Сабақ жоспары :: Қазақ әдебиеті
Файл қосу
Қ.Ысқақов. Қоңыр күз еді повесінен үзінді
Пәні: Қазақ әдебиеті Пән мұғалімі: Құлмаханбетова Әсемгүл Сейітханқызы
Сынып: 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қ.Ысқақов. <<Қоңыр күз еді>> повесінен үзінді
Мақсаттары:. Қ.Ысқақтың өмірбаянын шығармасына негіздей отырып талдау арқылы оның қайталанбас суреткер екенін таныту; Тақырыптың мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып түсінуге мүмкіндік беру.
Күтілетін нәтиже: <<Қоңыр күз еді>> шығармасының тақырыбын анықтайды және композициялық құрылысына талдай алады.Повесть ішінде берілген жұмбақ есімді нақтылап, ол туралы толық мәлімет алады.
Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология),СТО (сын тұрғысынан ойлау),ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс).ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау: Өзін - өзі (ӨӨБ),жиынтық (ЖБағ)
Деректер: интербелсенді тақта, бағалау парақтары
Әдіс тәсілдер:Егер мен, Төрт сөйлем, Инсерт
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
1мин
Тренинг <<Сәлемдесу>>
Сәлемдесу, түгелдеу, тексеру
Кезекші мәлімет береді.
Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді.
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
5мин
<<Кім жылдам?>> ойыны
арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді
Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Тақтадағы сұрақтарға жауап беру.
1. Автор туралы не білеміз? Қандай шығармалары сендерге таныс?
2. <<Қоңыр күз еді>> әңгімесі не жайлы?
3. Қай жылдардағы оқиға баяндалады?
4. Кейіпкерлері кім?
5. Қай кейіпкердің іс-әрекеті сіздерге таныс?
6. Әңгімені бөлімдерге қалай бөлдік?
Оқушылар берген тапсырманы орындау. <<Егер мен>> ойыны бойынша оқушылар өткен тапсырма жайында өзқорытындыларын жасайды
АКТ
Түсіну
9мин
<<Қоңыр күз еді>> әңгімесі
Қасым неге күзді еске алып отыр?
Тақырыптың мазмұнын ортаға шығып талқылайды, өткен тақырыпты жаңа тақырыппен байланыстыру үшін суреттер мен видеороликер арқылы жаңа тақырыптың мағынасын ашады
ТжДОЖ
Қолдану
5минмин
Оқулықпен жұмыс
1.Семантикалық карта
2.Осы әңгіме желісінде аянышты әсер қалдыратын сәт болды ма?
Семантикалық карта
Кейіпкер аты
Кейіпкер сөзі
Қасым
Жарықжұлдыз
Маймұрын
Алматай
Алтын
-Жатар жерің бар ма?
+
-Бұл көк ат та бір, біз де бір, қу жанға тыныштық жоқ!
+
-Жарасса несі бар екен!?
-Сен маған өкпелеп жүрген жоқпысың?
-Қолыма түскеннің бәрін оқыдым.
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы.
СТО
Сергіту сәті
1 мин
Есімдерден сөз құра.
Қасым
Қас, ас, ақ, сақ, ым, мыс, сым, сық, қам, қыс,
АКТ
Талдау
12мин
Әңгімені құрылысына талдау
1.Адасқан оқиғалар
2. Әңгімеге сюжеттік-композициялық талдау
Интербелсенді тақтада оқиғалардың орны ауыстырылып қойылады.
Адасқан оқиғалар
Қазақтың Чеховы
Жатақхана көрінісі.
<<Шұғаның белгісі>> әңгімесі
Көк атпен су әкелу
Алтынның әні
Мектеп директорымен әңгіме
Алматай мұғалім
ІІ Әңгімеге сюжеттік-композициялық талдау
Басталуы: Қасымның директормен әңгімесі
Байланысы: Интернат балаларымен танысуы
Дамуы: Алтынның әні, Алматаймен танысуы
4Шарықтау шегі: Б.Майлиннің <<Шұғаның белгісі>> әңгімесін оқуы
5Бала арманының үзілуі
Әңгіменің тақырыбы не? Идеясы қандай?
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды.
Жинақтау
7мин
<<Төрт сөйлем>> тәсілі. Сабақ соңында оқушылар өздерінің түсінік және жұмыс жасау деңгейлерін бағалау үшін орындайды
Әр оқушы жазып шығады.
1 Пікір
2 Дәлел
3 Мысал
4 Қорытынды
Оқушылар ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
Бағалау
2 мин
Сен Қасымның орнында болсаң, Алматайдың берген құпия тапсырмасын қалай алып шығар едің?
Үйге тапсырма
1мин
Өз туған жеріңнің табиғаты мен адам тіршілігін байланыстырып, шағын эссе жаз.
Рефлексия
2 мин
Инсерт әдісі
Ауызша кері байланыс орнатамын
Сюжеттің
1
1
1
1
1
2
2
2
2
2
1
1
1
1
1
2
2
2
2
2
1
1
1
1
1
3
3
3
3
3
1
1
1
1
1
2
2
2
2
2
Сынып: 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Қ.Ысқақов. <<Қоңыр күз еді>> повесінен үзінді
Мақсаттары:. Қ.Ысқақтың өмірбаянын шығармасына негіздей отырып талдау арқылы оның қайталанбас суреткер екенін таныту; Тақырыптың мазмұнын өмірмен байланыстыра отырып түсінуге мүмкіндік беру.
Күтілетін нәтиже: <<Қоңыр күз еді>> шығармасының тақырыбын анықтайды және композициялық құрылысына талдай алады.Повесть ішінде берілген жұмбақ есімді нақтылап, ол туралы толық мәлімет алады.
Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология),СТО (сын тұрғысынан ойлау),ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс).ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау: Өзін - өзі (ӨӨБ),жиынтық (ЖБағ)
Деректер: интербелсенді тақта, бағалау парақтары
Әдіс тәсілдер:Егер мен, Төрт сөйлем, Инсерт
Сабақ кезеңдері
Уақыт
Тапсырма
Мұғалімнің іс-әрекеті
Оқушылардың іс-әрекеті
Ұйымдастыру кезеңі
1мин
Тренинг <<Сәлемдесу>>
Сәлемдесу, түгелдеу, тексеру
Кезекші мәлімет береді.
Оқушылар сабаққа дайындығын көрсетеді.
Білім
Қызығушылық
тарын ояту
5мин
<<Кім жылдам?>> ойыны
арқылы үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап береді
Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Тақтадағы сұрақтарға жауап беру.
1. Автор туралы не білеміз? Қандай шығармалары сендерге таныс?
2. <<Қоңыр күз еді>> әңгімесі не жайлы?
3. Қай жылдардағы оқиға баяндалады?
4. Кейіпкерлері кім?
5. Қай кейіпкердің іс-әрекеті сіздерге таныс?
6. Әңгімені бөлімдерге қалай бөлдік?
Оқушылар берген тапсырманы орындау. <<Егер мен>> ойыны бойынша оқушылар өткен тапсырма жайында өзқорытындыларын жасайды
АКТ
Түсіну
9мин
<<Қоңыр күз еді>> әңгімесі
Қасым неге күзді еске алып отыр?
Тақырыптың мазмұнын ортаға шығып талқылайды, өткен тақырыпты жаңа тақырыппен байланыстыру үшін суреттер мен видеороликер арқылы жаңа тақырыптың мағынасын ашады
ТжДОЖ
Қолдану
5минмин
Оқулықпен жұмыс
1.Семантикалық карта
2.Осы әңгіме желісінде аянышты әсер қалдыратын сәт болды ма?
Семантикалық карта
Кейіпкер аты
Кейіпкер сөзі
Қасым
Жарықжұлдыз
Маймұрын
Алматай
Алтын
-Жатар жерің бар ма?
+
-Бұл көк ат та бір, біз де бір, қу жанға тыныштық жоқ!
+
-Жарасса несі бар екен!?
-Сен маған өкпелеп жүрген жоқпысың?
-Қолыма түскеннің бәрін оқыдым.
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы.
СТО
Сергіту сәті
1 мин
Есімдерден сөз құра.
Қасым
Қас, ас, ақ, сақ, ым, мыс, сым, сық, қам, қыс,
АКТ
Талдау
12мин
Әңгімені құрылысына талдау
1.Адасқан оқиғалар
2. Әңгімеге сюжеттік-композициялық талдау
Интербелсенді тақтада оқиғалардың орны ауыстырылып қойылады.
Адасқан оқиғалар
Қазақтың Чеховы
Жатақхана көрінісі.
<<Шұғаның белгісі>> әңгімесі
Көк атпен су әкелу
Алтынның әні
Мектеп директорымен әңгіме
Алматай мұғалім
ІІ Әңгімеге сюжеттік-композициялық талдау
Басталуы: Қасымның директормен әңгімесі
Байланысы: Интернат балаларымен танысуы
Дамуы: Алтынның әні, Алматаймен танысуы
4Шарықтау шегі: Б.Майлиннің <<Шұғаның белгісі>> әңгімесін оқуы
5Бала арманының үзілуі
Әңгіменің тақырыбы не? Идеясы қандай?
Оқушылар берілген тапсырмаларды орындайды.
Жинақтау
7мин
<<Төрт сөйлем>> тәсілі. Сабақ соңында оқушылар өздерінің түсінік және жұмыс жасау деңгейлерін бағалау үшін орындайды
Әр оқушы жазып шығады.
1 Пікір
2 Дәлел
3 Мысал
4 Қорытынды
Оқушылар ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды
Бағалау
2 мин
Сен Қасымның орнында болсаң, Алматайдың берген құпия тапсырмасын қалай алып шығар едің?
Үйге тапсырма
1мин
Өз туған жеріңнің табиғаты мен адам тіршілігін байланыстырып, шағын эссе жаз.
Рефлексия
2 мин
Инсерт әдісі
Ауызша кері байланыс орнатамын
Сюжеттің
1
1
1
1
1
2
2
2
2
2
1
1
1
1
1
2
2
2
2
2
1
1
1
1
1
3
3
3
3
3
1
1
1
1
1
2
2
2
2
2
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz