Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру. Үйкеліс күші, оның түрлері туралы біледі

Бекітемін:
Пәні: Физика және астрономия
Қысқа мерзімді жоспар №
Оқушылар үйренеді:
1. Үйкеліс күші, оның түрлері туралы білуі, формуласын қолданып есептер шығаруы.
2. Үйкелістің пайда болу себептерін түсінуі.
3. Үйкелісті арттыру мен азайтудың себептерін түсінуі. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алуы.
Барлық оқушылар:
Үйкеліс күші, оның түрлері туралы біледі, формуласын қолданып есептер шығарады.
Оқушылардың көпшілігі:
Үйкелістің пайда болу себептерін түсінеді.
Кейбір оқушылар:
Үйкелісті арттыру мен азайтудың себептерін түсінеді. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады.
1. Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева. Физика және астрономия. Алматы «Атамұра», 2013
2. Мұғалімге арналған нұсқаулық. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, І деңгей
3. Электронды оқулық, 7 сынып
4. Оқушының алғашқы энциклопедиясы. - Алматы: «Аруна» баспасы, 2013
Жоспар-
ланған мерзім
Кіріспе
(3мин)
Ынталанды-
ру
Үй тапсырмасы
( 8 мин)
Үй тапсырмасымен жұмыс.
Дененің салмағы. Салмақсыздық
Түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтары
Мұғалім оқушыларға түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтарын өткен тақырыптар бойынша бойынша береді.
Мұғалім әр оқушының жауаптарына мадақтау сөздерін айтады.
- ойлану
- талқылау, диалог
- жауап беру
Қызығушылығын ояту
Миға шабуыл .
Сұрақтар арқылы
Оқушылар ой-пікірлерін білдіреді.
Сабақтың тақырыбын ашады.
Негізгі бөлімі
(13 мин)
Мағынаны тану
Топтық бірлескен жұмыс. Кіші жоба қорғау.
(«Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі арқылы)
Арнайы рөлдерге бөліну арқылы шағын топта кіші жоба әзірлейді. Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Басшы рөлдерге бөледі, бақылайды,
Оқушылар жоба бойынша сұрақтар қояды-жауап береді,
Топ спикері қорғайды.
Критерий арқылы бағалау
1 . Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік;
2. Мазмұнның толық ашылуы;
3. Өмірден мысалдар келтіруі.
«Мадақтау сэндвичі»
Оқушылар-дың танымы, сөйлеу, тыңдалым, жазылымы, оқылымы, ойлау қабілеті артады
Қорытын-
ды бөлімі
8 мин
Ой-толғаныс
Жеке жұмыс. Есептер шығару
Кері байланыс
5мин
Менің оқуымның үшбұрышы
Оқушылар бүгінгі сабақ туралы ойларын
стикерге жазып, кестеге жапсырады.
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1.
2.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?
1.
2.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
Жұптық жұмыс. Ашық және жабық сұрақтар
1. Үйкелістің пайдасы.
2. Үйкелістің зияны.
3. Велосипедтің доңғалағы не себепті бедерлі болып келеді?
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz