Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру. Үйкеліс күші, оның түрлері туралы біледі

Бекітемін:

Пәні: Физика және астрономия

Қысқа мерзімді жоспар №

Сабақтың тақырыбы : Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру
№201 мектеп-лицей
Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру: Күні:
№201 мектеп-лицей: Мұғалімнің аты-жөні: Шілдебаева Айгүл
Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру: Сынып: 6 «В»
№201 мектеп-лицей: Сабақтағы оқушылар саны: 20
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:
Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру: Сабақтағы оқыту мақсаттары:
№201 мектеп-лицей:

Оқушылар үйренеді:

1. Үйкеліс күші, оның түрлері туралы білуі, формуласын қолданып есептер шығаруы.

2. Үйкелістің пайда болу себептерін түсінуі.

3. Үйкелісті арттыру мен азайтудың себептерін түсінуі. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алуы.

Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру: Күтілетін нәтиже:
№201 мектеп-лицей:

Барлық оқушылар:

Үйкеліс күші, оның түрлері туралы біледі, формуласын қолданып есептер шығарады.

Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру:

Оқушылардың көпшілігі:

Үйкелістің пайда болу себептерін түсінеді.

Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру:

Кейбір оқушылар:

Үйкелісті арттыру мен азайтудың себептерін түсінеді. Өз болжамдары мен қорытындыларын жасай алады.

Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру: Тілдік мақсаттар
№201 мектеп-лицей: Физикалық терминдердің дұрыс қолданылуына мән беру.
Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру: Пәнаралық байланыстар
№201 мектеп-лицей: жаратылыстану
Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру: Алдыңғы білім
№201 мектеп-лицей: Дененің салмағы. Салмақсыздық
Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру: Дерек көздер, ресурстар
№201 мектеп-лицей:

1. Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева. Физика және астрономия. Алматы «Атамұра», 2013

2. Мұғалімге арналған нұсқаулық. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ, І деңгей

3. Электронды оқулық, 7 сынып

4. Оқушының алғашқы энциклопедиясы. - Алматы: «Аруна» баспасы, 2013

Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру: Жоспар
Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру:

Жоспар-

ланған мерзім

№201 мектеп-лицей: Жоспарланған іс-шаралар
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушының іс-әрекеті
Бағалау түрі
Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру:

Кіріспе

(3мин)

№201 мектеп-лицей: Қима қағаздар арқылы 4 топқа бөлу
Ынтымақтастық ортасын құру. Ережелерді еске түсіреді.
Әлеуметтік орта, ынтымақтастық ортаға енеді

Ынталанды-

ру

Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру:

Үй тапсырмасы

( 8 мин)

№201 мектеп-лицей:

Үй тапсырмасымен жұмыс.

Дененің салмағы. Салмақсыздық

Түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтары

Мұғалім оқушыларға түрткі, сынама, қайта бағыттау сұрақтарын өткен тақырыптар бойынша бойынша береді.

Мұғалім әр оқушының жауаптарына мадақтау сөздерін айтады.

  • ойлану
  • талқылау, диалог
  • жауап беру
Мадақтау
Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру: 3 мин
№201 мектеп-лицей:

Қызығушылығын ояту

Миға шабуыл .

Сұрақтар арқылы

Бейнеролик көрсету.

Оқушылар ой-пікірлерін білдіреді.

Сабақтың тақырыбын ашады.

Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру:

Негізгі бөлімі

(13 мин)

№201 мектеп-лицей:

Мағынаны тану

Топтық бірлескен жұмыс. Кіші жоба қорғау.

(«Ойлан. Жұптас. Бөліс» әдісі арқылы)

Шағын топ ішіндегі оқушылардың жұмысын бақылау: Барлық оқушылардың белсен-ділігін, әрекет түрін, оның сапасын, өзара ынтымағын, нәтижеге жету ниеттерін бақылау.

Арнайы рөлдерге бөліну арқылы шағын топта кіші жоба әзірлейді. Топтық жұмысты құрылымдауға үйренеді. Басшы рөлдерге бөледі, бақылайды,

Оқушылар жоба бойынша сұрақтар қояды-жауап береді,

Топ спикері қорғайды.

Критерий арқылы бағалау

1 . Қорғау тәртібін сақтау: Уақыт және әдептілік;

2. Мазмұнның толық ашылуы;

3. Өмірден мысалдар келтіруі.

Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру: 5 мин
№201 мектеп-лицей: Жұптық жұмыс. Ашық және жабық сұрақтар
Шағын топтың ішіндегі белсенділігі төмен оқушыны белсенділігі жоғары оқушымен жұптастыруды стикерлер көмегімен ұйымдастыру.
Жаңа тақырып бойынша бойындағы білімдерін пысықтайды.

«Мадақтау сэндвичі»

Оқушылар-дың танымы, сөйлеу, тыңдалым, жазылымы, оқылымы, ойлау қабілеті артады

Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру:

Қорытын-

ды бөлімі

8 мин

№201 мектеп-лицей:

Ой-толғаныс

Жеке жұмыс. Есептер шығару

Сынып ішіндегі барлық оқушылардың тапсырманы орындауын қадағалау. Әсіресе мұғалімнің назарында А, В, С деңгейіндегі оқушылардың оқу әрекетін бақылау.
Оқушылар тапсырманы орындайды.
Сыни ойланады, өз ойларын жүйелейді.
Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру:

Кері байланыс

5мин

№201 мектеп-лицей:

Менің оқуымның үшбұрышы

Оқушылар бүгінгі сабақ туралы ойларын

стикерге жазып, кестеге жапсырады.

Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру: Үйге
№201 мектеп-лицей: Үйкеліс күші. Тұрмыстағы және техникадағы үйкеліс
Оқушылар үйде өздерінің ойларын жаңа тақырып бойынша дәптерлеріне түсіріп келеді.
Зерттеу жұмысы.
Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру: Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
№201 мектеп-лицей: Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлаймыз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы байланыс

Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру:
№201 мектеп-лицей:
Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру: Рефлексия. Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
№201 мектеп-лицей: Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз?
Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру:
Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру:

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1.

2.

Сабақтың тақырыбы :Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру:

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) ?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Жұптық жұмыс. Ашық және жабық сұрақтар

1. Үйкелістің пайдасы.

2. Үйкелістің зияны.

3. Велосипедтің доңғалағы не себепті бедерлі болып келеді?


Ұқсас жұмыстар
Үйкеліс күші,Техникада үйкеліс әрекетін ескеру
Үйкеліс күші. Сілтеме
Үйкеліс күші. үйкеліс әрекетін техникада ескеру
Үйкеліс күші 7 сынып
Үйкеліс күші. Техникада үйкеліс әрекетін ескеру жайлы ақпарат
Үйкеліс күшінің пайда болу себептері
Үйкеліс коэффициенті
Үйкеліс күші туралы
Техникада үйкеліс әрекетін ескеру
Сабақты қортындылау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz