Қ.Ысқақов. Қоңыр күз еді повесінен үзінді

Пән і: Қазақ әдебиеті Пән мұғалімі: Құлмаханбетова Әсемгүл Сейітханқызы
Сынып: 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қ. Ысқақов. «Қоңыр күз еді» повесінен үзінді
Мақсаттары: . Қ. Ысқақтың өмірбаянын шығармасына негіздей отырып талдау арқылы оның қайталанбас суреткер екенін таныту; Тақырыптың мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып түсінуге мүмкіндік беру.
Күтілетін нәтиже: «Қоңыр күз еді» шығармасының тақырыбын анықтайды және композициялық құрылысына талдай алады. Повесть ішінде берілген жұмбақ есімді нақтылап, ол туралы толық мәлімет алады.
Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс) . ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау : Өзін - өзі (ӨӨБ), жиынтық (ЖБағ )
Деректер: интербелсенді тақта, бағалау парақтары
Әдіс тәсілдер:Егер мен, Төрт сөйлем, Инсерт
Кезекші мәлімет береді.
Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді.
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
«Кім жылдам?» ойыны
арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді
Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Тақтадағы сұрақтарға жауап беру.
- Автор туралы не білеміз? Қандай шығармалары сендерге таныс?
- «Қоңыр күз еді» әңгімесі не жайлы?
- Қай жылдардағы оқиға баяндалады?
- Кейіпкерлері кім?
- Қай кейіпкердің іс-әрекеті сіздерге таныс?
- Әңгімені бөлімдерге қалай бөлдік?
Оқулықпен жұмыс
1. Семантикалық карта
2. Осы әңгіме желісінде аянышты әсер қалдыратын сәт болды ма?
Семантикалық карта
Кейіпкер аты
Кейіпкер сөзі
Қасым
Жарықжұлдыз
Маймұрын
Алматай
Алтын
Есімдерден сөз құра.
Қасым
Әңгімені құрылысына талдау
1. Адасқан оқиғалар
2. Әңгімеге сюжеттік-композициялық талдау
Интербелсенді тақтада оқиғалардың орны ауыстырылып қойылады.
Адасқан оқиғалар
Қазақтың Чеховы
Жатақхана көрінісі.
«Шұғаның белгісі» әңгімесі
Көк атпен су әкелу
Алтынның әні
Мектеп директорымен әңгіме
Алматай мұғалім
ІІ Әңгімеге сюжеттік-композициялық талдау
Басталуы: Қасымның директормен әңгімесі
Байланысы: Интернат балаларымен танысуы
Дамуы: Алтынның әні, Алматаймен танысуы
4Шарықтау шегі: Б. Майлиннің «Шұғаның белгісі» әңгімесін оқуы
5Бала арманының үзілуі
Әңгіменің тақырыбы не? Идеясы қандай?
Әр оқушы жазып шығады.
1 Пікір
2 Дәлел
3 Мысал
4 Қорытынды
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz