Сабақ жоспары :: Математика

Файл қосу

ЛОГАРИФМДІК ТЕҢДЕУЛЕР жайлы

Астана қаласы №56 мектеп-лицейі
математика пәні мұғалімі:
Исабекова Г.М.

абақтың тақырыбы: ЛОГАРИФМДІК ТЕҢДЕУЛЕР
Сыныбы: 11 <<ә>>
Технология: БиС, <<Көшбасшы>> картасы
Сабақтың мақсаты: Оқу материалдарын сапалы меңгеру барысында нормативті деңгейге жеткізу. Менеджерлік құзыреттілігін дамыту. Алға қойған мақсатқа жете білу. Табысқа жеткен тұлға көрсеткіші сияқты, пәнді сапалы түрде меңгеруге ынталандыру. Қызығушылық таныту. оқушылардың жаңа сабақта алған білік-дағдыларын дамыту, білімдерін есеп шығаруда бекіту, қабілеттерін дамыту; өз қателерін тауып, түзетіп, шығару жолын математикалық тілмен түсіндіріп, жеткізе білуге дағдыландыру.
Міндеті: Технологиялық карта регламентін орындау.
Күтілетін нәтиже: Алға қойған мақсатқа жету, <<Классик>>, , << Шебер>>, <<Суперойын>> деңгейі орындалады. Логарифмдік теңбе теңдіктерді пайдаланып, теңдеулерді шеше алады.

Өткізілу түрі: <<Көшбасшы>> картасы, БжС технологиясы

1
Ұйымдастыру кезеңі.
Мотвация
Сынып үш топқа бөлінеді.Әр топ өз көшбасшысын сайлайды. Әр топ көшбасшысын сайлап, топтың атын қояды. Тақтада нәтижелер кестесі ілінеді. №1 кесте
Үй тапсырмасы тексеріледі
Карта бойынша жұмыс жасау реті түсіндіріледі. Сыныпты белсендіру үшін көшбасшылырға сөз беріледі.
2
1-кезең. Классикалық
Тапсырманы өз бетінше орындау
№2 кесте бойынша осы кезеңде жұмыс жасау ережесі түсіндіріледі. Әр топ өздері орындайтын тапсырмала саны мен уақытын өздері айтып, ұсыныс айтады,
1-кезең тапсырмалары: №55 бет

ТКШ
АКШ
ТКШ
11,12,13,14,15,16
11,12,13,14
11,12,

Ережемен жұмыс жасау кестесі әр топта болады.

ШАПАЛАҚ 1 рет(зейінді жинақтау)

15 минут беріледі
3
Өздік бақылау
Тақтадағы көрсетілген №1 кестеге таңдалған мәліметтер жазылып, топ жұмыс жасауға кіріседі

Сабақ барысын жазуды модератор жүргізеді.

Бақылау
Алға қойған мақсатқа жету үшін топ көшбасшысы топ жұмысын ұйымдастырып бақылайды.
Мұғалім тарапынан көмек көрсетілмейді.

Талдау
Топ алған уақытының соңына дейін бір минут қалғанша өз жұмысын талдап, тапсырмалар саны мен орындау уақытына өзгеріс енгізе алады
Хронометраж таймер бойынша жүргізіледі.

Бағалау
Әр топ жұмысын аяқтап, өзара тексеру әдісімен топ жұмысын бағалайды.
Дәптер алмасады.

2-кезең <<Шебер>>
<<Шебер>> кезеңі тапсырмалары:
2-кезең тапсырмалары: АҚШ тапсырмалары көптеу

ТКШ
АКШ
ТКШ
17,18,19,20
15,16,17,18,19,20
13,14

10 минут беріледі
ШАПАЛАҚ
2 рет(зейінді жинақтау)

3-кезең <<Суперойын>>
2<<Суперойын>>-кезең тапсырмалары № 57 бет ЖҚШ тапсырмалары көптеу

ТКШ
АКШ
ЖКШ

21,22,23,24
21,22,23,24

5 минут
ШАПАЛАҚ 3 рет(зейінді жинақтау)

Сабақ қорытындысы бойынша қорытынды бағалар

7-9 ұпай <<5>>, 5-7 ұпай -4
3-5 ұпай 3
1 орын -3 ұпай
2-орын -2 ұпай
3 орын 1 ұпай

Үй тапсырмасы
Ұпайы аз болған топқа беріледі
ТКШ
АКШ
ЖКШ
21,22,23,24
25.26.27
25.26.27.

Топтық жұмысты қоррытындылау, Сынып көшбасшысына сөз беру

Ұқсас жұмыстар
Сабақтың тақырыбы. Сабақ мақсаты
Логарифмдік теңдеулер және оларды шешу тәсілдері
Тригонометриялық теңдеулер жүйелерін шешу әдістері
Логарифмдік теңдеулерді шешу. жоспар. 11-сынып
Логарифмдік теңсіздіктерді шешу
Қатемен тапсырма
Логарифмдік теңдеулер тақырыбына есептер шығару
Теңдеулердегі логарифмдік функция
Теңсіздіктерді дәлелдеуге берілген есептер
Сағат саны
Пәндер