Қ.Ысқақов. Қоңыр күз еді повесінен үзінді

Пән і: Қазақ әдебиеті Пән мұғалімі: Құлмаханбетова Әсемгүл Сейітханқызы

Сынып: 7 сынып

Сабақтың тақырыбы: Қ. Ысқақов. «Қоңыр күз еді» повесінен үзінді

Мақсаттары: . Қ. Ысқақтың өмірбаянын шығармасына негіздей отырып талдау арқылы оның қайталанбас суреткер екенін таныту; Тақырыптың мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып түсінуге мүмкіндік беру.

Күтілетін нәтиже: «Қоңыр күз еді» шығармасының тақырыбын анықтайды және композициялық құрылысына талдай алады. Повесть ішінде берілген жұмбақ есімді нақтылап, ол туралы толық мәлімет алады.

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс) . ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау : Өзін - өзі (ӨӨБ), жиынтық (ЖБағ )

Деректер: интербелсенді тақта, бағалау парақтары

Әдіс тәсілдер:Егер мен, Төрт сөйлем, Инсерт

Сабақ кезеңдері
Уақыт
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Сабақ кезеңдері: Ұйымдастыру кезеңі
Уақыт: 1мин
Тапсырма: Тренинг «Сәлемдесу»
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сәлемдесу, түгелдеу, тексеру
Оқушылардың іс-әрекеті:

Кезекші мәлімет береді.

Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді.

:
Сабақ кезеңдері:

Білім

Қызығушылық

тарын ояту

Уақыт: 5мин
Тапсырма:

«Кім жылдам?» ойыны

арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Тақтадағы сұрақтарға жауап беру.

  1. Автор туралы не білеміз? Қандай шығармалары сендерге таныс?
  2. «Қоңыр күз еді» әңгімесі не жайлы?
  3. Қай жылдардағы оқиға баяндалады?
  4. Кейіпкерлері кім?
  5. Қай кейіпкердің іс-әрекеті сіздерге таныс?
  6. Әңгімені бөлімдерге қалай бөлдік?
Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар берген тапсырманы орындау. «Егер мен» ойыны бойынша оқушылар өткен тапсырма жайында өзқорытындыларын жасайды
: АКТ
Сабақ кезеңдері: Түсіну
Уақыт: 9мин
Тапсырма: «Қоңыр күз еді» әңгімесі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Қасым неге күзді еске алып отыр?
Оқушылардың іс-әрекеті: Тақырыптың мазмұнын ортаға шығып талқылайды, өткен тақырыпты жаңа тақырыппен байланыстыру үшін суреттер мен видеороликер арқылы жаңа тақырыптың мағынасын ашады
: ТжДОЖ
Сабақ кезеңдері: Қолдану
Уақыт: 5минмин
Тапсырма:

Оқулықпен жұмыс

1. Семантикалық карта

2. Осы әңгіме желісінде аянышты әсер қалдыратын сәт болды ма?

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Семантикалық карта

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Оқушылардың іс-әрекеті:

Кейіпкер аты

Кейіпкер сөзі

:

Қасым

Жарықжұлдыз

Маймұрын

Алматай

Алтын

-Жатар жерің бар ма?
+
-Бұл көк ат та бір, біз де бір, қу жанға тыныштық жоқ!
+
-Жарасса несі бар екен!?
-Сен маған өкпелеп жүрген жоқпысың?
-Қолыма түскеннің бәрін оқыдым.
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы.
СТО
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
:
Сабақ кезеңдері:
Уақыт:
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
:
Сабақ кезеңдері: Сергіту сәті
Уақыт: 1 мин
Тапсырма:

Есімдерден сөз құра.

Қасым

Мұғалімнің іс-әрекеті: Қас, ас, ақ, сақ, ым, мыс, сым, сық, қам, қыс,
Оқушылардың іс-әрекеті:
: АКТ
Сабақ кезеңдері: Талдау
Уақыт: 12мин
Тапсырма:

Әңгімені құрылысына талдау

1. Адасқан оқиғалар

2. Әңгімеге сюжеттік-композициялық талдау

Мұғалімнің іс-әрекеті:

Интербелсенді тақтада оқиғалардың орны ауыстырылып қойылады.

Адасқан оқиғалар

Қазақтың Чеховы

Жатақхана көрінісі.

«Шұғаның белгісі» әңгімесі

Көк атпен су әкелу

Алтынның әні

Мектеп директорымен әңгіме

Алматай мұғалім

ІІ Әңгімеге сюжеттік-композициялық талдау

Басталуы: Қасымның директормен әңгімесі

Байланысы: Интернат балаларымен танысуы

Дамуы: Алтынның әні, Алматаймен танысуы

4Шарықтау шегі: Б. Майлиннің «Шұғаның белгісі» әңгімесін оқуы

5Бала арманының үзілуі

Әңгіменің тақырыбы не? Идеясы қандай?

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды.
:
Сабақ кезеңдері: Жинақтау
Уақыт: 7мин
Тапсырма: «Төрт сөйлем» тәсілі. Сабақ соңында оқушылар өздерінің түсінік және жұмыс жасау деңгейлерін бағалау үшін орындайды
Мұғалімнің іс-әрекеті:

Әр оқушы жазып шығады.

1 Пікір

2 Дәлел

3 Мысал

4 Қорытынды

Оқушылардың іс-әрекеті: Оқушылар ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
:
Сабақ кезеңдері: Бағалау
Уақыт: 2 мин
Тапсырма:
Мұғалімнің іс-әрекеті: Сен Қасымның орнында болсаң, Алматайдың берген құпия тапсырмасын қалай алып шығар едің?
Оқушылардың іс-әрекеті:
:
Сабақ кезеңдері: Үйге тапсырма
Уақыт: 1мин
Тапсырма: Өз туған жеріңнің табиғаты мен адам тіршілігін байланыстырып, шағын эссе жаз.
Мұғалімнің іс-әрекеті:
Оқушылардың іс-әрекеті:
:
Сабақ кезеңдері: Рефлексия
Уақыт: 2 мин
Тапсырма: Инсерт әдісі
Мұғалімнің іс-әрекеті: Ауызша кері байланыс орнатамын
Оқушылардың іс-әрекеті:
:
Сюжеттің: Сюжеттің
Сюжеттің:
Сюжеттің:
Сюжеттің:
1
1
1
1
1
1: 2
1: 2
1: 2
1: 2
1: 2
1: 1
1: 1
1: 1
1: 1
1: 1
1: 2
1: 2
1: 2
1: 2
1: 2
1: 1
1: 1
1: 1
1: 1
1: 1
1: 3
1: 3
1: 3
1: 3
1: 3
1: 1
1: 1
1: 1
1: 1
1: 1
1: 2
1: 2
1: 2
1: 2
1: 2

Ұқсас жұмыстар
Сайын мұратбеков "жусан иісі"
Әдебиетті модульдік технология бойынша оқыту
Сабаққа әзірлеу
Қадыр мырза әлі. «қазақ пен қонақ»
Қазақ әдебиетінен 7-сыныпқа арналған тест жұмысы
Орта мерзімді сабақ жоспары іі жартыжылдық. қазақ тіл, әдебиеті. 7-сынып
Аян қай шығарманың кейіпкері
Әбіш Кекілбайұлы Туған жер
Табиғат біздің үйіміз
Әбіш атамыздың жеткізген сөздерінің пайдасы көл - көсір
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz