Сармат тайпаларының орналасуы. Сармат қоғамы

Пән: Қазақстан тарихы Сыныбы: 6 «А»

Сабақтың тақырыбы: Сармат тайпаларының орналасуы. Сармат қоғамы

Сабақтың мақсаттары: Сабақта сарматтар туралы алғашқы түсінік беру, сарматтардың қоныстанған жерлері мен қоғамдық құрылысы туралы білімдерін қалыптастыру

Сабақтың түрі : жаңа сабақ

Құрал-жабдықтар: оқулық, ақ қағаз, түрлі түсті маркерлер, бағалау парағы.

Оқу нәтижелері: сарматтар туралы алғашқы түсініктері, сарматтардың қоныстанған жерлері мен қоғамдық құрылысы туралы білімдерін қалыптасады.

Сілтеме: Ежелгі Қазақстан тарихы оқулығы

Сабақтың кезеңдері
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Уақыт
Модуль
Сабақтың кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Жағымды психологиялық ахуал тудырады.

«Тірі және өлі табиғат» тренингін өткізу

Балаларды топқа бөлу

Бағалау парақтарын тарату

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушыларды назарын ұйымдастырылады
Уақыт: 2 мин
Модуль:
Сабақтың кезеңдері:

Білу кезеңі

Үй тапсырмасын тексеру

Мұғалімнің іс-әрекеті: «Ғұндар» тарауы бойынша тест таратады, тақтаға тестің кілті мен бағалау критериін ұсынады.
Оқушылардың іс-әрекеті: Тапсырманы орындап, кілті бойынша тексереді. Бағаны бағалау парағына жазады.
Уақыт: 5 мин
Модуль:
Сабақтың кезеңдері:

Түсіну

Жаңа материалға ену

Мұғалімнің іс-әрекеті: «Сармат» сөзіне сөзжұмбақ жасыру арқылы және бейне роликті көрсетіп, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтау.
Оқушылардың іс-әрекеті: Әр топ өз ойларын ортаға салады.
Уақыт: 5 мин
Модуль:
Сабақтың кезеңдері:

Қолдану

Жаңа материалды түсіндіру

Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Ойлан, жұптас, топтас» тапсырмасы (оқулықпен жұмыс) Тақырыпшаларды топтарға бөліп беру.

1 топ - Сарматтардың орналасқан жері. Савроматтар.

2 топ - Арал-Каспий теңіздері аралығын мекендеген тайпалар. Қоғамдық құрылысы.

Топ басшысын орындықтың артына стикер жабыстыру арқылы анықтайды.

Топ мүшелері жұппен бір-бірін бағалайды.

Оқушылардың іс-әрекеті:

Әдісті орындайды. Тақырыпты түсінеді. Постерлар жасайды.

Галерея әдісі арқылы түсіндіру.

Топтардың жауаптарын саусақтар бойынша бағалату.

Уақыт: 15 мин
Модуль:
Сабақтың кезеңдері: Талдау
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Оқушыларға тапсырмалар береді.

  1. Бос орындарды толтыру
  2. Сәйкестендіру
  3. Картаға сарматтар қоныстанған аймақты түсіру
Оқушылардың іс-әрекеті:

Оқушылар тапсырмаларды жеке орындайды, бағалау критерийлеріне сәйкес бір-бірін тексереді.

Тексеру нәтижесін айтады.

Уақыт: 7 мин
Модуль:
Сабақтың кезеңдері:

Жинақтау

Әткеншек әдісі

Мұғалімнің іс-әрекеті: 1 топқа «Сармат» сөзіне синквейн, 2 топқа акросөз құрастыру беріледі
Оқушылардың іс-әрекеті: Ішкі шеңбердегі оқушыларға сыртқы шеңбердегі оқушылар сұрақ қояды. Ішкі шеңбер сағат тілімен алмасып отырады.
Уақыт: 5 мин
Модуль:
Сабақтың кезеңдері: Бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті:

«Нысана» әдісін қолдану

Белсенді маған

қатыстым қызық болды

түсінікті жаңа мәлімет

алдым

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар нысанаға бүгінгі сабақтан алған әсерлерін көрсетеді
Уақыт: 2 мин
Модуль:
Сабақтың кезеңдері: Бағалау
Мұғалімнің іс-әрекеті: Бағалау парағының нәтижесін шығарады.
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар алған бағалары бойынша пікірлерін білдіреді
Уақыт: 4 мин
Модуль:
Сабақтың кезеңдері: Үйге тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті: § 28, қосымшасымен бірге оқу. Қосымша деректерді пайдаланып, «Сарматтар» тақырыбына эссе жазу.
Оқушылардың іс-әрекеті:
Уақыт:
Модуль:

Ұқсас жұмыстар
Сарматтар туралы деректер. 6- сынып
Көршіңнен көмек сұра
Сарматтардың шаруашылығы
Қазақстан аумағындағы тайпалық одақтар мен мемлекеттер
Сақ топтарының аты
6-ші сыныптарға арналған тарих сабағына жоспар
Сақ тайпаларының қоныстануы
Сақ тайпалары туралы антикалық деректер
Сарматтар
Орталық Қазақстандағы сақтар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz