Сабақ жоспары :: Биология

Файл қосу

Қосмекенділердің көптүрлілігі.Құйрықтылар,құйрықсыздар

21.02.2017
7 сынып
Биология пәні
Сабақтың тақырыбы
Қосмекенділердің көптүрлілігі.Құйрықтылар,құйрықсыздар
Сабақтың мақсаты
Қосмекенділердің көптүрлілігі, отрядтары,табиғаттағы маңызы туралы оқушылардың білімдерін тереңдету ,шығармашылық қабілеттерін ,тапқырық шеберліктерін шыңдау
Сілтеме
Алматы Атамұра 2012 биология
Нәтижесі
1 Топпен жұмыс жасайды 2 сын тұрғысынан ойлауға үйренеді
3 Өмірмен салыстыра алады 4 Өз ойын еркін жеткізеді, өзіндік ой түйеді
кезең
Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының ІС- ӘРЕКЕТІ
ОҚЫТУ МОДУЛЬ
1 Психологиялық ахуал
Ынтымақтастықты орнату
Шар үрлеу
Оқушылар шар үрлеп сабаққа дейінгі әсерерінен арылады
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
2 Топқа бөліну
Оқушыларды қосмекенділер суреті бейнеленген парақшалар арқылы топқа бөлу
1 құйрықтылар
2 құйрықсыздар
3 аяқсыздар
Оқушылар парақшадағы қосмекенділердің суреті арқылы топқа бөлінеді
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
3 Ой қозғау
Оқушылар үй тапсырмасы бойынша ашық тест сұрақтарын беру
Оқушылар үй тапсырмасын ашық тестке жауап бере отырып, қорытындылайды , топпен жұмыс
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

4.Жаңа сабақ
1 топ Құйрықтылар отряды
2 топ Құйрықсыздар отряды
3 топ Аяқсыздар отряды

Жаңа тақырыпты ашады
Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқи отырып, сабаққа қызығушылығы артады,сұрақтарға жауап береді,қорытындылайды
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету,оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

5. Бейне көрініс

Қосмекенділер отряды
Оқушылар бейнекөріністен өзіндік ой түйеді
Оқыту мен оқуда ақпараттық - коммуникациялық технологияларды АКТ пайдалану

6.Ассосация құру

Құйрықтылар,құйрықсыздар,аяқсыздар отрядына ассосация құру
Топ болып тақырыпты талдайды, ассосация құрады
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету,оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

7.Биологиялық пошта ойыны

Қосмекенділер мен балықтарды салыстттыру сұрақтары
Оқушылар қосмекнділер мен балықтарды салыстырып , жауаптарын екі конвертке салады
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету

8.Сергіту сәті
Сергіту сәтін ұйымдастыру
Оқушылар түгел қатысады
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету

9.Ой қозғау

Логикалық сұрақтар беру.
1 .Бір бақа 50 жолбарысты өлтіреді
2 Өзім құрлықта, балам суда
Оқушылар ойлана отырып, логикалық сүрақтарға жауап береді
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету,оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

10.Тарихи деректер

Бақаларға арналған ескерткіштерге саяхат
Оқушылар тарихи деректерге білімдері толығады
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету,оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

11.Бағалау

Үйге тапсырма:§54 Қосмекенділердің көптүрлілігі. "Қосмекенділердің пайдасы " хабарлама
Топтар бір-бірін бағалайды, формативті бағалау
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Ұқсас жұмыстар
Қосмекенділердің көптүрлілігі. Құйрықты (тритон, саламандра) және құйрықсыз (құрбақа, көл бақасы, шұбар бақа, тоған бақасы) қосмекенділер
Бунақденелілердің көбеюі және дамуы
Жыландар, сарыбас жылан, сұр жылан. Жыландар мен мен кесірткелердің ұқсастығы және айырмашылығы
Қосмекенділердің көптүрлілігі
Қосмекенділер класының жалпы сипаттамасы
Жануарлар құрылысының күрделенуі
Күнтізбелік жоспар. 7 сынып
Жорғалаушылар класы
Цитология
Қосмекенділер класын қайталау
Пәндер