Сабақтың мақсаттары
Қатысқандар саны: 21Қатыспағандар саны::

Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.

Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.

Күні:14. 03. 2017жылСынып: 1: Жетістік критерийлері
Қатысқандар саны: 21Қатыспағандар саны::

Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.

Күні:14. 03. 2017жылСынып: 1: Құндылықтарды дарыту
Қатысқандар саны: 21Қатыспағандар саны:: Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Күні:14. 03. 2017жылСынып: 1: Пәнаралық байланыс
Қатысқандар саны: 21Қатыспағандар саны:: Өнер, ана тілі сабағы
Күні:14. 03. 2017жылСынып: 1: АКТ қолдану дағдылары
Қатысқандар саны: 21Қатыспағандар саны:: Аудиожазба, таныстырылым.
Күні:14. 03. 2017жылСынып: 1: Тілдік құзыреттілік
Қатысқандар саны: 21Қатыспағандар саны:: Кітап-книга
Күні:14. 03. 2017жылСынып: 1: Сабақ барысы
Күні:14. 03. 2017жылСынып: 1: Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Қатысқандар саны: 21Қатыспағандар саны:: Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Күні:14. 03. 2017жылСынып: 1:

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

Қатысқандар саны: 21Қатыспағандар саны::

Сәлеметсіз бе, күн!

Сәлеметсіз бе, жер!

Сәлеметпіз біз

Сәлем бердік сіздерге

Құрметпенен біз

Топқа бөліну

Жұмбақ арқылы бөлінеді.

Қарындаш

Бор

Күнделік

Дәптер

Үй тапсырмасын сұрау.

Әр топтан бір оқушыдан өлеңді мәнерлеп оқиды.

Бағалау «Бармақ»

Шаттық шебері
Күні:14. 03. 2017жылСынып: 1:

Сабақтың ортасы

30 минут

Қатысқандар саны: 21Қатыспағандар саны::

Жаңа сабақ

«Он сұрақ» әдісі

Оқушылар тақтаға шыққан оқушығы 10 түрлі сұрақ қояды.

Жауабында Кітап деген сөз шығады.

C:\Users\Гулжан\Downloads\қыш.jpg

Күні:14. 03. 2017жылСынып: 1:

Сергіту сәті

5 минут

Қатысқандар саны: 21Қатыспағандар саны::

Оқушыларды алғашқы кітаптармен таныстыру.

Оқулықпен жұмы

Н. Айтов туралы айту. Оның өмірімен таныстыру.

Дәптермен жұмыс

Топтық жұмыс

l топ. Сызбаны толықтыр. Менің достарым

ll топ. “Кітап”сөзіне дыбыстық талдау жаса

lll топ. Кітап ережесін құрастыр

lV топ. Ребус шешу

Бағалау «Бағдаршам»

Жұптық жұмыс

Кітапқа байланысты мақалдарды жалғастырады.

Наданмен дос болғанша,

Кітаппен дос бол

Кітап-алтын қазына

Хор мен «Достық» өлеңді әнімен айтады.

Түрлі аспаптармен.

Күні:14. 03. 2017жылСынып: 1:

Аяқталуы

3минут

Қатысқандар саны: 21Қатыспағандар саны::

Қалыптастырушы бағалау

Ақындардың кітап туралы айтылған сөздерімен таныстыру

Күні:14. 03. 2017жылСынып: 1:

Сабақтың соңы

2 минут

Қатысқандар саны: 21Қатыспағандар саны::

Кері байланыс

“Аяқталмаған сөйлемдер”әдісі

* Бүгін мен . . . білдім

* . . . қызықты болды.

* . . . тапсырманы мен орындадым.

* . . . менің қолымнан келді

* Менің . . . жасағым келед

Күні:14. 03. 2017жылСынып: 1: Дифференциация - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Қатысқандар саны: 21Қатыспағандар саны:: Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Күні:14. 03. 2017жылСынып: 1:

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.

Қатысқандар саны: 21Қатыспағандар саны:: Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

Өнер, ана тілі сабағы

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.


Ұқсас жұмыстар
Көбейту ережесін пайдалана отырып есептер шығару
Кітап - рухани қазына
Нәтиже сабақ. Сабақтар
Мектепті дамыту жоспары
Қазақ тілі сабақтарында дамыта оқыту әдістерін қолдану арқылы оқушылардың танымдық қабілетін дамыту
Бүгінгі білім - ертеңгі болашағымыз
"ж.қалдығараев атындағы орта мектеп" мм-нің 2014-2015 оқу жылына арнаған дамыту жоспары
Сабақтардың тақырыбы Тұңғыш ғалымдар
Орта мерзімді сабақ жоспарын жасаудың тиімділігі
Газет-журнал графикасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz