Сабақ жоспары :: География

Файл қосу

Оңтүстік Американың табиғат зоналары . табиғат зоналарының орналасу заңдылықтары

Жоспар

Мектеп:№16 ЖББМ
Мұғалімнің ТА: Аубатирова Ж.А.
Пән: География
Сынып: 7 <<Ә>>
Тақырып: Оңтүстік Американың табиғат зоналары
Мерзімі: 25.01.17
Қатынасқандар саны: 13
Қатынаспағандар саны:
Оқу бағдарламасы бойынша оқыту мақсаты
Оңтүстік Американың табиғат зоналары, табиғат зоналарының орналасу заңдылықтары
Оқыту мақсаттары

Оқушылар әрекеті:
Оңтүстік Американың өзендері мен көлдері (үй тапсырмасын пысықтау)
Табиғат зоналарын сипаттайды және анықтайды
Әрбір зонада таралған өсімдіктер мен жануарлар дүниесі ерекшеліктерін сипаттайды
Күтілетін нәтижелер
Барлығы: Оңтүстік Американың табиғат зоналарын біледі;
Көпшілігі: Картадан табиғат зоналарын сипаттайды, анықтайды кескін картаға түсіреді
Кейбірі: Оңтүстік Американың табиғат зоналарының орналасу ерекшеліктерін түсіндіреді.
Тілдік мақсаттар
Пәндік лексика және терминология: сельвас, льянос,кампос,пампа
Құнды пікірлер(жазба жұмыстары,эсселер үшін): Анд тауларында қалыптасқан мәдени өсімдіртерді сипаттау
Алдынғы оқу
Оқушылардың танымдық білімі табиғат зоналарындағы өсімдіктер мен жануарлардың таралуын салыстыру
Әдебиеттер
7 сыныпқа арналған оқулық, /Бейсенова Ә., Әбілмәжінова С, Каймулдинова К <<Алматы <<Атамұра>>2012.

Жоспарланған уақыт
( минутта)
Жоспарланған қызметі
Бағалау
Ресурстар

Мұғалімнің әрекеті
Оқушылар әрекеті

Кіріспе
(11 минут)

1. Ұйымдастыру кезеңі (1 минут).
Мәселе:Сыныпта бірлескен жұмысқа бағытталған психологиялық ортасын қалыптастыру
Нұсқаулар: Сабақтағы жұмысқа қажетті құралдары: оқулық, күнделік, қаламсаптарды дайындау
2.ОЖҮй тапсырмасын пысықтау(5минут)
Мәселе: Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға бағытталған өткен тақырыпты пысықтауға оқушыларды жұмылдыру..
Нұсқаулар: сұрақтардан дұрыс жауапты таңдау
Ішкі сулары
Географиялық диктант.
1.Дүние жүзіндегі ең биік сарқырама - (Анхель )
2.Амазонкадағы ең ірі балық ұзындығы 4 м, салмағы 200кг (арапаима)
3.Түбінен мұнай өндірілетін көл - ... (Маракайбо)
4. ... су жинау алабы Аустралия материгінің ауданымен пара-пар. (Амазонка)
5.Титикака көлі үндістер тілінен аударғанда ... деп аталады. (Қалайы алаңы)
6. 300 тармаққа бөлініп, биік жартастардан құлап ағатын, табиғаты ең әсем сарқырама - ... (Игуасу)
7. Жазда кеуіп қалатын тұзды көл - ... деп аталады. (Поопо)

3. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау (3минут).
Мәселе:Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға оқушыларды бағыттау..
Нұсқаулар:Презентациядан сұрақтарға жауап береді.
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға арналған сұрақтар
1. Презентацияда не көрдіңдер?
Болжам жасап жауап береді: Табиғат зоналарын
3.Тақырып бойынша білім деңгейін және оқу қажеттілігін анықтау(2минут).
Мәселе: Тақырып бойынша оқу қажеттілігін және білім деңгейін анықтау.
Нұсқаулар:Кестені толтыру: <<Дайынмын - Түсінемін - Түсінбедім>>, дайынмын және түсінемін пунктерін толтырады
Жалғастыруға дайын-мын
Түсінемін,бірақ бәрін емес
Түсінбеймін қайталап қарау қажет

сельвас, льянос,кампос,пампа ұғымдарындағы табиғат ерекшеліртерін атаңдар
2. Терминдермен жұмыс:
Гилея - ылғалды экваторлық ормандар
Амазония - Оңтүстік Америкадағы ну ормандар
Селвас - Амазониядағы ну орманды жергілікті халық осылай атайды
Гевея - табиғи каучук алынатын бағалы ағаш
Хина - дәрілік шикізат беретін ағаш
Капибара - ең ірі су шошқасы
Колибри - ең кішкентай құс
Анаконда - ұзындығы 12 метрге жететін ең ұзын жылан
Араукария - Бразилияның шығыс жағалауындағы ауыспалы ылғалды ормандардағы қылқан жапырақты ағаш
Саванна - ағаштары сирек, шоғыр болып орналасқан шөптесінді табиғат зонасы
Кебчаро - Бразилия таулы үстіртінде өсетін бұтағы өте қатты, қабығынан тері илеуге қажетті шикізат алынатын ағаш
Жұмыс орнын ұйымдастыру.
Презентация слайдтар көру барысында, сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау
Сабақта тақырып бойынша оқушылардың дайындығын және түсінігін анықтау

Дәптермен жұмыс: термин сөздерді дәптерге жазу

Ылғалды экваторлық ормандар
Ориноко саваннасы
Бразилия саваннасы
<<Ғаламшардың өкпесі>>
Субтропиктік дала
Сельвас

+

Гилея
+

Льянос

+

Кампос

+

Пампа

+
Оңтүстік Американың табиғат зоналарының географиялық орнын анықтаңдар.

Саваннада қандай ағаштар кездеседі?

Бағалау критериясы бойынша өзін-өзі бағалау.

а) Ылғалды экваторлық
алып жатқан аймақтар
ә) Саванналар мен сирек ормандар
б) Субтропиктік дала в) Шөлейт зонасы
г Биіктік белдеулер
Критериалды бағалау. Дұрыс жауап 1 ұпай

Презентация (слайд № 1).

Презентация (слайды № 2 - 4). Презентация (слайд № 5).Кесте <<Дайынмын - Түсінемін - Түсінбедім>>
Презентация
(5 минут)

1. Жаңа тақырып презентациясымен таныстыру (5 минут).
Мәселе:Оқушыларды тақырып бойынша жалпы ақпараттармен таныстыру..
Нұсқаулар: Презентация слайд және бейнені көру барысында түрлі ақпараттар бойынша сұрақтар беріледі.
Презентация слайд және бейнені көру барысында пысықтаушы дәлелдеуші сұрақтар қою:
* Оңтүстік Американың жазық бөлігіндеқандай табиғат зоналары орналасқан?
* <<Сельвас>>, <<льянос>>, <<кампос>>, <<пампа>> ұғымдарын түсіндіріп, табиғат ерекшеліктерін атаңдар.
*Анд тауларындағы биіктік белдеулердің таралуы географиялық ендік пен климаттық жағдайға тәуелді екендігін оқулық мәтіні мен 58-суретті салыстыра отырып, дәлелдеңдер.
* Неге Орталық Андының батыс беткейінде орман белдеулері жоқ. *Анд тауының символы деп қандай жануарларды атайды?
*Амазония ормандарының қазіргі э
кологиясы туралы не айта аласың?

Презентация (слайдтар № 6,7).
Рефлексия
(5 минут)

1. Жалпы рефлексия (2 минут).
Мәселе:Оқушылардың жеке оқу қажеттіліктеріне қанағаттану деңгейін анықтау
Нұсқаулар: Кестені толтыру:<<Дайынмын - Түсінемін - Түсінбедім>>.түсінбедім пунктерін толтырады.Әр топтан біреуден жалпы рефлексия.
Жалғастыруға дайын-мын
Түсінемін,бірақ бәрін емес
Түсінбеймін қайталап қарау қажет

2. Үй тапсырмасын ұйымдастыру (1 минут)
Мәселе:Үй тапсырмасын дайындық үдерісіне жаңа тақырыпты пысықтау ұйымдастыру.
Нұсқаулар:Оңтүстік Американың тіршілік дүниесінің алуан түрлілігі.
3. Мұғалім қорытындысы. (2 минут).
Мәселе: Суммативтік бағалау негізінде баға түрінде бағаланады.
Стратегия: <<Плюс, минус, қызықты>>.

Сабақта тақырып бойынша өз білгендерін анықтайды.

Смайликтер
Оқушылар тақырыпқа байланысты өз көңіл күйлерін білдіру үшін смайликтер салады.

Үй жұмысын күнделіктеріне жазады және тақырыпқа байланысты сұрақтарын қояды

Мұғалім пікірін тыңдайды алған бағаларын күнделікке қойғызады
Кесте <<Дайынмын - Түсінемін - Түсінбедім>>.

Мұғалімнің суммативтік бағалауы.

Балды бағаға ауыстыру шәкілі
Балл
Бағалары
25-27
5
20-24
4
15-19
3
0 -14
2

Кесте <<ДТТ>>.

презентация (слайд № 12).

Презентация (слайд№13)

Үйге тапсырма: §41-42 Оңтүстік Американың табиғат зоналары: Кескін картаға табиғат зоналарын бояп, түсіріп келу.

Ұқсас жұмыстар
Оңтүстік Американың табиғат зоналары
Африка материгі-10 сағат
Солтүстік Американың табиғат зоналары
Оңтүстік жарты шар материктеріне сипаттама бер
Дала зонасы
Оңтүстік Американың табиғат зоналары. Материктер мен мұхиттар географиясы
Қазақстанның экономикалық және әлеуметтік географиясы
Табиғат зоналары
Австралияның табиғат зоналары
Оңтүстік америка материгінің табиғат зоналары
Пәндер