Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Нәтиже сабақтар Кітап
Оқу ісінің меңгерушісі:
Күні:14.03.2017жыл
Сынып: 1
Қатысқандар саны: 21
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Нәтиже сабақтар Кітап
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Сабақтың мақсаттары
Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.
Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс
Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары
Аудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік
Кітап-книга
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
5 минут
Сәлеметсіз бе, күн!
Сәлеметсіз бе,жер!
Сәлеметпіз біз
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпенен біз
Топқа бөліну
Жұмбақ арқылы бөлінеді.
Қарындаш
Бор
Күнделік
Дәптер
Үй тапсырмасын сұрау.
Әр топтан бір оқушыдан өлеңді мәнерлеп оқиды.
Бағалау <<Бармақ>>
Шаттық шебері
Сабақтың ортасы
30 минут
Жаңа сабақ
<<Он сұрақ>> әдісі
Оқушылар тақтаға шыққан оқушығы 10 түрлі сұрақ қояды.
Жауабында Кітап деген сөз шығады.
Сергіту сәті
5 минут
Оқушыларды алғашқы кітаптармен таныстыру.
Оқулықпен жұмы
Н. Айтов туралы айту. Оның өмірімен таныстыру.
Дәптермен жұмыс
Топтық жұмыс
l топ. Сызбаны толықтыр. Менің достарым
ll топ. "Кітап"сөзіне дыбыстық талдау жаса
lll топ. Кітап ережесін құрастыр
lV топ. Ребус шешу
Бағалау <<Бағдаршам>>
Жұптық жұмыс
Кітапқа байланысты мақалдарды жалғастырады.
Наданмен дос болғанша,
Кітаппен дос бол
Кітап-алтын қазына
Хор мен <<Достық>> өлеңді әнімен айтады.
Түрлі аспаптармен.
Аяқталуы
3минут
Қалыптастырушы бағалау
Ақындардың кітап туралы айтылған сөздерімен таныстыру
Сабақтың соңы
2 минут
Кері байланыс
"Аяқталмаған сөйлемдер"әдісі
* Бүгін мен .....білдім
* ......... қызықты болды.
* .........тапсырманы мен орындадым.
* ........менің қолымнан келді
* Менің ........... жасағым келед
Дифференциация - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Күні:14.03.2017жыл
Сынып: 1
Қатысқандар саны: 21
Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы
Нәтиже сабақтар Кітап
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту
1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту
1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
Сабақтың мақсаттары
Барлығы:Жаңа білімді меңгереді.
Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.
Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады.
Жетістік критерийлері
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады.
Құндылықтарды дарыту
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Пәнаралық байланыс
Өнер, ана тілі сабағы
АКТ қолдану дағдылары
Аудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілік
Кітап-книга
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
5 минут
Сәлеметсіз бе, күн!
Сәлеметсіз бе,жер!
Сәлеметпіз біз
Сәлем бердік сіздерге
Құрметпенен біз
Топқа бөліну
Жұмбақ арқылы бөлінеді.
Қарындаш
Бор
Күнделік
Дәптер
Үй тапсырмасын сұрау.
Әр топтан бір оқушыдан өлеңді мәнерлеп оқиды.
Бағалау <<Бармақ>>
Шаттық шебері
Сабақтың ортасы
30 минут
Жаңа сабақ
<<Он сұрақ>> әдісі
Оқушылар тақтаға шыққан оқушығы 10 түрлі сұрақ қояды.
Жауабында Кітап деген сөз шығады.
Сергіту сәті
5 минут
Оқушыларды алғашқы кітаптармен таныстыру.
Оқулықпен жұмы
Н. Айтов туралы айту. Оның өмірімен таныстыру.
Дәптермен жұмыс
Топтық жұмыс
l топ. Сызбаны толықтыр. Менің достарым
ll топ. "Кітап"сөзіне дыбыстық талдау жаса
lll топ. Кітап ережесін құрастыр
lV топ. Ребус шешу
Бағалау <<Бағдаршам>>
Жұптық жұмыс
Кітапқа байланысты мақалдарды жалғастырады.
Наданмен дос болғанша,
Кітаппен дос бол
Кітап-алтын қазына
Хор мен <<Достық>> өлеңді әнімен айтады.
Түрлі аспаптармен.
Аяқталуы
3минут
Қалыптастырушы бағалау
Ақындардың кітап туралы айтылған сөздерімен таныстыру
Сабақтың соңы
2 минут
Кері байланыс
"Аяқталмаған сөйлемдер"әдісі
* Бүгін мен .....білдім
* ......... қызықты болды.
* .........тапсырманы мен орындадым.
* ........менің қолымнан келді
* Менің ........... жасағым келед
Дифференциация - оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?
Бағалау - оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
Өнер, ана тілі сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz