Қосмекенділердің көптүрлілігі.Құйрықтылар,құйрықсыздар

21. 02. 2017
7 сынып
Биология пәні
21. 02. 2017: Сабақтың тақырыбы
7 сынып: Қосмекенділердің көптүрлілігі. Құйрықтылар, құйрықсыздар
21. 02. 2017: Сабақтың мақсаты
7 сынып: Қосмекенділердің көптүрлілігі, отрядтары, табиғаттағы маңызы туралы оқушылардың білімдерін тереңдету, шығармашылық қабілеттерін, тапқырық шеберліктерін шыңдау
21. 02. 2017: Сілтеме
7 сынып: Алматы Атамұра 2012 биология
21. 02. 2017: Нәтижесі
7 сынып:

1 Топпен жұмыс жасайды 2 сын тұрғысынан ойлауға үйренеді

3 Өмірмен салыстыра алады 4 Өз ойын еркін жеткізеді, өзіндік ой түйеді

21. 02. 2017: кезең
7 сынып: Мұғалімнің іс-әрекеті
Биология пәні: Оқушының ІС- ӘРЕКЕТІ
ОҚЫТУ МОДУЛЬ
21. 02. 2017: 1 Психологиялық ахуал
7 сынып:

Ынтымақтастықты орнату

Шар үрлеу

Биология пәні: Оқушылар шар үрлеп сабаққа дейінгі әсерерінен арылады
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
21. 02. 2017: 2 Топқа бөліну
7 сынып:

Оқушыларды қосмекенділер суреті бейнеленген парақшалар арқылы топқа бөлу

1 құйрықтылар

2 құйрықсыздар

3 аяқсыздар

Биология пәні: Оқушылар парақшадағы қосмекенділердің суреті арқылы топқа бөлінеді
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
21. 02. 2017: 3 Ой қозғау
7 сынып: Оқушылар үй тапсырмасы бойынша ашық тест сұрақтарын беру
Биология пәні: Оқушылар үй тапсырмасын ашық тестке жауап бере отырып, қорытындылайды, топпен жұмыс
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
4. Жаңа сабақ

1 топ Құйрықтылар отряды

2 топ Құйрықсыздар отряды

3 топ Аяқсыздар отряды

Жаңа тақырыпты ашады

Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқи отырып, сабаққа қызығушылығы артады, сұрақтарға жауап береді, қорытындылайды
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
4. Жаңа сабақ: 5. Бейне көрініс
1 топ Құйрықтылар отряды2 топ Құйрықсыздар отряды3 топ Аяқсыздар отрядыЖаңа тақырыпты ашады: Қосмекенділер отряды
Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқи отырып, сабаққа қызығушылығы артады, сұрақтарға жауап береді, қорытындылайды: Оқушылар бейнекөріністен өзіндік ой түйеді
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: Оқыту мен оқуда ақпараттық -коммуникациялық технологияларды АКТ пайдалану
4. Жаңа сабақ: 6. Ассосация құру
1 топ Құйрықтылар отряды2 топ Құйрықсыздар отряды3 топ Аяқсыздар отрядыЖаңа тақырыпты ашады: Құйрықтылар, құйрықсыздар, аяқсыздар отрядына ассосация құру
Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқи отырып, сабаққа қызығушылығы артады, сұрақтарға жауап береді, қорытындылайды: Топ болып тақырыпты талдайды, ассосация құрады
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
4. Жаңа сабақ: 7. Биологиялық пошта ойыны
1 топ Құйрықтылар отряды2 топ Құйрықсыздар отряды3 топ Аяқсыздар отрядыЖаңа тақырыпты ашады: Қосмекенділер мен балықтарды салыстттыру сұрақтары
Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқи отырып, сабаққа қызығушылығы артады, сұрақтарға жауап береді, қорытындылайды: Оқушылар қосмекнділер мен балықтарды салыстырып, жауаптарын екі конвертке салады
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
4. Жаңа сабақ: 8. Сергіту сәті
1 топ Құйрықтылар отряды2 топ Құйрықсыздар отряды3 топ Аяқсыздар отрядыЖаңа тақырыпты ашады: Сергіту сәтін ұйымдастыру
Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқи отырып, сабаққа қызығушылығы артады, сұрақтарға жауап береді, қорытындылайды: Оқушылар түгел қатысады
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету
4. Жаңа сабақ: 9. Ой қозғау
1 топ Құйрықтылар отряды2 топ Құйрықсыздар отряды3 топ Аяқсыздар отрядыЖаңа тақырыпты ашады:

Логикалық сұрақтар беру.

1 . Бір бақа 50 жолбарысты өлтіреді

2 Өзім құрлықта, балам суда

Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқи отырып, сабаққа қызығушылығы артады, сұрақтарға жауап береді, қорытындылайды: Оқушылар ойлана отырып, логикалық сүрақтарға жауап береді
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
4. Жаңа сабақ: 10. Тарихи деректер
1 топ Құйрықтылар отряды2 топ Құйрықсыздар отряды3 топ Аяқсыздар отрядыЖаңа тақырыпты ашады: Бақаларға арналған ескерткіштерге саяхат
Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқи отырып, сабаққа қызығушылығы артады, сұрақтарға жауап береді, қорытындылайды: Оқушылар тарихи деректерге білімдері толығады
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер
4. Жаңа сабақ: 11. Бағалау
1 топ Құйрықтылар отряды2 топ Құйрықсыздар отряды3 топ Аяқсыздар отрядыЖаңа тақырыпты ашады: Үйге тапсырма:§54 Қосмекенділердің көптүрлілігі. “Қосмекенділердің пайдасы ” хабарлама
Оқушылар оқулықтан жаңа сабақты оқи отырып, сабаққа қызығушылығы артады, сұрақтарға жауап береді, қорытындылайды: Топтар бір-бірін бағалайды, формативті бағалау
Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер: Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

Ұқсас жұмыстар
Қосмекенділердің көптүрлілігі. Құйрықты (тритон, саламандра) және құйрықсыз (құрбақа, көл бақасы, шұбар бақа, тоған бақасы) қосмекенділер
Бунақденелілердің көбеюі және дамуы
Жыландар, сарыбас жылан, сұр жылан. Жыландар мен мен кесірткелердің ұқсастығы және айырмашылығы
Қосмекенділердің көптүрлілігі
Қосмекенділер класының жалпы сипаттамасы
Жануарлар құрылысының күрделенуі
Күнтізбелік жоспар. 7 сынып
Жорғалаушылар класы
Цитология
Қосмекенділер класын қайталау
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz