Файл қосу

Сармат тайпаларының орналасуы. Сармат қоғамы

Пән: Қазақстан тарихы Сыныбы: 6 <<А>>
Сабақтың тақырыбы: Сармат тайпаларының орналасуы. Сармат қоғамы
Сабақтың мақсаттары: Сабақта сарматтар туралы алғашқы түсінік беру, сарматтардың қоныстанған жерлері мен қоғамдық құрылысы туралы білімдерін қалыптастыру
Сабақтың түрі: жаңа сабақ
Құрал-жабдықтар: оқулық, ақ қағаз, түрлі түсті маркерлер, бағалау парағы.
Оқу нәтижелері: сарматтар туралы алғашқы түсініктері, сарматтардың қоныстанған жерлері мен қоғамдық құрылысы туралы білімдерін қалыптасады.
Сілтеме: Ежелгі Қазақстан тарихы оқулығы
Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Уақыт
Модуль
Ұйымдастыру кезеңі

Жағымды психологиялық ахуал тудырады.

<<Тірі және өлі табиғат>> тренингін өткізу

Балаларды топқа бөлу
Бағалау парақтарын тарату
Оқушыларды назарын ұйымдастырылады
2 мин

Білу кезеңі

Үй тапсырмасын тексеру
<<Ғұндар>> тарауы бойынша тест таратады, тақтаға тестің кілті мен бағалау критериін ұсынады.
Тапсырманы орындап, кілті бойынша тексереді. Бағаны бағалау парағына жазады.
5 мин

Түсіну

Жаңа материалға ену
<<Сармат>> сөзіне сөзжұмбақ жасыру арқылы және бейне роликті көрсетіп, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтау.
Әр топ өз ойларын ортаға салады.
5 мин

Қолдану

Жаңа материалды түсіндіру
<<Ойлан, жұптас, топтас>> тапсырмасы (оқулықпен жұмыс) Тақырыпшаларды топтарға бөліп беру.

1 топ - Сарматтардың орналасқан жері. Савроматтар.

2 топ - Арал-Каспий теңіздері аралығын мекендеген тайпалар. Қоғамдық құрылысы.

Топ басшысын орындықтың артына стикер жабыстыру арқылы анықтайды.

Топ мүшелері жұппен бір-бірін бағалайды.
Әдісті орындайды. Тақырыпты түсінеді. Постерлар жасайды.

Галерея әдісі арқылы түсіндіру.

Топтардың жауаптарын саусақтар бойынша бағалату.

15 мин

Талдау

Оқушыларға тапсырмалар береді.
1) Бос орындарды толтыру
2) Сәйкестендіру
3) Картаға сарматтар қоныстанған аймақты түсіру

Оқушылар тапсырмаларды жеке орындайды, бағалау критерийлеріне сәйкес бір-бірін тексереді.
Тексеру нәтижесін айтады.

7 мин

Жинақтау

Әткеншек әдісі
1 топқа <<Сармат>> сөзіне синквейн, 2 топқа акросөз құрастыру беріледі
Ішкі шеңбердегі оқушыларға сыртқы шеңбердегі оқушылар сұрақ қояды. Ішкі шеңбер сағат тілімен алмасып отырады.
5 мин

Бағалау
<<Нысана>> әдісін қолдану
Белсенді маған
қатыстым қызық болды

түсінікті жаңа мәлімет
алдым
Оқушылар нысанаға бүгінгі сабақтан алған әсерлерін көрсетеді
2 мин

Бағалау
Бағалау парағының нәтижесін шығарады.
Оқушылар алған бағалары бойынша пікірлерін білдіреді
4 мин

Үйге тапсырма
§ 28 , қосымшасымен бірге оқу. Қосымша деректерді пайдаланып, <<Сарматтар>> тақырыбына эссе жазу.

Ұқсас жұмыстар
Сарматтар туралы деректер. 6- сынып
Көршіңнен көмек сұра
Сарматтардың шаруашылығы
Қазақстан аумағындағы тайпалық одақтар мен мемлекеттер
Сақ топтарының аты
6-ші сыныптарға арналған тарих сабағына жоспар
Сақ тайпаларының қоныстануы
Сақ тайпалары туралы антикалық деректер
Орталық Қазақстандағы сақтар
Сарматтар
Пәндер